quote:Op zaterdag 24 januari 2015 21:09 schreef Strani het volgende:
Lief trouwens hoe dat ventje z'n zusje troostte.
Camera awareness, noemen ze datquote:Op zaterdag 24 januari 2015 21:09 schreef Strani het volgende:
quote:Op zaterdag 24 januari 2015 21:09 schreef Strani het volgende:
Hopeless sarcasm, noemen ze dat van jouquote:Op zaterdag 24 januari 2015 21:10 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Camera awareness, noemen ze dat
All work and no play makes jack a dull boy.All work and no play makes jack a dull boy.All work and no play makes jack a dull boy.All work and no play makes jack a dull boy.All work and no play makes jack a dull boy.All work and no play makes jack a dull boy.quote:
quote:Op zaterdag 24 januari 2015 21:11 schreef Strani het volgende:
[..]
Hopeless sarcasm, noemen ze dat van jou
Yep, inclusief half ingemetseld lijk in de kelder.quote:
quote:Op zaterdag 24 januari 2015 21:12 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Yep, inclusief half ingemetseld lijk in de kelder.
Spookhuis dit man.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 21:12 schreef waxmask het volgende:
Alsof de voorgaande bewoners allemaal dood zijn.
Eigenlijk heb je alles gemist. Vader is betrapt tijdens drugshandel (zakenpartner neergeschoten, voor de camera) en moet nu vluchten. Moeder ondernam nog een zelfmoordpoging maar dat lukte niet. Vandaar dat dat meisje ook zo huilde, het werd 'r gewoon even te veel allemaal.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 21:11 schreef Mvr.Poes het volgende:
Spijtig genoeg heb ik de eerste 5 min gemist en sprong ik pas in bij dat mannetje. Als ik zo terug lees heb ik veel gemist.
Wel erg fantasierijk...quote:Op zaterdag 24 januari 2015 21:11 schreef waxmask het volgende:
Eerste wat ik zou doen was de geschiedenis en folklore van dat gebied en huis uit zoeken. Nee, voor 250 de deal sluiten en dadelijk staat er een Italiaan aan de deur te zeggen dat hij het dapper vindt aangezien er 40 kinderen vermist worden de laatste 100 jaar...
quote:Op zaterdag 24 januari 2015 21:13 schreef Strani het volgende:
[..]
Eigenlijk heb je alles gemist. Vader is betrapt tijdens drugshandel (zakenpartner neergeschoten, voor de camera) en moet nu vluchten. Moeder ondernam nog een zelfmoordpoging maar dat lukte niet. Vandaar dat dat meisje ook zo huilde, het werd 'r gewoon even te veel allemaal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |