ME zelfs.quote:Op zondag 18 januari 2015 15:50 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Derbytime. Risicowedstrijd jongens. Toot, extra politie ingepland?

Ah, angst voor de vriendschapsbanden. Hoorde dat een niet nader te noemen relschopper uit Maastricht ook kwam.quote:Op zondag 18 januari 2015 15:52 schreef AF_ het volgende:
[..]
Ik hoorde dat de politie steun heeft gevraagd aan de Belgische collega's

Oei Banaan heeft er 2 verloren. Die is tot op zijn tandvlees gemotiveerd in deze parkstadderbyquote:
quote:Op zondag 18 januari 2015 15:53 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Ah, angst voor de vriendschapsbanden. Hoorde dat een niet nader te noemen relschopper uit Maastricht ook kwam.

Heb genoeg aan resultatenquote:Op zondag 18 januari 2015 15:53 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Thanks pik. Niet moeilijk bij te houden als ik de eindstanden hiero blijf posten?

Ik kan nu.quote:

God oh godquote:Op zondag 18 januari 2015 16:43 schreef Insomnia_ het volgende:
[ afbeelding ]
Sow, zo'n match gooi ik niet snel meer
 dat wordt derde verlies
 dat wordt derde verlies

Jij bent de buurman?quote:Op zondag 18 januari 2015 17:00 schreef Spockjuh_ het volgende:
de buurman, net gestart met spelen...

Okequote:

ouwe hooliganquote:

JE had niet eens door dat ik het wasquote:Op zondag 18 januari 2015 17:08 schreef CrashO het volgende:
[..]
Jij had net zoveel wire fails als ik

eigenlijk wel. Brajeshquote:Op zondag 18 januari 2015 17:08 schreef Toto69 het volgende:
[..]
JE had niet eens door dat ik het was

Ik gebruikte 2 woordjesquote:Op zondag 18 januari 2015 17:09 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Waarom antwoordde je dan in 't Engels oetlul

En geen set verliesquote:

Prachtige partij. Eerst op 2-1 (1-0 in sets) een matchdart gemist, waarna Hov 141 uitgooide en de set won. In de derde set (2-1 achter) andersom toen ik 144 uitgooide met Hov op tops voor de matchquote:

Met zn 136 gemiddeld tegen Frassquote:Op zondag 18 januari 2015 17:33 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik krijg een zware match tegen die lamlul uit Maastricht.

Watquote:

Was zeker een leuke partij!quote:Op zondag 18 januari 2015 17:33 schreef Roceco het volgende:
[..]
Prachtige partij. Eerst op 2-1 (1-0 in sets) een matchdart gemist, waarna Hov 141 uitgooide en de set won. In de derde set (2-1 achter) andersom toen ik 144 uitgooide met Hov op tops voor de match

Volkomen mee eens. Ging nergens overquote:Op zondag 18 januari 2015 17:35 schreef MrBanaan1 het volgende:
Kan ik me nog terugtrekken
Serieus belacheljik hoeveel bouncers enzo.
En ook, ik mik helemaal links in de trippel, timing is écht goed, en de pijl valt er rechts boven?????

En dan geen 9 darters gooienquote:

Ja, bouncers zijn kut. Maar anderen hebben die ook. Ik erger me er zelf ook kápot aan, maar terugtrekken is ook niet leukquote:Op zondag 18 januari 2015 17:35 schreef MrBanaan1 het volgende:
En ook, ik mik helemaal links in de trippel, timing is écht goed, en de pijl valt er rechts boven?????

je klikt op quick challenge of challengequote:Op zondag 18 januari 2015 17:36 schreef Afhaalchinees het volgende:
iemand potje spelen? Hoe daag ik iemand uit?

quote:Op zondag 18 januari 2015 17:38 schreef Roceco het volgende:
[..]
Maximum was wel de enige die een maximum gooide

Je kan het gewoon niet?quote:Op zondag 18 januari 2015 17:35 schreef MrBanaan1 het volgende:

Wanneer heb je tijd om onze kraker af te werkenquote:

Hij's nu aan 't darten, dusquote:Op zondag 18 januari 2015 17:50 schreef Keano het volgende:
[..]
Wanneer heb je tijd om onze kraker af te werken

Nu?quote:Op zondag 18 januari 2015 17:50 schreef Keano het volgende:
[..]
Wanneer heb je tijd om onze kraker af te werken

quote:Op zondag 18 januari 2015 17:52 schreef CrashO het volgende:
[..]
Ik moet nog 1 leg ingame met toto, dan kom ik

quote:Op zondag 18 januari 2015 21:02 schreef Frozen-assassin het volgende:
[ afbeelding ]
Belangrijke potjes voor middenmoot, aanhaken of afhaken

Dat is de fokker Karelnoord ook wel bekend als Haxballgod Onoquote:Op zondag 18 januari 2015 21:55 schreef Roceco het volgende:
Wie van jullie was die Battieboy 'Karelnoord' net?

Potje darten?quote:Op maandag 19 januari 2015 01:52 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Dat is de fokker Karelnoord ook wel bekend als Haxballgod Ono

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |