Je begint het te leren.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 20:20 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Zal maar niet zeggen wat ik had. Hahaha
Ik gun het ze allemaal welquote:Op zaterdag 17 januari 2015 20:23 schreef Donaldo het volgende:
ik gun het DS2 wel, als je zoveel geld uitgeeft aan coins mag het ook een keer meezitten toch
Jammer voor je, dit is het FUT topic.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 20:23 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ik gun het ze allemaal wel
Maar het boeit me gewoon niet
quote:Op zaterdag 17 januari 2015 20:24 schreef Tim86 het volgende:
Ik was al blij geweest met alleen die Cardozo van hem
Ja daar begin ik steeds meer van te balenquote:Op zaterdag 17 januari 2015 20:24 schreef Zhano het volgende:
[..]
Jammer voor je, dit is het FUT topic.
Zou deze 2 doelpunten genoeg zijn voor een IF? Het lijkt mij wel wat, hij was wel bepalend natuurlijk.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 20:26 schreef Tim86 het volgende:
IF Elia zal wel de eerste transfer worden
Die heeft hij niet. En zijn IF zal nog steeds de finishing van een bronze hebbenquote:Op zaterdag 17 januari 2015 20:28 schreef Kiid het volgende:
IF Elia is wel een leuke IF mits hij nog die 5* skilla heeft anders hoef ik hem niet
Lijkt me wel een zekerheidje ja.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 20:29 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Zou deze 2 doelpunten genoeg zijn voor een IF? Het lijkt mij wel wat, hij was wel bepalend natuurlijk.
volgens mij iedereen wel, valt gewoon heel erg op. Ik krijg Jardin en Elm ook in bijna ieder packquote:Op zaterdag 17 januari 2015 20:28 schreef Kiid het volgende:
Ik heb die Thorgan Hazard echt gruwelijk vaak gehad. It's something
quote:Op zaterdag 17 januari 2015 20:18 schreef DarkSonic2 het volgende:
Heel wat packs geopend achter elkaar en snel gediscard, en toen gebeurde dit..WtfSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.
1 min of zo. Ik had een twitch stream aan staan en hij kon een stuk langer openen dan ik.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 20:17 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Wat was het verschil? Xbox was binnen 2 minuten volgens mij. Vond ik snel genoeg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |