EA kennende gaan ze nu nieuwe lightning rondes maken met als excuus deze problemenquote:Op zondag 18 januari 2015 00:22 schreef Kiid het volgende:
Maar 1 kunnen kopen tussen al die crashes door en zat natuurlijk weer geen ene kanker in. Alleen EA kan iets verzinnen wat de servers niet aankunnen en het dan toch blijven doen
nee heb een ps3quote:Op zondag 18 januari 2015 00:24 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Niet bij mij. Of zit je op de Xbox ?
Als je Lewandowski een weekje bewaard dan is die weer minstens 20k duurderquote:Op zondag 18 januari 2015 00:24 schreef DarkSonic2 het volgende:
1 geopend, Lewandowski, Willian en Kaahil. Dat is nog steeds verlies, maar het valt mee.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 18 januari 2015 00:27 schreef DannyDeko het volgende:
Als je de boel hebt laten installeren zou ik die installateur terug laten komen. Lijkt me dat er iets gewoon niet goed zit. Normaal zou ik zeggen dat het overbelasting van die groep moet zijn, maar dat sluit je zelf min of meer al uit omdat er niet zoveel op zit. Verder gaat mijn kennis van zaken ook niet op dit gebied, maar lijkt me gewoon iets verkeerd in de bedrading ofzo waardoor er kortsluiting o.i.d. kan ontstaan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
quote:Op zondag 18 januari 2015 00:27 schreef DannyDeko het volgende:
heb je niet toevallig un oven op je kop laten vallen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik moest gister tegen TOTY Ramos en TOTY Silva en volgens mij had die kerel zijn controller gesloopt want ze zaten constant te blunderenquote:Op zondag 18 januari 2015 00:35 schreef Tim86 het volgende:
bohh mooi debuut voor TOTY Thiago Silva. 3 blunders van hem en 0-3 achter na 20 minuten
4quote:Op zondag 18 januari 2015 00:35 schreef Tim86 het volgende:
bohh mooi debuut voor TOTY Thiago Silva. 3 blunders van hem en 0-3 achter na 20 minuten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |