geen steamguard aan?quote:Op woensdag 21 januari 2015 09:43 schreef PBateman1978 het volgende:
Gisteravond ingelogd, kreeg ik een melding of ik de nacht ervoor toevallig had ingelogd vanuit China of Kazachstan.
Nee dus, gauw mijn ww veranderd...
Ja.quote:Op woensdag 21 januari 2015 18:56 schreef 44rdbei het volgende:
Heeft iemand de Resident evil hd remaster al gespeeld?
Ik was vroeger verslaafd aan dat spel.....
maar misschien was dat omdat ik jonger was en dus sneller bang was
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb ik ook, volgens mij is die site regelmatig brak..quote:Op woensdag 21 januari 2015 23:50 schreef mschol het volgende:
ik vraag mij af of iemand hier dezelfde ervaringen heeft met steam als ik:
Steeds vaker zie ik, als ik steam open, op de storefront dat ik niet ben ingelogd:
[ afbeelding ]
Vervolgens switch ik naar activity:
[ afbeelding ]
En meestal na een paar keer refreshen ziet hij dat ik toch ben ingelogd maar nu niet..
heel irritant en vraag mij dus af of er wellicht een oplossing is
steam herstarten is 1, maar dat is geen fatsoenlijke oplossing..
dat heet verwend zijnquote:Op donderdag 22 januari 2015 00:22 schreef De_Dakgoot het volgende:
De enige ervaring met steam die ik momenteel heb zijn al die overpriced kut games op de frontpage
zo snel? ik kon de laatste dagen niet online zijn, maar nu heb je tenminste genoeg geld om een goeie gear te kopen :pquote:Op donderdag 22 januari 2015 00:18 schreef Super-B het volgende:
Splinter Cell Blacklist uitgespeeld. Een aanrader!
Had gelukkig te veel tijd over, dus ging ik maar even Splinter Cell spelen.quote:Op donderdag 22 januari 2015 00:27 schreef AntiChrist7 het volgende:
[..]
zo snel? ik kon de laatste dagen niet online zijn, maar nu heb je tenminste genoeg geld om een goeie gear te kopen :p
Wat voor gear?quote:Op donderdag 22 januari 2015 00:27 schreef AntiChrist7 het volgende:
[..]
zo snel? ik kon de laatste dagen niet online zijn, maar nu heb je tenminste genoeg geld om een goeie gear te kopen :p
Gewoon, upgrades voor je sonar goggles en de kruisboog. En wat modificaties aan je wapens, speelt lekkerder.quote:
hmmmquote:Op donderdag 22 januari 2015 15:20 schreef AntiChrist7 het volgende:
[..]
Gewoon, upgrades voor je sonar goggles en de kruisboog. En wat modificaties aan je wapens, speelt lekkerder.
Ow. Ok.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 06:35 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
Ik weet echt niet of ik wel Duke Nukem:3D(op Linux) ga kopen,want ik heb het al op mijn PS3.
Eén van de beste single player storylines van de laatste jarenquote:Op vrijdag 23 januari 2015 13:25 schreef Mr.Noodle het volgende:
Hmm, SpecOps: The Line nog niet gekocht. Hoor wel goede verhalen erover maar schijnt nogal deprimerend te zijn..
Ik zit er over te denken, maar heb hem al uitgespeeld op de 360 en PS4quote:
ik heb in november een ps3 gekocht en GTA5 maar heb maar paar missies kunnen doen omdat mijn moeder altijd de tv impalmt en omdat ik maar om de 2 weken naar huis ga.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 16:23 schreef Klonk het volgende:
[..]
Ik zit er over te denken, maar heb hem al uitgespeeld op de 360 en PS4
Denk dat ik nog maar een tijdje wacht tot de mods uit komen ofzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |