SPOILER: BonushulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De OP staat hier
[ Bericht 1% gewijzigd door Crip op 17-01-2015 18:34:23 ]
lol jij praat ook zo ahahahah lololol hihahoquote:Op zaterdag 17 januari 2015 18:04 schreef Crip het volgende:
[..]
Ik heb een zachte G. Maar ik heb niet zo dat typische overdreven accent/dialect wat de meeste hebben hier. Kan wel dialect spreken maar dat weiger ik meestal.
dit postte je net ook al en haalde je weg om het vervolgens weer te posten??quote:Op zaterdag 17 januari 2015 18:24 schreef McNulty het volgende:
[..]
lol jij praat ook zo ahahahah lololol hihaho
kusje kroel xoxoxox
okeeejquote:Op zaterdag 17 januari 2015 18:27 schreef Sapstengel het volgende:
In Enschede betekent slimmer erger. Zo van: het werd alsmaar slimmer.
Klopt, maar het een sluit het ander niet uit natuurlijk.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 18:26 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
dit postte je net ook al en haalde je weg om het vervolgens weer te posten??dacht dat ik borderline had.
Lol, volgensmij las ik ergens dat ze wel in dezelfde stad woont als ik.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 18:24 schreef McNulty het volgende:
[..]
lol jij praat ook zo ahahahah lololol hihaho
kusje kroel xoxoxox
Ze moeten toch een lading geven aan een woord wat daar niet van toepassing is.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 18:27 schreef Sapstengel het volgende:
In Enschede betekent slimmer erger. Zo van: het werd alsmaar slimmer.
Welke gym?quote:Op zaterdag 17 januari 2015 18:33 schreef G.R.S. het volgende:
Volgende week voor het eerst liften in A'damBen benieuwd wat voor een gymvolk daar rondloopt.
USC met Yuri?quote:Op zaterdag 17 januari 2015 18:33 schreef G.R.S. het volgende:
Volgende week voor het eerst liften in A'damBen benieuwd wat voor een gymvolk daar rondloopt.
Whehhehe goedequote:Op zaterdag 17 januari 2015 18:35 schreef Klokov het volgende:
[..]
Ze moeten toch een lading geven aan een woord wat daar niet van toepassing is.
Ik dacht dat jij zo'n rustige jongen was?quote:
Ga je no1 meeten?quote:Op zaterdag 17 januari 2015 18:33 schreef G.R.S. het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |