abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_148810046
quote:
0s.gif Op zondag 18 januari 2015 16:39 schreef I-care het volgende:
Wat je overal ziet gebeuren is dat de mensen steeds meer informatie delen en zaken begrijpen
Als ik je hier in het topic zelfs zie beweren dat "het je stug lijkt dat Apollo gefaked is" dan is er nog heel veel informatie niet in je bezit... Het is heel simpel; "de mens kán niet op de Maan geweest zijn."

Vreemd trouwens dat je dat niet betwijfelt, maar wel denkt met wat handtekeningen een financieel systeem denkt te kunnen veranderen.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  zondag 18 januari 2015 @ 16:44:54 #52
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_148810099
quote:
0s.gif Op zondag 18 januari 2015 15:55 schreef Ryon het volgende:

[..]

Omdat het een zinloze discussie is ;) Dat "schuldvrij" geld theoretisch mogelijk is, staat wel vast. Dat is verder geen relevant argument, het afschaffen van geld als bestaand middel zou theoretisch ook kunnen, maar dat maakt het niet wenselijk. Dat is dus ook een drogredennatie.

[..]

Tjah, kan jij mij dan uitleggen waarom banken nu zou terughoudend zijn met het verstrekken van kredieten aan ondernemers als het toch 'niet bestaand' geld is dat zij uitdelen?
Dat het meeste geld in onze economie gepomt word schuldgeld is, is nu juist een de grote problemen van het huidige systeem. Lijkt me dan ook een erg wenselijke discussie en absoluut geen drogredenatie.

Omdat ze enig risico lopen aangezien ze een klein percentage van het uitgeleende bedrag moeten bezitten.
Feyenoord!
pi_148810100
quote:
10s.gif Op zondag 18 januari 2015 16:43 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Als ik je hier in het topic zelfs zie beweren dat "het je stug lijkt dat Apollo gefaked is" dan is er nog heel veel informatie niet in je bezit... Het is heel simpel; "de mens kán niet op de Maan geweest zijn."

Vreemd trouwens dat je dat niet betwijfelt, maar wel denkt met wat handtekeningen een financieel systeem denkt te kunnen veranderen.
Waarom zou men daar niet geweest kunnen zijn? Niet dat ik het uberhaubt interessant vind of ze er nu wel of niet geweest zouden zijn. Maar for argument sake.
Voor al uw dwaze oneliners en geavanceerde sofisterij
pi_148810139
quote:
10s.gif Op zondag 18 januari 2015 16:44 schreef I-care het volgende:

[..]

Waarom zou men daar niet geweest kunnen zijn? Niet dat ik het uberhaubt interessant vind of ze er nu wel of niet geweest zouden zijn. Maar for argument sake.
Nee? De "grootste prestatie van de mensheid", ooit. By far. By focking far? Dat vind je "uberhaupt niet interessant"?

Het zou te zwaar offtopic gaan hier, je weet BNW te vinden. :)
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

zondag 18 januari 2015 @ 16:46:57 #55
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_148810168
quote:
12s.gif Op zondag 18 januari 2015 16:03 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Dat is je hoop inderdaad. Maar zoals met zoveel (BNW)-onderwerpen; het maakt echt niet uit hoeveel mensen getroffen worden, als een clubje er profijt van trekt, dan zullen ze dat blijven doen.

Het sleurt niet iedereen mee; mensen met geld (haves) profiteren ervan en mensen zonder geld (have nots) hebben het nakijken.

Ik denk dat je er verstandiger aan doet om tot de haves te (gaan) behoren dan een petitie aanbieden om te zorgen dat het systeem van geldcreatie eindelijk weer eens op iets vasts wordt gezet.
Wat ben jij nou voor flut wereldverbeteraar om in te zien hoe het systeem werkt en dat maar te proberen om mee toe doen met degene die de wereld onderdrukken.
Feyenoord!
pi_148810198
quote:
0s.gif Op zondag 18 januari 2015 16:46 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Wat ben jij nou voor flut wereldverbeteraar
Jij daarentegen bent onze persoonlijke batman, natuurlijk.
Conscience do cost.
pi_148810199
quote:
19s.gif Op zondag 18 januari 2015 16:46 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Nee? De "grootste prestatie van de mensheid", ooit. By far. By focking far? Dat vind je "uberhaupt niet interessant"?

Het zou te zwaar offtopic gaan hier, je weet BNW te vinden. :)
Goed het was studio 12. Maar dat doet er niet toe verder. Zou je zelf tekenen als er iets zou opdoen?
  zondag 18 januari 2015 @ 16:48:39 #58
306743 Opa2012
© 2010..2017
pi_148810223
quote:
10s.gif Op zondag 18 januari 2015 16:44 schreef I-care het volgende:

[..]

Door de oliecrisis zouden ze nooit genoeg benzine kunnen meenemen voor de terugreis.
Hans Spekman (PvdA): 'Nivelleren is een feest!' [38 11 9 zetels]
  zondag 18 januari 2015 @ 16:49:07 #59
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_148810235
quote:
19s.gif Op zondag 18 januari 2015 16:29 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Ja, dat denk ik ook. Dat men na al die eeuwen van machtshonger, kapitaaluitbreiding en het voeren van bewust opgewekte oorlogen, ineens denkt "wat ben ik nou eigenlijk aan het doen?"

Natuurlijk zijn het maar mensen in de zin dat ze 46 chromosomen hebben, maar je dacht toch niet dat wij, simpel volk, ooit op hetzelfde niveau als die Elite kan komen?

Beter zorg je goed voor jezelf en je nageslacht, daar word je een stuk happier van dan als Don Quijote strijden tegen windmolens van kilometers hoog.
Dat hebben die mensen zelf niet gedaan. Die Rothschilds rollen ook maar in zo'n bestaan door de familie waar ze in geboren worden. Die kunnen ook zich ontwikkelen en anders naar dingen gaan kijken.
Feyenoord!
  zondag 18 januari 2015 @ 16:49:52 #60
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_148810256
quote:
19s.gif Op zondag 18 januari 2015 16:31 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Overheden hebben nog steeds het meeste geld en zij kunnen niet zonder dat leven op schulden idee.

Wat ook maar een idee is; die staatsschuld is namelijk net zo waardeloos als het geld zelf.
Tuurlijk wel. Overheden kunnen zelf het geld gaan creeeren. Heel simpel.
Feyenoord!
pi_148810258
quote:
0s.gif Op zondag 18 januari 2015 16:46 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Wat ben jij nou voor flut wereldverbeteraar
Ah, als je niet met de hardcore meute meegaat, ben je "flut".

Ik heb nooit gezegd een "wereldverbeteraar" te zijn, althans niet in de definitie van "wereld" zoals ie vaak gehanteerd wordt.

Mijn eigen wereld, eigen vrienden, geliefden, die verdient verbetering. De rest van de wereld kan ik echt niet verbeteren, dat moeten ze net als ik gewoon zelf doen.

pi_148810292
quote:
0s.gif Op zondag 18 januari 2015 16:48 schreef Opa2012 het volgende:

[..]

Door de oliecrisis zouden ze nooit genoeg benzine kunnen meenemen voor de terugreis.
Juist, dat is toch wel noodzakelijk..
pi_148810302
quote:
0s.gif Op zondag 18 januari 2015 16:49 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Tuurlijk wel. Overheden kunnen zelf het geld gaan creeeren. Heel simpel.
Ja, laten we het ze nog makkelijker maken.

Nu wordt macht (de Staat) en geld (de Banken) nog enigszins in evenwicht gehouden. Jij wil gewoon de grootste van de twee boeven de volledige controle geven.

En dan nog denken dat je "het systeem eerlijker maakt". _O-

pi_148810319
quote:
6s.gif Op zondag 18 januari 2015 16:47 schreef I-care het volgende:
Zou je zelf tekenen als er iets zou opdoen?
Ik heb geen idee wat je hiermee wil zeggen?

zondag 18 januari 2015 @ 16:52:14 #65
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_148810333
quote:
0s.gif Op zondag 18 januari 2015 16:38 schreef I-care het volgende:

[..]

Het lijkt mij stug, maar sta nergens meer van te kijken.

Als er alleen al zoiets als system failure voorkomen zou kunnen worden dan is het al een hele vooruitgang. Geld of iets anders zal altijd het smeermiddel blijven, maar de kinderziekten eruit werken zou mooi zijn.
Persoonlijk denk ik dat we op den duur naar een wereld zonder geld zullen gaan. Maar dat duurt nog wel even. ;)
Feyenoord!
pi_148810349
quote:
19s.gif Op zondag 18 januari 2015 16:51 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Ik heb geen idee wat je hiermee wil zeggen?
Zou je tekenen als er veranderingen in petitievorm zouden komen? Stel dat je nog in Nederland had gewoond dan.
pi_148810370
quote:
0s.gif Op zondag 18 januari 2015 16:49 schreef Japie77 het volgende:
Die Rothschilds rollen ook maar in zo'n bestaan door de familie waar ze in geboren worden. Die kunnen ook zich ontwikkelen en anders naar dingen gaan kijken.
Ja, nee, tuurlijk.

Als je van je 0e tot je 18e in een enorm elitair systeem bent opgegroeid, dan kan je op je 22e ineens heel anders naar dingen gaan kijken. _O-

Dit zijn psychopaten, Japie. Geen gewone mensen als jij en ik.

zondag 18 januari 2015 @ 16:53:44 #68
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_148810378
quote:
10s.gif Op zondag 18 januari 2015 16:43 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Daar denk ik dan toch weer anders over. Kan je me een link geven naar info die erop duidt dat de maanlanding gefaked is?
Feyenoord!
pi_148810410
quote:
0s.gif Op zondag 18 januari 2015 16:52 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Persoonlijk denk ik dat we op den duur naar een wereld zonder geld zullen gaan. Maar dat duurt nog wel even. ;)
Dat is wel heel ver weg. Als ooit. Ik zou morgen verhuizen als ik in bv Jacque Fresco zijn wereld kon leven, met wat andere opzet. Maar toch.
pi_148810416
quote:
12s.gif Op zondag 18 januari 2015 16:52 schreef I-care het volgende:

[..]

Zou je tekenen als er veranderingen in petitievorm zouden komen? Stel dat je nog in Nederland had gewoond dan.
Ik vind het allemaal prachtig, ik geef alleen een waarschuwing; denk niet dat je er ook maar iets mee bereikt.

Ik heb toen getekend tegen de EU en daar is ook 0,00000 uitgekomen. Zinloos. "The Voice of the People", uh-huh.

pi_148810469
quote:
0s.gif Op zondag 18 januari 2015 16:53 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Daar denk ik dan toch weer anders over. Kan je me een link geven naar info die erop duidt dat de maanlanding gefaked is?
Zie het desbetreffende topic in BNW, laten we niet dit topic ermee belasten.

Als je nu iets snel wil vinden, zoek op DaveMcGrowan, erg lekker leesbaar geschreven.

pi_148810474
quote:
19s.gif Op zondag 18 januari 2015 16:54 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Ik vind het allemaal prachtig, ik geef alleen een waarschuwing; denk niet dat je er ook maar iets mee bereikt.

Ik heb toen getekend tegen de EU en daar is ook 0,00000 uitgekomen. Zinloos. "The Voice of the People", uh-huh.
Ik geef grif toe dat het waarschijnlijk nada gaat opleveren,maar het geeft hoop voor de toekomst. Van passief naar actief is al heel wat.
  zondag 18 januari 2015 @ 16:56:41 #73
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_148810499
quote:
19s.gif Op zondag 18 januari 2015 16:53 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Ja, nee, tuurlijk.

Als je van je 0e tot je 18e in een enorm elitair systeem bent opgegroeid, dan kan je op je 22e ineens heel anders naar dingen gaan kijken. _O-

Dit zijn psychopaten, Japie. Geen gewone mensen als jij en ik.
Ben ik niet met je eens. De mensen die zich opgewerkt hebben bv CEO van banken zijn vaak wel psychopathen maar mensen die geboren worden in rijke families hoeven dat niet te zijn. Er zijn voorbeelden bekend van mensen uit dat soort families die heel goed werk doen.
Feyenoord!
pi_148810565
quote:
0s.gif Op zondag 18 januari 2015 16:56 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Ben ik niet met je eens. De mensen die zich opgewerkt hebben bv CEO van banken zijn vaak wel psychopathen maar mensen die geboren worden in rijke families hoeven dat niet te zijn. Er zijn voorbeelden bekend van mensen uit dat soort families die heel goed werk doen.
Psychopaten heb je in alle soorten en maten.

In die families vormen inteelt en de opvoeding zo'n verbindende factor dat ze zo hecht blijven.

Wanneer was de laatste Rothschild die helemaal bananas ging en de geheimen van zijn familie blootlegde?

pi_148810694
Daar is er wel een van... Heb ik gezien.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')