Lichamelijk ja. Op elk ander gebied zijn mannen natuurlijk gewoon de bom en in alles beter dan vrouwen.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 14:24 schreef rhubarbje het volgende:
Alles aan vrouwen is beter dan aan mannen. Ik denk dat ik maar weer lesbisch moet worden
je bedoelt hun emotionele toegankelijkheid en zo?quote:Op zaterdag 17 januari 2015 14:32 schreef Silenus het volgende:
[..]
Lichamelijk ja. Op elk ander gebied zijn mannen natuurlijk gewoon de bom en in alles beter dan vrouwen.
Neger plsquote:Op zaterdag 17 januari 2015 14:32 schreef Silenus het volgende:
Lichamelijk ja. Op elk ander gebied zijn mannen natuurlijk gewoon de bom en in alles beter dan vrouwen.
Verklaar het onvermogen om mascara op te doen met je mond dicht dan.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 14:39 schreef Weissman het volgende:
[..]
Neger pls
Mannen zijn door God ontworpen als demo/dummie. Alle onderdelen die problemen opleveren zijn bij de vrouw weggelaten.
Neem een rib uit de man en begin opnieuw.
Vrouwen zijn dus net zoals mannen, maar dan een 2.0, betere versie.
Verklaar waarom ik dat onvermogen blijkbaar niet heb? (ok, ik kan ook mascara op mn blinde oog doen zonder mn oog lek te prikkenquote:Op zaterdag 17 januari 2015 14:40 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Verklaar het onvermogen om mascara op te doen met je mond dicht dan.
Tot je zwanger raakt.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 14:39 schreef Weissman het volgende:
[..]
Neger pls
Mannen zijn door God ontworpen als demo/dummie. Alle onderdelen die problemen opleveren zijn bij de vrouw weggelaten.
Neem een rib uit de man en begin opnieuw.
Vrouwen zijn dus net zoals mannen, maar dan een 2.0, betere versie.
Waarin zit het verschil dan precies? en wat zijn de kosten daar?quote:Op zaterdag 17 januari 2015 14:53 schreef douche-eendje het volgende:
Heb sinds een paar dagen wel een fullmembership op pepper... wat een verschil met een gratis dating-website zeg.
Dan ben je gewoon raar, want is totaal nie moeilijkquote:Op zaterdag 17 januari 2015 14:40 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Verklaar het onvermogen om mascara op te doen met je mond dicht dan.
Het lijkt wel alsof er makkelijker/anders contact gelegd word via berichten. Je kunt je profiel vullen met foto's en filmpjes van dingen die jou interesseren. Kosten is afhankelijk van hoe lang je een fullmembership afsluit, maar je kunt als gratis lid wel een profiel aanmaken en even rondkijken. Berichten sturen&chat kan niet, wel likes van/naar andere profielen.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 18:57 schreef Feddd het volgende:
[..]
Waarin zit het verschil dan precies? en wat zijn de kosten daar?
Ik had me namelijk een paar maanden geleden aangemeld op Parship, in eerste instantie gratis en toen een paar gratis dagen premium abonnement.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 22:07 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Het lijkt wel alsof er makkelijker/anders contact gelegd word via berichten. Je kunt je profiel vullen met foto's en filmpjes van dingen die jou interesseren. Kosten is afhankelijk van hoe lang je een fullmembership afsluit, maar je kunt als gratis lid wel een profiel aanmaken en even rondkijken. Berichten sturen&chat kan niet, wel likes van/naar andere profielen.
Yup in de trein leren kennen, zij liepen door de trein en ik stapte de trein in. Eig zat ik te wachten totdat ze een keuze tussen boven/onderste treinstel zouden kiezen, zodat ik de andere kon pakken. Maar we raakten aan de praat (allebei wat gedronken, dat maakte wel verschil, anders had ik het niet gedaan)quote:Op maandag 19 januari 2015 11:08 schreef rhubarbje het volgende:
Zeg nou niet dat je hem in de trein hebt te leren kennen, dan gaat deezertje weer los. Arme vrouwen op zijn traject...
Jammer dat het niks was
En andere datingsites?quote:Op maandag 19 januari 2015 11:20 schreef KomtTijd... het volgende:
Ik wil ook weer daten. Mijn tindercontacten laten niets van zich horen.
quote:Op maandag 19 januari 2015 11:20 schreef KomtTijd... het volgende:
Ik wil ook weer daten. Mijn tindercontacten laten niets van zich horen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 19 januari 2015 11:08 schreef rhubarbje het volgende:
Zeg nou niet dat je hem in de trein hebt te leren kennen, dan gaat deezertje weer los. Arme vrouwen op zijn traject...
quote:Op maandag 19 januari 2015 11:08 schreef rhubarbje het volgende:
Jammer dat het niks was
Mijn idee om een rebound op te doen in de kroeg ging ook niet. Vanavond maar op nieuw proberen
quote:Op maandag 19 januari 2015 11:15 schreef Weissman het volgende:
Ik heb morgen een eerste date. Speeddate, Paiq. We gaan wat drinken in haar stad.
Succes beidenquote:Op maandag 19 januari 2015 11:16 schreef Cue_ het volgende:
Ik ga morgenavond dus toch speeddatenTja.. gratizzzz
![]()
Succes weiss
Smartphone bij de hand, aandachtig maar onopvallend luisterend. Op het moment dat er een naam of andere gegevens vallen gelijk googlen.quote:Op maandag 19 januari 2015 14:52 schreef yats het volgende:
Ik vraag me nog steeds af hoe hij in de trein zit. Zo lastig is het toch niet om in de trein een normaal gesprek te voeren?
quote:Op maandag 19 januari 2015 15:01 schreef Weissman het volgende:
[..]
Smartphone bij de hand, aandachtig maar onopvallend luisterend. Op het moment dat er een naam of andere gegevens vallen gelijk googlen.
Deezertje is 1 van de velen die eigenlijk niet hier maar in een andere reeks thuis hoort. Daarom heeft het ook niet zoveel zin om hem in dit topic advies te geven.quote:Op maandag 19 januari 2015 15:04 schreef yats het volgende:
![]()
Dan is het niet vreemd dat gesprekken niet vlotten. Terwijl het toch niet zo moeilijk hoeft te zijn om gewoon een gesprekje aan te gaan.
Tja, ik ga nooit zeggen dat ik wel goed ben in daten/versieren etc maar als ik zie hoe het mij een jaar geleden verging en hoe het nu gaat zit er mede dankzij tips hier vooruitgang in. Al ben ik er nog lang niet en leer ik ook nog genoeg bij met elke date die ik heb.quote:Op maandag 19 januari 2015 16:35 schreef Weissman het volgende:
[..]
Deezertje is 1 van de velen die eigenlijk niet hier maar in een andere reeks thuis hoort. Daarom heeft het ook niet zoveel zin om hem in dit topic advies te geven.
Geen muziek in en om me heen kijkend, iig laten merken dat ik voor een gesprek opensta. Mag weer de hele week treinen, dus verwachtingen alvast op 0 zetten. Probleem hier is dat je gewoon van of naar werk/school gaat dus veel mensen zitten niet te wachten op een praatje, en zeker geen nummers uitwisselen na een gesprek. Maar volgens mijn horoscoop die ik dagelijks lees heb ik allang de liefde van mijn leven eens ontmoet...quote:Op maandag 19 januari 2015 15:01 schreef Weissman het volgende:
[..]
Smartphone bij de hand, aandachtig maar onopvallend luisterend. Op het moment dat er een naam of andere gegevens vallen gelijk googlen.
Horoscoopquote:Op maandag 19 januari 2015 16:52 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Geen muziek in en om me heen kijkend, iig laten merken dat ik voor een gesprek opensta. Mag weer de hele week treinen, dus verwachtingen alvast op 0 zetten. Probleem hier is dat je gewoon van of naar werk/school gaat dus veel mensen zitten niet te wachten op een praatje, en zeker geen nummers uitwisselen na een gesprek. Maar volgens mijn horoscoop die ik dagelijks lees heb ik allang de liefde van mijn leven eens ontmoet...
Hoe werkt dat?quote:Op maandag 19 januari 2015 16:52 schreef Deezertje het volgende:
[..]
iig laten merken dat ik voor een gesprek opensta.
goede vraag. iig geen muziek in zodat je makkelijker aanspreekbaar bent en als het een leuke dame betreft iets meer oogcontact maken.quote:
quote:Op maandag 19 januari 2015 17:07 schreef Deezertje het volgende:
[..]
goede vraag. iig geen muziek in zodat je makkelijker aanspreekbaar bent en als het een leuke dame betreft iets meer oogcontact maken.
sinds wanneer zijn het er 2?quote:Op maandag 19 januari 2015 18:42 schreef Godshand het volgende:
[..]
Je moet juist oordopjes in doen. Beetje om je heen kijken...
Na uitgaan met een vriend in Utrecht kwam ik op de terugweg naar Leiden ook in contact met een leuk meisje in de nachttrein, was nog rond de feestdagen. Zij had wel een vriend maar vond alles tof wat ik zei.
We kwamen aan de praat na een vloek en een zucht van mijn kant ivm Nachttrein die later vertrok. En een check van mijn kant of ik in de juiste trein richting Amsterdam zat en niet die via Eindhoven.
Na een uur wist ik de opleidingen van haar en haar vriend, waar ze uitging, in wat voor huis ze woonde, wat haar favoriete bands waren en festivalverhalen. En dat zonder Facebook of Twitterwel met knikkebollen..
Geen nummers uitgewisseld, alleen toen ik moest uitstappen haar naam gevraagd. Geen nummer, want ik date op dat moment al met 2 meiden en belangrijker, ze was bezet
owja, my badquote:Op maandag 19 januari 2015 19:06 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Destijds toen tijdens t trein verhaal
-knip-quote:
Niet bang zijn. Er gebeurt genoeg om jullie heen waar je het over kan hebben. Gewoon slap ouwehoerenquote:Op dinsdag 20 januari 2015 00:24 schreef richolio het volgende:
Ik ga vrijdag dus een drankje doen met een meisje heheh. Ben alleen bang dat we zonder gespreksstof komen te zitten, aangezien we al veel van elkaar weten (door Tinder). Hebben jullie hier nog tips voor?
Stel haar vragen over haar interesse's en laat haar vooral praten.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 00:24 schreef richolio het volgende:
Ik ga vrijdag dus een drankje doen met een meisje heheh. Ben alleen bang dat we zonder gespreksstof komen te zitten, aangezien we al veel van elkaar weten (door Tinder). Hebben jullie hier nog tips voor?
Juist niet doen. Ja tenzij je alleen wil neuken, want dan komt de focus daar wel erg op te liggen.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 09:36 schreef Weissman het volgende:
Aangezien jullie elkaar langer op Tinder spreken heeft het niet zoveel zin om de date uren te laten duren. Na een half uur, 3 kwartier vragen of ze mee gaat naar huis. Uiteraard de vraag op de juiste manier verpakken. Als je het heel goed doet komt zij wel tegen die tijd met deze vraag.
Ja leuk dit advies; maar we hebben het hier over iemand die zich zorgen maakt over het gesprek op een 1e date. Ik denk niet dat zo iemand er een 2e date uit gaat halen. (no offense richolio)quote:Op dinsdag 20 januari 2015 11:02 schreef Godshand het volgende:
Juist niet doen. Ja tenzij je alleen wil neuken, want dan komt de focus daar wel erg op te liggen.
Dus lekker drankje doen, ander kroegje opzoeken, zoenen, afscheid nemen en volgende date beloven (planning over wa oid).
Als het toch wel allemaal goed gaat, waarom zou hij haar niet mee naar huis kunnen vragen?quote:Op dinsdag 20 januari 2015 11:13 schreef rhubarbje het volgende:
Iedereen is toch wel eens zenuwachtig voor een eerste date? Dat wil niet meteen zeggen dat hij er niets van gaat bakken
Omdat 3 kwartier achterlijk kort is en je dan overkomt als een kwijlende puber die al 5 jaar droog staat?quote:Op dinsdag 20 januari 2015 11:17 schreef Weissman het volgende:
[..]
Als het toch wel allemaal goed gaat, waarom zou hij haar niet mee naar huis kunnen vragen?
Omdat de meeste meisjes dat een afknapper gaan vinden (volgens mij)quote:Op dinsdag 20 januari 2015 11:17 schreef Weissman het volgende:
[..]
Als het toch wel allemaal goed gaat, waarom zou hij haar niet mee naar huis kunnen vragen?
Gelukkig ben je met twee personen en hoef je niet zelf alle gespreksstof aan te dragen.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 11:18 schreef KomtTijd... het volgende:
Ik vind "een drankje doen" ook wel een lastige eerste date. Er ligt dan eigenlijk een verwachting dat je continue moet praten terwijl je echt zelf de onderwerpen moet verzinnen. Als je iets te doen hebt (hoe onbenullig ook) is het een stuk makkelijker. Kun je altijd daar over praten of gewoon ff bezig zijn met wat je doet zonder dat het gelijk awkward is dat het even stil is.
Of gewoon niet paniekerig doen als het een keer stil valt. Het is alleen ongemakkelijk als je het ongemakkelijk maakt.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 11:46 schreef Feddd het volgende:
En mocht het stil vallen maak er een grapje over, dan is het ook geen ramp.
Ik zeg ook niet dat je niet moet praten, maar niet iedereen is een even makkelijke spreker en als je moeite hebt een gesprek gaande te houden kan het wel helpen als iets van een activiteit hebt.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 11:42 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Gelukkig ben je met twee personen en hoef je niet zelf alle gespreksstof aan te dragen.
Bovendien, je wilt elkaar toch leren kennen? Dat doe je door te praten.
Dat dus...Gezellig kletsen bij een drankje hoeft echt niet zo lastig te zijn. De tijd vliegt bij mij met dat soort dates meestal om.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 10:03 schreef rhubarbje het volgende:
Ik zou echt nooit na 3 kwartier met iemand naar huis gaan? Al je ie nog zo tof. Met die vraag/opmerking zou je bij mij meteen je eigen ruiten in gooien
Maar juist als je toch al een tijdje kletst heb je genoeg om over te praten? Als het goed is weet je al best veel van haar. Haak daar gewoon op in?
Ik vind het altijd lastiger als je nog nauwelijks iets weet want dan krijg je snel het standaard riedeltje
Dat kan, maar het is maar net wat richolio zelf wil. Ik zou het in ieder geval niet doen en dat voor een tweede date bewaren.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 11:17 schreef Weissman het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 20 januari 2015 11:46 schreef Feddd het volgende:
En mocht het stil vallen maak er een grapje over, dan is het ook geen ramp.
Dat dusquote:Op dinsdag 20 januari 2015 11:47 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Of gewoon niet paniekerig doen als het een keer stil valt. Het is alleen ongemakkelijk als je het ongemakkelijk maakt.
Doe ik ook vaak, althans meestal vraag ik: "zullen we in de stad afspreken of gewoon thuis?"quote:Op dinsdag 20 januari 2015 12:30 schreef MissGump het volgende:
Als je met de date nu gewoon gelijk thuis afspreekt hoef je ook niet te vragen of ze wil verkassen.
Ik lees dat wel vaker hier, maar je hebt toch wel ongeveer een idee met wie je afspreekt?quote:Op dinsdag 20 januari 2015 13:27 schreef rhubarbje het volgende:
Mijn mama heeft mij er goed van overtuigd dat je geen vreemde mannen mee naar huis moet nemen/niet met vreemde mannen thuis af moet spreken
Als je enkel met iemand gechat hebt, heb je geen idee.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 13:30 schreef Ronaldsen het volgende:
Ik lees dat wel vaker hier, maar je hebt toch wel ongeveer een idee met wie je afspreekt?
Maar goed, ik date ook vaak genoeg in de stad hoor, vind het dan wel leuk om er nog iets bij te doen, potje poolen bijvoorbeeld.
dat vind ik echt mega naïef. Iemand die iets kwaad in de zin heeft/niet zo'n zuiver persoon is doet er alles aan om dat natuurlijk te verbergen. Daarnaast gebeuren er al genoeg nare dingen tussen mensen die elkaar al langer kennen dus ik zie geen reden om dat makkelijker te makenquote:Op dinsdag 20 januari 2015 13:30 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Ik lees dat wel vaker hier, maar je hebt toch wel ongeveer een idee met wie je afspreekt?
Maar goed, ik date ook vaak genoeg in de stad hoor, vind het dan wel leuk om er nog iets bij te doen, potje poolen bijvoorbeeld.
Is ook wel zo, en ik snap dat een vrouw misschien iets voorzichtiger is. Aan de andere kant kan die psychopaat zich ook heel normaal voor doen de eerste date in de kroeg en dan later toch nog als een idioot gedragen dat weet je niet hequote:Op dinsdag 20 januari 2015 13:33 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Als je enkel met iemand gechat hebt, heb je geen idee.
En iemand kan altijd een half-verborgen psychopaat zijn.
ik ga ook niet na 1 date in de kroeg met je mee naar huisquote:Op dinsdag 20 januari 2015 13:35 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Is ook wel zo, en ik snap dat een vrouw misschien iets voorzichtiger is. Aan de andere kant kan die psychopaat zich ook heel normaal voor doen de eerste date in de kroeg en dan later toch nog als een idioot gedragen dat weet je niet he
Maar goed, ik heb er zelf nooit problemen mee om thuis af te spreken (en veel vrouwen ook niet).
Eh, nee? Als je iemands facebook profiel gezien hebt heb je misschien een lichte indicatie dat het waarschijnlijk geen oplichter met een valse naam is of zo, maar verder heb je geen flauw idee. Een internetidentiteit is zo ongelooflijk makkelijk te faken...quote:Op dinsdag 20 januari 2015 13:30 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Ik snap je redenatie best wel, maar ik zie zelf niet zo'n groot verschil tussen een eerste date of een vervolgdate. Er zal vast een keer een moment komen dat je wel thuis afspreekt en dan kan die lieve jongen ook alsnog een gevaarlijke gek zijn.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 13:34 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
dat vind ik echt mega naïef. Iemand die iets kwaad in de zin heeft/niet zo'n zuiver persoon is doet er alles aan om dat natuurlijk te verbergen. Daarnaast gebeuren er al genoeg nare dingen tussen mensen die elkaar al langer kennen dus ik zie geen reden om dat makkelijker te maken
Maar daarnaast heb ik ook geen zin om de indruk te wekken dat er wel iets kan gebeuren. En dat denken mensen toch nogal snel als je thuis afspreekt
Ik zei ook 'ongeveer' een idee he, heb tientallen keren gedate via internet maar nog nooit echt rare dingen meegemaakt. En trouwens ook heel vaak gewoon in de stad afgesprokenquote:Op dinsdag 20 januari 2015 13:38 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Eh, nee? Als je iemands facebook profiel gezien hebt heb je misschien een lichte indicatie dat het waarschijnlijk geen oplichter met een valse naam is of zo, maar verder heb je geen flauw idee. Een internetidentiteit is zo ongelooflijk makkelijk te faken...
Nu ben ik zelf niet zo bang uitgevallen en ook wel eens bij meisjes thuis geweest op een 1e date, maar ik kan me voorstellen dat dat andersom misschien een minder goed idee is.
je loopt altijd een risico. Maar ik vind met iemand thuis afspreken na een paar keer kletsen via een datingsite te ver gaan. Iemand in het echt ontmoeten sluit natuurlijk niets uit maar het geeft je wel net iets meer beeld/info over iemand. En meerdere keren afspreken weer meer.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 13:39 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Ik snap je redenatie best wel, maar ik zie zelf niet zo'n groot verschil tussen een eerste date of een vervolgdate. Er zal vast een keer een moment komen dat je wel thuis afspreekt en dan kan die lieve jongen ook alsnog een gevaarlijke gek zijn.
Persoonlijk vind ik dat mensen wel overdreven angstig zijn, maar misschien kijk ik er als man zonder nare ervaringen anders tegen aan.
Dat is wel apart dat je dan echt meerdere van de psycho's tegen bent gekomen, maar misschien gaat dat als vrouw wel anders, daar kan ik als man niet over oordelen.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 13:44 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
je loopt altijd een risico. Maar ik vind met iemand thuis afspreken na een paar keer kletsen via een datingsite te ver gaan. Iemand in het echt ontmoeten sluit natuurlijk niets uit maar het geeft je wel net iets meer beeld/info over iemand. En meerdere keren afspreken weer meer.
Maar goed, ik ben ook al best een portie psychos tegen gekomen. Dus dat maakt je wat voorzichtiger
Misschien is het geen kwestie van durven, maar gewoon verstandig genoeg zijn om het niet te doen.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 13:49 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Dat is wel apart dat je dan echt meerdere van de psycho's tegen bent gekomen, maar misschien gaat dat als vrouw wel anders, daar kan ik als man niet over oordelen.
Verder best wel verstandig van je hoor, maar ben zelf misschien iets minder bang voor vreemde mensen.
Ik heb dat 1x gedaan. Niets aan het handje natuurlijk, het was gewoon een heel schattig meisje. Maar vond het eigenlijk best eng. Had toen ik aanbelde wel zoiets van... "nu kan er net zo goed één of andere orgaanharvester open doen".quote:Op dinsdag 20 januari 2015 13:44 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
je loopt altijd een risico. Maar ik vind met iemand thuis afspreken na een paar keer kletsen via een datingsite te ver gaan. Iemand in het echt ontmoeten sluit natuurlijk niets uit maar het geeft je wel net iets meer beeld/info over iemand. En meerdere keren afspreken weer meer.
Maar goed, ik ben ook al best een portie psychos tegen gekomen. Dus dat maakt je wat voorzichtiger
niet specifiek op een (Internet)date hoor. Maar gewoon gedurende mijn leven zeg maar. Maar het zorgt er wel voor dat je mensen gewoon net wat minder vertrouwt (bij mij dan)quote:Op dinsdag 20 januari 2015 13:49 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Dat is wel apart dat je dan echt meerdere van de psycho's tegen bent gekomen, maar misschien gaat dat als vrouw wel anders, daar kan ik als man niet over oordelen.
Verder best wel verstandig van je hoor, maar ben zelf misschien iets minder bang voor vreemde mensen.
Genoeg psycho's/loverboys die daar prima misbruik van weten te maken. En je hoeft natuurlijk niet alleen maar psycho's tegen te komen, ééntje is al vervelend genoeg.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 13:54 schreef Silenus het volgende:
Ik heb echt zovaak thuis afgesproken, nog nooit een debiel getroffen of iets geks gebeurd.
Met een beetje mensenkennis kom je al een heel eind, als je alleen maar psycho's treft ligt dat natuurlijk gewoon bij jezelf.
dit jaquote:Op dinsdag 20 januari 2015 13:55 schreef Cue_ het volgende:
Al is het geen psychopaat, zou het gewoon niet willen hebben dat ze ten eerste weten waar ik woon en ten tweede dat ik moeite moet doen om hem eruit te werken.
Dan liever openbaar en dat ik zelf weg kan lopen
Alleen zwakzinnige en hele onzekere meisjes vallen voor loverboys. Als je gewoon normaal bent en weet hoe de wereld in elkaar steekt trap je daar echt niet meer in.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 13:57 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Genoeg psycho's/loverboys die daar prima misbruik van weten te maken. En je hoeft natuurlijk niet alleen maar psycho's tegen te komen, ééntje is al vervelend genoeg.
laat nou gewoonquote:Op dinsdag 20 januari 2015 14:00 schreef Silenus het volgende:
[..]
Alleen zwakzinnige en hele onzekere meisjes vallen voor loverboys. Als je gewoon normaal bent en weet hoe de wereld in elkaar steekt trap je daar echt niet meer in.
Ik weet haar meisjesnaam.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 14:04 schreef MissGump het volgende:
Mijn mama heeft me geleerd om te vertrouwen op mijn intuïtie, gezond verstand en inschattingsvermogen. Tot nu toe altijd nog helemaal terecht gebleken. Mijn mama
Ik kwam er laatst achter dat ik zelf wel erg makkelijk vindbaar ben. googlen op voornaam+hobby en ik ben de 3e hit of zoquote:Op dinsdag 20 januari 2015 13:59 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
dit ja
zo heb ik ooit 1x mijn nummer gegeven aan iemand via Internet en die wist meteen praktisch de meisjes naam van mijn moederHeel bizar (ook geen idee hoe hij dat deed).
Ik weet je vaders jongensnaam.quote:
gezond verstand heb ik wel, de rest niet vrees ikquote:Op dinsdag 20 januari 2015 14:04 schreef MissGump het volgende:
Mijn mama heeft me geleerd om te vertrouwen op mijn intuïtie, gezond verstand en inschattingsvermogen. Tot nu toe altijd nog helemaal terecht gebleken. Mijn mama
Ik praat ook gewoon tegen mensenquote:Op dinsdag 20 januari 2015 14:07 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
gezond verstand heb ik wel, de rest niet vrees ik
ik praat ook gewoon tegen iedereen en dat soort dingen. Als iemand mij aanspreekt in de kroeg of bus dan praat ik terug. En dan heb ik weer zo iemand achter me aan die dan mijn naam heeft gehoord en meteen mijn Facebook opzoekt en zo
Vanaf wanneer mag je zoiets wel voorstellen dan?quote:Op dinsdag 20 januari 2015 11:23 schreef habitue het volgende:
Omdat 3 kwartier achterlijk kort is en je dan overkomt als een kwijlende puber die al 5 jaar droog staat?
Oh?quote:Op dinsdag 20 januari 2015 11:24 schreef rhubarbje het volgende:
Omdat de meeste meisjes dat een afknapper gaan vinden (volgens mij)
Wat begreep je niet aan ''de vraag goed verpakken''?quote:Op dinsdag 20 januari 2015 11:36 schreef KomtTijd... het volgende:
Als er een aanleiding is om te verkassen is het wel okay denk ik om voor te stellen de date thuis voort te zetten. Maar zomaar uit het niets "hey je bent goedgekeurd kom je mee naar huis?"... meh
Alsof je alles wat je moeder heeft gezegd braaf opvolgtquote:Op dinsdag 20 januari 2015 13:27 schreef rhubarbje het volgende:
Mijn mama heeft mij er goed van overtuigd dat je geen vreemde mannen mee naar huis moet nemen/niet met vreemde mannen thuis af moet spreken
Dit, + dat ik ook vaak genoeg op een 1e of 2e date thuis ben uitgenodigd ben bij iemand.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 13:54 schreef Silenus het volgende:
Ik heb echt zovaak thuis afgesproken, nog nooit een debiel getroffen of iets geks gebeurd.
Met een beetje mensenkennis kom je al een heel eind, als je alleen maar psycho's treft ligt dat natuurlijk gewoon bij jezelf.
Waarom heb je er geen zin meer in? Hoe komt datquote:Op dinsdag 20 januari 2015 16:38 schreef Cue_ het volgende:
Vanavond dus die speeddate, heb er eig al geen zin meer zin![]()
Ga wel eerst drankje doen in de kroeg ofzo
Na hoeveel minuten heb je dr mee naar huis genomen?quote:Op dinsdag 20 januari 2015 16:56 schreef Weissman het volgende:
Oh en ik heb m'n date gehad.
Drankje gedaan, was leuk. Niet gezoend. Niet gevingerd. Wel lachte ze om mijn grapjes en ik moest wel om die van haar lachen. En ze heeft een paar keer mijn arm aangeraakt. Gedetailleerd genoeg zo?
Je was me net voorquote:Op dinsdag 20 januari 2015 16:57 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Na hoeveel minuten heb je dr mee naar huis genomen?
Niet, we hebben in haar stad afgesproken. En zij had na de date een afspraak waar ze moest zijn.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 16:57 schreef KomtTijd... het volgende:
Na hoeveel minuten heb je dr mee naar huis genomen?
Gewoon, wil naar huis na een werkdag, geen zin meer om sociaal te doen.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 16:54 schreef Weissman het volgende:
Waarom heb je er geen zin meer in? Hoe komt dat
Als je mij IRL zou kennen zou je weten dat noch mijn lichaamstaal noch mijn houding ook maar enige vorm van humor hebben.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 16:59 schreef Weissman het volgende:
[..]
Niet, we hebben in haar stad afgesproken. En zij had na de date een afspraak waar ze moest zijn.
Matige poging om grappig te zijn
De zware leef van een carrièrevrouw.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 17:05 schreef Cue_ het volgende:
Gewoon, wil naar huis na een werkdag, geen zin meer om sociaal te doen.
Zeker niet na die date van afgelopen zondag
Best wel ja, geeneens tijd voor eten koken als ik van te voren nog iets wil drinkenquote:Op dinsdag 20 januari 2015 17:09 schreef Weissman het volgende:
[..]
De zware leef van een carrièrevrouw.
#struggles
Tja weiss, wie uitdeelt moet ook kunnen incasseren. Ik kon er wel om lachen eigenlijk. Al een tweede date afgesproken?quote:Op dinsdag 20 januari 2015 16:59 schreef Weissman het volgende:
[..]
Niet, we hebben in haar stad afgesproken. En zij had na de date een afspraak waar ze moest zijn.
Matige poging om grappig te zijn
quote:Op dinsdag 20 januari 2015 18:34 schreef yats het volgende:
Tja weiss, wie uitdeelt moet ook kunnen incasseren. Ik kon er wel om lachen eigenlijk.
Nope.quote:Al een tweede date afgesproken?
Was meer omdat d'r studiegenoot langs haar er ineens over begon te tetteren.. Hoe is het met '''...''?1?!quote:Op dinsdag 20 januari 2015 19:31 schreef Hungry_Joe het volgende:
Er is natuurlijk een reden dat ze allemaal stuk voor stuk - heel subtiel - over een vriendje beginnen, maar ach, wat boeit het. Zolang je maar lol hebt, Deezertje.
Ja, zo helpen ze elkaar weleens uit de brand. Vrouwen weten die dingen.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 19:38 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Was meer omdat d'r studiegenoot langs haar er ineens over begon te tetteren.. Hoe is het met '''...''?1?!
Nice.quote:Op woensdag 21 januari 2015 08:20 schreef Cue_ het volgende:
Nou, kort verslag dan maar
Bleek een groep te zijn van 19 mannen, 21 vrouwen (5 mannen waren niet op komen dagen)
Mijn eerste 'date' was gelijk een gezellige jongen, waar ik al veel mee kletste voordat het begon.
De eerste 9 mannen waren best oke, wel leuke gesprekken gehad, 2 ja's gegeven dacht ik.
Korte pauze gehad en weer verder, de eerste was ook wel oke, en de rest werd minder en minder.
De laatste ronde van 4 was ook matig, maar de laatste was dan wel weer leuk.
Wat mij opviel (zeker ten opzichte van m'n eerste keer 2 jaar terug) was dat er dit keer best veel normale mannen waren. Bij maar 4/5 mannen had ik dat 3 minuten toch wel lang duurde, dus mag niet klagen denk ik
Heb ook nog een emailadres gescoordmaar dat was van een gezellige vrouw, waar ik nog wat mee ben wezen drinken incl vriendin van haar nadien
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nu! Zal zo postenquote:Op woensdag 21 januari 2015 17:05 schreef MissGump het volgende:
[..]
Wanneer hoor je de ja's van de mannen?
dit is een parodie hoop ik?quote:Op woensdag 21 januari 2015 17:32 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Ik heb een date!
Leuke vrouw gezien op Lexa. Ik val op bruine ogen, en die heeft ze niet, maar na dagen twijfelen toch een berichtje gestuurd, waarin ik meldde dat het toch niets ging worden vanwege haar verkeerde ogen. Verder grappig geklaagd over haar nickname waarna we dit weekend fanatiek berichtjes zijn wezen uitwisselen, terwijl ze het heel druk had met haar werk.![]()
Maandag en dinsdag was het veel rustiger, ik begon me al zorgen te maken. Dus ik stelde voor zo snel mogelijk iets af te spreken. Daar was ze het mee eens. Ik stelde een neutrale plek voor maar toen viel mijn oog op een Lexa event in Utrecht. En dat vond zij ook een prima idee!
Dus de 29ste hebben we onze eerste date op een Lexa-borrel. Als het niet klikt kunnen we meteen door naar de volgende.
dit is FOK! Ik weet het zo net nog niet.quote:Op woensdag 21 januari 2015 19:48 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
dit is een parodie hoop ik?
En klinkt goed cue! Ik wil ook eens speeddaten!
Een parodie op wat?quote:
Ah, zo kom je dus aan je flows. Zeg dat dan, dat je 400 foto's hebt beoordeeld op Tinder.quote:Op woensdag 21 januari 2015 22:21 schreef Fylax het volgende:
Denk dat ik maar weer Tinder ga installeren.
op datenquote:
Liefquote:Op donderdag 22 januari 2015 01:54 schreef joyvke het volgende:
Heb na een jaar op en af OKC weer eens een date. Ben benieuwd. We hebben ook al een beetje ge-skyped en hij klinkt erg lief. Gesprekken blijven ook goed op gang tot dusver. Op het eerste gezicht niet helemaal mijn type, maar we zullen zien. Heb er veel zin in :-).
Zelf ook eens gedacht aan een speeddate event, maar ik ben best een schijtluis en durf dat dus niet zo goed.
quote:Op donderdag 22 januari 2015 11:18 schreef Godshand het volgende:
Lief
Niet helemaal mijn type.
Foute woorden bij vrouwen dus het wordt niks. Sorry
quote:Op woensdag 21 januari 2015 17:04 schreef Deezertje het volgende:
Blendr is een leuke maar vage app! Vandaag mijn eerste mini-date gehad!Zou je niet eerst eens in therapie gaan voor je autisme? Lijkt me handigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
Ik geef joyvke adviesquote:
Dat de combi "lief, niet helemaal mijn type" voor vrouwen niet interessant genoeg zijn, en dat het wss niet zal gaan werken als ze nu die indruk al heeftquote:
Ow daar mee eensquote:Op donderdag 22 januari 2015 11:35 schreef Silenus het volgende:
Ja jezus, dat weten we allemaal wel, maar dat meisje gaat voor het eerst weer sinds lange tijd op date en dan slaat het nergens op dat sommigen nu dit al gaan roepen.
Serieus, who died and made you a datinggod? De diarree die je hier soms post en dan advies durft te noemen wordt steeds ergerquote:Op donderdag 22 januari 2015 11:18 schreef Godshand het volgende:
[..]
Lief
Niet helemaal mijn type.
Foute woorden bij vrouwen dus het wordt niks. Sorry
quote:Op donderdag 22 januari 2015 11:41 schreef clumsy_clown het volgende:
Serieus, who died and made you a datinggod? De diarree die je hier soms post en dan advies durft te noemen wordt steeds erger.
Hoezo? Hij heeft vorig jaar nog met iemand gepraat in de trein. Zomaar.quote:Op donderdag 22 januari 2015 11:41 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Serieus, who died and made you a datinggod? De diarree die je hier soms post en dan advies durft te noemen wordt steeds erger.
En inmiddels een relatie na een tijdje daten. Dat kan niet iedereen hier zeggen. Blijkbaar doet hij dus toch iets goed?quote:Op donderdag 22 januari 2015 12:06 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Hoezo? Hij heeft vorig jaar nog met iemand gepraat in de trein. Zomaar.
Ohja en als je eenmaal een relatie hebt, kan je praktisch een boek vol adviezen schrijven, kloptquote:Op donderdag 22 januari 2015 12:33 schreef yats het volgende:
[..]
En inmiddels een relatie na een tijdje daten. Dat kan niet iedereen hier zeggen. Blijkbaar doet hij dus toch iets goed?
Dat zeg ik niet. Alleen valt het me op dat sommige mensen erg vaak commentaar hebben op anderen terwijl ze zelf (lullig gezegd) geen date/relatiewonder zijn. Maar het is vast en zeker tegen het zere beeb om zoiets te zeggen?quote:Op donderdag 22 januari 2015 12:40 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ohja en als je eenmaal een relatie hebt, kan je praktisch een boek vol adviezen schrijven, klopt
Daar hoor je zelf toch ook bij, meneer 'het zal wel aan mij liggen maar' 'ben ik nou de enige die' 'hoe moeilijk kan het zijn om een gesprekje te voeren'?quote:Op donderdag 22 januari 2015 12:44 schreef yats het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet. Alleen valt het me op dat sommige mensen erg vaak commentaar hebben op anderen terwijl ze zelf (lullig gezegd) geen date/relatiewonder zijn. Maar het is vast en zeker tegen het zere beeb om zoiets te zeggen?
Nee, ik vond het ook geen goed advies. Wat dat betreft ben ik het wel met je eens. Overigens ben ik net zo goed een datekneus, dat zal ik niet ontkennen. Maar ik geef anderen (op deezertje na, maar dat is zelfs zo obvious dat zelfs een datekneus ziet dat het niet werkt) dan ook geen date-advies.quote:Op donderdag 22 januari 2015 12:46 schreef clumsy_clown het volgende:
Oh nee hoor, ik ben een absolute kneus, maar ik zie van mezelf in dat ik niet adhv 2 woorden kan zeggen dat iemand maar door moet naar de volgende. Of vond jij het wel goed advies?
Ik heb geen moeite met het aangaan van gesprekken of het leggen van contact. Dat kunnen meerdere fokkers bevestigen. Mijn 'probleem' ligt op een ander punt, en dat weet ik heel inmiddels heel goed. Het gaat om de manier waarop hier soms gereageerd word.quote:Op donderdag 22 januari 2015 12:47 schreef Silenus het volgende:
[..]
Daar hoor je zelf toch ook bij, meneer 'het zal wel aan mij liggen maar' 'ben ik nou de enige die' 'hoe moeilijk kan het zijn om een gesprekje te voeren'?
HAHAHA JIJ GEEFT GEEN ADVIES?!quote:Op donderdag 22 januari 2015 12:49 schreef yats het volgende:
[..]
Nee, ik vond het ook geen goed advies. Wat dat betreft ben ik het wel met je eens. Overigens ben ik net zo goed een datekneus, dat zal ik niet ontkennen. Maar ik geef anderen (op deezertje na, maar dat is zelfs zo obvious dat zelfs een datekneus ziet dat het niet werkt) dan ook geen date-advies.
* Weissman gaat maar op zijn handen zitten*quote:Op donderdag 22 januari 2015 12:44 schreef yats het volgende:
Dat zeg ik niet. Alleen valt het me op dat sommige mensen erg vaak commentaar hebben op anderen terwijl ze zelf (lullig gezegd) geen date/relatiewonder zijn. Maar het is vast en zeker tegen het zere beeb om zoiets te zeggen?
Dan is het straks net of een ander het doet he? Nudge nudge wink winkquote:Op donderdag 22 januari 2015 13:01 schreef Weissman het volgende:
[..]
* Weissman gaat maar op zijn handen zitten*
Hoewel, ligt het probleem zeker weten niet ook aan de gesprekken? Dat je door de inhoud of manier van gespekken aangaan geen aantrekkingskracht, maar 'friendzone' gevoelens aanwakkert?quote:Op donderdag 22 januari 2015 12:51 schreef yats het volgende:
[..]
Ik heb geen moeite met het aangaan van gesprekken of het leggen van contact. Dat kunnen meerdere fokkers bevestigen. Mijn 'probleem' ligt op een ander punt, en dat weet ik heel inmiddels heel goed. Het gaat om de manier waarop hier soms gereageerd word.
Wat heeft dat er nou weer mee te makenquote:Op donderdag 22 januari 2015 12:33 schreef yats het volgende:
[..]
En inmiddels een relatie na een tijdje daten. Dat kan niet iedereen hier zeggen. Blijkbaar doet hij dus toch iets goed?
Omdat bij de meesten hier verder dan komen dat een whatssapp berichtje al een hele opgave is. Relatie is het allerheiligste. Zoiets als een duik nemen in de Ganges.quote:Op donderdag 22 januari 2015 13:18 schreef habitue het volgende:
[..]
Wat heeft dat er nou weer mee te maken
Ach, het is ervaringsdeskundige met die woorden (zo vaak tegen mij gezegd, helaasquote:Op donderdag 22 januari 2015 12:46 schreef clumsy_clown het volgende:
Oh nee hoor, ik ben een absolute kneus, maar ik zie van mezelf in dat ik niet adhv 2 woorden kan zeggen dat iemand maar door moet naar de volgende. Of vond jij het wel goed advies?
Veel plezierquote:Op donderdag 22 januari 2015 13:27 schreef Cue_ het volgende:
de leukste match stelt ook voor om eens een drankje te doen
Woensdag de date
quote:Op donderdag 22 januari 2015 12:52 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
HAHAHA JIJ GEEFT GEEN ADVIES?!
Ik bedoel dit liefdevol want ik ben niet van de yatspesterijen, maar kom op gast.
En als je het kutadvies vond ben je het dus met me eens, maar we mogen dat niet zeggen want GH heeft iemand gevonden die stelselmatig aan z'n pik wil zuigen?
Nice! Leuk om je avonturen te lezen met het speeddaten.quote:Op donderdag 22 januari 2015 13:27 schreef Cue_ het volgende:
Woensdag de date
Vrouwen vinden die stelselmatig aan je pik willen zuigen.quote:Op donderdag 22 januari 2015 12:52 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
HAHAHA JIJ GEEFT GEEN ADVIES?!
Ik bedoel dit liefdevol want ik ben niet van de yatspesterijen, maar kom op gast.
En als je het kutadvies vond ben je het dus met me eens, maar we mogen dat niet zeggen want GH heeft iemand gevonden die stelselmatig aan z'n pik wil zuigen?
Nice!! Leuk!quote:Op donderdag 22 januari 2015 13:27 schreef Cue_ het volgende:
Woensdag de date
Wanneer gaan wij nou eens een avontuur belevenquote:Op donderdag 22 januari 2015 13:44 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Nice! Leuk om je avonturen te lezen met het speeddaten.
Dit is dus het probleem van alle topics in R&P. Mensen die nauwelijks verstand hebben van het onderwerp maar wel graag advies geven, ''omdat het kan''.quote:
Was het nou advies of een grap?quote:Op donderdag 22 januari 2015 13:36 schreef Godshand het volgende:
[..]
Ach, het is ervaringsdeskundige met die woorden (zo vaak tegen mij gezegd, helaas)
Maarja, als het jouw grappen niet zijn moet je het maar afkraken he?
Advies natuurlijkquote:Op donderdag 22 januari 2015 14:33 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Was het nou advies of een grap?
Wat mensen met mijn adviezen doen boeit mij geen reet. Denk er over na, lach er om of vind ze zinnig. Wie weet heb ik gelijk, wie weet ook niet. Lekker belangrijk, het geeft stof tot nadenkenquote:Op donderdag 22 januari 2015 14:22 schreef Weissman het volgende:
[..]
Dit is dus het probleem van alle topics in R&P. Mensen die nauwelijks verstand hebben van het onderwerp maar wel graag advies geven, ''omdat het kan''.
Dat het advies bullshit is doet er niet toe. Iemand geeft advies, dan moet je het maar aannemen of accepteren als de ultieme waarheid. Want ja, ''een gegeven advies mag je niet in de bek kijken''.
Ik vind je redenatie in dit geval ook nergens op slaan btw, ''het zal wel kloppen, want hij heeft een relatie''. WTF, echt
Ik kan een eitje bakken en heel goed pindakaas smeren, krijg ik nu mijn eigen how to-reeks in CUL?
foto per dm graagquote:Op donderdag 22 januari 2015 14:11 schreef K44S het volgende:
[..]
Wanneer gaan wij nou eens een avontuur beleven
Dat doet ie niet, zegt ie toch "boeit mij geen reet"quote:Op donderdag 22 januari 2015 14:40 schreef Weissman het volgende:
Als je zelf niet nadenkt over wat je post, waarom verwacht je dat anderen dat wel gaan doen?
Namen en rugnummers!quote:Op donderdag 22 januari 2015 15:54 schreef rhubarbje het volgende:
Ik zie hier genoeg mensen waarvan ik denk dat ze waarschijnlijk best wel door de wol geverfde daters zijn maar die me wat minder geschikt lijken voor het hele huisje-boompje-beestje-mee-naar-je-ouders-gebeuren
Die was wel heel makkelijk om in te koppen.quote:
Paar tegenstrijdigheden maar in een enkele post. Dit wordt hem niet trouwens. Maar dat weet jij ook al, hè.quote:Op donderdag 22 januari 2015 14:23 schreef joyvke het volgende:
Had niet verwacht dat mijn post zoveel reacties teweeg zou brengen. Qua persoonlijkheid is hij helemaal mijn type, alleen qua uiterlijk is het niet iemand waar ik direct voor zou kiezen (maar alleen foto's dus je weet het nooit). En waarom zou ik op date gaan als ik al bij voorbaat denk dat dit niet zou werken? Als ik al iets een gevoel heb van "dit werkt niet", ga ik sowieso niet op date. Het feit dat ik nu wel op date ga lijkt mij juist dat ik er wel iets in zie...
Alle top-100 posters in deze reeks uiteraard.quote:
quote:Op donderdag 22 januari 2015 16:37 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Alle top-100 posters in deze reeks uiteraard.Whaha!! Deezer op 100 ook.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]
Alle top-100 posters in deze reeks uiteraard.oh fuckSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Klopt helemaal, anders zou ik niet daten laiverd. Ik doe niet aan open relaties en ben het zat om me daar steeds voor te moeten verantwoorden!quote:Op donderdag 22 januari 2015 16:47 schreef Weissman het volgende:
De top-3 is ook al eeuwen single volgens mij
achtergestelde preutse trutquote:Op donderdag 22 januari 2015 16:50 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Klopt helemaal, anders zou ik niet daten laiverd. Ik doe niet aan open relaties en ben het zat om me daar steeds voor te moeten verantwoorden!
Ok ik zal proberen nog duidelijker te zijn. Ik zie zelf niet echt tegenstrijdigheden, maar dat zal wel aan mij liggen.quote:Op donderdag 22 januari 2015 16:37 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Paar tegenstrijdigheden maar in een enkele post. Dit wordt hem niet trouwens. Maar dat weet jij ook al, hè.
Lach je mij nu uit?quote:Op donderdag 22 januari 2015 16:47 schreef Weissman het volgende:
De top-3 is ook al eeuwen single volgens mij
Ook goedemiddagquote:Op donderdag 22 januari 2015 16:53 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
achtergestelde preutse trut
[..]
Alle top-100 posters in deze reeks uiteraard.Top 50 was ook wel genoeg geweestSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Why do dishes when you can do daiquiris?
kloptquote:Op donderdag 22 januari 2015 16:53 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
achtergestelde preutse trut
Een degelijke aardappelboer uit Usquert?quote:Op donderdag 22 januari 2015 18:09 schreef eefje801 het volgende:
[..]
kloptIk ga maar voor een inteelt man van het Groninger platteland.
Ja, zo eentjequote:Op donderdag 22 januari 2015 18:12 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Een degelijke aardappelboer uit Usquert?
Pas maar op, is nog markt voor ook.quote:Op donderdag 22 januari 2015 18:18 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Tijd voor een nieuwe show dan, Vrouw zoekt Boer
Dan wil ik wel dat ze allemaal een Luckytv stem hebben, gewoon voor het dramatisch effectquote:Op donderdag 22 januari 2015 18:18 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Tijd voor een nieuwe show dan, Vrouw zoekt Boer
Leukquote:Op donderdag 22 januari 2015 21:14 schreef SonicVolcano het volgende:
Binnenkort date met iemand uit dezelfde stad. De avondwandeling kaart wederom gespeeld en ze is enthousiast.
Deze keer neem ik een vuurwerkpakket mee. Kan daar achteraf geen commentaar op gegeven worden
Zodat je iig altijd vuurwerk hebt gehadquote:Op donderdag 22 januari 2015 21:14 schreef SonicVolcano het volgende:
Binnenkort date met iemand uit dezelfde stad. De avondwandeling kaart wederom gespeeld en ze is enthousiast.
Deze keer neem ik een vuurwerkpakket mee. Kan daar achteraf geen commentaar op gegeven worden
[..]
Alle top-100 posters in deze reeks uiteraard.Hoe kan kastanova zo hoog daarin staan? Die heeft heel weinig in de reeks gepost..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tsja, Cue_
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
Precies.quote:Op donderdag 22 januari 2015 21:47 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Zodat je iig altijd vuurwerk hebt gehad
Maar goed, ik moet eerst nog maar eens een date scoren..
Het topic bestaat natuurlijk al langer, daarbij heeft ie in mijn begintijd van dit topic, echt wel regelmatig gepostquote:Op donderdag 22 januari 2015 21:50 schreef Godshand het volgende:
Hoe kan kastanova zo hoog daarin staan? Die heeft heel weinig in de reeks gepost..
Tsja, Cue_
Denk 't niet. Akelig stil. Maar heb er dan wel vrede mee, ga ook niet pushen ofzo. Ben er deze keer maar 20 minuten en een avondje chatten kwijt mee. normaal een week Tinderen en dan hopen dat er een date gepland wordt, anders heb je een week weggegooid. want digitaal lullen zonder real life ontmoeting telt niet omdat je simpelweg niet weet wie er voor je zit. Ben wel klaar met Tinder, heb alleen nog maar die spambot matches en de rest zie ik zo vaak voorbij komen zonder match...quote:Op vrijdag 23 januari 2015 07:55 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Precies.
Krijgt je mini-date geen vervolg?
Deze reeks bestaat vanaf 31 maart 2010, dus dat is ondertussen bijna 5 jaar. (feestje!quote:Op donderdag 22 januari 2015 21:50 schreef Godshand het volgende:
Hoe kan kastanova zo hoog daarin staan? Die heeft heel weinig in de reeks gepost..
Nee, niet main focus. Nou omdat mijn doel natuurlijk wel een date is. Leuk praten online kan je met vrijwel iedereen zonder dat er ooit een eind aankomt, maar daar heb je behalve ingevulde tijd niks aan overgehouden. Ik weet van heel veel mensen wat ze doen, waar ze wonen, hobby's etc. maar dat boeit me alleen wat als ik ook daadwerkelijk met diegene op date ga. Wat heb ik er anders aan?quote:Op vrijdag 23 januari 2015 09:43 schreef rhubarbje het volgende:
Maar hoezo een week weg gegooid? Een gesprek kan toch ook gewoon een leuk gesprek zijn? En ik hoop dat het niet de main focus van je week is?
sociale interactie oefenen?quote:Op vrijdag 23 januari 2015 10:04 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Nee, niet main focus. Nou omdat mijn doel natuurlijk wel een date is. Leuk praten online kan je met vrijwel iedereen zonder dat er ooit een eind aankomt, maar daar heb je behalve ingevulde tijd niks aan overgehouden. Ik weet van heel veel mensen wat ze doen, waar ze wonen, hobby's etc. maar dat boeit me alleen wat als ik ook daadwerkelijk met diegene op date ga. Wat heb ik er anders aan?
Ja want dat is echt altijd een garantie voor succes.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 10:07 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
sociale interactie oefenen?
Maar goed, zolang jij vrouwen alleen als middel ziet voor je heilige doel 'relatie' komt dat toch niet van de grond
Een vriend van mij scoort echt vrouwen bij de vleet. Ze gooien zich aan zijn voeten. En het enige wat hij doet is oprecht geïnteresseerd zijn. Hij is niet op pad om iemand te scoren. Hij praat met mensen omdat hij oprecht in ze geïnteresseerd is (mannen en vrouwen) en dat is juist waar vrouwen voor vallen.
En hoe zit het met zijn koppie, heeft ie ook een leuk uiterlijk? Maar goed, ik ben dus altijd wel geïnteresseerd en social talk lukt me nu offline al steeds meer. Nu alleen nog omzetten naar verder contact, dus zorgen dat ze ook in mij geïnteresseerd zijn.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 10:07 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Maar goed, zolang jij vrouwen alleen als middel ziet voor je heilige doel 'relatie' komt dat toch niet van de grond
Een vriend van mij scoort echt vrouwen bij de vleet. Ze gooien zich aan zijn voeten. En het enige wat hij doet is oprecht geïnteresseerd zijn. Hij is niet op pad om iemand te scoren. Hij praat met mensen omdat hij oprecht in ze geïnteresseerd is (mannen en vrouwen) en dat is juist waar vrouwen voor vallen.
Voor mij werkt het ook op die manierquote:Op vrijdag 23 januari 2015 10:11 schreef aeque het volgende:
Ja want dat is echt altijd een garantie voor succes.
Uiterlijk doet er niet toe. Het is al 6000x gezegd.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 10:13 schreef Deezertje het volgende:
En hoe zit het met zijn koppie, heeft ie ook een leuk uiterlijk?
garantie heb je natuurlijk nooit, maar van alle 'trucjes' werkt dit toch het bestquote:Op vrijdag 23 januari 2015 10:11 schreef aeque het volgende:
[..]
Ja want dat is echt altijd een garantie voor succes.
quote:Op vrijdag 23 januari 2015 10:20 schreef Weissman het volgende:
[..]
Voor mij werkt het ook op die manier
[..]
Uiterlijk doet er niet toe. Het is al 6000x gezegd.
Oh jullie zijn van dat volk die nog steeds heilig geloven dat uiterlijk er niet toe doet? Lol, ja dan werkt oprecht geïnteresseerd zijn wel ja.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 10:22 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
garantie heb je natuurlijk nooit, maar van alle 'trucjes' werkt dit toch het best
Ja...quote:Op donderdag 22 januari 2015 21:44 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Leuk.
Ik zit me momenteel te vermaken met dit: http://www.maatjemeer-match.nl/Dating/SuccessStories.aspx#![]()
Zo kom je natuurlijk nooit van je stereotype af...quote:Ik kreeg een berichtje van Jacco en dacht laat ik reageren. Het bleek een hele leuke man te zijn. We hebben na anderhalve chatten en mailen afgesproken in een cafetaria.
quote:Op vrijdag 23 januari 2015 10:07 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Toch is het wel waar en een kunst die weinig mannen lijken te beheersen. Dus als iemand iets aan je verteld niet gelijk als een rampdebiel doorgaan met je eigen verhalen, maar vraag door. Zo zat een date met iets wat twee dagen later zou spelen, dus had haar een berichtje gestuurd van hoe is het met die en die gegaan. En dat vond ze erg leuk.quote:
quote:Vrouw: "Ja was nog even bij supermarkt geweest"
Man: "Oh wat heb je gekocht?"
Vrouw: "Frisdrank"
Man: "Oh welke smaak?
Vrouw: "Eh.. cola?"
Man: "Oh, welk merk?"
Vrouw: "Eh.. Pepsi..."
Man: "Oh welke versie"
......
Tenenkrommend. En waarom?quote:Op vrijdag 23 januari 2015 14:30 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Toch is het wel waar en een kunst die weinig mannen lijken te beheersen. Dus als iemand iets aan je verteld niet gelijk als een rampdebiel doorgaan met je eigen verhalen, maar vraag door. Zo zat een date met iets wat twee dagen later zou spelen, dus had haar een berichtje gestuurd van hoe is het met die en die gegaan. En dat vond ze erg leuk.
Zo klein en zo weinig moeite, maar zoveel waarde. Vraag door als ze iets zegt. En dan wel serieuze dingen... dus niet:
[..]
quote:Op vrijdag 23 januari 2015 10:26 schreef aeque het volgende:
[..]
[..]
Oh jullie zijn van dat volk die nog steeds heilig geloven dat uiterlijk er niet toe doet? Lol, ja dan werkt oprecht geïnteresseerd zijn wel ja.
Hoe lelijker, hoe belangrijker juist de conversaties zijn volgens mijquote:Op vrijdag 23 januari 2015 14:48 schreef KomtTijd... het volgende:
_ Wat heeft dat er nou weer mee te maken? Als je lelijk bent hoef je geen normaal gesprek te kunnen voeren? of zo?
Het heeft er gewoon geen kut mee te maken, geïnteresseerd zijn helpt altijd.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 15:07 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Hoe lelijker, hoe belangrijker juist de conversaties zijn volgens mij
Vrouwen willen toch allemaal dat je op Brad Pitt of George Clooney lijkt? Anders moet je het maar doen met de porno-collectie die je hebt.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 14:48 schreef KomtTijd... het volgende:
_ Wat heeft dat er nou weer mee te maken? Als je lelijk bent hoef je geen normaal gesprek te kunnen voeren? of zo?
Dat supermarkt idee is net als het trechter effect in bijv. een sportzaak.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 14:30 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Toch is het wel waar en een kunst die weinig mannen lijken te beheersen. Dus als iemand iets aan je verteld niet gelijk als een rampdebiel doorgaan met je eigen verhalen, maar vraag door. Zo zat een date met iets wat twee dagen later zou spelen, dus had haar een berichtje gestuurd van hoe is het met die en die gegaan. En dat vond ze erg leuk.
Zo klein en zo weinig moeite, maar zoveel waarde. Vraag door als ze iets zegt. En dan wel serieuze dingen... dus niet:
[..]
Uiterlijk is dan ook relevant...quote:Op vrijdag 23 januari 2015 14:48 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]_ Wat heeft dat er nou weer mee te maken? Als je lelijk bent hoef je geen normaal gesprek te kunnen voeren? of zo?
quote:Op vrijdag 23 januari 2015 16:00 schreef K44S het volgende:
[..]
Uiterlijk is dan ook relevant...
Ik vind een dame met volle borsten erg aantrekkelijk... terwijl een vriend van mij juist een dame met maatje kleiner aan de borsten en maatje groter aan de kont aantrekkelijk vindt.
ach ja vanmorgen was een relatie nog de heilige graal en het criterium om advies te mogen geven dus dan doe ik het zo slecht nog niet hequote:
Want de gemiddelde heteroseksuele man kijkt niet als eerst naar de borsten en/of billen.....quote:Op vrijdag 23 januari 2015 16:15 schreef rhubarbje het volgende:
Het is nogal kneuterig om het bij het uiterlijk van vrouwen als eerste en enige borsten en billen te noemen
Volgens mij was ooit een onderzoek en keek de man eerst naar de ogen van een vrouw.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 16:16 schreef K44S het volgende:
[..]
Want de gemiddelde heteroseksuele man kijkt niet als eerst naar de borsten en/of billen.....
Kan zo maar, volgens mij kijk ik als allereerst naar het gezicht en haar, dan naar de boezem.. ik ben dan ook borsten ipv billen man.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 16:19 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Volgens mij was ooit een onderzoek en keek de man eerst naar de ogen van een vrouw.
Maargoed
Ik heb ook oprecht interesse getoond in mijn aanstaande date. Zo rol ik gewoonquote:Op vrijdag 23 januari 2015 10:07 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Of ze naar jouw smaak knapper is of niet bedoel je ?quote:Op vrijdag 23 januari 2015 16:27 schreef BeamofLight het volgende:
Je moet altijd eerst naar haar vriendin kijken
Euh nee. Als de dame gekleed is op een manier dat niet heel de voorgevel gelijk in je neus hangt, kijk ik niet naar borsten en billen meteen.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 16:16 schreef K44S het volgende:
[..]
Want de gemiddelde heteroseksuele man kijkt niet als eerst naar de borsten en/of billen.....
Echt wtf... en ik dacht dat ík een verknipt beeld had van vrouwenquote:Op vrijdag 23 januari 2015 16:00 schreef K44S het volgende:
[..]
Uiterlijk is dan ook relevant...
Ik vind een dame met volle borsten erg aantrekkelijk... terwijl een vriend van mij juist een dame met maatje kleiner aan de borsten en maatje groter aan de kont aantrekkelijk vindt.
Dan ben jij dus niet de gemiddelde man.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 16:58 schreef PeterPastoor het volgende:
[..]
Euh nee. Als de dame gekleed is op een manier dat niet heel de voorgevel gelijk in je neus hangt, kijk ik niet naar borsten en billen meteen.
Hoezo is mijn redenatie een verknipt beeld?quote:Op vrijdag 23 januari 2015 17:03 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Echt wtf... en ik dacht dat ík een verknipt beeld had van vrouwen
Alsof jij je door een relatie laat tegenhoudenquote:Op vrijdag 23 januari 2015 16:16 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ach ja vanmorgen was een relatie nog de heilige graal en het criterium om advies te mogen geven dus dan doe ik het zo slecht nog niet he
Ja want de onzin die je uitkraamt heeft wel met PUA te maken wil je zeggen?quote:Op vrijdag 23 januari 2015 17:11 schreef K44S het volgende:
Om toch even op m'n woorden terug te komen.
Ik doelde meer op het idee van billen of borstenman.
Ik kijk snel naar de borsten van de vrouw, maar op het eerste ogenblik naar het gezicht of bouw van de vrouw(in het geheel).
Enfin..... dit een date topic, en geen PUA topic
-Nvm-. Ik kan mijn punt niet duidelijk maken.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 17:14 schreef Weissman het volgende:
[..]
Ja want de onzin die je uitkraamt heeft wel met PUA te maken wil je zeggen?
Heb je ook een workshop bij yats gedaan?quote:Op vrijdag 23 januari 2015 16:29 schreef SonicVolcano het volgende:
Ik heb ook oprecht interesse getoond in mijn aanstaande date. Zo rol ik gewoon
Eerst kijken of er gelipleesd kan worden toch?quote:Op vrijdag 23 januari 2015 17:11 schreef K44S het volgende:
Om toch even op m'n woorden terug te komen.
Ik doelde meer op het idee van billen of borstenman.
Ik kijk snel naar de borsten van de vrouw, maar op het eerste ogenblik naar het gezicht of bouw van de vrouw(in het geheel).
Enfin..... dit een date topic, en geen PUA topic
Yats is wel mijn grote voorbeeld eigenlijkquote:Op vrijdag 23 januari 2015 17:17 schreef Weissman het volgende:
[..]
Heb je ook een workshop bij yats gedaan?
#julienblanc #PUA #smooth #ronjeremy
Mweh, als ik naar iets kijk wat mij seksueel snel opwind, is het de borsten. Geen idee waaromquote:Op vrijdag 23 januari 2015 17:18 schreef Faxie het volgende:
[..]
Eerst kijken of er gelipleesd kan worden toch?
Het is net alsof ManagetheAnger uit de as is herrezenquote:Op vrijdag 23 januari 2015 17:14 schreef Weissman het volgende:
[..]
Ja want de onzin die je uitkraamt heeft wel met PUA te maken wil je zeggen?
Ja, laten we jouw voorkeur voor borsten eens verder bespreken. Kijken of we achter een oorzaak en gevolg kunnen komen.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 17:20 schreef K44S het volgende:
[..]
Mweh, als ik naar iets kijk wat mij seksueel snel opwind, is het de borsten. Geen idee waarom
Voorkeuren mag je toch best hebben? Ik heb wel een ideaal uiterlijk in mijn hoofd.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 16:15 schreef rhubarbje het volgende:
Het is nogal kneuterig om het bij het uiterlijk van vrouwen als eerste en enige borsten en billen te noemen
Dat is alleen voor fokkers die ik mag.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 17:17 schreef Weissman het volgende:
[..]
Heb je ook een workshop bij yats gedaan?
#julienblanc #PUA #smooth #ronjeremy
Thxs man! Andersom ben jij mijn grote voorbeeld dus ik ben wel vereerd dit te horenquote:Op vrijdag 23 januari 2015 17:19 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Yats is wel mijn grote voorbeeld eigenlijk
.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 18:39 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ja, laten we jouw voorkeur voor borsten eens verder bespreken. Kijken of we achter een oorzaak en gevolg kunnen komen.
Heb je borsten altijd al aantrekkelijk gevonden? Heb je borstvoeding gekregen als kind? Zo ja, wanneer is dat gestopt? Zo nee, heb je een groeiachterstand opgelopen? Heb je het idee dat een bepaald vorm borsten het meer doet voor je dan anderen? Knap je af op ingetrokken tepels?
VRAGEN. ZO VEEL PRANGENDE VRAGEN.
Je wilt mij niet als voorbeeld hoorquote:Op vrijdag 23 januari 2015 23:13 schreef yats het volgende:
[..]
Dat is alleen voor fokkers die ik mag.
[..]
Thxs man! Andersom ben jij mijn grote voorbeeld dus ik ben wel vereerd dit te horen
O topic : vanavond date nummer 5 gehad. Volgende week waarschijnlijk date 6
En werd gesloten om die reden.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 19:59 schreef SonicVolcano het volgende:
Man man, en dan ging de Tinder-reeks vaak over in SC?
Nu is het wachten op een matige grap van een oud gediende om ons het zwijgen op te leggen.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 11:48 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
En werd gesloten om die reden.
Heb je je andere date aan de kant gezet dan?quote:Op zaterdag 24 januari 2015 13:18 schreef PeterPastoor het volgende:
Maandagavond een date met iemand die ik via Paiq heb leren kennen. Lekker dichtbij! Eerste date ooit die ik via Paiq geregeld heb.
Ik ben nog met de Engelstalige aan het daten maar ik ga dat stoppen denk ik. Heb er geen goed gevoel over terwijl ze toch aardig is. Maar het voelt niet goed richting haarquote:Op zaterdag 24 januari 2015 13:21 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Heb je je andere date aan de kant gezet dan?
Hoe ontmoet je iemand in de trein?quote:Op maandag 19 januari 2015 11:05 schreef Cue_ het volgende:
Nouja, kort dateverhaal dan maar:
Gister op date geweest met een afrikaanse jongen die ik tegenkwam in de trein onlangs. Zijn wat wezen drinken in een kroegje. Opzich wel aardige jongen, maar toch een kleine taalbarierre en hij leek niet heel geintresseerd te zijn (wel veel vragen stellen, maar niet echt luisteren naar de antwoorden)
Verder ging hij er al vanuit dat hij kon blijven slapen, maar dat ging natuurlijk niet door, dus hem weer op de trein naar Rotterdam gezet
En hij is waarschijnlijk heeel knap + goede baan?quote:Op vrijdag 23 januari 2015 10:07 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik instappen, twee jongens stonden toen bij die deuropening, zij spreken me aan, raken in gesorek.quote:
pffwahaha... welkom in de wereld die 'man' heet, schatje. En, waar heb jij het meest van?quote:Op vrijdag 23 januari 2015 16:15 schreef rhubarbje het volgende:
quote:Op zaterdag 24 januari 2015 22:24 schreef Symn het volgende:
[..]
pffwahaha... welkom in de wereld die 'man' heet, schatje. En, waar heb jij het meest van?
quote:Op zaterdag 24 januari 2015 22:19 schreef Symn het volgende:
[..]
En hij is waarschijnlijk heeel knap + goede baan?
Het komt misschien als een schok voor je, maar als het daten niet zo wil lukken, is de kans toch vrij groot dat het ook een beetje aan jezelf ligt ipv aan de rest van de wereld...quote:Op zaterdag 24 januari 2015 22:24 schreef Symn het volgende:
[..]
pffwahaha... welkom in de wereld die 'man' heet, schatje. En, waar heb jij het meest van?
Geen baan, geen modellen-look. En toch gezegend met veel vrouwen om me heen. Wat is je volgende argument?quote:Op zaterdag 24 januari 2015 22:19 schreef Symn het volgende:
Jij bent weiss, dat is toch genoeg?quote:Op zaterdag 24 januari 2015 23:48 schreef Weissman het volgende:
[..]
Geen baan, geen modellen-look. En toch gezegend met veel vrouwen om me heen. Wat is je volgende argument?
Heb je enig idee wat het inhoudt om Weiss te zijn? Bedankt voor je compliment anyway.quote:
Goed bezigquote:Op zondag 25 januari 2015 00:04 schreef Weissman het volgende:
Zo net een spontane skype-date gehad met de dame van dinsdag. (Hierna te noemen het ''korfbalmeisje'').
Initiatief kwam van haar kant en het was hartstikke leuk! Ze heeft gelachen om mijn grapjes en gaf me complimentjes. Ook op date 2 niet gezoend, niet gevingerd.
Dus denk wel dat ik een ''goed-bezig'' verdiend heb.
[..]
Heb je enig idee wat het inhoudt om Weiss te zijn? Bedankt voor je compliment anyway.
Ehh... Ik stelde een vraag. Beweerde niets verder. Behalve dat alle mannen bij de eerste indruk altijd naar tieten & kont kijken, gebeurt in een microseconde, als ze even met haar ogen knippert.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 23:48 schreef Weissman het volgende:
[..]
Geen baan, geen modellen-look. En toch gezegend met veel vrouwen om me heen. Wat is je volgende argument?
Speciaal voor jouquote:Op zondag 25 januari 2015 09:08 schreef Symn het volgende:
Ehh... Ik stelde een vraag. Beweerde niets verder. Behalve dat alle mannen bij de eerste indruk altijd naar tieten & kont kijken, gebeurt in een microseconde, als ze even met haar ogen knippert.
nee en neequote:Op zaterdag 24 januari 2015 22:19 schreef Symn het volgende:
[..]
Haha... Nooooit aan een vrouw vragen wat ze wil!quote:
Hele verhaal gelezen en ik schat in dat je zoals velen hier nog jaren kunt posten in dit topic. Veel plezier!quote:Op maandag 26 januari 2015 00:24 schreef Nammie het volgende:
Topic gevonden door een ander topic waar ik in post, maar best een leuk initiatief dit topic!
En waarom schat je dat in?quote:Op maandag 26 januari 2015 00:31 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Hele verhaal gelezen en ik schat in dat je zoals velen hier nog jaren kunt posten in dit topic. Veel plezier!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |