quote:Op zondag 25 januari 2015 22:04 schreef badtripbob het volgende:
Opgelucht. Net over de grens in Duitsland door politie meegenomen omdat ik vermist sta opgegeven in Nederland. Ben ontsnapt uit psychiatrie met rechterlijke machtiging. Maar mag door hoef alleen adres in Spanje door te geven als ik daar ben![]()
Al 2 maanden huur en vliegticket betaald dus zat al van fokt op en wil natuurlijk al helemaal niet terug naar Delta...
Maar gelukkig ben ik nu onderweg naar het vliegveld en vlieg ik morgenochtend naar Spanje waar het lekker weer is..
Whut?quote:Op zondag 25 januari 2015 22:04 schreef badtripbob het volgende:
Opgelucht. Net over de grens in Duitsland door politie meegenomen omdat ik vermist sta opgegeven in Nederland. Ben ontsnapt uit psychiatrie met rechterlijke machtiging. Maar mag door hoef alleen adres in Spanje door te geven als ik daar ben![]()
Al 2 maanden huur en vliegticket betaald dus zat al van fokt op en wil natuurlijk al helemaal niet terug naar Delta...
Maar gelukkig ben ik nu onderweg naar het vliegveld en vlieg ik morgenochtend naar Spanje waar het lekker weer is..
Damn bobbyquote:Op zondag 25 januari 2015 22:04 schreef badtripbob het volgende:
Blijft lastig, maar tot 'n zekere hoogte goed te doen. Heerlijk gevoel inderdaad.quote:Op maandag 26 januari 2015 08:45 schreef Mika-Mika het volgende:
Sinds ik alle negatieve impulsen verwijdert heb uit mijner leven, rust.
Heerlijk.
Als je het voelt aankomen dan kan je stappen nemen om het te voorkomen.quote:Op maandag 26 januari 2015 11:37 schreef Mansjester het volgende:
Kut. Waarom gvd altijd alles op het laatste moment doen, ik baal van mezelf en voel een zware depressie aankomen
Ik ben alweer zo radeloos dat ik in R&P mijn emoties kwijt moet
quote:Op maandag 26 januari 2015 11:37 schreef Mansjester het volgende:
Kut. Waarom gvd altijd alles op het laatste moment doen, ik baal van mezelf en voel een zware depressie aankomen
Ik ben alweer zo radeloos dat ik in R&P mijn emoties kwijt moet
Heb je dat die persoon zelf al duidelijk gemaakt?quote:Op maandag 26 januari 2015 19:27 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Geïrriteerd, iemand die me blijft bellen terwijl ik die persoon helemaal niet wil spreken.
Ik zal jou eens iets duidelijk maken.quote:Op maandag 26 januari 2015 19:41 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Heb je dat die persoon zelf al duidelijk gemaakt?
OT: voel me best ok nu, veel kleine dingen afronden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |