Nissa. Ben wel benieuwd naar Kroos en Rodrigoquote:Op zondag 18 januari 2015 01:28 schreef Timmy_Turner het volgende:
Mijn teams zijn af
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Positiekaartjes moeten nog komen, en dat laatste team word ietsje aangepast als Enzo Perez bij Valencia zitIemand nog verbeteringen? Heb nog 500k te besteden
Rodrigo is iig heel goed, die heb ik al gehad op RWquote:Op zondag 18 januari 2015 01:30 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Nissa. Ben wel benieuwd naar Kroos en Rodrigo
NIF Mandanda vond ik maar een labiele gek. NIF Ruffier vond ik beter. Misschien is dat bij de IF's ook wel zo.
twitter:EASPORTSFIFA twitterde op zondag 18-01-2015 om 01:02:28100K packs (limit of 2) are now available in the Store until 10am PT/6pm UK tomorrow. #FUT reageer retweet
Alba - Pedro? Alba is wel redelijk goedkoop denk ik nu door die 100k pakjes.quote:Op zondag 18 januari 2015 01:41 schreef Zhano het volgende:
[ afbeelding ]
Wie als LW-LB om dit el cheapo af te maken?
Depay Willemsquote:Op zondag 18 januari 2015 01:41 schreef Zhano het volgende:
[ afbeelding ]
Wie als LW-LB om dit el cheapo af te maken?
Ja vervang Mangala, wat is die slecht zeg deze fifaquote:Op zondag 18 januari 2015 01:28 schreef Timmy_Turner het volgende:
Mijn teams zijn af
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Positiekaartjes moeten nog komen, en dat laatste team word ietsje aangepast als Enzo Perez bij Valencia zitIemand nog verbeteringen? Heb nog 500k te besteden
Ja ga ze van de week sowieso bellen. Maar vind het dus vooral vreemd dat enkel de aardlek springt en niet ook de groep van de oven.quote:Op zondag 18 januari 2015 00:29 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Als je de boel hebt laten installeren zou ik die installateur terug laten komen. Lijkt me dat er iets gewoon niet goed zit. Normaal zou ik zeggen dat het overbelasting van die groep moet zijn, maar dat sluit je zelf min of meer al uit omdat er niet zoveel op zit. Verder gaat mijn kennis van zaken ook niet op dit gebied, maar lijkt me gewoon iets verkeerd in de bedrading ofzo waardoor er kortsluiting o.i.d. kan ontstaan.
quote:Op zondag 18 januari 2015 01:50 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Ja vervang Mangala, wat is die slecht zeg deze fifa
Mkhiquote:Op zondag 18 januari 2015 02:02 schreef DutchSL het volgende:
[ afbeelding ]
Mangala en Lloris slechte ervaringen mee, maar goed toch nog eens proberen
Ik had hem weer even in mijn team en weer snel eruit. Lompe mongool is het..staat ook altijd lucht te dekken. En bij mijn tegenstander is het altijd een halfgod, samen met Onuhuhohuhohaquote:
Ik heb die allebei achterin ja.quote:Op zondag 18 januari 2015 02:07 schreef Tim86 het volgende:
m en weer snel eruit. Lompe mongool is het..staat ook altijd lucht te dekken. En bij mijn tegenstander is het altijd een halfgod, samen met Onuhuhohuhoha
Ik ben laatst gesloopt door een mkhi op ST. Lobjes met keeper op de lijn en afstandsschoten van 30+ meter, niets was te gek voor hemquote:
Daar heb ik dan weer goede ervaringen meequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |