Ik ben laatst gesloopt door een mkhi op ST. Lobjes met keeper op de lijn en afstandsschoten van 30+ meter, niets was te gek voor hemquote:
Daar heb ik dan weer goede ervaringen meequote:
Daar zitten 2 spelers in die ik dit jaar niet in een pack heb gehad.. Modric en Toure.quote:Op zondag 18 januari 2015 02:16 schreef Reemi het volgende:
[ afbeelding ]
toch nog iets terugverdiend
ah koetsiekoetsiequote:Op zondag 18 januari 2015 02:41 schreef Tim86 het volgende:
Echt ongekend hoe deze treurige community nog treuriger blijkt te worden als je een blauw kaartje in je team hebt
Ah joh, laat mij even lekker klagen.quote:
Hele dag al Timmers. Kami en ik vonden zostraks ook al dat jij de laatste tijd veel te veel klaagt!quote:
Kan best kloppen jaquote:Op zondag 18 januari 2015 02:46 schreef Zhano het volgende:
[..]
Hele dag al Timmers. Kami en ik vonden zostraks ook al dat jij de laatste tijd veel te veel klaagt!
Voor deze keer zie ik het door de vingers, maar laat het niet weer gebeuren jongeman.quote:Op zondag 18 januari 2015 02:47 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Kan best kloppen ja. Sorry ouwe reus.
is dat Teddy Chevalier?quote:Op zondag 18 januari 2015 02:13 schreef Timmy_Turner het volgende:
[ afbeelding ]
ZoetAl verdient Bruma hem meer imo
eindelijkquote:Op zondag 18 januari 2015 00:41 schreef Tim86 het volgende:
Echt te bizar dit. Maar het is ook echt zo'n pot waarin mijn tegenstander ineens opgevoerde beesten lijkt te hebben. Nergens een seconde tijd aan de bal, vliegen als dolle honden over het veld. Ga bijna weer in handicap geloven. Zo extreem heb ik het niet gezien dit jaar.
Jaquote:
Een biljartbal jaquote:Op zondag 18 januari 2015 09:58 schreef HugoohAFCA het volgende:
Robben gebeten door een krokodil in qatar. Toen hij een bal wilde halen.
Fack, heb Elia rw nodig!quote:Op zondag 18 januari 2015 02:13 schreef Timmy_Turner het volgende:
[ afbeelding ]
ZoetAl verdient Bruma hem meer imo
SoAquote:Op zondag 18 januari 2015 11:57 schreef dion_v_k het volgende:
Off topic.
Een tijd geleden adviseerde iemand van hier om Sons of Anarchy te kijken, eergisteren de laatste aflevering gezien en nu afkickverschijnselen
Wat een bazenserie was dat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |