abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_148775269

Welkom bij het grote Fok! Datingsite-ervaringen topic!
Hou je van daten? Vind je mensen leuk en het andere geslacht dus ook? Wil je gewoon een beetje ouwehoeren over je avonturen op datingsites en de dates die daar uit voortvloeren? Welkom!

Vind je het andere geslacht eng en durf je de cassiere nog niet eens aan te kijken? Laat staan een normaal gesprek met een lekkertje te voeren? Probeer het eens hierrr en hopelijk tot ziens. Of niet.

Woon je in Den Haag en wil je dat graag tot ENORM vervelens toe laten weten? Het boeit werkelijk niemand geen reet en ook dat kan elders. Evenals reacties die louter uit debiele smileys bestaan en verder geen enkele toegevoegde waarde hebben overigens, begin een poezie album.

Discussies over BMI en maximum gewicht bij je droompartner in spé? Na voor de 6.000.000ste keer op herhalingsoefening te gaan hier doet dat de ogen enigszins bloeden, dus daarrr gaarne. Serieus.

PUA-adventures en wijze guruadviezen, volgens het boekje, ook graag niet in dit topic. Nobody cuuuuuuuurrrrrrrrrrrs. Je hebt de wijsheid niet in pacht, je you tube tutorials hebben de wijsheid niet in pacht en niemand is geïnteresseerd in je Excel document. Indien je graag ongevraagd en onwelkom advies spuit verwijzen we je naar hier.

Oh. En dat gemekker over welke datingsites er nu zoal beschikbaar zijn? Lees de OP, blinde.

Datingsites:
Alternatief Daten, • Badoo, • E-Matching, • FOK! Fotoboek, • Friendscout24, • Knuz, • Lexa, • next·lover, • OKcupid, • Pepper, • Paiq, • Parship, • Relatieklik, • Relatieplanet, • Singlesplace, • Tagged

• En tot slot wordt er in dit topic en via het FoBo ook flink gedate!

De Daters
Datelijst is achterhaald en niemand houdt hem bij, dus de daters vind je in dit topic *O* Zij die enkel bitchen over het niet krijgen van een date overigens ook *O*
pi_148775289
Oh daar heb ik niet zo veel last van Feebs. Vind het allebei niet bezwaarlijk.
pi_148775294
Alles aan vrouwen is beter dan aan mannen. Ik denk dat ik maar weer lesbisch moet worden
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
  zaterdag 17 januari 2015 @ 14:32:32 #4
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_148775461
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 januari 2015 14:24 schreef rhubarbje het volgende:
Alles aan vrouwen is beter dan aan mannen. Ik denk dat ik maar weer lesbisch moet worden
Lichamelijk ja. Op elk ander gebied zijn mannen natuurlijk gewoon de bom en in alles beter dan vrouwen.
Gourmetten of steengrillen?
pi_148775470
Maarmaar. Piemels! O+
pi_148775486
quote:
2s.gif Op zaterdag 17 januari 2015 14:32 schreef Silenus het volgende:

[..]

Lichamelijk ja. Op elk ander gebied zijn mannen natuurlijk gewoon de bom en in alles beter dan vrouwen.
je bedoelt hun emotionele toegankelijkheid en zo? :P

Maar oke dan mogen mannen mijn computer fixen etc en dan doe ik het lichamelijke wel met een vrouw
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_148775571
quote:
2s.gif Op zaterdag 17 januari 2015 14:32 schreef Silenus het volgende:
Neger pls :')

Mannen zijn door God ontworpen als demo/dummie. Alle onderdelen die problemen opleveren zijn bij de vrouw weggelaten.

Neem een rib uit de man en begin opnieuw.

Vrouwen zijn dus net zoals mannen, maar dan een 2.0, betere versie.
pi_148775597
quote:
14s.gif Op zaterdag 17 januari 2015 14:39 schreef Weissman het volgende:

[..]

Mannen zijn door God ontworpen als demo/dummie. Alle onderdelen die problemen opleveren zijn bij de vrouw weggelaten.

Verklaar het onvermogen om mascara op te doen met je mond dicht dan.
pi_148775849
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 januari 2015 14:40 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Verklaar waarom ik dat onvermogen blijkbaar niet heb? (ok, ik kan ook mascara op mn blinde oog doen zonder mn oog lek te prikken :') )

Ik heb zomaar het gevoel dat mijn eerste 2 dates op niks uit gaan lopen. Datum moest nog geprikt worden, maar iets met radiostilte. Heb sinds een paar dagen wel een fullmembership op pepper... wat een verschil met een gratis dating-website zeg.
pi_148776027
quote:
14s.gif Op zaterdag 17 januari 2015 14:39 schreef Weissman het volgende:

[..]

Tot je zwanger raakt. ;(
pi_148782677
quote:
17s.gif Op zaterdag 17 januari 2015 14:53 schreef douche-eendje het volgende:

Heb sinds een paar dagen wel een fullmembership op pepper... wat een verschil met een gratis dating-website zeg.
Waarin zit het verschil dan precies? en wat zijn de kosten daar?
  zaterdag 17 januari 2015 @ 21:42:35 #12
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_148788727
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 januari 2015 14:40 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Dan ben je gewoon raar, want is totaal nie moeilijk :{w
pi_148789765
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 januari 2015 18:57 schreef Feddd het volgende:

[..]

Waarin zit het verschil dan precies? en wat zijn de kosten daar?
Het lijkt wel alsof er makkelijker/anders contact gelegd word via berichten. Je kunt je profiel vullen met foto's en filmpjes van dingen die jou interesseren. Kosten is afhankelijk van hoe lang je een fullmembership afsluit, maar je kunt als gratis lid wel een profiel aanmaken en even rondkijken. Berichten sturen&chat kan niet, wel likes van/naar andere profielen.
pi_148790129
quote:
17s.gif Op zaterdag 17 januari 2015 22:07 schreef douche-eendje het volgende:

[..]

Het lijkt wel alsof er makkelijker/anders contact gelegd word via berichten. Je kunt je profiel vullen met foto's en filmpjes van dingen die jou interesseren. Kosten is afhankelijk van hoe lang je een fullmembership afsluit, maar je kunt als gratis lid wel een profiel aanmaken en even rondkijken. Berichten sturen&chat kan niet, wel likes van/naar andere profielen.
Ik had me namelijk een paar maanden geleden aangemeld op Parship, in eerste instantie gratis en toen een paar gratis dagen premium abonnement.
In die paar dagen met een meisje contact gehad en wat leuke berichten op en neer.
Gratis periode was voorbij en ik kon niet meer bij de berichten en niks meer terug sturen.

Abonnement daar is behoorlijk duur en meteen voor een langere periode, dus mijn ervaring met die sites is nou niet echt positief.
Ik heb wel gemerkt dat je bijna niks kunt als je niet betaald.
  maandag 19 januari 2015 @ 11:05:15 #15
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_148833706
Nouja, kort dateverhaal dan maar:

Gister op date geweest met een afrikaanse jongen die ik tegenkwam in de trein onlangs. Zijn wat wezen drinken in een kroegje. Opzich wel aardige jongen, maar toch een kleine taalbarierre en hij leek niet heel geintresseerd te zijn (wel veel vragen stellen, maar niet echt luisteren naar de antwoorden :') )
Verder ging hij er al vanuit dat hij kon blijven slapen, maar dat ging natuurlijk niet door, dus hem weer op de trein naar Rotterdam gezet
:+
pi_148833806
Zeg nou niet dat je hem in de trein hebt te leren kennen, dan gaat deezertje weer los. Arme vrouwen op zijn traject... :P

Jammer dat het niks was

Mijn idee om een rebound op te doen in de kroeg ging ook niet. Vanavond maar op nieuw proberen :P
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  maandag 19 januari 2015 @ 11:13:02 #17
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_148833958
quote:
0s.gif Op maandag 19 januari 2015 11:08 schreef rhubarbje het volgende:
Zeg nou niet dat je hem in de trein hebt te leren kennen, dan gaat deezertje weer los. Arme vrouwen op zijn traject... :P

Jammer dat het niks was

Yup in de trein leren kennen, zij liepen door de trein en ik stapte de trein in. Eig zat ik te wachten totdat ze een keuze tussen boven/onderste treinstel zouden kiezen, zodat ik de andere kon pakken. Maar we raakten aan de praat (allebei wat gedronken, dat maakte wel verschil, anders had ik het niet gedaan)

Zn vriend of neef die mee was zei onlangs nog: "ja m'n weekend was beter geweest als ik jou weer eens kon zien"

tja.. daar droog ik instant van op :')
pi_148834060
Ik heb morgen een eerste date. Speeddate, Paiq. We gaan wat drinken in haar stad.
  maandag 19 januari 2015 @ 11:16:33 #19
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_148834075
Ik ga morgenavond dus toch speeddaten :') Tja.. gratizzzz :+

Succes weiss :*
pi_148834089
Thanx Cue, jij ook :*
pi_148834154
Ik wil ook weer daten. Mijn tindercontacten laten niets van zich horen.
  maandag 19 januari 2015 @ 11:23:32 #22
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_148834229
quote:
9s.gif Op maandag 19 januari 2015 11:20 schreef KomtTijd... het volgende:
En andere datingsites?
pi_148834245
quote:
9s.gif Op maandag 19 januari 2015 11:20 schreef KomtTijd... het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_148835556
quote:
_O-
  maandag 19 januari 2015 @ 14:52:11 #25
416931 yats
(non) Average Joe
pi_148840619
quote:

Jammer dat het niks was

Mijn idee om een rebound op te doen in de kroeg ging ook niet. Vanavond maar op nieuw proberen :P
_O- Ik vraag me nog steeds af hoe hij in de trein zit. Zo lastig is het toch niet om in de trein een normaal gesprek te voeren?

quote:
7s.gif Op maandag 19 januari 2015 11:15 schreef Weissman het volgende:
Ik heb morgen een eerste date. Speeddate, Paiq. We gaan wat drinken in haar stad.
quote:
7s.gif Op maandag 19 januari 2015 11:16 schreef Cue_ het volgende:
Ik ga morgenavond dus toch speeddaten :') Tja.. gratizzzz :+

Succes weiss :*
Succes beiden
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
pi_148841011
quote:
0s.gif Op maandag 19 januari 2015 14:52 schreef yats het volgende:
_O- Ik vraag me nog steeds af hoe hij in de trein zit. Zo lastig is het toch niet om in de trein een normaal gesprek te voeren?
Smartphone bij de hand, aandachtig maar onopvallend luisterend. Op het moment dat er een naam of andere gegevens vallen gelijk googlen.
  maandag 19 januari 2015 @ 15:04:45 #27
416931 yats
(non) Average Joe
pi_148841175
quote:
14s.gif Op maandag 19 januari 2015 15:01 schreef Weissman het volgende:

[..]

Smartphone bij de hand, aandachtig maar onopvallend luisterend. Op het moment dat er een naam of andere gegevens vallen gelijk googlen.
_O-

Dan is het niet vreemd dat gesprekken niet vlotten. Terwijl het toch niet zo moeilijk hoeft te zijn om gewoon een gesprekje aan te gaan.
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
pi_148844861
quote:
0s.gif Op maandag 19 januari 2015 15:04 schreef yats het volgende:

_O-

Dan is het niet vreemd dat gesprekken niet vlotten. Terwijl het toch niet zo moeilijk hoeft te zijn om gewoon een gesprekje aan te gaan.
Deezertje is 1 van de velen die eigenlijk niet hier maar in een andere reeks thuis hoort. Daarom heeft het ook niet zoveel zin om hem in dit topic advies te geven.
  maandag 19 januari 2015 @ 16:39:05 #29
416931 yats
(non) Average Joe
pi_148844981
quote:
7s.gif Op maandag 19 januari 2015 16:35 schreef Weissman het volgende:

[..]

Deezertje is 1 van de velen die eigenlijk niet hier maar in een andere reeks thuis hoort. Daarom heeft het ook niet zoveel zin om hem in dit topic advies te geven.
Tja, ik ga nooit zeggen dat ik wel goed ben in daten/versieren etc maar als ik zie hoe het mij een jaar geleden verging en hoe het nu gaat zit er mede dankzij tips hier vooruitgang in. Al ben ik er nog lang niet en leer ik ook nog genoeg bij met elke date die ik heb.
pi_148845529
quote:
14s.gif Op maandag 19 januari 2015 15:01 schreef Weissman het volgende:

[..]

Geen muziek in en om me heen kijkend, iig laten merken dat ik voor een gesprek opensta. Mag weer de hele week treinen, dus verwachtingen alvast op 0 zetten. Probleem hier is dat je gewoon van of naar werk/school gaat dus veel mensen zitten niet te wachten op een praatje, en zeker geen nummers uitwisselen na een gesprek. Maar volgens mijn horoscoop die ik dagelijks lees heb ik allang de liefde van mijn leven eens ontmoet...
pi_148845771
quote:
1s.gif Op maandag 19 januari 2015 16:52 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Geen muziek in en om me heen kijkend, iig laten merken dat ik voor een gesprek opensta. Mag weer de hele week treinen, dus verwachtingen alvast op 0 zetten. Probleem hier is dat je gewoon van of naar werk/school gaat dus veel mensen zitten niet te wachten op een praatje, en zeker geen nummers uitwisselen na een gesprek. Maar volgens mijn horoscoop die ik dagelijks lees heb ik allang de liefde van mijn leven eens ontmoet...
Horoscoop :')
pi_148845882
quote:
1s.gif Op maandag 19 januari 2015 16:52 schreef Deezertje het volgende:

[..]
iig laten merken dat ik voor een gesprek opensta.
Hoe werkt dat?
pi_148846135
quote:
14s.gif Op maandag 19 januari 2015 17:01 schreef KomtTijd... het volgende:

[..]

Hoe werkt dat?
goede vraag. iig geen muziek in zodat je makkelijker aanspreekbaar bent en als het een leuke dame betreft iets meer oogcontact maken.
pi_148849417
quote:
1s.gif Op maandag 19 januari 2015 17:07 schreef Deezertje het volgende:

[..]

goede vraag. iig geen muziek in zodat je makkelijker aanspreekbaar bent en als het een leuke dame betreft iets meer oogcontact maken.
:')

Je moet juist oordopjes in doen. Beetje om je heen kijken...

Na uitgaan met een vriend in Utrecht kwam ik op de terugweg naar Leiden ook in contact met een leuk meisje in de nachttrein, was nog rond de feestdagen. Zij had wel een vriend maar vond alles tof wat ik zei.

We kwamen aan de praat na een vloek en een zucht van mijn kant ivm Nachttrein die later vertrok. En een check van mijn kant of ik in de juiste trein richting Amsterdam zat en niet die via Eindhoven.
Na een uur wist ik de opleidingen van haar en haar vriend, waar ze uitging, in wat voor huis ze woonde, wat haar favoriete bands waren en festivalverhalen. En dat zonder Facebook of Twitter :+ wel met knikkebollen..

Geen nummers uitgewisseld, alleen toen ik moest uitstappen haar naam gevraagd. Geen nummer, want ik date op dat moment al met 2 meiden en belangrijker, ze was bezet :)
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_148849561
quote:
10s.gif Op maandag 19 januari 2015 18:42 schreef Godshand het volgende:

[..]

Je moet juist oordopjes in doen. Beetje om je heen kijken...

Na uitgaan met een vriend in Utrecht kwam ik op de terugweg naar Leiden ook in contact met een leuk meisje in de nachttrein, was nog rond de feestdagen. Zij had wel een vriend maar vond alles tof wat ik zei.

We kwamen aan de praat na een vloek en een zucht van mijn kant ivm Nachttrein die later vertrok. En een check van mijn kant of ik in de juiste trein richting Amsterdam zat en niet die via Eindhoven.
Na een uur wist ik de opleidingen van haar en haar vriend, waar ze uitging, in wat voor huis ze woonde, wat haar favoriete bands waren en festivalverhalen. En dat zonder Facebook of Twitter :+ wel met knikkebollen..

Geen nummers uitgewisseld, alleen toen ik moest uitstappen haar naam gevraagd. Geen nummer, want ik date op dat moment al met 2 meiden en belangrijker, ze was bezet :)
sinds wanneer zijn het er 2?
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  maandag 19 januari 2015 @ 19:06:29 #37
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_148850208
quote:
0s.gif Op maandag 19 januari 2015 18:48 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Destijds toen tijdens t trein verhaal ;)
  maandag 19 januari 2015 @ 19:07:21 #38
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_148850242
Er zit trouwens best wat verschil of tijdens de spits tijden reist iedereen mokkerig en met zichzelf bezig) of buiten de spits (al wat relaxter volk, evt drankje op savonds)
pi_148850552
quote:
1s.gif Op maandag 19 januari 2015 19:06 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Destijds toen tijdens t trein verhaal ;)
owja, my bad :@
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_148861275
quote:
0s.gif Op maandag 19 januari 2015 18:48 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

-knip-
Cue_ was mij al voor :(
  dinsdag 20 januari 2015 @ 00:24:09 #41
403866 richolio
#MacMasterrace
pi_148863069
Ik ga vrijdag dus een drankje doen met een meisje heheh. Ben alleen bang dat we zonder gespreksstof komen te zitten, aangezien we al veel van elkaar weten (door Tinder). Hebben jullie hier nog tips voor?
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
pi_148865555
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 januari 2015 00:24 schreef richolio het volgende:
Ik ga vrijdag dus een drankje doen met een meisje heheh. Ben alleen bang dat we zonder gespreksstof komen te zitten, aangezien we al veel van elkaar weten (door Tinder). Hebben jullie hier nog tips voor?
Niet bang zijn. Er gebeurt genoeg om jullie heen waar je het over kan hebben. Gewoon slap ouwehoeren :)
pi_148866310
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 januari 2015 00:24 schreef richolio het volgende:
Stel haar vragen over haar interesse's en laat haar vooral praten.

Aangezien jullie elkaar langer op Tinder spreken heeft het niet zoveel zin om de date uren te laten duren. Na een half uur, 3 kwartier vragen of ze mee gaat naar huis. Uiteraard de vraag op de juiste manier verpakken. Als je het heel goed doet komt zij wel tegen die tijd met deze vraag.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 20-01-2015 09:38:06 ]
pi_148866831
Ik zou echt nooit na 3 kwartier met iemand naar huis gaan? Al je ie nog zo tof. Met die vraag/opmerking zou je bij mij meteen je eigen ruiten in gooien

Maar juist als je toch al een tijdje kletst heb je genoeg om over te praten? Als het goed is weet je al best veel van haar. Haak daar gewoon op in?
Ik vind het altijd lastiger als je nog nauwelijks iets weet want dan krijg je snel het standaard riedeltje
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_148868086
quote:
14s.gif Op dinsdag 20 januari 2015 09:36 schreef Weissman het volgende:
Aangezien jullie elkaar langer op Tinder spreken heeft het niet zoveel zin om de date uren te laten duren. Na een half uur, 3 kwartier vragen of ze mee gaat naar huis. Uiteraard de vraag op de juiste manier verpakken. Als je het heel goed doet komt zij wel tegen die tijd met deze vraag.
Juist niet doen. Ja tenzij je alleen wil neuken, want dan komt de focus daar wel erg op te liggen.

Dus lekker drankje doen, ander kroegje opzoeken, zoenen, afscheid nemen en volgende date beloven (planning over wa oid).
pi_148868368
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 januari 2015 11:02 schreef Godshand het volgende:
Juist niet doen. Ja tenzij je alleen wil neuken, want dan komt de focus daar wel erg op te liggen.

Dus lekker drankje doen, ander kroegje opzoeken, zoenen, afscheid nemen en volgende date beloven (planning over wa oid).
Ja leuk dit advies; maar we hebben het hier over iemand die zich zorgen maakt over het gesprek op een 1e date. Ik denk niet dat zo iemand er een 2e date uit gaat halen. (no offense richolio)

Dan kan hij er toch beter zo snel mogelijk achter komen welke kant het op gaat?

Ik heb liever dat ik dat na een half uur weet ipv pas op de 3e date

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 20-01-2015 11:13:06 ]
pi_148868375
-dubbel

[ Bericht 88% gewijzigd door #ANONIEM op 20-01-2015 11:13:21 ]
pi_148868407
Iedereen is toch wel eens zenuwachtig voor een eerste date? Dat wil niet meteen zeggen dat hij er niets van gaat bakken
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_148868432
Idd, gesprek gaat vanzelf wel lopen meestal... vooral als er op Tinder genoeg gesproken is, als het daar al stil valt zou ik me zorgen gaan maken.
pi_148868494
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 januari 2015 11:13 schreef rhubarbje het volgende:
Iedereen is toch wel eens zenuwachtig voor een eerste date? Dat wil niet meteen zeggen dat hij er niets van gaat bakken
Als het toch wel allemaal goed gaat, waarom zou hij haar niet mee naar huis kunnen vragen?
pi_148868543
Ik vind "een drankje doen" ook wel een lastige eerste date. Er ligt dan eigenlijk een verwachting dat je continue moet praten terwijl je echt zelf de onderwerpen moet verzinnen. Als je iets te doen hebt (hoe onbenullig ook) is het een stuk makkelijker. Kun je altijd daar over praten of gewoon ff bezig zijn met wat je doet zonder dat het gelijk awkward is dat het even stil is.
pi_148868681
quote:
7s.gif Op dinsdag 20 januari 2015 11:17 schreef Weissman het volgende:

[..]

Als het toch wel allemaal goed gaat, waarom zou hij haar niet mee naar huis kunnen vragen?
Omdat 3 kwartier achterlijk kort is en je dan overkomt als een kwijlende puber die al 5 jaar droog staat?
A man is not old until regrets take the place of dreams.
pi_148868726
quote:

[..]

Omdat de meeste meisjes dat een afknapper gaan vinden (volgens mij)
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_148869041
Als er een aanleiding is om te verkassen is het wel okay denk ik om voor te stellen de date thuis voort te zetten. Maar zomaar uit het niets "hey je bent goedgekeurd kom je mee naar huis?"... meh :')
  dinsdag 20 januari 2015 @ 11:40:51 #55
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_148869166
Als je nu al bang bent om geen gespreksstof meer te hebben, hoe doe je dat dan tijdens de relatie? Of hoe praat je met je vrienden? Dat gaat toch ook gewoon door, ondanks je elkaar regelmatig/dagelijks spreekt? :?
pi_148869207
quote:
14s.gif Op dinsdag 20 januari 2015 11:18 schreef KomtTijd... het volgende:
Ik vind "een drankje doen" ook wel een lastige eerste date. Er ligt dan eigenlijk een verwachting dat je continue moet praten terwijl je echt zelf de onderwerpen moet verzinnen. Als je iets te doen hebt (hoe onbenullig ook) is het een stuk makkelijker. Kun je altijd daar over praten of gewoon ff bezig zijn met wat je doet zonder dat het gelijk awkward is dat het even stil is.
Gelukkig ben je met twee personen en hoef je niet zelf alle gespreksstof aan te dragen.

Bovendien, je wilt elkaar toch leren kennen? Dat doe je door te praten.
pi_148869300
En mocht het stil vallen maak er een grapje over, dan is het ook geen ramp.
pi_148869328
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 januari 2015 11:46 schreef Feddd het volgende:
Of gewoon niet paniekerig doen als het een keer stil valt. Het is alleen ongemakkelijk als je het ongemakkelijk maakt.
pi_148869420
quote:
14s.gif Op dinsdag 20 januari 2015 11:42 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Gelukkig ben je met twee personen en hoef je niet zelf alle gespreksstof aan te dragen.

Bovendien, je wilt elkaar toch leren kennen? Dat doe je door te praten.
Ik zeg ook niet dat je niet moet praten, maar niet iedereen is een even makkelijke spreker en als je moeite hebt een gesprek gaande te houden kan het wel helpen als iets van een activiteit hebt.
pi_148870521
Als je met de date nu gewoon gelijk thuis afspreekt hoef je ook niet te vragen of ze wil verkassen.
Why do dishes when you can do daiquiris?
  dinsdag 20 januari 2015 @ 12:43:35 #61
416931 yats
(non) Average Joe
pi_148870924
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 januari 2015 10:03 schreef rhubarbje het volgende:
Ik zou echt nooit na 3 kwartier met iemand naar huis gaan? Al je ie nog zo tof. Met die vraag/opmerking zou je bij mij meteen je eigen ruiten in gooien

Maar juist als je toch al een tijdje kletst heb je genoeg om over te praten? Als het goed is weet je al best veel van haar. Haak daar gewoon op in?
Ik vind het altijd lastiger als je nog nauwelijks iets weet want dan krijg je snel het standaard riedeltje
Dat dus...Gezellig kletsen bij een drankje hoeft echt niet zo lastig te zijn. De tijd vliegt bij mij met dat soort dates meestal om.

quote:

[..]

Dat kan, maar het is maar net wat richolio zelf wil. Ik zou het in ieder geval niet doen en dat voor een tweede date bewaren.

quote:
0s.gif Op dinsdag 20 januari 2015 11:46 schreef Feddd het volgende:
quote:
7s.gif Op dinsdag 20 januari 2015 11:47 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Of gewoon niet paniekerig doen als het een keer stil valt. Het is alleen ongemakkelijk als je het ongemakkelijk maakt.
Dat dus
pi_148872225
quote:
12s.gif Op dinsdag 20 januari 2015 12:30 schreef MissGump het volgende:
Als je met de date nu gewoon gelijk thuis afspreekt hoef je ook niet te vragen of ze wil verkassen.
Doe ik ook vaak, althans meestal vraag ik: "zullen we in de stad afspreken of gewoon thuis?"

Meestal vind ik thuis een eerste date iets relaxter, het is wat minder geforceerd dan in een cafe tegenover elkaar te zitten, vind ik.

Maar goed, wat het beste werkt is voor iedereen weer verschillend uiteraard.
٩๏̯͡๏)۶
pi_148872315
Mijn mama heeft mij er goed van overtuigd dat je geen vreemde mannen mee naar huis moet nemen/niet met vreemde mannen thuis af moet spreken
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_148872400
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 januari 2015 13:27 schreef rhubarbje het volgende:
Mijn mama heeft mij er goed van overtuigd dat je geen vreemde mannen mee naar huis moet nemen/niet met vreemde mannen thuis af moet spreken
Ik lees dat wel vaker hier, maar je hebt toch wel ongeveer een idee met wie je afspreekt?

Maar goed, ik date ook vaak genoeg in de stad hoor, vind het dan wel leuk om er nog iets bij te doen, potje poolen bijvoorbeeld.
٩๏̯͡๏)۶
  dinsdag 20 januari 2015 @ 13:33:21 #65
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_148872475
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 januari 2015 13:30 schreef Ronaldsen het volgende:

Ik lees dat wel vaker hier, maar je hebt toch wel ongeveer een idee met wie je afspreekt?

Maar goed, ik date ook vaak genoeg in de stad hoor, vind het dan wel leuk om er nog iets bij te doen, potje poolen bijvoorbeeld.
Als je enkel met iemand gechat hebt, heb je geen idee.
En iemand kan altijd een half-verborgen psychopaat zijn.
pi_148872500
quote:

[..]

dat vind ik echt mega naïef. Iemand die iets kwaad in de zin heeft/niet zo'n zuiver persoon is doet er alles aan om dat natuurlijk te verbergen. Daarnaast gebeuren er al genoeg nare dingen tussen mensen die elkaar al langer kennen dus ik zie geen reden om dat makkelijker te maken

Maar daarnaast heb ik ook geen zin om de indruk te wekken dat er wel iets kan gebeuren. En dat denken mensen toch nogal snel als je thuis afspreekt
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_148872549
quote:
7s.gif Op dinsdag 20 januari 2015 13:33 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Als je enkel met iemand gechat hebt, heb je geen idee.
En iemand kan altijd een half-verborgen psychopaat zijn.
Is ook wel zo, en ik snap dat een vrouw misschien iets voorzichtiger is. Aan de andere kant kan die psychopaat zich ook heel normaal voor doen de eerste date in de kroeg en dan later toch nog als een idioot gedragen dat weet je niet he ;)

Maar goed, ik heb er zelf nooit problemen mee om thuis af te spreken (en veel vrouwen ook niet).
٩๏̯͡๏)۶
pi_148872594
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 januari 2015 13:35 schreef Ronaldsen het volgende:

[..]

Is ook wel zo, en ik snap dat een vrouw misschien iets voorzichtiger is. Aan de andere kant kan die psychopaat zich ook heel normaal voor doen de eerste date in de kroeg en dan later toch nog als een idioot gedragen dat weet je niet he ;)

Maar goed, ik heb er zelf nooit problemen mee om thuis af te spreken (en veel vrouwen ook niet).
ik ga ook niet na 1 date in de kroeg met je mee naar huis
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_148872625
quote:

[..]

Eh, nee? Als je iemands facebook profiel gezien hebt heb je misschien een lichte indicatie dat het waarschijnlijk geen oplichter met een valse naam is of zo, maar verder heb je geen flauw idee. Een internetidentiteit is zo ongelooflijk makkelijk te faken...
Nu ben ik zelf niet zo bang uitgevallen en ook wel eens bij meisjes thuis geweest op een 1e date, maar ik kan me voorstellen dat dat andersom misschien een minder goed idee is :').
pi_148872656
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 januari 2015 13:34 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

dat vind ik echt mega naïef. Iemand die iets kwaad in de zin heeft/niet zo'n zuiver persoon is doet er alles aan om dat natuurlijk te verbergen. Daarnaast gebeuren er al genoeg nare dingen tussen mensen die elkaar al langer kennen dus ik zie geen reden om dat makkelijker te maken

Maar daarnaast heb ik ook geen zin om de indruk te wekken dat er wel iets kan gebeuren. En dat denken mensen toch nogal snel als je thuis afspreekt
Ik snap je redenatie best wel, maar ik zie zelf niet zo'n groot verschil tussen een eerste date of een vervolgdate. Er zal vast een keer een moment komen dat je wel thuis afspreekt en dan kan die lieve jongen ook alsnog een gevaarlijke gek zijn.

Persoonlijk vind ik dat mensen wel overdreven angstig zijn, maar misschien kijk ik er als man zonder nare ervaringen anders tegen aan.
٩๏̯͡๏)۶
pi_148872761
quote:
14s.gif Op dinsdag 20 januari 2015 13:38 schreef KomtTijd... het volgende:

[..]

Eh, nee? Als je iemands facebook profiel gezien hebt heb je misschien een lichte indicatie dat het waarschijnlijk geen oplichter met een valse naam is of zo, maar verder heb je geen flauw idee. Een internetidentiteit is zo ongelooflijk makkelijk te faken...
Nu ben ik zelf niet zo bang uitgevallen en ook wel eens bij meisjes thuis geweest op een 1e date, maar ik kan me voorstellen dat dat andersom misschien een minder goed idee is :').
Ik zei ook 'ongeveer' een idee he, heb tientallen keren gedate via internet maar nog nooit echt rare dingen meegemaakt. En trouwens ook heel vaak gewoon in de stad afgesproken
٩๏̯͡๏)۶
pi_148872834
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 januari 2015 13:39 schreef Ronaldsen het volgende:

[..]

Ik snap je redenatie best wel, maar ik zie zelf niet zo'n groot verschil tussen een eerste date of een vervolgdate. Er zal vast een keer een moment komen dat je wel thuis afspreekt en dan kan die lieve jongen ook alsnog een gevaarlijke gek zijn.

Persoonlijk vind ik dat mensen wel overdreven angstig zijn, maar misschien kijk ik er als man zonder nare ervaringen anders tegen aan.
je loopt altijd een risico. Maar ik vind met iemand thuis afspreken na een paar keer kletsen via een datingsite te ver gaan. Iemand in het echt ontmoeten sluit natuurlijk niets uit maar het geeft je wel net iets meer beeld/info over iemand. En meerdere keren afspreken weer meer.

Maar goed, ik ben ook al best een portie psychos tegen gekomen. Dus dat maakt je wat voorzichtiger
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_148872981
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 januari 2015 13:44 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

je loopt altijd een risico. Maar ik vind met iemand thuis afspreken na een paar keer kletsen via een datingsite te ver gaan. Iemand in het echt ontmoeten sluit natuurlijk niets uit maar het geeft je wel net iets meer beeld/info over iemand. En meerdere keren afspreken weer meer.

Maar goed, ik ben ook al best een portie psychos tegen gekomen. Dus dat maakt je wat voorzichtiger
Dat is wel apart dat je dan echt meerdere van de psycho's tegen bent gekomen, maar misschien gaat dat als vrouw wel anders, daar kan ik als man niet over oordelen.

Verder best wel verstandig van je hoor, maar ben zelf misschien iets minder bang voor vreemde mensen.
٩๏̯͡๏)۶
pi_148873031
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 januari 2015 13:49 schreef Ronaldsen het volgende:

[..]

Dat is wel apart dat je dan echt meerdere van de psycho's tegen bent gekomen, maar misschien gaat dat als vrouw wel anders, daar kan ik als man niet over oordelen.

Verder best wel verstandig van je hoor, maar ben zelf misschien iets minder bang voor vreemde mensen.
Misschien is het geen kwestie van durven, maar gewoon verstandig genoeg zijn om het niet te doen.
pi_148873160
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 januari 2015 13:44 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Ik heb dat 1x gedaan. Niets aan het handje natuurlijk, het was gewoon een heel schattig meisje. Maar vond het eigenlijk best eng. Had toen ik aanbelde wel zoiets van... "nu kan er net zo goed één of andere orgaanharvester open doen".

De andere keren hadden we ofwel ergens in het openbaar afgesproken om vervolgens naar huis te gaan, of had ik toch via facebook of FOK! wel een globale indruk gekregen dat het legitieme personen waren.
  dinsdag 20 januari 2015 @ 13:54:42 #76
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_148873240
Ik heb echt zovaak thuis afgesproken, nog nooit een debiel getroffen of iets geks gebeurd.

Met een beetje mensenkennis kom je al een heel eind, als je alleen maar psycho's treft ligt dat natuurlijk gewoon bij jezelf. :+
  dinsdag 20 januari 2015 @ 13:55:36 #77
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_148873268
Al is het geen psychopaat, zou het gewoon niet willen hebben dat ze ten eerste weten waar ik woon en ten tweede dat ik moeite moet doen om hem eruit te werken.

Dan liever openbaar en dat ik zelf weg kan lopen :+
pi_148873304
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 januari 2015 13:49 schreef Ronaldsen het volgende:

[..]

niet specifiek op een (Internet)date hoor. Maar gewoon gedurende mijn leven zeg maar. Maar het zorgt er wel voor dat je mensen gewoon net wat minder vertrouwt (bij mij dan)
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_148873344
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 januari 2015 13:54 schreef Silenus het volgende:
Ik heb echt zovaak thuis afgesproken, nog nooit een debiel getroffen of iets geks gebeurd.

Met een beetje mensenkennis kom je al een heel eind, als je alleen maar psycho's treft ligt dat natuurlijk gewoon bij jezelf. :+
Genoeg psycho's/loverboys die daar prima misbruik van weten te maken. En je hoeft natuurlijk niet alleen maar psycho's tegen te komen, ééntje is al vervelend genoeg.
pi_148873447
quote:
7s.gif Op dinsdag 20 januari 2015 13:55 schreef Cue_ het volgende:
Al is het geen psychopaat, zou het gewoon niet willen hebben dat ze ten eerste weten waar ik woon en ten tweede dat ik moeite moet doen om hem eruit te werken.

Dan liever openbaar en dat ik zelf weg kan lopen :+
dit ja
zo heb ik ooit 1x mijn nummer gegeven aan iemand via Internet en die wist meteen praktisch de meisjes naam van mijn moeder :? Heel bizar (ook geen idee hoe hij dat deed). Niet mee afgesproken natuurlijk, en alleen maar handig eigenlijk dat je zoiets weet voor een date maar het resultaat is wel dat ik dus aan alle mensen daarna mijn nummer weer minder snel geef

Hij had ook 2 foto's overigens, dus misschien kon hij iets met die combi? Ik snap het nog steeds niet
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  dinsdag 20 januari 2015 @ 14:00:37 #81
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_148873472
quote:
14s.gif Op dinsdag 20 januari 2015 13:57 schreef KomtTijd... het volgende:

[..]

Genoeg psycho's/loverboys die daar prima misbruik van weten te maken. En je hoeft natuurlijk niet alleen maar psycho's tegen te komen, ééntje is al vervelend genoeg.
Alleen zwakzinnige en hele onzekere meisjes vallen voor loverboys. Als je gewoon normaal bent en weet hoe de wereld in elkaar steekt trap je daar echt niet meer in.
  dinsdag 20 januari 2015 @ 14:01:17 #82
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_148873501
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 januari 2015 14:00 schreef Silenus het volgende:

[..]

Alleen zwakzinnige en hele onzekere meisjes vallen voor loverboys. Als je gewoon normaal bent en weet hoe de wereld in elkaar steekt trap je daar echt niet meer in.
laat nou gewoon
pi_148873609
Mijn mama heeft me geleerd om te vertrouwen op mijn intuïtie, gezond verstand en inschattingsvermogen. Tot nu toe altijd nog helemaal terecht gebleken. Mijn mama O+
  dinsdag 20 januari 2015 @ 14:05:04 #84
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_148873638
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 januari 2015 14:04 schreef MissGump het volgende:
Mijn mama heeft me geleerd om te vertrouwen op mijn intuïtie, gezond verstand en inschattingsvermogen. Tot nu toe altijd nog helemaal terecht gebleken. Mijn mama O+
Ik weet haar meisjesnaam.
pi_148873659
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 januari 2015 13:59 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

dit ja
zo heb ik ooit 1x mijn nummer gegeven aan iemand via Internet en die wist meteen praktisch de meisjes naam van mijn moeder :? Heel bizar (ook geen idee hoe hij dat deed).
Ik kwam er laatst achter dat ik zelf wel erg makkelijk vindbaar ben. googlen op voornaam+hobby en ik ben de 3e hit of zo :') Moet ik ook maar eens iets aan gaan doen.

(normaal vind ik het geen probleem als mensen die dingen van mij weten, maar met internetdaten zijn dat toch zo'n beetje de twee dingen die je als eerste deelt. En daarmee geef ik dus gelijk mijn hele identiteit prijs ;( )
pi_148873671
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 januari 2015 14:05 schreef Silenus het volgende:

[..]

Ik weet haar meisjesnaam.
Ik weet je vaders jongensnaam.

[ Bericht 1% gewijzigd door MissGump op 20-01-2015 14:13:38 ]
pi_148873726
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 januari 2015 14:04 schreef MissGump het volgende:
gezond verstand heb ik wel, de rest niet vrees ik :P
ik praat ook gewoon tegen iedereen en dat soort dingen. Als iemand mij aanspreekt in de kroeg of bus dan praat ik terug. En dan heb ik weer zo iemand achter me aan die dan mijn naam heeft gehoord en meteen mijn Facebook opzoekt en zo ;(
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_148873996
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 januari 2015 14:07 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

gezond verstand heb ik wel, de rest niet vrees ik :P
ik praat ook gewoon tegen iedereen en dat soort dingen. Als iemand mij aanspreekt in de kroeg of bus dan praat ik terug. En dan heb ik weer zo iemand achter me aan die dan mijn naam heeft gehoord en meteen mijn Facebook opzoekt en zo ;(
Ik praat ook gewoon tegen mensen ;) maar als iemand me niet zint, spreekt mijn gezicht zo erg boekdelen dat niemand meer iets durft te zeggen zo ongeveer, misschien helpt dat ook.
pi_148874050
Ja ik schijn er vrij lief en zacht uit te zien ;(
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  dinsdag 20 januari 2015 @ 16:38:12 #90
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_148878276
Vanavond dus die speeddate, heb er eig al geen zin meer zin :')
Ga wel eerst drankje doen in de kroeg ofzo :+
pi_148878773
Helpt altijd bij jou :P
pi_148878853
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 januari 2015 11:23 schreef habitue het volgende:
Omdat 3 kwartier achterlijk kort is en je dan overkomt als een kwijlende puber die al 5 jaar droog staat?
Vanaf wanneer mag je zoiets wel voorstellen dan?

En je hebt me ooit ontmoet, je weet dat mijn lichaamstaal noch mijn houding overkomt als een puber die 5 jaar droogstaat :')

quote:
0s.gif Op dinsdag 20 januari 2015 11:24 schreef rhubarbje het volgende:
Omdat de meeste meisjes dat een afknapper gaan vinden (volgens mij)
Oh?

quote:
14s.gif Op dinsdag 20 januari 2015 11:36 schreef KomtTijd... het volgende:
Als er een aanleiding is om te verkassen is het wel okay denk ik om voor te stellen de date thuis voort te zetten. Maar zomaar uit het niets "hey je bent goedgekeurd kom je mee naar huis?"... meh :')
Wat begreep je niet aan ''de vraag goed verpakken''?

quote:
0s.gif Op dinsdag 20 januari 2015 13:27 schreef rhubarbje het volgende:
Alsof je alles wat je moeder heeft gezegd braaf opvolgt :) Pls :')

quote:
0s.gif Op dinsdag 20 januari 2015 13:54 schreef Silenus het volgende:

Dit, + dat ik ook vaak genoeg op een 1e of 2e date thuis ben uitgenodigd ben bij iemand.

quote:
7s.gif Op dinsdag 20 januari 2015 16:38 schreef Cue_ het volgende:
Vanavond dus die speeddate, heb er eig al geen zin meer zin :')
Ga wel eerst drankje doen in de kroeg ofzo :+
Waarom heb je er geen zin meer in? Hoe komt dat :)
pi_148878905
Oh en ik heb m'n date gehad.

Drankje gedaan, was leuk. Niet gezoend. Niet gevingerd. Wel lachte ze om mijn grapjes en ik moest wel om die van haar lachen. En ze heeft een paar keer mijn arm aangeraakt. Gedetailleerd genoeg zo?
pi_148878934
quote:
10s.gif Op dinsdag 20 januari 2015 16:56 schreef Weissman het volgende:
Oh en ik heb m'n date gehad.

Drankje gedaan, was leuk. Niet gezoend. Niet gevingerd. Wel lachte ze om mijn grapjes en ik moest wel om die van haar lachen. En ze heeft een paar keer mijn arm aangeraakt. Gedetailleerd genoeg zo?
Na hoeveel minuten heb je dr mee naar huis genomen?
pi_148878943
quote:
14s.gif Op dinsdag 20 januari 2015 16:57 schreef KomtTijd... het volgende:

[..]

Je was me net voor :P
pi_148878994
quote:
14s.gif Op dinsdag 20 januari 2015 16:57 schreef KomtTijd... het volgende:
Niet, we hebben in haar stad afgesproken. En zij had na de date een afspraak waar ze moest zijn.

Matige poging om grappig te zijn :')
  dinsdag 20 januari 2015 @ 17:05:20 #97
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_148879243
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 januari 2015 16:54 schreef Weissman het volgende:
Waarom heb je er geen zin meer in? Hoe komt dat :)
Gewoon, wil naar huis na een werkdag, geen zin meer om sociaal te doen.
Zeker niet na die date van afgelopen zondag :')
pi_148879343
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 januari 2015 16:59 schreef Weissman het volgende:

[..]

Niet, we hebben in haar stad afgesproken. En zij had na de date een afspraak waar ze moest zijn.

Als je mij IRL zou kennen zou je weten dat noch mijn lichaamstaal noch mijn houding ook maar enige vorm van humor hebben.
pi_148879395
quote:
7s.gif Op dinsdag 20 januari 2015 17:05 schreef Cue_ het volgende:
Gewoon, wil naar huis na een werkdag, geen zin meer om sociaal te doen.
Zeker niet na die date van afgelopen zondag :')
De zware leef van een carrièrevrouw.

#struggles
  dinsdag 20 januari 2015 @ 18:25:49 #100
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_148882030
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 januari 2015 17:09 schreef Weissman het volgende:

[..]

De zware leef van een carrièrevrouw.

#struggles
Best wel ja, geeneens tijd voor eten koken als ik van te voren nog iets wil drinken :o ;(
  dinsdag 20 januari 2015 @ 18:34:10 #101
416931 yats
(non) Average Joe
pi_148882268
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 januari 2015 16:59 schreef Weissman het volgende:

[..]

Tja weiss, wie uitdeelt moet ook kunnen incasseren. Ik kon er wel om lachen eigenlijk. Al een tweede date afgesproken?
pi_148882355
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 januari 2015 18:34 schreef yats het volgende:
Tja weiss, wie uitdeelt moet ook kunnen incasseren. Ik kon er wel om lachen eigenlijk.
:') O+

quote:
Al een tweede date afgesproken?
Nope.
pi_148883623
Vandaag boost zelfenergie gekregen! :) Tentamenweek is de ideale omstandigheid om een gesprek te beginnen. Je hoeft enkel al die hardlerende meisjes aan te kijken en vragen ''Lukt 't?'' en je lult zo een kwartier verder :D Ze zat op een andere opleiding dus kende haar niet. Helaas zei ze wel in een van de laatste zinnen: Pffff blij dat deze periode erop zit hoor! Mijn vriend klaagde al dat ik zo kortaf was de laatste tijd..... En dan moet je als man maar heel neutraal reageren ondanks dat ze echt een aardige meid was... maar weet iig weer dat contact maken helemaal niet zo moeilijk is. Merk wel dat ik nog steeds gefocust ben op het woord 'relatie' dus kom nou opvallend veel meiden tegen die al een vriend hebben.. Morgen weer nieuwe kansen :D
pi_148883983
pi_148884026
pi_148884038
Er is natuurlijk een reden dat ze allemaal stuk voor stuk - heel subtiel - over een vriendje beginnen, maar ach, wat boeit het. Zolang je maar lol hebt, Deezertje.
It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
pi_148884267
quote:
14s.gif Op dinsdag 20 januari 2015 19:31 schreef Hungry_Joe het volgende:
Er is natuurlijk een reden dat ze allemaal stuk voor stuk - heel subtiel - over een vriendje beginnen, maar ach, wat boeit het. Zolang je maar lol hebt, Deezertje.
Was meer omdat d'r studiegenoot langs haar er ineens over begon te tetteren.. Hoe is het met '''...''?1?!
pi_148884310
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 januari 2015 19:38 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Was meer omdat d'r studiegenoot langs haar er ineens over begon te tetteren.. Hoe is het met '''...''?1?!
Ja, zo helpen ze elkaar weleens uit de brand. Vrouwen weten die dingen.
It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
  dinsdag 20 januari 2015 @ 21:25:50 #109
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_148888703
Hardop hier :')
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
  dinsdag 20 januari 2015 @ 21:53:09 #110
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_148890144
Pauze!
9 mensen gehad en al twee ja's :o
  dinsdag 20 januari 2015 @ 22:43:58 #111
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_148892639
Ow nu op 3, tweede ronde was niets. Nu nog 3 te gaan...
pi_148892829
Spann0nd!
pi_148896464
- Meh. -

[ Bericht 98% gewijzigd door #ANONIEM op 21-01-2015 15:40:50 ]
  woensdag 21 januari 2015 @ 08:20:17 #114
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_148899487
Nou, kort verslag dan maar :)

Bleek een groep te zijn van 19 mannen, 21 vrouwen (5 mannen waren niet op komen dagen)
Mijn eerste 'date' was gelijk een gezellige jongen, waar ik al veel mee kletste voordat het begon.
De eerste 9 mannen waren best oke, wel leuke gesprekken gehad, 2 ja's gegeven dacht ik.
Korte pauze gehad en weer verder, de eerste was ook wel oke, en de rest werd minder en minder.
De laatste ronde van 4 was ook matig, maar de laatste was dan wel weer leuk.

Wat mij opviel (zeker ten opzichte van m'n eerste keer 2 jaar terug) was dat er dit keer best veel normale mannen waren. Bij maar 4/5 mannen had ik dat 3 minuten toch wel lang duurde, dus mag niet klagen denk ik :)

Heb ook nog een emailadres gescoord *O* maar dat was van een gezellige vrouw, waar ik nog wat mee ben wezen drinken incl vriendin van haar nadien :)
pi_148899505
Goed Bezig!© Cue_!
  woensdag 21 januari 2015 @ 11:29:39 #116
416020 K44S
The bearded man
pi_148903342
Mooie verhalen lees ik :)
The bearded man: “So many good tunes, I didn't have time to shave!”
  woensdag 21 januari 2015 @ 15:37:21 #117
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_148910975
quote:
7s.gif Op woensdag 21 januari 2015 08:20 schreef Cue_ het volgende:
Nou, kort verslag dan maar :)

Bleek een groep te zijn van 19 mannen, 21 vrouwen (5 mannen waren niet op komen dagen)
Mijn eerste 'date' was gelijk een gezellige jongen, waar ik al veel mee kletste voordat het begon.
De eerste 9 mannen waren best oke, wel leuke gesprekken gehad, 2 ja's gegeven dacht ik.
Korte pauze gehad en weer verder, de eerste was ook wel oke, en de rest werd minder en minder.
De laatste ronde van 4 was ook matig, maar de laatste was dan wel weer leuk.

Wat mij opviel (zeker ten opzichte van m'n eerste keer 2 jaar terug) was dat er dit keer best veel normale mannen waren. Bij maar 4/5 mannen had ik dat 3 minuten toch wel lang duurde, dus mag niet klagen denk ik :)

Heb ook nog een emailadres gescoord *O* maar dat was van een gezellige vrouw, waar ik nog wat mee ben wezen drinken incl vriendin van haar nadien :)
Nice. :)
"Things can't get any worse than this", the pessimist yelled. "Ofcourse they can", the optimist replied
  woensdag 21 januari 2015 @ 15:39:09 #118
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_148911045
quote:
0s.gif Op woensdag 21 januari 2015 15:37 schreef -Splash- het volgende:

Nice. :)
Is nog afwachten he :P
pi_148913730
Blendr is een leuke maar vage app! Vandaag mijn eerste mini-date gehad! :)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_148913748
quote:
7s.gif Op woensdag 21 januari 2015 15:39 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Is nog afwachten he :P
Wanneer hoor je de ja's van de mannen?
  woensdag 21 januari 2015 @ 17:32:53 #121
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_148914593
Ik heb een date!

Leuke vrouw gezien op Lexa. Ik val op bruine ogen, en die heeft ze niet, maar na dagen twijfelen toch een berichtje gestuurd, waarin ik meldde dat het toch niets ging worden vanwege haar verkeerde ogen. Verder grappig geklaagd over haar nickname waarna we dit weekend fanatiek berichtjes zijn wezen uitwisselen, terwijl ze het heel druk had met haar werk. :P

Maandag en dinsdag was het veel rustiger, ik begon me al zorgen te maken. Dus ik stelde voor zo snel mogelijk iets af te spreken. Daar was ze het mee eens. Ik stelde een neutrale plek voor maar toen viel mijn oog op een Lexa event in Utrecht. En dat vond zij ook een prima idee!

Dus de 29ste hebben we onze eerste date op een Lexa-borrel. Als het niet klikt kunnen we meteen door naar de volgende. :D

[ Bericht 0% gewijzigd door Papierversnipperaar op 21-01-2015 17:51:44 ]
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
  woensdag 21 januari 2015 @ 17:46:30 #122
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_148914997
quote:
1s.gif Op woensdag 21 januari 2015 17:05 schreef MissGump het volgende:

[..]

Wanneer hoor je de ja's van de mannen?
Nu! Zal zo posten :P
  woensdag 21 januari 2015 @ 17:51:22 #123
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_148915128
De uitslag:
-7 mannen hebben een ja bij mij gegeven
-4 mannen heb ik een ja gegeven
-3 matches!

En eig degene die ik ook wel verwachtte. Had 1 jong leuk ding aangevinkt, maar die valt niet op types als ik, dus niet erg :)

2 van de matches zijn collega's/vrienden van elkaar. Dus zou sowieso gezellig zijn daar eens wat mee te drinken.
En die 3e was ook wel goed gezelschap.

Al met al best oké uitslag denk ik zo :)
pi_148919209
quote:
7s.gif Op woensdag 21 januari 2015 17:32 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Ik heb een date!

Leuke vrouw gezien op Lexa. Ik val op bruine ogen, en die heeft ze niet, maar na dagen twijfelen toch een berichtje gestuurd, waarin ik meldde dat het toch niets ging worden vanwege haar verkeerde ogen. Verder grappig geklaagd over haar nickname waarna we dit weekend fanatiek berichtjes zijn wezen uitwisselen, terwijl ze het heel druk had met haar werk. :P

Maandag en dinsdag was het veel rustiger, ik begon me al zorgen te maken. Dus ik stelde voor zo snel mogelijk iets af te spreken. Daar was ze het mee eens. Ik stelde een neutrale plek voor maar toen viel mijn oog op een Lexa event in Utrecht. En dat vond zij ook een prima idee!

Dus de 29ste hebben we onze eerste date op een Lexa-borrel. Als het niet klikt kunnen we meteen door naar de volgende. :D
dit is een parodie hoop ik?

En klinkt goed cue! Ik wil ook eens speeddaten!
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  woensdag 21 januari 2015 @ 19:52:19 #125
242666 BeamofLight
pi_148919312
quote:
1s.gif Op woensdag 21 januari 2015 19:48 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

En klinkt goed cue! Ik wil ook eens speeddaten!
dit is FOK! Ik weet het zo net nog niet.
  woensdag 21 januari 2015 @ 20:41:55 #126
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_148921435
De eerste match heeft net gemaild :o
pi_148921604
Dus binnenkort samenwonen?
  woensdag 21 januari 2015 @ 20:46:20 #128
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_148921648
quote:
10s.gif Op woensdag 21 januari 2015 20:45 schreef Weissman het volgende:
Dus binnenkort samenwonen?
Neuh, eerst kinderen :P
pi_148926068
Denk dat ik maar weer Tinder ga installeren.
(she/her)
  woensdag 21 januari 2015 @ 22:50:08 #130
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_148927253
quote:
1s.gif Op woensdag 21 januari 2015 19:48 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Een parodie op wat?
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_148927766
quote:
1s.gif Op woensdag 21 januari 2015 20:46 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Niet meteen trouwen :{
pi_148927784
quote:

[..]

Wanneer ben je uitgerekend? *O*
  woensdag 21 januari 2015 @ 23:25:35 #133
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_148928778
quote:
9s.gif Op woensdag 21 januari 2015 22:21 schreef Fylax het volgende:
Denk dat ik maar weer Tinder ga installeren.
Ah, zo kom je dus aan je flows. Zeg dat dan, dat je 400 foto's hebt beoordeeld op Tinder.
pi_148929195
quote:
7s.gif Op woensdag 21 januari 2015 22:50 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Een parodie op wat?
op daten
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_148932601
Heb na een jaar op en af OKC weer eens een date. Ben benieuwd :o. We hebben ook al een beetje ge-skyped en hij klinkt erg lief. Gesprekken blijven ook goed op gang tot dusver. Op het eerste gezicht niet helemaal mijn type, maar we zullen zien. Heb er veel zin in :-).

Zelf ook eens gedacht aan een speeddate event, maar ik ben best een schijtluis en durf dat dus niet zo goed.

[ Bericht 2% gewijzigd door joyvke op 22-01-2015 02:14:24 ]
~ The seminar how to handle disappointments, sadly has been cancelled ~
  donderdag 22 januari 2015 @ 08:45:43 #136
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_148934469
quote:
14s.gif Op woensdag 21 januari 2015 23:02 schreef KomtTijd... het volgende:

Wanneer ben je uitgerekend? *O*
Mag ik eerst op date :{w
pi_148937316
quote:
0s.gif Op donderdag 22 januari 2015 01:54 schreef joyvke het volgende:
Heb na een jaar op en af OKC weer eens een date. Ben benieuwd :o. We hebben ook al een beetje ge-skyped en hij klinkt erg lief. Gesprekken blijven ook goed op gang tot dusver. Op het eerste gezicht niet helemaal mijn type, maar we zullen zien. Heb er veel zin in :-).

Zelf ook eens gedacht aan een speeddate event, maar ik ben best een schijtluis en durf dat dus niet zo goed.
Lief
Niet helemaal mijn type.

Foute woorden bij vrouwen dus het wordt niks. Sorry :)
pi_148937345
quote:
4s.gif Op donderdag 22 januari 2015 11:18 schreef Godshand het volgende:
Lief
Niet helemaal mijn type.

:?
pi_148937361
quote:
0s.gif Op woensdag 21 januari 2015 17:04 schreef Deezertje het volgende:
Blendr is een leuke maar vage app! Vandaag mijn eerste mini-date gehad! :)
SPOILER
Zou je niet eerst eens in therapie gaan voor je autisme? Lijkt me handig :)
pi_148937387
quote:
0s.gif Op donderdag 22 januari 2015 11:18 schreef Weissman het volgende:

[..]

Ik geef joyvke advies
  donderdag 22 januari 2015 @ 11:25:21 #141
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_148937500
quote:
0s.gif Op donderdag 22 januari 2015 11:18 schreef Weissman het volgende:

Dat de combi "lief, niet helemaal mijn type" voor vrouwen niet interessant genoeg zijn, en dat het wss niet zal gaan werken als ze nu die indruk al heeft
  donderdag 22 januari 2015 @ 11:35:09 #142
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_148937766
Ja jezus, dat weten we allemaal wel, maar dat meisje gaat voor het eerst weer sinds lange tijd op date en dan slaat het nergens op dat sommigen nu dit al gaan roepen. :')
  donderdag 22 januari 2015 @ 11:41:33 #143
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_148937947
quote:
0s.gif Op donderdag 22 januari 2015 11:35 schreef Silenus het volgende:
Ja jezus, dat weten we allemaal wel, maar dat meisje gaat voor het eerst weer sinds lange tijd op date en dan slaat het nergens op dat sommigen nu dit al gaan roepen. :')
Ow daar mee eens :Y
pi_148937950
quote:
4s.gif Op donderdag 22 januari 2015 11:18 schreef Godshand het volgende:

[..]

Lief
Niet helemaal mijn type.

Serieus, who died and made you a datinggod? De diarree die je hier soms post en dan advies durft te noemen wordt steeds erger :').
pi_148938371
quote:
1s.gif Op donderdag 22 januari 2015 11:41 schreef clumsy_clown het volgende:
Serieus, who died and made you a datinggod? De diarree die je hier soms post en dan advies durft te noemen wordt steeds erger :').
_O_

donderdag 22 januari 2015 @ 12:06:26 #146
242666 BeamofLight
pi_148938729
quote:
1s.gif Op donderdag 22 januari 2015 11:41 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Hoezo? Hij heeft vorig jaar nog met iemand gepraat in de trein. Zomaar.
  donderdag 22 januari 2015 @ 12:33:05 #147
416931 yats
(non) Average Joe
pi_148939562
quote:
0s.gif Op donderdag 22 januari 2015 12:06 schreef BeamofLight het volgende:

[..]

Hoezo? Hij heeft vorig jaar nog met iemand gepraat in de trein. Zomaar.
En inmiddels een relatie na een tijdje daten. Dat kan niet iedereen hier zeggen. Blijkbaar doet hij dus toch iets goed?
pi_148939773
quote:
0s.gif Op donderdag 22 januari 2015 12:33 schreef yats het volgende:

[..]

En inmiddels een relatie na een tijdje daten. Dat kan niet iedereen hier zeggen. Blijkbaar doet hij dus toch iets goed?
Ohja en als je eenmaal een relatie hebt, kan je praktisch een boek vol adviezen schrijven, klopt :')
  donderdag 22 januari 2015 @ 12:44:27 #149
416931 yats
(non) Average Joe
pi_148939903
quote:
1s.gif Op donderdag 22 januari 2015 12:40 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Ohja en als je eenmaal een relatie hebt, kan je praktisch een boek vol adviezen schrijven, klopt :')
Dat zeg ik niet. Alleen valt het me op dat sommige mensen erg vaak commentaar hebben op anderen terwijl ze zelf (lullig gezegd) geen date/relatiewonder zijn. Maar het is vast en zeker tegen het zere beeb om zoiets te zeggen?
pi_148939991
Oh nee hoor, ik ben een absolute kneus, maar ik zie van mezelf in dat ik niet adhv 2 woorden kan zeggen dat iemand maar door moet naar de volgende. Of vond jij het wel goed advies?
  donderdag 22 januari 2015 @ 12:47:29 #151
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_148940007
quote:
0s.gif Op donderdag 22 januari 2015 12:44 schreef yats het volgende:

[..]

Dat zeg ik niet. Alleen valt het me op dat sommige mensen erg vaak commentaar hebben op anderen terwijl ze zelf (lullig gezegd) geen date/relatiewonder zijn. Maar het is vast en zeker tegen het zere beeb om zoiets te zeggen?
Daar hoor je zelf toch ook bij, meneer 'het zal wel aan mij liggen maar' 'ben ik nou de enige die' 'hoe moeilijk kan het zijn om een gesprekje te voeren'?
  donderdag 22 januari 2015 @ 12:49:38 #152
416931 yats
(non) Average Joe
pi_148940086
quote:
1s.gif Op donderdag 22 januari 2015 12:46 schreef clumsy_clown het volgende:
Oh nee hoor, ik ben een absolute kneus, maar ik zie van mezelf in dat ik niet adhv 2 woorden kan zeggen dat iemand maar door moet naar de volgende. Of vond jij het wel goed advies?
Nee, ik vond het ook geen goed advies. Wat dat betreft ben ik het wel met je eens. Overigens ben ik net zo goed een datekneus, dat zal ik niet ontkennen. Maar ik geef anderen (op deezertje na, maar dat is zelfs zo obvious dat zelfs een datekneus ziet dat het niet werkt) dan ook geen date-advies.
  donderdag 22 januari 2015 @ 12:51:10 #153
416931 yats
(non) Average Joe
pi_148940127
quote:
10s.gif Op donderdag 22 januari 2015 12:47 schreef Silenus het volgende:

[..]

Daar hoor je zelf toch ook bij, meneer 'het zal wel aan mij liggen maar' 'ben ik nou de enige die' 'hoe moeilijk kan het zijn om een gesprekje te voeren'?
Ik heb geen moeite met het aangaan van gesprekken of het leggen van contact. Dat kunnen meerdere fokkers bevestigen. Mijn 'probleem' ligt op een ander punt, en dat weet ik heel inmiddels heel goed. Het gaat om de manier waarop hier soms gereageerd word.
pi_148940171
quote:
0s.gif Op donderdag 22 januari 2015 12:49 schreef yats het volgende:

[..]

Nee, ik vond het ook geen goed advies. Wat dat betreft ben ik het wel met je eens. Overigens ben ik net zo goed een datekneus, dat zal ik niet ontkennen. Maar ik geef anderen (op deezertje na, maar dat is zelfs zo obvious dat zelfs een datekneus ziet dat het niet werkt) dan ook geen date-advies.
HAHAHA JIJ GEEFT GEEN ADVIES?!

Ik bedoel dit liefdevol want ik ben niet van de yatspesterijen, maar kom op gast :').

En als je het kutadvies vond ben je het dus met me eens, maar we mogen dat niet zeggen want GH heeft iemand gevonden die stelselmatig aan z'n pik wil zuigen?
pi_148940404
quote:
0s.gif Op donderdag 22 januari 2015 12:44 schreef yats het volgende:
* Weissman gaat maar op zijn handen zitten*
pi_148940476
quote:

[..]

_O-
pi_148940572
quote:
0s.gif Op donderdag 22 januari 2015 13:01 schreef Weissman het volgende:

[..]

* Weissman gaat maar op zijn handen zitten*
Dan is het straks net of een ander het doet he? Nudge nudge wink wink ;)
pi_148940600
quote:
0s.gif Op donderdag 22 januari 2015 12:51 schreef yats het volgende:

[..]

Ik heb geen moeite met het aangaan van gesprekken of het leggen van contact. Dat kunnen meerdere fokkers bevestigen. Mijn 'probleem' ligt op een ander punt, en dat weet ik heel inmiddels heel goed. Het gaat om de manier waarop hier soms gereageerd word.
Hoewel, ligt het probleem zeker weten niet ook aan de gesprekken? Dat je door de inhoud of manier van gespekken aangaan geen aantrekkingskracht, maar 'friendzone' gevoelens aanwakkert?

Je hoeft geen dating god te zijn om advies te mogen geven, maar waarom schiet je in de verdediging voor GH terwijl de kritiek best terecht was? Hij kan zichzelf vast ook prima verdedigen.
pi_148940918
quote:
0s.gif Op donderdag 22 januari 2015 12:33 schreef yats het volgende:

[..]

Wat heeft dat er nou weer mee te maken :')
A man is not old until regrets take the place of dreams.
  donderdag 22 januari 2015 @ 13:19:17 #160
416931 yats
(non) Average Joe
pi_148940955
Ik merk het al. Never mind verder.
  donderdag 22 januari 2015 @ 13:20:34 #161
242666 BeamofLight
pi_148940998
quote:
0s.gif Op donderdag 22 januari 2015 13:18 schreef habitue het volgende:

[..]

Wat heeft dat er nou weer mee te maken :')
Omdat bij de meesten hier verder dan komen dat een whatssapp berichtje al een hele opgave is. Relatie is het allerheiligste. Zoiets als een duik nemen in de Ganges.
  donderdag 22 januari 2015 @ 13:27:33 #162
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_148941214
:o de leukste match stelt ook voor om eens een drankje te doen :o

Woensdag de date :7

[ Bericht 19% gewijzigd door Cue_ op 22-01-2015 13:35:48 ]
pi_148941504
quote:
1s.gif Op donderdag 22 januari 2015 12:46 schreef clumsy_clown het volgende:
Ach, het is ervaringsdeskundige met die woorden (zo vaak tegen mij gezegd, helaas ;( )

Maarja, als het jouw grappen niet zijn moet je het maar afkraken he? :')
pi_148941598
quote:
17s.gif Op donderdag 22 januari 2015 13:27 schreef Cue_ het volgende:

Veel plezier :)
  donderdag 22 januari 2015 @ 13:43:23 #165
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_148941731
quote:
1s.gif Op donderdag 22 januari 2015 12:52 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Ik bedoel dit liefdevol want ik ben niet van de yatspesterijen, maar kom op gast :').

En als je het kutadvies vond ben je het dus met me eens, maar we mogen dat niet zeggen want GH heeft iemand gevonden die stelselmatig aan z'n pik wil zuigen?
O+
  donderdag 22 januari 2015 @ 13:44:48 #166
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_148941790
quote:

Nice! Leuk om je avonturen te lezen met het speeddaten.
  donderdag 22 januari 2015 @ 14:02:53 #167
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_148942437
Ik ben het wel met Godshand eens dat het geen goede signalen zijn. Maar goed, dat dacht ik ook eerst... en toen ik haar in het eggie zag was het opeens van wow.... Dus alles kan zomaar.
"Things can't get any worse than this", the pessimist yelled. "Ofcourse they can", the optimist replied
  donderdag 22 januari 2015 @ 14:04:53 #168
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_148942522
quote:
1s.gif Op donderdag 22 januari 2015 12:52 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Vrouwen vinden die stelselmatig aan je pik willen zuigen. O+

Oh wacht.. dat is een samenvatting voor daten..
  donderdag 22 januari 2015 @ 14:05:07 #169
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_148942531
quote:

Nice!! Leuk! :)
  donderdag 22 januari 2015 @ 14:11:22 #170
416020 K44S
The bearded man
pi_148942762
quote:
0s.gif Op donderdag 22 januari 2015 13:44 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Nice! Leuk om je avonturen te lezen met het speeddaten.
Wanneer gaan wij nou eens een avontuur beleven :7
pi_148943171
quote:
0s.gif Op donderdag 22 januari 2015 13:19 schreef yats het volgende:
Ik merk het al. Never mind verder.
Dit is dus het probleem van alle topics in R&P. Mensen die nauwelijks verstand hebben van het onderwerp maar wel graag advies geven, ''omdat het kan''.
Dat het advies bullshit is doet er niet toe. Iemand geeft advies, dan moet je het maar aannemen of accepteren als de ultieme waarheid. Want ja, ''een gegeven advies mag je niet in de bek kijken''.

Ik vind je redenatie in dit geval ook nergens op slaan btw, ''het zal wel kloppen, want hij heeft een relatie''. WTF, echt :')

Ik kan een eitje bakken en heel goed pindakaas smeren, krijg ik nu mijn eigen how to-reeks in CUL?

8)7
pi_148943200
Had niet verwacht dat mijn post zoveel reacties teweeg zou brengen. Qua persoonlijkheid is hij helemaal mijn type, alleen qua uiterlijk is het niet iemand waar ik direct voor zou kiezen (maar alleen foto's dus je weet het nooit). En waarom zou ik op date gaan als ik al bij voorbaat denk dat dit niet zou werken? Als ik al iets een gevoel heb van "dit werkt niet", ga ik sowieso niet op date. Het feit dat ik nu wel op date ga lijkt mij juist dat ik er wel iets in zie...

[ Bericht 4% gewijzigd door joyvke op 22-01-2015 14:24:56 (Vage zinnen aangepast.) ]
pi_148943549
quote:
9s.gif Op donderdag 22 januari 2015 13:36 schreef Godshand het volgende:

[..]

Ach, het is ervaringsdeskundige met die woorden (zo vaak tegen mij gezegd, helaas ;( )

Maarja, als het jouw grappen niet zijn moet je het maar afkraken he? :')
Was het nou advies of een grap?
pi_148943642
quote:
5s.gif Op donderdag 22 januari 2015 14:33 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Was het nou advies of een grap?
Advies natuurlijk :)

Speciaal voor jou volgen meer adviezen komende tijd. Omdat jij ze zo weet te waarderen O+
pi_148943723
quote:
0s.gif Op donderdag 22 januari 2015 14:22 schreef Weissman het volgende:

[..]

Dit is dus het probleem van alle topics in R&P. Mensen die nauwelijks verstand hebben van het onderwerp maar wel graag advies geven, ''omdat het kan''.
Dat het advies bullshit is doet er niet toe. Iemand geeft advies, dan moet je het maar aannemen of accepteren als de ultieme waarheid. Want ja, ''een gegeven advies mag je niet in de bek kijken''.

Ik vind je redenatie in dit geval ook nergens op slaan btw, ''het zal wel kloppen, want hij heeft een relatie''. WTF, echt :')

Ik kan een eitje bakken en heel goed pindakaas smeren, krijg ik nu mijn eigen how to-reeks in CUL?

8)7
Wat mensen met mijn adviezen doen boeit mij geen reet. Denk er over na, lach er om of vind ze zinnig. Wie weet heb ik gelijk, wie weet ook niet. Lekker belangrijk, het geeft stof tot nadenken :)
pi_148943783
Als je zelf niet nadenkt over wat je post, waarom verwacht je dat anderen dat wel gaan doen? :')
  donderdag 22 januari 2015 @ 14:42:36 #177
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_148943840
quote:
0s.gif Op donderdag 22 januari 2015 14:11 schreef K44S het volgende:

[..]

Wanneer gaan wij nou eens een avontuur beleven :7
foto per dm graag :9
  donderdag 22 januari 2015 @ 14:43:24 #178
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_148943870
quote:
13s.gif Op donderdag 22 januari 2015 14:40 schreef Weissman het volgende:
Als je zelf niet nadenkt over wat je post, waarom verwacht je dat anderen dat wel gaan doen? :')
Dat doet ie niet, zegt ie toch "boeit mij geen reet" ;)
pi_148946177
Volgens mij kun je ook vrij goed zijn in daten en zuigen in relaties
en andersom

Ik zie hier genoeg mensen waarvan ik denk dat ze waarschijnlijk best wel door de wol geverfde daters zijn maar die me wat minder geschikt lijken voor het hele huisje-boompje-beestje-mee-naar-je-ouders-gebeuren

En ook een boel mensen die volgens mij in beide niet zo goed zijn. Of gewoon in sociale interactie niet
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  donderdag 22 januari 2015 @ 15:56:21 #180
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_148946245
quote:
0s.gif Op donderdag 22 januari 2015 15:54 schreef rhubarbje het volgende:
Ik zie hier genoeg mensen waarvan ik denk dat ze waarschijnlijk best wel door de wol geverfde daters zijn maar die me wat minder geschikt lijken voor het hele huisje-boompje-beestje-mee-naar-je-ouders-gebeuren
Namen en rugnummers!
pi_148946846
quote:
0s.gif Op donderdag 22 januari 2015 15:56 schreef Silenus het volgende:

[..]

Namen en rugnummers!
ja jij natuurlijk
  donderdag 22 januari 2015 @ 16:15:31 #182
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_148946992
quote:
6s.gif Op donderdag 22 januari 2015 16:11 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

ja jij natuurlijk
Die was wel heel makkelijk om in te koppen. :P
  donderdag 22 januari 2015 @ 16:37:22 #183
242666 BeamofLight
pi_148947844
quote:
0s.gif Op donderdag 22 januari 2015 14:23 schreef joyvke het volgende:
Had niet verwacht dat mijn post zoveel reacties teweeg zou brengen. Qua persoonlijkheid is hij helemaal mijn type, alleen qua uiterlijk is het niet iemand waar ik direct voor zou kiezen (maar alleen foto's dus je weet het nooit). En waarom zou ik op date gaan als ik al bij voorbaat denk dat dit niet zou werken? Als ik al iets een gevoel heb van "dit werkt niet", ga ik sowieso niet op date. Het feit dat ik nu wel op date ga lijkt mij juist dat ik er wel iets in zie...
Paar tegenstrijdigheden maar in een enkele post. Dit wordt hem niet trouwens. Maar dat weet jij ook al, hè.
pi_148947869
quote:
0s.gif Op donderdag 22 januari 2015 15:56 schreef Silenus het volgende:
Namen en rugnummers!
Alle top-100 posters in deze reeks uiteraard.
SPOILER
  donderdag 22 januari 2015 @ 16:38:36 #185
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_148947896
Op 1? :o :X :o

(wel grappig dat Deezertje precies nr 100 is :+ )
  donderdag 22 januari 2015 @ 16:38:46 #186
242666 BeamofLight
pi_148947907
quote:
17s.gif Op donderdag 22 januari 2015 16:37 schreef Kingstown het volgende:

[..]

SPOILER
Whaha!! Deezer op 100 ook.
pi_148948227
De top-3 is ook al eeuwen single volgens mij _O-

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 22-01-2015 16:47:42 ]
  donderdag 22 januari 2015 @ 16:48:47 #188
242666 BeamofLight
pi_148948275
Vraag me of of DP graag mij bovenop wil of liever vol van achter en LaThijs dus bovenop.
  donderdag 22 januari 2015 @ 16:49:48 #189
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_148948296
quote:

[..]

SPOILER
oh fuck
  donderdag 22 januari 2015 @ 16:50:49 #190
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_148948337
quote:
10s.gif Op donderdag 22 januari 2015 16:47 schreef Weissman het volgende:
Klopt helemaal, anders zou ik niet daten laiverd. Ik doe niet aan open relaties en ben het zat om me daar steeds voor te moeten verantwoorden!
pi_148948473
quote:
17s.gif Op donderdag 22 januari 2015 16:50 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Klopt helemaal, anders zou ik niet daten laiverd. Ik doe niet aan open relaties en ben het zat om me daar steeds voor te moeten verantwoorden!
achtergestelde preutse trut :r
pi_148948530
quote:
0s.gif Op donderdag 22 januari 2015 16:37 schreef BeamofLight het volgende:

[..]

Paar tegenstrijdigheden maar in een enkele post. Dit wordt hem niet trouwens. Maar dat weet jij ook al, hè.
Ok ik zal proberen nog duidelijker te zijn. Ik zie zelf niet echt tegenstrijdigheden, maar dat zal wel aan mij liggen.

- Qua persoonlijkheid is het mijn type.
- Qua uiterlijk niet helemaal, maar ik ben niet iemand die het daar van af laat hangen.
- Ik ga niet op date als ik van te voren al weet dat het nergens toe zal leiden.
- Ik ga nu wel op date, omdat ik er juist wel iets in zie.

Geen idee waarom ik me aan het verantwoorden ben, maar goed :P. Ik heb in ieder geval zin in de date.
  donderdag 22 januari 2015 @ 16:58:43 #193
416020 K44S
The bearded man
pi_148948698
Ik sta nog niet in die top 100, of ik heb er overheen gekeken.
Doet m'n ego toch een beetje goed :P.
  donderdag 22 januari 2015 @ 17:08:47 #194
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_148949100
quote:
10s.gif Op donderdag 22 januari 2015 16:47 schreef Weissman het volgende:
Lach je mij nu uit? :(
pi_148949599
quote:
7s.gif Op donderdag 22 januari 2015 17:08 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Lach je mij nu uit? :(
Ik denk dat hij jou toelacht :)
pi_148949613
quote:
8s.gif Op donderdag 22 januari 2015 16:53 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Ook goedemiddag :P
  donderdag 22 januari 2015 @ 17:39:28 #197
416020 K44S
The bearded man
pi_148949935
quote:
17s.gif Op donderdag 22 januari 2015 17:27 schreef Juup© het volgende:

[..]

Ook goedemiddag :P
Het zit hem diep?
pi_148949959
quote:
0s.gif Op donderdag 22 januari 2015 17:39 schreef K44S het volgende:

[..]

Het zit hem diep?
Hem?
  donderdag 22 januari 2015 @ 17:40:57 #199
416020 K44S
The bearded man
pi_148949974
quote:
17s.gif Op donderdag 22 januari 2015 17:40 schreef Juup© het volgende:

[..]

Hem?
Haar *kuch*
pi_148950011
quote:
0s.gif Op donderdag 22 januari 2015 17:40 schreef K44S het volgende:

[..]

Haar *kuch*
})
pi_148950275
quote:

[..]

SPOILER
Top 50 was ook wel genoeg geweest :+
  donderdag 22 januari 2015 @ 18:09:13 #202
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_148950727
quote:
8s.gif Op donderdag 22 januari 2015 16:53 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

klopt ;( Ik ga maar voor een inteelt man van het Groninger platteland.
pi_148950816
quote:
14s.gif Op donderdag 22 januari 2015 18:09 schreef eefje801 het volgende:

[..]

klopt ;( Ik ga maar voor een inteelt man van het Groninger platteland.
Een degelijke aardappelboer uit Usquert? :P
A mind with a heart of it's own
  donderdag 22 januari 2015 @ 18:16:56 #204
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_148950933
quote:
0s.gif Op donderdag 22 januari 2015 18:12 schreef DrMarten het volgende:

[..]

Een degelijke aardappelboer uit Usquert? :P
Ja, zo eentje O+
pi_148950967
quote:
10s.gif Op donderdag 22 januari 2015 18:16 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Ja, zo eentje O+
Tijd voor een nieuwe show dan, Vrouw zoekt Boer :P
A mind with a heart of it's own
  donderdag 22 januari 2015 @ 18:25:24 #206
416020 K44S
The bearded man
pi_148951168
quote:
0s.gif Op donderdag 22 januari 2015 18:18 schreef DrMarten het volgende:

[..]

Pas maar op, is nog markt voor ook.

Vrouw zoekt man.
  donderdag 22 januari 2015 @ 18:25:39 #207
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_148951172
quote:
0s.gif Op donderdag 22 januari 2015 18:18 schreef DrMarten het volgende:

[..]

Dan wil ik wel dat ze allemaal een Luckytv stem hebben, gewoon voor het dramatisch effect
  donderdag 22 januari 2015 @ 19:07:44 #208
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_148952586
Sta niet eens in de top 100. Ffffieeeeuww :)
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
  donderdag 22 januari 2015 @ 21:14:31 #209
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_148957482
Binnenkort date met iemand uit dezelfde stad. De avondwandeling kaart wederom gespeeld en ze is enthousiast.

Deze keer neem ik een vuurwerkpakket mee. Kan daar achteraf geen commentaar op gegeven worden :)
pi_148958870
quote:
12s.gif Op donderdag 22 januari 2015 21:14 schreef SonicVolcano het volgende:
Binnenkort date met iemand uit dezelfde stad. De avondwandeling kaart wederom gespeeld en ze is enthousiast.

Deze keer neem ik een vuurwerkpakket mee. Kan daar achteraf geen commentaar op gegeven worden :)
Leuk :).

Ik zit me momenteel te vermaken met dit: http://www.maatjemeer-match.nl/Dating/SuccessStories.aspx# :') _O-
pi_148959034
quote:
12s.gif Op donderdag 22 januari 2015 21:14 schreef SonicVolcano het volgende:

Zodat je iig altijd vuurwerk hebt gehad :')
Maar goed, ik moet eerst nog maar eens een date scoren.. :D
pi_148959168
quote:

[..]

SPOILER
Hoe kan kastanova zo hoog daarin staan? Die heeft heel weinig in de reeks gepost..
Tsja, Cue_ :P
  vrijdag 23 januari 2015 @ 07:55:45 #213
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_148969403
quote:
0s.gif Op donderdag 22 januari 2015 21:47 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Zodat je iig altijd vuurwerk hebt gehad :')
Maar goed, ik moet eerst nog maar eens een date scoren.. :D
Precies.

Krijgt je mini-date geen vervolg?
  vrijdag 23 januari 2015 @ 08:27:28 #214
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_148969624
quote:
5s.gif Op donderdag 22 januari 2015 21:50 schreef Godshand het volgende:

Hoe kan kastanova zo hoog daarin staan? Die heeft heel weinig in de reeks gepost..
Tsja, Cue_ :P
Het topic bestaat natuurlijk al langer, daarbij heeft ie in mijn begintijd van dit topic, echt wel regelmatig gepost :)

Ik kom hier gewoon al heel lang :+
pi_148970628
quote:
7s.gif Op vrijdag 23 januari 2015 07:55 schreef SonicVolcano het volgende:

[..]

Precies.

Krijgt je mini-date geen vervolg?
Denk 't niet. Akelig stil. Maar heb er dan wel vrede mee, ga ook niet pushen ofzo. Ben er deze keer maar 20 minuten en een avondje chatten kwijt mee. normaal een week Tinderen en dan hopen dat er een date gepland wordt, anders heb je een week weggegooid. want digitaal lullen zonder real life ontmoeting telt niet omdat je simpelweg niet weet wie er voor je zit. Ben wel klaar met Tinder, heb alleen nog maar die spambot matches en de rest zie ik zo vaak voorbij komen zonder match...

Vorige keer in sportschool wel een leuk gesprek gehad met een dame. Het kan dus wel :) Moet ze alleen wel zelf aanspreken want tegenwoordig lijken veel mensen niet meer te weten hoe echte communicatie werkt zonder profielfoto en smileys ;) Real life werkt daarom veel beter, je ziet elkaar meteen en kan meteen het karakter inschatten, alleen is het geen datingsite dus je weet niet of ze al bezet zijn, open staan voor relatie of vriendschap e.d.
pi_148970775
Maar hoezo een week weg gegooid? Een gesprek kan toch ook gewoon een leuk gesprek zijn? En ik hoop dat het niet de main focus van je week is?
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_148970960
quote:
5s.gif Op donderdag 22 januari 2015 21:50 schreef Godshand het volgende:
Deze reeks bestaat vanaf 31 maart 2010, dus dat is ondertussen bijna 5 jaar. (feestje! w/)
Wrs heeft hij dan (zoals Cue ook al zegt) vooral in de begintijd vaak gepost.
pi_148971403
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 januari 2015 09:43 schreef rhubarbje het volgende:
Maar hoezo een week weg gegooid? Een gesprek kan toch ook gewoon een leuk gesprek zijn? En ik hoop dat het niet de main focus van je week is?
Nee, niet main focus. Nou omdat mijn doel natuurlijk wel een date is. Leuk praten online kan je met vrijwel iedereen zonder dat er ooit een eind aankomt, maar daar heb je behalve ingevulde tijd niks aan overgehouden. Ik weet van heel veel mensen wat ze doen, waar ze wonen, hobby's etc. maar dat boeit me alleen wat als ik ook daadwerkelijk met diegene op date ga. Wat heb ik er anders aan?
pi_148971493
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 januari 2015 10:04 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Nee, niet main focus. Nou omdat mijn doel natuurlijk wel een date is. Leuk praten online kan je met vrijwel iedereen zonder dat er ooit een eind aankomt, maar daar heb je behalve ingevulde tijd niks aan overgehouden. Ik weet van heel veel mensen wat ze doen, waar ze wonen, hobby's etc. maar dat boeit me alleen wat als ik ook daadwerkelijk met diegene op date ga. Wat heb ik er anders aan?
sociale interactie oefenen?

Maar goed, zolang jij vrouwen alleen als middel ziet voor je heilige doel 'relatie' komt dat toch niet van de grond

Een vriend van mij scoort echt vrouwen bij de vleet. Ze gooien zich aan zijn voeten. En het enige wat hij doet is oprecht geïnteresseerd zijn. Hij is niet op pad om iemand te scoren. Hij praat met mensen omdat hij oprecht in ze geïnteresseerd is (mannen en vrouwen) en dat is juist waar vrouwen voor vallen.
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  vrijdag 23 januari 2015 @ 10:11:43 #220
134630 aeque
Zijne draequeligheid
pi_148971587
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 januari 2015 10:07 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Maar goed, zolang jij vrouwen alleen als middel ziet voor je heilige doel 'relatie' komt dat toch niet van de grond

Een vriend van mij scoort echt vrouwen bij de vleet. Ze gooien zich aan zijn voeten. En het enige wat hij doet is oprecht geïnteresseerd zijn. Hij is niet op pad om iemand te scoren. Hij praat met mensen omdat hij oprecht in ze geïnteresseerd is (mannen en vrouwen) en dat is juist waar vrouwen voor vallen.
Ja want dat is echt altijd een garantie voor succes. :')
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B
pi_148971624
quote:

[..]

En hoe zit het met zijn koppie, heeft ie ook een leuk uiterlijk? Maar goed, ik ben dus altijd wel geïnteresseerd en social talk lukt me nu offline al steeds meer. Nu alleen nog omzetten naar verder contact, dus zorgen dat ze ook in mij geïnteresseerd zijn.
pi_148971807
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 januari 2015 10:11 schreef aeque het volgende:
Voor mij werkt het ook op die manier :Y

quote:
0s.gif Op vrijdag 23 januari 2015 10:13 schreef Deezertje het volgende:
En hoe zit het met zijn koppie, heeft ie ook een leuk uiterlijk?
Uiterlijk doet er niet toe. Het is al 6000x gezegd.
pi_148971863
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 januari 2015 10:11 schreef aeque het volgende:

[..]

garantie heb je natuurlijk nooit, maar van alle 'trucjes' werkt dit toch het best
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  vrijdag 23 januari 2015 @ 10:26:03 #224
134630 aeque
Zijne draequeligheid
pi_148971955
quote:
7s.gif Op vrijdag 23 januari 2015 10:20 schreef Weissman het volgende:

[..]

Voor mij werkt het ook op die manier :Y

[..]

Uiterlijk doet er niet toe. Het is al 6000x gezegd.
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 januari 2015 10:22 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

garantie heb je natuurlijk nooit, maar van alle 'trucjes' werkt dit toch het best
Oh jullie zijn van dat volk die nog steeds heilig geloven dat uiterlijk er niet toe doet? Lol, ja dan werkt oprecht geïnteresseerd zijn wel ja. :')
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B
  vrijdag 23 januari 2015 @ 10:30:21 #225
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_148972062
quote:
0s.gif Op donderdag 22 januari 2015 21:44 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Leuk :).

Ik zit me momenteel te vermaken met dit: http://www.maatjemeer-match.nl/Dating/SuccessStories.aspx# :') _O-
Ja...

quote:
Ik kreeg een berichtje van Jacco en dacht laat ik reageren. Het bleek een hele leuke man te zijn. We hebben na anderhalve chatten en mailen afgesproken in een cafetaria.
Zo kom je natuurlijk nooit van je stereotype af...
pi_148972602
Ik heb me gisteravond ingeschreven en bescheurd om de profielen :'). Zal thuis wel qat copypasten.
pi_148973064
quote:

[..]

vrijdag 23 januari 2015 @ 14:30:01 #228
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_148978335
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 januari 2015 11:20 schreef Faxie het volgende:

[..]

Toch is het wel waar en een kunst die weinig mannen lijken te beheersen. Dus als iemand iets aan je verteld niet gelijk als een rampdebiel doorgaan met je eigen verhalen, maar vraag door. Zo zat een date met iets wat twee dagen later zou spelen, dus had haar een berichtje gestuurd van hoe is het met die en die gegaan. En dat vond ze erg leuk.

Zo klein en zo weinig moeite, maar zoveel waarde. Vraag door als ze iets zegt. En dan wel serieuze dingen... dus niet:

quote:
Vrouw: "Ja was nog even bij supermarkt geweest"
Man: "Oh wat heb je gekocht?"
Vrouw: "Frisdrank"
Man: "Oh welke smaak?
Vrouw: "Eh.. cola?"
Man: "Oh, welk merk?"
Vrouw: "Eh.. Pepsi..."
Man: "Oh welke versie"
......
  vrijdag 23 januari 2015 @ 14:34:17 #229
242666 BeamofLight
pi_148978477
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 januari 2015 14:30 schreef -Splash- het volgende:

[..]

Toch is het wel waar en een kunst die weinig mannen lijken te beheersen. Dus als iemand iets aan je verteld niet gelijk als een rampdebiel doorgaan met je eigen verhalen, maar vraag door. Zo zat een date met iets wat twee dagen later zou spelen, dus had haar een berichtje gestuurd van hoe is het met die en die gegaan. En dat vond ze erg leuk.

Zo klein en zo weinig moeite, maar zoveel waarde. Vraag door als ze iets zegt. En dan wel serieuze dingen... dus niet:

[..]

Tenenkrommend. En waarom?
pi_148978986
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 januari 2015 10:26 schreef aeque het volgende:

[..]

[..]

Oh jullie zijn van dat volk die nog steeds heilig geloven dat uiterlijk er niet toe doet? Lol, ja dan werkt oprecht geïnteresseerd zijn wel ja. :')
:')_ Wat heeft dat er nou weer mee te maken? Als je lelijk bent hoef je geen normaal gesprek te kunnen voeren? of zo?
  vrijdag 23 januari 2015 @ 15:07:03 #231
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_148979486
quote:
14s.gif Op vrijdag 23 januari 2015 14:48 schreef KomtTijd... het volgende:

:')_ Wat heeft dat er nou weer mee te maken? Als je lelijk bent hoef je geen normaal gesprek te kunnen voeren? of zo?
Hoe lelijker, hoe belangrijker juist de conversaties zijn volgens mij :+
pi_148979547
quote:
7s.gif Op vrijdag 23 januari 2015 15:07 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Hoe lelijker, hoe belangrijker juist de conversaties zijn volgens mij :+
Het heeft er gewoon geen kut mee te maken, geïnteresseerd zijn helpt altijd.
  vrijdag 23 januari 2015 @ 15:18:12 #233
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_148979871
quote:
15s.gif Op vrijdag 23 januari 2015 14:34 schreef BeamofLight het volgende:

[..]

Tenenkrommend. En waarom?
Oh god... meneertje:

pi_148979972
quote:

Vrouwen willen toch allemaal dat je op Brad Pitt of George Clooney lijkt? Anders moet je het maar doen met de porno-collectie die je hebt.
  vrijdag 23 januari 2015 @ 15:53:15 #235
416020 K44S
The bearded man
pi_148981051
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 januari 2015 14:30 schreef -Splash- het volgende:

[..]

[..]

Dat supermarkt idee is net als het trechter effect in bijv. een sportzaak.
Dat soort gesprekken maken het dan volgens mij ook niet interessant, tenslotte zijn het allemaal gesloten vragen.

Beetje plagen en juist gevatte vragen stellen, daar redt ik het meestal mee.

Ik ben momenteel niet toe aan daten, maar vindt het flirten wel :).

PS: Tinder blijft grappig, alleen zijn die nep profielen erg erg irritant

[ Bericht 2% gewijzigd door K44S op 23-01-2015 15:58:42 ]
  vrijdag 23 januari 2015 @ 16:00:56 #236
416020 K44S
The bearded man
pi_148981322
quote:

[..]

Uiterlijk is dan ook relevant...

Ik vind een dame met volle borsten erg aantrekkelijk... terwijl een vriend van mij juist een dame met maatje kleiner aan de borsten en maatje groter aan de kont aantrekkelijk vindt.
pi_148981383
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 januari 2015 16:00 schreef K44S het volgende:

[..]

Ik vind een dame met volle borsten erg aantrekkelijk... terwijl een vriend van mij juist een dame met maatje kleiner aan de borsten en maatje groter aan de kont aantrekkelijk vindt.
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  vrijdag 23 januari 2015 @ 16:04:16 #238
416020 K44S
The bearded man
pi_148981443
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 januari 2015 16:02 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

?
pi_148981650
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 januari 2015 16:04 schreef K44S het volgende:

[..]

?
Ze is alwetend ;)
pi_148981878
Het is nogal kneuterig om het bij het uiterlijk van vrouwen als eerste en enige borsten en billen te noemen :')
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_148981907
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 januari 2015 16:09 schreef Faxie het volgende:

[..]

Ze is alwetend ;)
ach ja vanmorgen was een relatie nog de heilige graal en het criterium om advies te mogen geven dus dan doe ik het zo slecht nog niet he
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  vrijdag 23 januari 2015 @ 16:16:52 #242
416020 K44S
The bearded man
pi_148981916
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 januari 2015 16:15 schreef rhubarbje het volgende:
Het is nogal kneuterig om het bij het uiterlijk van vrouwen als eerste en enige borsten en billen te noemen :')
Want de gemiddelde heteroseksuele man kijkt niet als eerst naar de borsten en/of billen.....
  vrijdag 23 januari 2015 @ 16:19:55 #243
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_148982029
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 januari 2015 16:16 schreef K44S het volgende:

[..]

Want de gemiddelde heteroseksuele man kijkt niet als eerst naar de borsten en/of billen.....
Volgens mij was ooit een onderzoek en keek de man eerst naar de ogen van een vrouw.

Maargoed :+
  vrijdag 23 januari 2015 @ 16:23:34 #244
416020 K44S
The bearded man
pi_148982168
quote:
7s.gif Op vrijdag 23 januari 2015 16:19 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Volgens mij was ooit een onderzoek en keek de man eerst naar de ogen van een vrouw.

Maargoed :+
Kan zo maar, volgens mij kijk ik als allereerst naar het gezicht en haar, dan naar de boezem.. ik ben dan ook borsten ipv billen man.
  vrijdag 23 januari 2015 @ 16:27:01 #245
242666 BeamofLight
pi_148982293
Je moet altijd eerst naar haar vriendin kijken
  vrijdag 23 januari 2015 @ 16:29:33 #246
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_148982378
quote:

[..]

Ik heb ook oprecht interesse getoond in mijn aanstaande date. Zo rol ik gewoon :)
  vrijdag 23 januari 2015 @ 16:32:14 #247
416020 K44S
The bearded man
pi_148982482
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 januari 2015 16:27 schreef BeamofLight het volgende:
Je moet altijd eerst naar haar vriendin kijken
Of ze naar jouw smaak knapper is of niet bedoel je ? :P
pi_148983406
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 januari 2015 16:16 schreef K44S het volgende:

[..]

Euh nee. Als de dame gekleed is op een manier dat niet heel de voorgevel gelijk in je neus hangt, kijk ik niet naar borsten en billen meteen. :N
pi_148983592
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 januari 2015 16:00 schreef K44S het volgende:

[..]

Echt wtf... en ik dacht dat ík een verknipt beeld had van vrouwen :')
  vrijdag 23 januari 2015 @ 17:08:07 #250
416020 K44S
The bearded man
pi_148983729
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 januari 2015 16:58 schreef PeterPastoor het volgende:

[..]

Euh nee. Als de dame gekleed is op een manier dat niet heel de voorgevel gelijk in je neus hangt, kijk ik niet naar borsten en billen meteen. :N
Dan ben jij dus niet de gemiddelde man.
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 januari 2015 17:03 schreef KomtTijd... het volgende:

[..]

Echt wtf... en ik dacht dat ík een verknipt beeld had van vrouwen :')
Hoezo is mijn redenatie een verknipt beeld?
pi_148983836
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 januari 2015 16:16 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

ach ja vanmorgen was een relatie nog de heilige graal en het criterium om advies te mogen geven dus dan doe ik het zo slecht nog niet he
Alsof jij je door een relatie laat tegenhouden O+
  vrijdag 23 januari 2015 @ 17:11:57 #252
416020 K44S
The bearded man
pi_148983848
Om toch even op m'n woorden terug te komen.

Ik doelde meer op het idee van billen of borstenman.

Ik kijk snel naar de borsten van de vrouw, maar op het eerste ogenblik naar het gezicht of bouw van de vrouw(in het geheel).

Enfin..... dit een date topic, en geen PUA topic :P
pi_148983952
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 januari 2015 17:11 schreef K44S het volgende:

Ik kijk snel naar de borsten van de vrouw, maar op het eerste ogenblik naar het gezicht of bouw van de vrouw(in het geheel).

Ja want de onzin die je uitkraamt heeft wel met PUA te maken wil je zeggen? :')
  vrijdag 23 januari 2015 @ 17:16:16 #254
416020 K44S
The bearded man
pi_148984008
quote:
13s.gif Op vrijdag 23 januari 2015 17:14 schreef Weissman het volgende:

[..]

-Nvm-. Ik kan mijn punt niet duidelijk maken.
pi_148984054
quote:
7s.gif Op vrijdag 23 januari 2015 16:29 schreef SonicVolcano het volgende:
Ik heb ook oprecht interesse getoond in mijn aanstaande date. Zo rol ik gewoon :)
Heb je ook een workshop bij yats gedaan?

#julienblanc #PUA #smooth #ronjeremy
pi_148984077
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 januari 2015 17:11 schreef K44S het volgende:

Eerst kijken of er gelipleesd kan worden toch? :9
  vrijdag 23 januari 2015 @ 17:19:42 #257
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_148984098
quote:
14s.gif Op vrijdag 23 januari 2015 17:17 schreef Weissman het volgende:

[..]

Yats is wel mijn grote voorbeeld eigenlijk :@
  vrijdag 23 januari 2015 @ 17:20:57 #258
416020 K44S
The bearded man
pi_148984135
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 januari 2015 17:18 schreef Faxie het volgende:

[..]

Eerst kijken of er gelipleesd kan worden toch? :9
Mweh, als ik naar iets kijk wat mij seksueel snel opwind, is het de borsten. Geen idee waarom :P
  vrijdag 23 januari 2015 @ 18:27:17 #259
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_148986207
quote:
13s.gif Op vrijdag 23 januari 2015 17:14 schreef Weissman het volgende:

[..]

Het is net alsof ManagetheAnger uit de as is herrezen
pi_148986499
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 januari 2015 17:20 schreef K44S het volgende:

[..]

Mweh, als ik naar iets kijk wat mij seksueel snel opwind, is het de borsten. Geen idee waarom :P
Ja, laten we jouw voorkeur voor borsten eens verder bespreken. Kijken of we achter een oorzaak en gevolg kunnen komen.

Heb je borsten altijd al aantrekkelijk gevonden? Heb je borstvoeding gekregen als kind? Zo ja, wanneer is dat gestopt? Zo nee, heb je een groeiachterstand opgelopen? Heb je het idee dat een bepaald vorm borsten het meer doet voor je dan anderen? Knap je af op ingetrokken tepels?

VRAGEN. ZO VEEL PRANGENDE VRAGEN.
pi_148987107
quote:
Voorkeuren mag je toch best hebben? Ik heb wel een ideaal uiterlijk in mijn hoofd.

Cup DD tot F mits stevig en ferme kont met slanke taille. En dan een gezicht a la Doutzen Kroes of de jonge Mariah Carey.

De waarheid is dat mijn huidige date en exen dat allemaal niet tegelijk hebben, maar wel enkele van de kenmerken.

Wel hadden ze allemaal goede humor, een leuk gezicht en normaal tot slank figuur (op 1 vergissing na :') ).

Belangrijkst dus vind ik dat ik geen zak over hun hoofd neig te trekken en een gezellige tijd heb als zij zich in mijn buurt ophouden. De rest is bonus :)
  vrijdag 23 januari 2015 @ 19:59:32 #262
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_148988779
Man man, en dan ging de Tinder-reeks vaak over in SC?
  vrijdag 23 januari 2015 @ 23:13:36 #263
416931 yats
(non) Average Joe
pi_148996134
quote:
14s.gif Op vrijdag 23 januari 2015 17:17 schreef Weissman het volgende:

[..]

Dat is alleen voor fokkers die ik mag.

quote:
11s.gif Op vrijdag 23 januari 2015 17:19 schreef SonicVolcano het volgende:

[..]

Yats is wel mijn grote voorbeeld eigenlijk :@
Thxs man! Andersom ben jij mijn grote voorbeeld dus ik ben wel vereerd dit te horen

O topic : vanavond date nummer 5 gehad. Volgende week waarschijnlijk date 6
  zaterdag 24 januari 2015 @ 00:30:08 #264
416020 K44S
The bearded man
pi_148998859
quote:
14s.gif Op vrijdag 23 januari 2015 18:39 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Ja, laten we jouw voorkeur voor borsten eens verder bespreken. Kijken of we achter een oorzaak en gevolg kunnen komen.

Heb je borsten altijd al aantrekkelijk gevonden? Heb je borstvoeding gekregen als kind? Zo ja, wanneer is dat gestopt? Zo nee, heb je een groeiachterstand opgelopen? Heb je het idee dat een bepaald vorm borsten het meer doet voor je dan anderen? Knap je af op ingetrokken tepels?

VRAGEN. ZO VEEL PRANGENDE VRAGEN.
.

Mevrouw voelt zich aangevallen ofzo?
  zaterdag 24 januari 2015 @ 05:06:04 #265
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_149002282
Vandaag in de kroeg wel een aardige jongen leren kennen , van sint maarten. Maar z'n vriend/collega snapte niet waarom hij met mij praatte, want normaal alleen met "hot girls"
Ook gezegd dat hij die uitspraak niet tegen de vrouwen waarmee hij praat moet herhale en herhalen, want daar schiet hij niet mee op. Duurde even voordat ie het snapte :')

Daarvoor nog in een andere kroeg 1 van m'n matches tegen gekomen, maar meer dan een "alles goed" kwam er niet vanaf :+
  zaterdag 24 januari 2015 @ 09:08:34 #266
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_149003108
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 januari 2015 23:13 schreef yats het volgende:

[..]

Dat is alleen voor fokkers die ik mag.

[..]

Thxs man! Andersom ben jij mijn grote voorbeeld dus ik ben wel vereerd dit te horen

O topic : vanavond date nummer 5 gehad. Volgende week waarschijnlijk date 6
Je wilt mij niet als voorbeeld hoor :')

Heb je haar het hof kunnen maken?
pi_149005370
quote:
10s.gif Op vrijdag 23 januari 2015 19:59 schreef SonicVolcano het volgende:
Man man, en dan ging de Tinder-reeks vaak over in SC?
En werd gesloten om die reden.
  zaterdag 24 januari 2015 @ 11:50:42 #268
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_149005411
quote:
11s.gif Op zaterdag 24 januari 2015 11:48 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

En werd gesloten om die reden.
Nu is het wachten op een matige grap van een oud gediende om ons het zwijgen op te leggen.
pi_149007436
Maandagavond een date met iemand die ik via Paiq heb leren kennen. Lekker dichtbij! Eerste date ooit die ik via Paiq geregeld heb.
  zaterdag 24 januari 2015 @ 13:21:43 #270
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_149007534
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 januari 2015 13:18 schreef PeterPastoor het volgende:
Maandagavond een date met iemand die ik via Paiq heb leren kennen. Lekker dichtbij! Eerste date ooit die ik via Paiq geregeld heb.
Heb je je andere date aan de kant gezet dan?
pi_149007551
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 januari 2015 13:21 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Heb je je andere date aan de kant gezet dan?
Ik ben nog met de Engelstalige aan het daten maar ik ga dat stoppen denk ik. Heb er geen goed gevoel over terwijl ze toch aardig is. Maar het voelt niet goed richting haar :)
pi_149023642
quote:
7s.gif Op maandag 19 januari 2015 11:05 schreef Cue_ het volgende:
Nouja, kort dateverhaal dan maar:

Gister op date geweest met een afrikaanse jongen die ik tegenkwam in de trein onlangs. Zijn wat wezen drinken in een kroegje. Opzich wel aardige jongen, maar toch een kleine taalbarierre en hij leek niet heel geintresseerd te zijn (wel veel vragen stellen, maar niet echt luisteren naar de antwoorden :') )
Verder ging hij er al vanuit dat hij kon blijven slapen, maar dat ging natuurlijk niet door, dus hem weer op de trein naar Rotterdam gezet
:+
Hoe ontmoet je iemand in de trein?
pi_149024666
quote:

[..]

En hij is waarschijnlijk heeel knap + goede baan?
  zaterdag 24 januari 2015 @ 22:22:59 #274
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_149024752
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 januari 2015 21:50 schreef Symn het volgende:

[..]

Hoe ontmoet je iemand in de trein?
Ik instappen, twee jongens stonden toen bij die deuropening, zij spreken me aan, raken in gesorek.
Niet zo moeilijk :)
pi_149024790
quote:
pffwahaha... welkom in de wereld die 'man' heet, schatje. En, waar heb jij het meest van?
pi_149024804
:')!
pi_149025838
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 januari 2015 22:24 schreef Symn het volgende:

[..]

pffwahaha... welkom in de wereld die 'man' heet, schatje. En, waar heb jij het meest van?
pi_149025915
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 januari 2015 22:19 schreef Symn het volgende:

[..]

quote:
0s.gif Op zaterdag 24 januari 2015 22:24 schreef Symn het volgende:

[..]

Het komt misschien als een schok voor je, maar als het daten niet zo wil lukken, is de kans toch vrij groot dat het ook een beetje aan jezelf ligt ipv aan de rest van de wereld... :*
pi_149026913
quote:
Geen baan, geen modellen-look. En toch gezegend met veel vrouwen om me heen. Wat is je volgende argument?
  zaterdag 24 januari 2015 @ 23:51:59 #280
416931 yats
(non) Average Joe
pi_149027018
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 januari 2015 23:48 schreef Weissman het volgende:

[..]

Geen baan, geen modellen-look. En toch gezegend met veel vrouwen om me heen. Wat is je volgende argument?
Jij bent weiss, dat is toch genoeg?
pi_149027422
Zo net een spontane skype-date gehad met de dame van dinsdag. (Hierna te noemen het ''korfbalmeisje'').

Initiatief kwam van haar kant en het was hartstikke leuk! Ze heeft gelachen om mijn grapjes en gaf me complimentjes. Ook op date 2 niet gezoend, niet gevingerd.

Dus denk wel dat ik een ''goed-bezig'' verdiend heb.

quote:
0s.gif Op zaterdag 24 januari 2015 23:51 schreef yats het volgende:
Jij bent weiss, dat is toch genoeg?
Heb je enig idee wat het inhoudt om Weiss te zijn? Bedankt voor je compliment anyway.
  zondag 25 januari 2015 @ 00:06:28 #282
416931 yats
(non) Average Joe
pi_149027480
quote:
6s.gif Op zondag 25 januari 2015 00:04 schreef Weissman het volgende:
Zo net een spontane skype-date gehad met de dame van dinsdag. (Hierna te noemen het ''korfbalmeisje'').

Initiatief kwam van haar kant en het was hartstikke leuk! Ze heeft gelachen om mijn grapjes en gaf me complimentjes. Ook op date 2 niet gezoend, niet gevingerd.

Dus denk wel dat ik een ''goed-bezig'' verdiend heb.

[..]

Heb je enig idee wat het inhoudt om Weiss te zijn? Bedankt voor je compliment anyway.
Goed bezig

En ja, dat het hard werken is had ik al door
pi_149031400
Nou korte update. Ontzettend leuke date gehad, hoop op een deel 2. Best een schatje ;-).
pi_149032805
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 januari 2015 23:48 schreef Weissman het volgende:

[..]

Ehh... Ik stelde een vraag. Beweerde niets verder. Behalve dat alle mannen bij de eerste indruk altijd naar tieten & kont kijken, gebeurt in een microseconde, als ze even met haar ogen knippert.
pi_149033296
quote:
1s.gif Op zondag 25 januari 2015 09:08 schreef Symn het volgende:
Ehh... Ik stelde een vraag. Beweerde niets verder. Behalve dat alle mannen bij de eerste indruk altijd naar tieten & kont kijken, gebeurt in een microseconde, als ze even met haar ogen knippert.
Speciaal voor jou :*

pi_149033369
quote:

[..]

nee en nee
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_149035941
quote:
14s.gif Op zondag 25 januari 2015 09:56 schreef Weissman het volgende:

[..]

Speciaal voor jou :*

Haha... Nooooit aan een vrouw vragen wat ze wil!

Tip: lees de comments eens onder dat filmpje ; )

[ Bericht 3% gewijzigd door Symn op 25-01-2015 12:39:28 ]
pi_149036320
Oh je was aan het trollen...
pi_149038735
Kijk nu op YouTube herken de 13 signalen dat een vrouw je niet ziet zitten. Best herkenbaar helaas :')
  zondag 25 januari 2015 @ 16:51:11 #290
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_149044981
Lol net de Treingast afgewezen, kon hij niet tegen :D (hij vroeg of ik nog wat wilde drinken)
Moest me even duidelijk maken dat ik hem niet kende dus hoe kon ik weten dat t niet klikte en toen ven ik geblocked.

Ondertussen heeft match 2 van die Speeddaten avond van zich laten horen en we gaan datum prikken om wat te drinken. Match 1 staat dus gepland
En match 3 kwam ik vrijdag in de kroeg tegen maar meer dan een hoi kwam er (van beiden) niet echt uit.
pi_149048602
Even een baby-update van mijn kant, want m'n leven is o zo spannend :').

Gisteren tijdens het uitgaan kwam ik welnietcollega tegen. Hij zat met anderen aan tafel dus verder dan een wederzijdse hoi is het niet gekomen, maar die 3 seconden waren wel weer genoeg om me te beseffen dat ik na 4 jaar nóg niet over 'm heen ben :'). Niets mee gedaan verder, maar ik kreeg toen ik thuis was een appje hoe het met me was en dat we elkaar te lang niet hebben gezien, en na wat appjes heen en weer deed hij een voorstel om wat te gaan eten/drinken. Laat de welnietduidelijkheid maar weer beginnen :').
pi_149061852

[ Bericht 100% gewijzigd door Nammie op 25-01-2015 23:59:03 ]
pi_149062434
Topic gevonden door een ander topic waar ik in post, maar best een leuk initiatief dit topic!

Even mijn (leuke :{) date-verhaal! :) Ik heb het al uitvoerig met vriendinnen besproken, maar ze zeggen natuurlijk allemaal dat het niet aan mij ligt. Lief enzo, maar waarschijnlijk doe ik toch iets fout, want dit gebeurt vaker..

Komt mijn verhaal, lekker uitgebreid en wie wil reageren (hopelijk :P). Ongeveer twee/drie maanden geleden ben ik op een avond begonnen met Tinderen. Een jaar geleden was ik heel erg tegen, maar na wat wijntjes met een paar vriendinnen toch best een avondje vermaakt. Allerlei gekken geliked, veel matches verder en gelukkig ook een best wat leuke jongens. Onder andere een jongen waar ik in het echt al eens oogcontact mee heb gehad. Toevallig. Ik heb hem nooit gekend, maar ik weet nog hoe ik vroeger (3 jaar geleden :P) zijn aandacht probeerde te trekken, zonder resultaat. :D Toch maar een like gegeven en dus ook een match.

Ik ben me helemaal gaan focussen op hem, want ik vond hem heel leuk na de gesprekken. Ik had 2 'reallife' dates lopen en die heb ik na date 1 met de Tinderjongen allemaal laten zitten. Hoezo te hard van stapel? Misschien is dat mijn fout wel geweest, naja.. :) Hij wilde steeds afspreken en zocht vaak contact. Ik was de mooiste, de liefste, hij wilde echt alleen maar mij, de standaard dingen dus.. Ik dacht dat het echt ergens heenging, ik was (nog) niet echt verliefd, maar dat ben ik nog nooit geweest. Ik vond hem WOW, denk vaak aan hem, wil ook alleen maar met hem, nou, jullie kennen het gevoel wel vermoed ik dat je iemand heel erg.. Leuk enzo vindt. :)

Alles verliep dus helemaal goed, geen vuiltje aan de lucht. En gisteren krijg ik opeens te horen dat hij mij heeeel perfect vindt en alle standaarddingen, maar dat hij niet toe is aan een relatie en dat ik dat niet moet verwachten. Misschien later ooit. Terwijl hij juist zei dat hij wel een relatie wil met mij, dus heb ik eigenlijk valse hoop gekregen. En dit is in 3 jaar tijd al vaker zo gebeurt..

Uiteindelijk willen jongens nooit een relatie met mij en willen ze alleen maar alles doen wat in een relatie hoort, het liefst ook nog exclusief, maar dan niet met de label relatie. En inmiddels denk ik gewoon dat het aan mij ligt, dat kan haast niet anders ook. Blijkbaar ben ik toch niet heel leuk zoals jongens beweren of heb ik iets afstotelijks :') maar durven ze nooit te zeggen wát er nou precies mis met me is. Ik word er dus onzeker van, ik haat het om het toe te geven maar het is zo. En van mijn vriendinnen krijg ik natuurlijk te horen dat het niet aan mij ligt. En van de Tinderjongen ook.

Maar het kan haast niet anders dan dat ik iets fout doe.

Lang verhaal inmiddels :D, wel fijn dat ik het even van me af heb kunnen schrijven.
pi_149062580
quote:
1s.gif Op maandag 26 januari 2015 00:24 schreef Nammie het volgende:
Topic gevonden door een ander topic waar ik in post, maar best een leuk initiatief dit topic!
Hele verhaal gelezen en ik schat in dat je zoals velen hier nog jaren kunt posten in dit topic. Veel plezier!
pi_149062735
quote:
14s.gif Op maandag 26 januari 2015 00:31 schreef Kingstown het volgende:

[..]

Hele verhaal gelezen en ik schat in dat je zoals velen hier nog jaren kunt posten in dit topic. Veel plezier!
En waarom schat je dat in? :P Geef dan op z'n minst feedback op waarvan jij denkt waar ik fouten maak.
pi_149065936
Het ligt denken ik inderdaad wel aan jou. Maar niet omdat je stom of lelijk bent. Maar blijkbaar kies je onbetrouwbare mannen uit. Mannen die het oké vinden om dingen te zeggen die niet waar zijn (met jou wil ik die relatie wel) of die gewoon zelf niet weten wat ze willen

Probeer eens een compleet ander type?
Steeds het zelfde doen of het zelfde type daten en ander resultaat verwachten lijkt me niet zo logisch

Maar goed, dit is alleen mijn mening natuurlijk
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_149065978
Ga een Fokker daten :Y
  maandag 26 januari 2015 @ 09:57:32 #298
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_149066118
Fok!kers daten. O+
Altijd een succes!
  maandag 26 januari 2015 @ 10:07:47 #299
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_149066296
quote:
14s.gif Op maandag 26 januari 2015 09:57 schreef -Splash- het volgende:
Fok!kers daten. O+
Altijd een succes!
Je hebt er nu ook eentje? :)
  maandag 26 januari 2015 @ 10:45:41 #300
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_149067146
quote:
7s.gif Op maandag 26 januari 2015 10:07 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Je hebt er nu ook eentje? :)
Nee. Maar je moet ook iets te wensen over houden natuurlijk.
pi_149067191
Zal ik het maar weer doen dan?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')