straks hopelijk de eerste paar op http://www.dakartrucks.nl/ (als ik dat niet mag zeggen haal t maar weg modjequote:Op zondag 8 november 2015 18:33 schreef densmee het volgende:
[..]
nope, die heeft Alex wel gemaakt heb ik gezien
3 ging tussen Versluis en Maurik van den Heuvel, maar is verder niet verteld want geen finale. Van Tilburg deed het ook erg goed.quote:Op zondag 8 november 2015 18:33 schreef densmee het volgende:
[..]
niet echt spannend,
1 Gerard de Rooy
2 Hans Stacey
3 Peter Versluis (geloof ik)
Uiteraard op 1 bij de auto's Erik van Loon en Bernhard ten Brinke 2
Correct, maar je was nogal druk om die man en vrouw op de foto te zetten zag ikquote:Op zondag 8 november 2015 20:17 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
straks hopelijk de eerste paar op http://www.dakartrucks.nl/ (als ik dat niet mag zeggen haal t maar weg modje) zetten, blogs e.d. komen morgen wel, best vermoeiend zo'n dagje. Was jij degene die bij Mammoet hallo tegen me zei?
Ja, Martin vd Brink wilde per se een shoot met Eline.quote:Op zondag 8 november 2015 20:26 schreef densmee het volgende:
[..]
Correct, maar je was nogal druk om die man en vrouw op de foto te zetten zag ik
Mooie livery!quote:Op zondag 8 november 2015 21:20 schreef Alexxxxx het volgende:
Vooruit, exclusief voor jullie fokkertjes alvast een eerste foto.![]()
[ afbeelding ]
Ik heb zelfs dát niet gekekenquote:Op zaterdag 14 november 2015 20:01 schreef Alexxxxx het volgende:
allemaal genoten van de preproloog op tv?
Ik denk dat de beleving dáár ook heel anders (lees: leuker) is.quote:Op zondag 15 november 2015 13:24 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Ik heb een klein stukje gezien, maar kan er niet echt enthousiast van worden.
Daar in de modder staan zal inderdaad wel mooi zijn.quote:Op zondag 15 november 2015 13:26 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik denk dat de beleving dáár ook heel anders (lees: leuker) is.
In de sportschoolquote:Op dinsdag 24 november 2015 02:28 schreef DieselTank het volgende:
als alle wagens daar staan hoe gaan ze dan trainen ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Signature:
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
(te kort? neem een abonnement)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |