ja wat is zometeen?quote:Op zaterdag 17 januari 2015 19:51 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Bij de lightning rounds pas, eerste is er zometeen. Welke pack er dan is weten wij ook niet.
rerererererepost dan maarquote:Op zaterdag 17 januari 2015 19:53 schreef over_hedge het volgende:
[..]
ja wat is zometeen?8 uur? en daarna om 9 uur weer?
zie plaatjetwitter:EASPORTSFIFA twitterde op zaterdag 17-01-2015 om 17:00:07Full #TOTY XI available from 6pm UK. Let's welcome them with Lightning Rounds! #FUT http://t.co/vmemOz128x reageer retweet
Tnxsquote:Op zaterdag 17 januari 2015 19:55 schreef Tim86 het volgende:
[..]
rerererererepost dan maarzie plaatjetwitter:EASPORTSFIFA twitterde op zaterdag 17-01-2015 om 17:00:07Full #TOTY XI available from 6pm UK. Let's welcome them with Lightning Rounds! #FUT http://t.co/vmemOz128x reageer retweet
Haten op JanGODquote:Op zaterdag 17 januari 2015 19:49 schreef Tim86 het volgende:
Wat is Janmaat toch slecht als hij een snelle buitenspeler tegenover zich heeft he
1 50k packquote:Op zaterdag 17 januari 2015 19:57 schreef Tobi-wan het volgende:
IF Elia!! Lekker bij Koeman op schoot gaan zitten, beste carrière move die je kan maken als afgetekende speler.
Fer + Elia =![]()
Ik heb overigens 50k voor packs. Zal ik gewoon 1 50k pack halen of een 35k + 15k....
Aanvallend is het een leuk backje ja. Verdedigend heeft ie amper stappen gemaakt.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 19:58 schreef Kiid het volgende:
[..]
Haten op JanGOD
Janmaat, blijft een fenomeen. Ze noemen hem niet voor niets bargain of the year. Ik zie hem nog wel de stap maken naar Chelsea Real Barcelona City
quote:Op zaterdag 17 januari 2015 19:58 schreef Kiid het volgende:
[..]
Haten op JanGOD
Janmaat, blijft een fenomeen. Ze noemen hem niet voor niets bargain of the year. Ik zie hem nog wel de stap maken naar Chelsea Real Barcelona City
Nee joh, ik kon er rustig 3 openen..was niet in 30secquote:Op zaterdag 17 januari 2015 20:04 schreef The_Yakuza het volgende:
[..]
tering, 60,000 packs in 30seconden weg
Eerste keer toen ik keek stond hij op 75k. Ik ging alleen even opnieuw naar de store en toen waren er al 12k weg. Ach, als je ziet wat voor rommel ik heb gekregen... Je mist nietsquote:Op zaterdag 17 januari 2015 20:04 schreef The_Yakuza het volgende:
[..]
tering, 60,000 packs in 30seconden weg
op de ps ging het een heel stuk sneller dan op de xbox.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 20:05 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Eerste keer toen ik keek stond hij op 75k. Ik ging alleen even opnieuw naar de store en toen waren er al 12k weg. Ach, als je ziet wat voor rommel ik heb gekregen... Je mist niets
ik zag na 30sec niks meer in de storequote:Op zaterdag 17 januari 2015 20:06 schreef over_hedge het volgende:
[..]
op de ps ging het een heel stuk sneller dan op de xbox.
quote:
quote:Op zaterdag 17 januari 2015 19:55 schreef Tim86 het volgende:
[..]
rerererererepost dan maarzie plaatjetwitter:EASPORTSFIFA twitterde op zaterdag 17-01-2015 om 17:00:07Full #TOTY XI available from 6pm UK. Let's welcome them with Lightning Rounds! #FUT http://t.co/vmemOz128x reageer retweet
Wat was het verschil? Xbox was binnen 2 minuten volgens mij. Vond ik snel genoeg.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 20:06 schreef over_hedge het volgende:
[..]
op de ps ging het een heel stuk sneller dan op de xbox.
Ik gun jou helemaal niks meer.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 20:16 schreef DarkSonic2 het volgende:
Dit is het beste pack dat ik ooit heb geopend.. het lijkt me onmogelijk om dit ooit nog te verbeteren.
ik heb een ps3 maar zit nu op de mobile app, en bij mij zijn er nu nog 2000 packs over. hoezo gaat het bij jullie zo snel?quote:Op zaterdag 17 januari 2015 20:17 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Wat was het verschil? Xbox was binnen 2 minuten volgens mij. Vond ik snel genoeg.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ditquote:Op zaterdag 17 januari 2015 20:17 schreef Tim86 het volgende:
Niet zo aandachtsgeil doen. Gewoon posten wat je hebt
quote:Op zaterdag 17 januari 2015 20:18 schreef DarkSonic2 het volgende:
Heel wat packs geopend achter elkaar en snel gediscard, en toen gebeurde dit..WowSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.KIJK JE MEE MAVER!?!
quote:Op zaterdag 17 januari 2015 20:18 schreef DarkSonic2 het volgende:
Heel wat packs geopend achter elkaar en snel gediscard, en toen gebeurde dit..holy motherfucking shit, dit is een geintje tochSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |