Als ik je hier in het topic zelfs zie beweren dat "het je stug lijkt dat Apollo gefaked is" dan is er nog heel veel informatie niet in je bezit... Het is heel simpel; "de mens kán niet op de Maan geweest zijn."quote:Op zondag 18 januari 2015 16:39 schreef I-care het volgende:
Wat je overal ziet gebeuren is dat de mensen steeds meer informatie delen en zaken begrijpen
Dat het meeste geld in onze economie gepomt word schuldgeld is, is nu juist een de grote problemen van het huidige systeem. Lijkt me dan ook een erg wenselijke discussie en absoluut geen drogredenatie.quote:Op zondag 18 januari 2015 15:55 schreef Ryon het volgende:
[..]
Omdat het een zinloze discussie isDat "schuldvrij" geld theoretisch mogelijk is, staat wel vast. Dat is verder geen relevant argument, het afschaffen van geld als bestaand middel zou theoretisch ook kunnen, maar dat maakt het niet wenselijk. Dat is dus ook een drogredennatie.
[..]
Tjah, kan jij mij dan uitleggen waarom banken nu zou terughoudend zijn met het verstrekken van kredieten aan ondernemers als het toch 'niet bestaand' geld is dat zij uitdelen?
Waarom zou men daar niet geweest kunnen zijn? Niet dat ik het uberhaubt interessant vind of ze er nu wel of niet geweest zouden zijn. Maar for argument sake.quote:Op zondag 18 januari 2015 16:43 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Als ik je hier in het topic zelfs zie beweren dat "het je stug lijkt dat Apollo gefaked is" dan is er nog heel veel informatie niet in je bezit... Het is heel simpel; "de mens kán niet op de Maan geweest zijn."
Vreemd trouwens dat je dat niet betwijfelt, maar wel denkt met wat handtekeningen een financieel systeem denkt te kunnen veranderen.
Nee? De "grootste prestatie van de mensheid", ooit. By far. By focking far? Dat vind je "uberhaupt niet interessant"?quote:Op zondag 18 januari 2015 16:44 schreef I-care het volgende:
[..]
Waarom zou men daar niet geweest kunnen zijn? Niet dat ik het uberhaubt interessant vind of ze er nu wel of niet geweest zouden zijn. Maar for argument sake.
Wat ben jij nou voor flut wereldverbeteraar om in te zien hoe het systeem werkt en dat maar te proberen om mee toe doen met degene die de wereld onderdrukken.quote:Op zondag 18 januari 2015 16:03 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat is je hoop inderdaad. Maar zoals met zoveel (BNW)-onderwerpen; het maakt echt niet uit hoeveel mensen getroffen worden, als een clubje er profijt van trekt, dan zullen ze dat blijven doen.
Het sleurt niet iedereen mee; mensen met geld (haves) profiteren ervan en mensen zonder geld (have nots) hebben het nakijken.
Ik denk dat je er verstandiger aan doet om tot de haves te (gaan) behoren dan een petitie aanbieden om te zorgen dat het systeem van geldcreatie eindelijk weer eens op iets vasts wordt gezet.
Jij daarentegen bent onze persoonlijke batman, natuurlijk.quote:Op zondag 18 januari 2015 16:46 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Wat ben jij nou voor flut wereldverbeteraar
Goed het was studio 12. Maar dat doet er niet toe verder. Zou je zelf tekenen als er iets zou opdoen?quote:Op zondag 18 januari 2015 16:46 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Nee? De "grootste prestatie van de mensheid", ooit. By far. By focking far? Dat vind je "uberhaupt niet interessant"?
Het zou te zwaar offtopic gaan hier, je weet BNW te vinden.
Door de oliecrisis zouden ze nooit genoeg benzine kunnen meenemen voor de terugreis.quote:Op zondag 18 januari 2015 16:44 schreef I-care het volgende:
[..]
Waarom zou men daar niet geweest kunnen zijn? Niet dat ik het uberhaubt interessant vind of ze er nu wel of niet geweest zouden zijn. Maar for argument sake.
Dat hebben die mensen zelf niet gedaan. Die Rothschilds rollen ook maar in zo'n bestaan door de familie waar ze in geboren worden. Die kunnen ook zich ontwikkelen en anders naar dingen gaan kijken.quote:Op zondag 18 januari 2015 16:29 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ja, dat denk ik ook. Dat men na al die eeuwen van machtshonger, kapitaaluitbreiding en het voeren van bewust opgewekte oorlogen, ineens denkt "wat ben ik nou eigenlijk aan het doen?"
Natuurlijk zijn het maar mensen in de zin dat ze 46 chromosomen hebben, maar je dacht toch niet dat wij, simpel volk, ooit op hetzelfde niveau als die Elite kan komen?
Beter zorg je goed voor jezelf en je nageslacht, daar word je een stuk happier van dan als Don Quijote strijden tegen windmolens van kilometers hoog.
Tuurlijk wel. Overheden kunnen zelf het geld gaan creeeren. Heel simpel.quote:Op zondag 18 januari 2015 16:31 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Overheden hebben nog steeds het meeste geld en zij kunnen niet zonder dat leven op schulden idee.
Wat ook maar een idee is; die staatsschuld is namelijk net zo waardeloos als het geld zelf.
Ah, als je niet met de hardcore meute meegaat, ben je "flut".quote:Op zondag 18 januari 2015 16:46 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Wat ben jij nou voor flut wereldverbeteraar
Juist, dat is toch wel noodzakelijk..quote:Op zondag 18 januari 2015 16:48 schreef Opa2012 het volgende:
[..]
Door de oliecrisis zouden ze nooit genoeg benzine kunnen meenemen voor de terugreis.
Ja, laten we het ze nog makkelijker maken.quote:Op zondag 18 januari 2015 16:49 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Overheden kunnen zelf het geld gaan creeeren. Heel simpel.
Ik heb geen idee wat je hiermee wil zeggen?quote:Op zondag 18 januari 2015 16:47 schreef I-care het volgende:
Zou je zelf tekenen als er iets zou opdoen?
Persoonlijk denk ik dat we op den duur naar een wereld zonder geld zullen gaan. Maar dat duurt nog wel even.quote:Op zondag 18 januari 2015 16:38 schreef I-care het volgende:
[..]
Het lijkt mij stug, maar sta nergens meer van te kijken.
Als er alleen al zoiets als system failure voorkomen zou kunnen worden dan is het al een hele vooruitgang. Geld of iets anders zal altijd het smeermiddel blijven, maar de kinderziekten eruit werken zou mooi zijn.
Zou je tekenen als er veranderingen in petitievorm zouden komen? Stel dat je nog in Nederland had gewoond dan.quote:Op zondag 18 januari 2015 16:51 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wat je hiermee wil zeggen?
Ja, nee, tuurlijk.quote:Op zondag 18 januari 2015 16:49 schreef Japie77 het volgende:
Die Rothschilds rollen ook maar in zo'n bestaan door de familie waar ze in geboren worden. Die kunnen ook zich ontwikkelen en anders naar dingen gaan kijken.
Daar denk ik dan toch weer anders over. Kan je me een link geven naar info die erop duidt dat de maanlanding gefaked is?quote:Op zondag 18 januari 2015 16:43 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Als ik je hier in het topic zelfs zie beweren dat "het je stug lijkt dat Apollo gefaked is" dan is er nog heel veel informatie niet in je bezit... Het is heel simpel; "de mens kán niet op de Maan geweest zijn."
Vreemd trouwens dat je dat niet betwijfelt, maar wel denkt met wat handtekeningen een financieel systeem denkt te kunnen veranderen.
Dat is wel heel ver weg. Als ooit. Ik zou morgen verhuizen als ik in bv Jacque Fresco zijn wereld kon leven, met wat andere opzet. Maar toch.quote:Op zondag 18 januari 2015 16:52 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Persoonlijk denk ik dat we op den duur naar een wereld zonder geld zullen gaan. Maar dat duurt nog wel even.
Ik vind het allemaal prachtig, ik geef alleen een waarschuwing; denk niet dat je er ook maar iets mee bereikt.quote:Op zondag 18 januari 2015 16:52 schreef I-care het volgende:
[..]
Zou je tekenen als er veranderingen in petitievorm zouden komen? Stel dat je nog in Nederland had gewoond dan.
Zie het desbetreffende topic in BNW, laten we niet dit topic ermee belasten.quote:Op zondag 18 januari 2015 16:53 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Daar denk ik dan toch weer anders over. Kan je me een link geven naar info die erop duidt dat de maanlanding gefaked is?
Ik geef grif toe dat het waarschijnlijk nada gaat opleveren,maar het geeft hoop voor de toekomst. Van passief naar actief is al heel wat.quote:Op zondag 18 januari 2015 16:54 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik vind het allemaal prachtig, ik geef alleen een waarschuwing; denk niet dat je er ook maar iets mee bereikt.
Ik heb toen getekend tegen de EU en daar is ook 0,00000 uitgekomen. Zinloos. "The Voice of the People", uh-huh.
Ben ik niet met je eens. De mensen die zich opgewerkt hebben bv CEO van banken zijn vaak wel psychopathen maar mensen die geboren worden in rijke families hoeven dat niet te zijn. Er zijn voorbeelden bekend van mensen uit dat soort families die heel goed werk doen.quote:Op zondag 18 januari 2015 16:53 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ja, nee, tuurlijk.
Als je van je 0e tot je 18e in een enorm elitair systeem bent opgegroeid, dan kan je op je 22e ineens heel anders naar dingen gaan kijken.
Dit zijn psychopaten, Japie. Geen gewone mensen als jij en ik.
Psychopaten heb je in alle soorten en maten.quote:Op zondag 18 januari 2015 16:56 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Ben ik niet met je eens. De mensen die zich opgewerkt hebben bv CEO van banken zijn vaak wel psychopathen maar mensen die geboren worden in rijke families hoeven dat niet te zijn. Er zijn voorbeelden bekend van mensen uit dat soort families die heel goed werk doen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |