abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_149924893
quote:
0s.gif Op zondag 22 februari 2015 13:12 schreef nipeng het volgende:
@ _Joy_ hopelijk knap je snel op. :)

@ Mula, allergisch voor Herceptin. Tjemig... en natuurlijk ook weer bijwerkingen van het middel om de allergische reacties mee te onderdrukken. Het blijft allemaal troep ook.

@ Gewoon doen wat jij wilt. Druk project? Niemand is onvervangbaar. Ik heb er nu zelf spijt van dat ik niet minder ben gaan werken.

Van loslatende teennagels e.d. werd ik vroeger helemaal "kriebel", ben er nu min of meer imuun voor geworden.
Hoe gaat het met jou?
  zondag 22 februari 2015 @ 18:40:09 #127
3542 Gia
User under construction
pi_149927250
Ik moest mijn nagels lakken, tegen het loslaten. En om de 2 dagen opnieuw. Nagellakremover zonder alcohol. Ik heb totaal geen nagelproblemen gehad.
(afkloppen!)
Mijn vingernagels groeien heel snel, mijn teennagels heel langzaam.
Ik ga nu één keer in de 6 weken naar de pedicure (mijn zus, dus korting).
Eind maart mag ze er weer French nails van maken. Lekker mezelf verwennen.

We zijn dit weekend naar Brussel geweest. Vorig jaar kado gekregen van de kinderen. Jammer dat het gistermiddag regende. Zijn we dus lekker een kroeg ingedoken en aan de Grimbergen gegaan, haha.

Over 3 weken krijgen we de sleutel van de nieuwe woning. Moet heel veel gedaan worden, dus ben blij dat ik mijn spieren weer wat getraind heb. Eerst thuis, met de wii. Steps, boksen en yoga. Sinds drie weken ben ik begonnen met fitness. Moet zeggen, valt me niet tegen.

JK, mijn man was in die tijd ook zoveel afgevallen. Zal wel aan de stress liggen. Partners worden vaak vergeten, maar ook die lijden als de ander zo ziek is.
pi_149954262
JK; echt groot gelijk dat je minder gaat werken! Werkte je vrouw ook? Enne... Schijt aan je collega's ;)
Cute; bijwerkingen zeggen inderdaad niks over het resultaat van de chemo.
Bedankt voor de aften tip, zelf gebruik ik parodontax tandpasta. Ze zijn dan sneller weg.
Gia; nieuwe woning, gefeliciteerd!!! Spannend!!
Mula; voor jou weer, zoals altijd, beterschap :* ik plan ook nooit meer ver vooruit (uiteraard wel in weken, maar niet in jaren) en een bepaalde onschuld of naïviteit is voor altijd weg. Dat vind ik zonde. Ik moet weer vertrouwen proberen te krijgen en dat is moeilijk.
Mijn man wil bv erg graag verhuizen, zelf durf ik dat nog niet zo goed aan. Mijn financiële toekomst is zo onzeker. Ik heb nu geen werk en wie weet of ik dat ooit weer ga vinden.
Nouja we zien wel!! Zolang ik gezond ben maakt het eigenlijk ook niks uit!
  maandag 23 februari 2015 @ 20:05:44 #129
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_149965263
@cute; het taartje was erg lekker. Daarna snel door naar het werk en net nog even lekker in een restaurantje wat gegeten.

@mula; ze heeft nu ook tape om haar nagel... hopelijk blijft hij dan wel zitten... brrr enge verhalen. :)
Gelukkig dat het weer een beetje met je gaat. Op de pukkels na dan.

@nipeng; dit project is bedrijfskritisch en ik snap wel dat het dan even lastig is, ze moeten ook nog extra krachten inhuren. Ik ben sowieso om de week een dag vrij, dus dat helpt al... en 's avonds zien we elkaar gelukkig nog. :)

@Gia; die kilo's zijn vrijwillig hoor, ik was het zat, maar ik denk dat haar ziekte wel heeft geholpen daarbij. Denk dat ik zonder haar ziekte vast ook wel wat minder had gewogen, maar nu blijf ik gewoon doorgaan. En nu ik ook nog eens aspartaam laat staan, heb ik blijkbaar ook minder klachten met mijn gewrichten.

@Joy; Mijn vrouw werkte ja, ze was eerst een jaar werkloos, toen kon ze 'mooi' haar moeder verzorgen op haar sterfbed. Daarna had ze een maand een baan en werd bij haar kanker geconstateerd. Dag baan. Nu dus in de ziektewet en daarna wel weer een baan zoeken, maar ook niet meer fulltime. Verhuizen... ik weet niet eens of we nog wel een andere (hogere) hypotheek kunnen krijgen. Aan de andere kant zit ik hier ook wel prima.

Zo.. nu weer genoeg ge-apestaart. :+
  † In Memoriam † dinsdag 3 maart 2015 @ 06:30:45 #130
240917 Mula
pi_150238965
Mijn leverwaarden zijn weer aan de hobbel. Ik krijg over 2 weken een ct-scan om te kijken of de tumor kleiner is geworden door de chemo. Weeeer 3 weken wachten. :'(

Het feit dat ik me heel erg goed voel past wederom niet in het plaatje dus volgens de dr kan het weer alle kanten op.
pi_150240944
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 06:30 schreef Mula het volgende:
Mijn leverwaarden zijn weer aan de hobbel. Ik krijg over 2 weken een ct-scan om te kijken of de tumor kleiner is geworden door de chemo. Weeeer 3 weken wachten. :'(

Het feit dat ik me heel erg goed voel past wederom niet in het plaatje dus volgens de dr kan het weer alle kanten op.
vorige keer was je gevoel de beste graadmeter, dus die trend houden we aan ;)
pi_150242505
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 10:01 schreef computergirl het volgende:

[..]

vorige keer was je gevoel de beste graadmeter, dus die trend houden we aan ;)
Eens met computergirl :*
  zondag 15 maart 2015 @ 19:06:51 #133
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_150672224
Rustig hier, hoe is het met iedereen :*
pi_150672528
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2015 19:06 schreef Rottdog het volgende:
Rustig hier, hoe is het met iedereen :*
En met jou rottdog?

Ik loop al een tijd bij een psycholoog vanwege allerlei angsten en depressie, de laatste tijd merkten we weinig vooruitgang. We hebben nu besloten dat ik op korte termijn naar een psychiater ga en dat ik misschien aan de antidepressiva ga. Ik wil er natuurlijk eerst goed over nadenken en heb het er ook al met mijn huisarts over gehad maar ik denk dat dat toch het beste zou zijn.

Verder ben ik ook benieuwd hoe het met alle dames (en heren!) in dit topic gaat.
pi_150672680
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 06:30 schreef Mula het volgende:
Mijn leverwaarden zijn weer aan de hobbel. Ik krijg over 2 weken een ct-scan om te kijken of de tumor kleiner is geworden door de chemo.
Deze week dus, Mula?
  † In Memoriam † zondag 15 maart 2015 @ 19:27:36 #136
240917 Mula
pi_150672870
Ja, eind deze week scan en volgende week maandag uitslag. }:| We proberen de tijd maar door te komen. Ik ben verkouden, maar voel me voor de rest echt hartstikke goed.

Joy, verstandig dat je ermee bezig gaat. Zonde om je na alle kankerellende niet zo goed mogelijk te voelen. Ik hoop dat het gaat helpen!
  maandag 16 maart 2015 @ 20:35:11 #137
4259 JK
pi_150711817
Hier gaat het z'n gangetje. Hartpompfunctie vorige week gedaan. Vandaag uitslag, die was netjes, dus eerste spuit herceptin er in. Dat is even apart spul, wat blijkbaar vlak onder je huid gaat zitten en vet wegduwt oid. We zijn wel toe aan vakantie... ook nog bij UWV vanmorgen geweest, omdat het bijna een jaar geleden is. Handig als de navigatie ook mee werkt.. tjonge jonge die zette mij heel ergens anders neer. Uiteindelijk wel gevonden. :+

Deze week de laatste keer voorlopig dat ik op mijn vrije dag extra ga werken om uren in te halen. Ben er ook echt even klaar mee, heb volgens mij 30+ dagen moeten opnemen en dus flink wat bij moeten werken en vrije dagen om wat leuks te doen, in moeten ruilen voor ziekenhuisbezoeken. Ik blijf erbij dat de partners vergeten worden.

En hoe is het met_Joy_?
  dinsdag 17 maart 2015 @ 15:43:58 #138
3542 Gia
User under construction
pi_150736944
Daarom vergeten we jou hier niet JK. Wij weten zelf zo goed dat we zonder onze partners nergens zouden zijn. Dus blijf vooral je hier welkom voelen.

Vandaag weer bij dietiste geweest, weer afgevallen, maar erg weinig. Wel minder vet en meer vocht, dus gaat de goede kant op. Wil nog zo'n 15 kilo kwijt en dan de gezonde borst laten verkleinen en liften.

Joy, gewoon lekker aan de happy-pillen, ook al is dat maar een lapmiddel. Je goed voelen is zo belangrijk. Doe je niet beter voor dan je je voelt en go with the flow.

Ik heb hier al gezegd dat ik, in geval van recidief, aan de wiet ga.
Waterpijp of zo, ben niet-roker!
pi_150738557
Cake en brownies, Gia. Afvallen doe je dan toch wel ( :@ )
pi_150749451
Afspraak met de psychiater staat ^O^ Ik blijf inderdaad niet meer verder tobben met alle problemen. Het is wel genoeg geweest.

JK partners zijn inderdaad het ondergeschoven kindje. Mijn man vond het soms echt kwetsend dat mensen zelden vroegen hoe het met hem ging, maar altijd hoe het met mij ging.

Uiteindelijk zit je toch samen in het traject en voor partners lijkt het me heel moeilijk. Ik heb wel eens tegen hem gezegd "ik ben goed af, voor mij is alles gewoon afgelopen en klaar, maar jij moet alleen verder. Ik zou niet willen ruilen." En altijd het lijden van je partner aan moeten zien, pffffff...
Daarentegen leven mensen wel altijd heel erg met mijn zoon mee. Het lijkt wel alsof mijn man maar sterk moet zijn en alles aan moet kunnen.

Dames en heren, even een dikke :* voor jullie allemaal
  zaterdag 21 maart 2015 @ 13:59:51 #141
4259 JK
pi_150881397
Oh ik blijf me hier wel welkom voelen hoor. :)
Helaas wel. :P

Mensen vragen idd niet zo vaak naar mij, sommige wel hoor, maar die hebben er dan zelf ervaring mee gehad bijv. Maar meer ook op het werk, dat collega's bijna gaan zeuren dat je zo vaak weg bent, niet doorhebbende dat ik al die uren weer inhaal op mijn vrije dag. Gelukkig stop ik daar nu even mee, mijn vrije dag is weer mijn vrije dag. Eindelijk weer tijd voor mijzelf, zo lang het kan.
Volgend jaar wil ik dus minder werken, kijken wat ze dan zeggen. Als ze dan een leuke opmerking hebben over parttimers, zal ik ze vragen of ze zelf een vrouw met kanker thuis hebben zitten, ik denk dat ze dan héél snel stil zijn. :)

Maandag uitslag CHEK2. Weet niet wat ik moet verwachten, maar als die uitslag positief is, dan zijn we nog weer een stukje verder van huis en moet de boel er helemaal af.
  † In Memoriam † maandag 23 maart 2015 @ 12:52:20 #142
240917 Mula
pi_150944926
Volgens de ct-scan zijn al mijn uitzaaiingen gekrompen. Chemo slaat aan!
pi_150944946
quote:
1s.gif Op maandag 23 maart 2015 12:52 schreef Mula het volgende:
^O^ ^O^
pi_150944984
quote:
wat goed! Je gevoel klopte weer
Allemaal een vreugdedansje om Mula heen *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*
pi_150945115
quote:
^O^
pi_150945451
MULA!!!! *O* *O* *O* ik doe mee met computergirls vreugdedansje!!

JK sterkte met de CHEK2 uitslag :* hopen dat jullie vandaag ook goed nieuws krijgen.
pi_150946505
Mula *O*
pi_150946523
Wat super Mula
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_150949408
quote:
*O* ^O^ *O*
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_150949439
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 maart 2015 13:59 schreef JK het volgende:
Oh ik blijf me hier wel welkom voelen hoor. :)
Helaas wel. :P

Mensen vragen idd niet zo vaak naar mij, sommige wel hoor, maar die hebben er dan zelf ervaring mee gehad bijv. Maar meer ook op het werk, dat collega's bijna gaan zeuren dat je zo vaak weg bent, niet doorhebbende dat ik al die uren weer inhaal op mijn vrije dag. Gelukkig stop ik daar nu even mee, mijn vrije dag is weer mijn vrije dag. Eindelijk weer tijd voor mijzelf, zo lang het kan.
Volgend jaar wil ik dus minder werken, kijken wat ze dan zeggen. Als ze dan een leuke opmerking hebben over parttimers, zal ik ze vragen of ze zelf een vrouw met kanker thuis hebben zitten, ik denk dat ze dan héél snel stil zijn. :)

Maandag uitslag CHEK2. Weet niet wat ik moet verwachten, maar als die uitslag positief is, dan zijn we nog weer een stukje verder van huis en moet de boel er helemaal af.
En, heb je een uitslag? Het lijkt me voor een partner heel moeilijk. Wel de zorgen, maar niet de steun en aandacht die jij ook nodig hebt. Sterkte en hopelijk heb je goed nieuws.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')