Echt veilig was dat niet nee.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 21:26 schreef Strani het volgende:
Ze doen er nu ook wel alles aan om ook van die laatste twee kinderen af te komen hè.
Als jij de investering doet, uiteraard.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 21:27 schreef Strani het volgende:
[..]
Dan bouwen we samen een hotel voor de Hilton franchise. Are you in?
Dat.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 21:27 schreef Mystikvm het volgende:
Als een geblokkeerde oprit de moeite van het uitzenden waard is, dan weet je dat je net zo goed kunt zappen.
Zolang je elkaars leuter met rust laat niet nee... Stiekum kijken kan alleen om te vergelijken, als je toch merkt er opgewonden van te raken, ben je minimaal bi.quote:
Ik heb zo'n 27 euro. Moet kunnen.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 21:28 schreef Eerin het volgende:
[..]
Als jij de investering doet, uiteraard.
Ik dacht ook, als dit het nou het enige isquote:Op zaterdag 24 januari 2015 21:26 schreef la_perle_rouge het volgende:
"Dat hebben wij weer"= allereerste kleine tegenslag??
Die is meer voor ConFIJTe fruit.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 21:29 schreef TargaFlorio het volgende:
Die vrouw is niet van het werken.
Dat vroek ik me nou ook al af,ik had het weggehaald.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 21:28 schreef TargaFlorio het volgende:
Zouden ze die overkapping tussen huis en schuur laten zitten?
Heb nou een beetje vertrouwen!quote:Op zaterdag 24 januari 2015 21:29 schreef Mystikvm het volgende:
Dit is gewoon een veredeld videodagboek voor de nouveau riche. Hier hebben wij niks aan.
Zeikwijf met een zeikstem. Daar zou ik het geen 2 uur mee uithouden.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 21:29 schreef TargaFlorio het volgende:
Die vrouw is niet van het werken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |