abonnement Unibet Coolblue
  zondag 18 januari 2015 @ 23:51:26 #51
403866 richolio
#MacMasterrace
pi_148826756
Ik ga me morgen maar ook eens verdiepen in Solar. Klinkt cool.
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
pi_148827246
quote:
0s.gif Op zondag 18 januari 2015 23:32 schreef DaMart het volgende:
Aardig volume voor SLR vandaag :o.
Laatst was het een keer over de 12 :P
Tussen de 2 en 4 is het wel een beetje gemiddeld.
Forcefield City Bewoner
pi_148827261
quote:
6s.gif Op zondag 18 januari 2015 23:51 schreef richolio het volgende:
Ik ga me morgen maar ook eens verdiepen in Solar. Klinkt cool.
Solar O+
Forcefield City Bewoner
pi_148834531
quote:
0s.gif Op zondag 18 januari 2015 02:08 schreef edcetera het volgende:

[..]

Je kunt je priority toch instellen bij een Bitcoin transactie ?? Welke bank heeft een functioneel systeem voor internationale transacties. Geld overmaken van bank A naar B duurt een dag (en de priority optie is een rip off).

Ik ga niet beweren, dat Bitcoin de oplossing gaat worden (of stiekem toch wel), maar cryptocurrencies absoluut wel om het baggersysteem van banken te verbeteren. En sommige banken gaan al in zee met Bitcoin en Ripple (al sta ik niet te springen om deze corrupte organisatie: Ex Mt Gox/ 20% pre-mining) maar het idee is brilljant!

40GB is niks tegenwoordig (enig idee hoe groot databases van banken zijn?). Je hebt wel een punt met het versturen van berichten via BTC, maar dat kan geforked worden (Bitmessage?).

BTW: Ga ZetaOS niet afzeiken (Geen CBB onzin, deze man ^O^ )
Aha, altijd cool je eigen onderzoek terug te lezen in reacties :)
Check mijn post van september 2014: http://www.bitcoinupdate.(...)rabo-geimplementeerd en mijn post van december 2014: http://www.bitcoinupdate.(...)erlandse-grootbanken

Het klopt dus dat de cryptocurrencies de banken wezenlijk gaan veranderen.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_148838296
quote:
0s.gif Op zondag 18 januari 2015 02:08 schreef edcetera het volgende:

[..]

Je kunt je priority toch instellen bij een Bitcoin transactie ?? Welke bank heeft een functioneel systeem voor internationale transacties. Geld overmaken van bank A naar B duurt een dag (en de priority optie is een rip off).

Nee, mijn berekening was met de standaard Multibit wallet fee. Lagere fee betekend soms weken wachten of zelfs een transactie die nooit aankomt.
Daarbij worden de transactie tijden steeds langer bij Bitcoin..niet gemerkt? Soms moet je 2 uur wachten voor een betaling volledig binnen komt.

Iedereen zou dit moeten kijken, dit is exact wat ik zeg. Kijk dit en leer
pi_148838406
quote:
0s.gif Op maandag 19 januari 2015 13:43 schreef ZetaOS het volgende:

[..]

Nee, mijn berekening was met de standaard Multibit wallet fee. Lagere fee betekend soms weken wachten of zelfs een transactie die nooit aankomt.
Daarbij worden de transactie tijden steeds langer bij Bitcoin..niet gemerkt? Soms moet je 2 uur wachten voor een betaling volledig binnen komt.

Iedereen zou dit moeten kijken, dit is exact wat ik zeg. Kijk dit en leer
Een Bitcoin-betaling is er juist direct.

Alleen als je persé 1,3,6 of 60 bevestigingen wil dan moet je langer wachten.
  maandag 19 januari 2015 @ 14:35:04 #57
93231 Sosa
Bolivian druglord
pi_148840039
Ripple lijkt me wel een goede investering. Dat pre-mined gedeelte.. ach ja, ik weet er niks van. Maar het idee vind ik goed genoeg om er een kansje mee te wagen. Heb er toch maar wat gekocht.
I only tell you once. Don't fuck me, Tony. Don't you ever try to fuck me.
pi_148841572
quote:
0s.gif Op maandag 19 januari 2015 13:43 schreef ZetaOS het volgende:

[..]

Nee, mijn berekening was met de standaard Multibit wallet fee. Lagere fee betekend soms weken wachten of zelfs een transactie die nooit aankomt.
Daarbij worden de transactie tijden steeds langer bij Bitcoin..niet gemerkt? Soms moet je 2 uur wachten voor een betaling volledig binnen komt.

Iedereen zou dit moeten kijken, dit is exact wat ik zeg. Kijk dit en leer
0.0001 BTC fee is voldoende voor een standaard transactie, ook Multibit rekent standaard 0.0001 BTC.

En dat de transactietijden langer worden heb ik ook niet gemerkt. Kan dat ook niet terugzien in de statistieken: https://blockchain.info/charts/avg-confirmation-time Zit gemiddeld binnen de 10 minuten voor 1 confirmatie.
pi_148845312
quote:
0s.gif Op maandag 19 januari 2015 14:35 schreef Sosa het volgende:
Ripple lijkt me wel een goede investering. Dat pre-mined gedeelte.. ach ja, ik weet er niks van. Maar het idee vind ik goed genoeg om er een kansje mee te wagen. Heb er toch maar wat gekocht.
Kijk daar ga je al. Je vind iets een goede investering maar je weet er ondertussen helemaal niks van.
Erger nog je geeft het zelfs toe. Wat is er toch mis met sommige mensen 8)7
pi_148845517
quote:
0s.gif Op maandag 19 januari 2015 15:14 schreef Tourniquet het volgende:

[..]

0.0001 BTC fee is voldoende voor een standaard transactie, ook Multibit rekent standaard 0.0001 BTC.

En dat de transactietijden langer worden heb ik ook niet gemerkt. Kan dat ook niet terugzien in de statistieken: https://blockchain.info/charts/avg-confirmation-time Zit gemiddeld binnen de 10 minuten voor 1 confirmatie.
Mt.Gox ging akkoord met 1 confirmatie om zijn klanten tevreden te houden, we weten allemaal hoe dat afgelopen is.
De praktijk is dat iedereen bijna 4 confirmaties afwacht, ik merk dat dit langer duurt dan in 2010, veel langer. De Dude in de video heeft het ook al gemerkt.

Begrijp me niet verkeerd, ik ben de Bitcoin zeer erkentelijk voor alles wat het mij heeft gebracht, maar de ontwerp fouten zijn er nou eenmaal ook. Net alsof Bitcoin nog in de Alpha-Fase van ontwikkeling zat. Maar ergens door gehaast op de markt werd gebracht.
  maandag 19 januari 2015 @ 16:55:15 #61
93231 Sosa
Bolivian druglord
pi_148845620
quote:
0s.gif Op maandag 19 januari 2015 16:47 schreef ZetaOS het volgende:

[..]

Kijk daar ga je al. Je vind iets een goede investering maar je weet er ondertussen helemaal niks van.
Erger nog je geeft het zelfs toe. Wat is er toch mis met sommige mensen 8)7
gokje wagen joh! wat moet je met al dat geld op de bank
I only tell you once. Don't fuck me, Tony. Don't you ever try to fuck me.
pi_148846082
quote:
0s.gif Op maandag 19 januari 2015 16:55 schreef Sosa het volgende:

[..]

gokje wagen joh! wat moet je met al dat geld op de bank
Prima helemaal mee eens14.gif
Maar onthoud je van een oordeel als je de inhoud niet begrijpt.
  Moderator / Redactie Sport maandag 19 januari 2015 @ 17:10:05 #63
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_148846262
quote:
0s.gif Op maandag 19 januari 2015 16:51 schreef ZetaOS het volgende:

[..]

Mt.Gox ging akkoord met 1 confirmatie om zijn klanten tevreden te houden, we weten allemaal hoe dat afgelopen is.
De praktijk is dat iedereen bijna 4 confirmaties afwacht, ik merk dat dit langer duurt dan in 2010, veel langer. De Dude in de video heeft het ook al gemerkt.

Begrijp me niet verkeerd, ik ben de Bitcoin zeer erkentelijk voor alles wat het mij heeft gebracht, maar de ontwerp fouten zijn er nou eenmaal ook. Net alsof Bitcoin nog in de Alpha-Fase van ontwikkeling zat. Maar ergens door gehaast op de markt werd gebracht.
Wow, ik begin moeite te krijgen jou nog serieus te nemen...

De bloktijd is 10 minuten en blijft 10 minuten tot het netwerk ophoudt te bestaan. De paar seconden erboven vlak voor een diff-verandering merk je amper, als de totale hashrate überhaupt al afneemt. (Nieuwtje: dat gebeurt niet/amper)

Je begint meer en meer anderen af te kraken en over hun rug geld te verdienen (geniet je nog van je gratis hashes van mij?). Wat boeit jou het nou of iemand niet weet wat een coin doet? De aandacht en het volume zeggen genoeg, en een beetje meeliften op de stijgingen is universeel en voor elke coin gelijk.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  Moderator / Redactie Sport maandag 19 januari 2015 @ 17:12:18 #64
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_148846368
Leuk feitje: Ik weet bijna niks van SLR, en heb toch al 700% winst. Volgens jouw advies had ik er überhaupt niet aan moeten beginnen.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_148846403
quote:
0s.gif Op maandag 19 januari 2015 16:51 schreef ZetaOS het volgende:

[..]

Mt.Gox ging akkoord met 1 confirmatie om zijn klanten tevreden te houden, we weten allemaal hoe dat afgelopen is.
De praktijk is dat iedereen bijna 4 confirmaties afwacht, ik merk dat dit langer duurt dan in 2010, veel langer. De Dude in de video heeft het ook al gemerkt.

Begrijp me niet verkeerd, ik ben de Bitcoin zeer erkentelijk voor alles wat het mij heeft gebracht, maar de ontwerp fouten zijn er nou eenmaal ook. Net alsof Bitcoin nog in de Alpha-Fase van ontwikkeling zat. Maar ergens door gehaast op de markt werd gebracht.
Wat er mis ging bij Mt. Gox heeft 0,0 te maken met de duur van de confirmaties. Mt. Gox wachtte overigens niet 1, maar 6 confirmaties bij deposits van bitcoin (been there, done that ;) ).

4 confirmaties wachten zal gemiddeld zo'n 40 minuten duren. Dat was in 2010 zo en zal in 2020 nog steeds zo zijn. Hier nogmaals de gemiddelde tijd in minuten voor de confirmatie van 1 block in de afgelopen 2 jaar: https://blockchain.info/c(...)rue&scale=0&address=

Een bitcointransactie is vrijwel instant (2-3 seconden) en veel ondernemers accepteren een betaling direct zonder confirmaties af te wachten, vooral als zij een dienst als Bitpay of Coinbase gebruiken (bestel maar eens iets bij thuisbezorgd.nl en betaal met bitcoin). Het systeem is zo gebouwd dat er confirmaties nodig zijn om uiteindelijk de transactie te accepteren en onbetwist vast te leggen in de blockchain. Ondertussen kan je hem niet cancellen en je moet de BTCs in je wallet hebben. Het enige wat er fout kan gaan is dat de klant een vernuftig systeem heeft bedacht waarbij een betaling tegelijk gekopieerd word met een 2de betaling van dezelfde bitcoins (de befaamde double spent). Hierdoor komen er dus 2 betalingen het systeem binnen welke niet gecomfirmeerd zullen worden. Deze moeite zal het voor een kopje koffie of een pizza niet waard zijn, voor een nieuwe auto misschien wel.

[ Bericht 5% gewijzigd door Tourniquet op 19-01-2015 17:35:37 ]
pi_148849556
quote:
0s.gif Op maandag 19 januari 2015 17:12 schreef Nattekat het volgende:
Leuk feitje: Ik weet bijna niks van SLR, en heb toch al 700% winst. Volgens jouw advies had ik er überhaupt niet aan moeten beginnen.
Ik weet niks van geen 1 coin en klim van 0,1 naar 2.2 btc :')
Forcefield City Bewoner
  Moderator / Redactie Sport maandag 19 januari 2015 @ 18:49:40 #67
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_148849591
quote:
0s.gif Op maandag 19 januari 2015 18:48 schreef roislecxe het volgende:

[..]

Ik weet niks van geen 1 coin en klim van 0,1 naar 2.2 btc :')
Ik van 0,05 naar 0,40... maar om een of andere reden is dat allemaal verdwenen :?
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_148849650
quote:
0s.gif Op maandag 19 januari 2015 18:49 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Ik van 0,05 naar 0,40... maar om een of andere reden is dat allemaal verdwenen :?
Forcefield City Bewoner
pi_148849737
Nieuw stickje gekocht gister |:(
Forcefield City Bewoner
  Moderator / Redactie Sport maandag 19 januari 2015 @ 18:58:38 #70
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_148849897
Zo jammer dat Mintpal down is... -O-
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  Moderator maandag 19 januari 2015 @ 19:01:59 #71
42184 crew  DaMart
pi_148850021
quote:
0s.gif Op maandag 19 januari 2015 18:54 schreef roislecxe het volgende:
Nieuw stickje gekocht gister |:(
Weet je nog wel waar je hem hebt opgeborgen? :P.
Winterwonderland (een kerstverhaal) | Gevangen in sepia (kort verhaal)
Forumsmileys | Het is patat!
pi_148850207
quote:
0s.gif Op maandag 19 januari 2015 19:01 schreef DaMart het volgende:

[..]

Weet je nog wel waar je hem hebt opgeborgen? :P.
In de verpakking op de bank ligt ie nog :P
Forcefield City Bewoner
pi_148855774
quote:
1s.gif Op maandag 19 januari 2015 17:10 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Wow, ik begin moeite te krijgen jou nog serieus te nemen...

De bloktijd is 10 minuten en blijft 10 minuten tot het netwerk ophoudt te bestaan. De paar seconden erboven vlak voor een diff-verandering merk je amper, als de totale hashrate überhaupt al afneemt. (Nieuwtje: dat gebeurt niet/amper)

Je begint meer en meer anderen af te kraken en over hun rug geld te verdienen (geniet je nog van je gratis hashes van mij?). Wat boeit jou het nou of iemand niet weet wat een coin doet? De aandacht en het volume zeggen genoeg, en een beetje meeliften op de stijgingen is universeel en voor elke coin gelijk.
Gast niemand heeft je gedwongen Hashes te kopen. Je bent zelfs nog gewaarschuwd. Je was nieuwsgierig en hebt een paar tientjes aan hashes gekocht. Als je goed is heb je nu 60% roi.
Ik heb geen pistool op je hoofd gezet. Als de bitcoin naar 3000 euro was gegaan had je nu al dikke winst. Helaas niet gebeurd en nu ben je butthurt op mij
  maandag 19 januari 2015 @ 21:49:30 #74
403866 richolio
#MacMasterrace
pi_148857694
Gaat goed met btc, hier heeft iedereen baat bij.

/sarcasm
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
pi_148858028
Kreeg vandaag een appje van Joeri dat ik gesignaleerd was in de Poloniex chat... Blijkbaar een copy-cat. Heb support gemaild, ze gaan het uitzoeken, hopelijk krijg ik het IP.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')