wevers komt toch ook met de auto?quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 17:35 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Met wat geluk doen we het goed in de vrachtwagens(vooral De Rooy en co) motoren(Verhoeven, Vogels en Van Pelt) en auto's(Van Loon en Ten Brinke)
Zou wel leuk zijn
Wie?quote:Op woensdag 14 oktober 2015 13:12 schreef Anne het volgende:
Ik kwam net voor het eerst () een Dakar truck tegen in het wild.
Wat zitten die ontiegelijk hoog zeg. En wat een geluid!
[vrouw] Een blauwe [/vrouw]quote:
Ik ga als het goed is ook, ik weet niet wanneer de vip kaarten uitgereikt worden maar als het goed is zit er een bij voor mijquote:Op woensdag 14 oktober 2015 21:02 schreef Alexxxxx het volgende:
heb trouwens nu al besloten dat ik wel naar Valkenswaard gameestal twijfel ik nog tot een paar dagen van te voren
dan is de kans groot dat dit er een van Schoones wasquote:Op woensdag 14 oktober 2015 21:30 schreef Anne het volgende:
[..]
[vrouw] Een blauwe [/vrouw]
Ik heb geen idee. Het ging iets te snel allemaal. Ik probeerde nog door mijn achteruitkijkspiegel snel iets van reclame te lezen en kwam op ECB uit, maar ik zal het wel verkeerd hebben gelezen.
Ik was er ook zo van onder de indruk toen ik er voor het eerst eentje zag in het wildquote:Op woensdag 14 oktober 2015 13:12 schreef Anne het volgende:
Ik kwam net voor het eerst () een Dakar truck tegen in het wild.
Wat zitten die ontiegelijk hoog zeg. En wat een geluid!
Het heeft daarstraks wel keihard geregend, dus de kans op modder en hetzelfde spektakel als vorig jaar is grootquote:
Tx, ga met een collega die kant op, maar dan gaan we dus in zijn auto, komen we ten minste de parking weer afquote:Op zaterdag 7 november 2015 21:10 schreef Anne het volgende:
[..]
Het heeft daarstraks wel keihard geregend, dus de kans op modder en hetzelfde spektakel als vorig jaar is groot.
Vast minder groot dan andersomquote:Op zondag 27 september 2015 19:35 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Richard de Groot schijnbaar van een kist naar een truck, das wel een grote stap
niet echt spannend,quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |