Je begint het te leren.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 20:20 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Zal maar niet zeggen wat ik had. Hahaha
Ik gun het ze allemaal welquote:Op zaterdag 17 januari 2015 20:23 schreef Donaldo het volgende:
ik gun het DS2 wel, als je zoveel geld uitgeeft aan coins mag het ook een keer meezitten toch
Jammer voor je, dit is het FUT topic.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 20:23 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ik gun het ze allemaal wel
Maar het boeit me gewoon niet
quote:Op zaterdag 17 januari 2015 20:24 schreef Tim86 het volgende:
Ik was al blij geweest met alleen die Cardozo van hem
Ja daar begin ik steeds meer van te balenquote:Op zaterdag 17 januari 2015 20:24 schreef Zhano het volgende:
[..]
Jammer voor je, dit is het FUT topic.
Zou deze 2 doelpunten genoeg zijn voor een IF? Het lijkt mij wel wat, hij was wel bepalend natuurlijk.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 20:26 schreef Tim86 het volgende:
IF Elia zal wel de eerste transfer worden
Die heeft hij niet. En zijn IF zal nog steeds de finishing van een bronze hebbenquote:Op zaterdag 17 januari 2015 20:28 schreef Kiid het volgende:
IF Elia is wel een leuke IF mits hij nog die 5* skilla heeft anders hoef ik hem niet
Lijkt me wel een zekerheidje ja.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 20:29 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Zou deze 2 doelpunten genoeg zijn voor een IF? Het lijkt mij wel wat, hij was wel bepalend natuurlijk.
volgens mij iedereen wel, valt gewoon heel erg op. Ik krijg Jardin en Elm ook in bijna ieder packquote:Op zaterdag 17 januari 2015 20:28 schreef Kiid het volgende:
Ik heb die Thorgan Hazard echt gruwelijk vaak gehad. It's something
quote:Op zaterdag 17 januari 2015 20:18 schreef DarkSonic2 het volgende:
Heel wat packs geopend achter elkaar en snel gediscard, en toen gebeurde dit..WtfSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.
1 min of zo. Ik had een twitch stream aan staan en hij kon een stuk langer openen dan ik.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 20:17 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Wat was het verschil? Xbox was binnen 2 minuten volgens mij. Vond ik snel genoeg.
Die is nu naar zijn broer om het te vertellen en een feestje te vierenquote:Op zaterdag 17 januari 2015 20:33 schreef over_hedge het volgende:
Als dat pack echt is. Dan is ds2 nu overleden aan een hart aanval denk ik.
Niet echt een type voor het eerste team, maar voor een creatieve haaibrid of een NL team wel een leuke bruikbare spelerquote:Op zaterdag 17 januari 2015 20:30 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Die heeft hij niet. En zijn IF zal nog steeds de finishing van een bronze hebben
Ik denk dat hij nog vol verbazing naar zijn scherm kijkt met de ene hand in een zak doritos en de andere voor zijn mondquote:Op zaterdag 17 januari 2015 20:33 schreef over_hedge het volgende:
Als dat pack echt is. Dan is ds2 nu overleden aan een hart aanval denk ik.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 17 januari 2015 20:38 schreef DarkSonic2 het volgende:
Het enige wat ik dit jaar nog niet heb gehad is een legend, dan moet ik die maar uit een 100k pack halen.Ga je die coins verkopen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb in ieder geval de verleiding weerstaan om iets anders dan 50k of 100k packs te kopen. Dat vond ik al heel watquote:Op zaterdag 17 januari 2015 20:38 schreef DeWesp het volgende:
Zo, ik ben wel klaar met Toty. Ik heb het team dat ik wil goedkoop gekocht, op mijn trade accounts heb ik wat IF's goedkoop ingeslagen en ik heb toch nog een paar pakjes geopend (tegen beter weten in) in de hoop op een blauwe kaart. Beste pull was Vidal, die ik net een minuut daarvoor voor mijn Serie A team had gekocht...
Van mij mag het maandag zijn, dan kunnen we met zijn allen weer lekker normaal doen.
Zijn er trouwens mensen die gedurende deze hele week de verleiding hebben kunnen weerstaan om pakjes te openen?
Geen idee, ik had al best veel coins (totdat ik een TOTY Ramos kocht net voor de crash en nu heb ik bizar veel verlies op hem)quote:
Hoeveel dan? Gewoon geduld hebben en dan stijgt hij wel weer.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 20:43 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Geen idee, ik had al best veel coins (totdat ik een TOTY Ramos kocht net voor de crash en nu heb ik bizar veel verlies op hem)
Dat zeg ik liever nietquote:Op zaterdag 17 januari 2015 20:46 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Hoeveel dan? Gewoon geduld hebben en dan stijgt hij wel weer.
Niet zo moeilijk doen joh, hoeveel was het?quote:Op zaterdag 17 januari 2015 20:47 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dat zeg ik liever nietTe beschamend. En hij gaat sowieso verkopen nu.
Blijft een heerlijke seriequote:Op zaterdag 17 januari 2015 20:48 schreef Rijst het volgende:
AAAAA banshee s3 is alweer 2 weken geleden begonnen![]()
![]()
Wel jammer dat Lucas al in de 2e aflevering doodgaatquote:Op zaterdag 17 januari 2015 20:48 schreef Rijst het volgende:
AAAAA banshee s3 is alweer 2 weken geleden begonnen![]()
![]()
poesjequote:Op zaterdag 17 januari 2015 20:47 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dat zeg ik liever nietTe beschamend. En hij gaat sowieso verkopen nu.
DIDNT READquote:Op zaterdag 17 januari 2015 20:50 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Wel jammer dat Lucas al in de 2e aflevering doodgaat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |