• Joosie200twitter:
quote:Op donderdag 19 december 2013 11:03 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Weet je wat cassatie is?
Nu tijd voor serieuze zaken: de uitspraak in de zaak Paxcon q.q. / Etsu c.s. Dit arrest is een schoolvoorbeeld van de perfecte en uiterst rechtvaardige werking van de Nederlandse rechtspraak. Waar eiser middels listige kunstgrepen de procedure wilde beïnvloeden is de onafhankelijkheid van het gerecht vast komen te staan en heeft het recht gezegevierd.quote:
quote:Op donderdag 3 juli 2014 14:18 schreef Joosie200 het volgende:
Etsu c.s., eiser in eerste aanleg, vordert een verklaring voor recht dat Paxcon q.q. eiser verschuldigd is om een hertentamen, te weten: Europees Recht, te behalen met een cijfer gelijk of hoger als van Paxcon q.q. Paxcon q.q. verweerde zich wat als volgt begrepen moet worden: de eis moet worden afgewezen en wel omdat Etsu c.s. zich maar minder vijandelijker moet gedragen jegens mij, zijnde mod van het EXA forum op Fok.nl. Bovendien biedt Paxcon q.q. geen bijles aan medestudenten aan, omdat er reeds capita selecta voor handen zijn om zelf eigenhandig te bestuderen. En zo zou Paxcon q.q. al zijn diensten inzetten om bijles te verlenen, dan niet voor een vriendenprijsje jegens Etsu c.s. De Rechtbank te Noord-Nederland heeft de eis afgewezen en geeft Paxcon q.q. gelijk.
En je blijft maar doorjammeren als Boterbartje al niets meer zegt. Afgezien van die dingen heeft volgens mij niemand behalve hij een probleem met je.quote:Op zondag 18 januari 2015 00:32 schreef Etsu het volgende:
Is geen willekeur, BOL9090. Maar je laat je gewoon opnaaien en je hapt veel te makkelijk. Laat gaan.
Het doet me wat. Zulke bitches ken ik niet in real life.quote:Op zondag 18 januari 2015 00:34 schreef Tchock het volgende:
[..]
En je blijft maar doorjammeren als Boterbartje al niets meer zegt.
Niets van aantrekken.quote:Op zondag 18 januari 2015 00:36 schreef BOL9090 het volgende:
[..]
Het doet me wat. Zulke bitches ken ik niet in real life.
En je blijft maar bemoeien met dingen waar je geen weet van hebt.quote:Op zondag 18 januari 2015 00:34 schreef Tchock het volgende:
[..]
En je blijft maar doorjammeren als Boterbartje al niets meer zegt. Afgezien van die dingen heeft volgens mij niemand behalve hij een probleem met je.
Dat klopt. Aangenaam, Tchock.quote:Op zondag 18 januari 2015 00:39 schreef Etsu het volgende:
[..]
En je blijft maar bemoeien met dingen waar je geen weet van hebt.
De eerste zin is altijd het moeilijkst. Daarna komt het vanzelf wel.quote:Op zondag 18 januari 2015 00:49 schreef Tchock het volgende:
Sollicitatiebrief schrijven is zo moeilijk
Geachte mevrouw X,quote:Op zondag 18 januari 2015 00:50 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
De eerste zin is altijd het moeilijkst. Daarna komt het vanzelf wel.
Waarvoor? Stage?quote:Op zondag 18 januari 2015 00:49 schreef Tchock het volgende:
Sollicitatiebrief schrijven is zo moeilijk
Zou wel chill zijn. Kan je lekker rellen.quote:
quote:Op zondag 18 januari 2015 00:26 schreef Accursius het volgende:
[..]
Donkerblauw pak / Donkergrijs
Wit overhemd
Donker blauwe das
Zwarte oxford schoenen
Oowja en wel een four in a hand knopen. Geen windsor.
Hierboven is prima veilig. Je eerste pak gewoon een zo standaard mogelijk pak voor wat betreft kleuren, revers, zakken en ga zo maar door. Daarna kun je gaan uitbreiden met iets andere pakken. Je komt er ook pas langzaam achter wat je mooi vindt en wat jou goed staat. Als je blauw neemt, dan in ieder geval donker navy voor je eerste pak.quote:Op zondag 18 januari 2015 00:09 schreef Boterbartje het volgende:
Hey mahaarbal, jij bent echt zo'n pakken expert he? Wat vind jij van kleur op bijv. inhouse dagen, legal lunches etc. Is antraciet/grijs/zwart een must of is een mooi blauw pak ook niet verkeerd?
Dus:quote:Op zondag 18 januari 2015 10:56 schreef underground1009 het volgende:
Goed mensen verstand van huurrecht hier?Zit even met het volgende:
Ik wil graag met mijn vriendin gaan samenwonen. We hebben een hele mooie studio gevonden, die we graag willen gaan huren. Vrijdagavond heb ik een soort voorovereenkomst tot huur ontvangen waarin staat dat ik verplicht ben tot het betalen van een voorschot van 300, wat afgaat van het totaal wat bestaat uit eerste maand huur, maandhuur borg en de bemiddelingskosten over te maken voor aanvang van de huur. Onder de voorwaarden staat dat ik dat voorschot kwijt ben als het rondmaken van de contracten ed. mislukt. Is dit niet onredelijk bezwarend? Formulering is: "Met de ondertekening van deze voorovereenkomst wilt u de woonruimte graag huren. Wanneer u na de aanbetaling toch afziet van de kamer dan bent u aanbetaling kwijt".
Ook is er een formulier tot borgstelling meegezonden, die getekent zou moeten worden door ouders of voogd. Hiernaast moet echter door ons een maand huur aan borg worden betaald. Is dit niet dubbelop?
Punt is dat je wel bijdehand kan doen, maar vaak zijn er voor jou tien anderen. Dat is het probleem.quote:Op zondag 18 januari 2015 10:56 schreef underground1009 het volgende:
Ik wil graag met mijn vriendin gaan samenwonen. We hebben een hele mooie studio gevonden, die we graag willen gaan huren. Vrijdagavond heb ik een soort voorovereenkomst tot huur ontvangen waarin staat dat ik verplicht ben tot het betalen van een voorschot van 300, wat afgaat van het totaal wat bestaat uit eerste maand huur, maandhuur borg en de bemiddelingskosten over te maken voor aanvang van de huur. Onder de voorwaarden staat dat ik dat voorschot kwijt ben als het rondmaken van de contracten ed. mislukt. Is dit niet onredelijk bezwarend? Formulering is: "Met de ondertekening van deze voorovereenkomst wilt u de woonruimte graag huren. Wanneer u na de aanbetaling toch afziet van de kamer dan bent u aanbetaling kwijt".
Ook is er een formulier tot borgstelling meegezonden, die getekent zou moeten worden door ouders of voogd. Hiernaast moet echter door ons een maand huur aan borg worden betaald. Is dit niet dubbelop?
Wil je het huis?quote:Op zondag 18 januari 2015 10:56 schreef underground1009 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |