Hoe gaat het met jou?quote:Op zondag 22 februari 2015 13:12 schreef nipeng het volgende:
@ _Joy_ hopelijk knap je snel op.
@ Mula, allergisch voor Herceptin. Tjemig... en natuurlijk ook weer bijwerkingen van het middel om de allergische reacties mee te onderdrukken. Het blijft allemaal troep ook.
@ Gewoon doen wat jij wilt. Druk project? Niemand is onvervangbaar. Ik heb er nu zelf spijt van dat ik niet minder ben gaan werken.
Van loslatende teennagels e.d. werd ik vroeger helemaal "kriebel", ben er nu min of meer imuun voor geworden.
vorige keer was je gevoel de beste graadmeter, dus die trend houden we aanquote:Op dinsdag 3 maart 2015 06:30 schreef Mula het volgende:
Mijn leverwaarden zijn weer aan de hobbel. Ik krijg over 2 weken een ct-scan om te kijken of de tumor kleiner is geworden door de chemo. Weeeer 3 weken wachten.![]()
Het feit dat ik me heel erg goed voel past wederom niet in het plaatje dus volgens de dr kan het weer alle kanten op.
Eens met computergirlquote:Op dinsdag 3 maart 2015 10:01 schreef computergirl het volgende:
[..]
vorige keer was je gevoel de beste graadmeter, dus die trend houden we aan
En met jou rottdog?quote:
Deze week dus, Mula?quote:Op dinsdag 3 maart 2015 06:30 schreef Mula het volgende:
Mijn leverwaarden zijn weer aan de hobbel. Ik krijg over 2 weken een ct-scan om te kijken of de tumor kleiner is geworden door de chemo.
quote:Op maandag 23 maart 2015 12:52 schreef Mula het volgende:
Volgens de ct-scan zijn al mijn uitzaaiingen gekrompen. Chemo slaat aan!
wat goed! Je gevoel klopte weerquote:Op maandag 23 maart 2015 12:52 schreef Mula het volgende:
En, heb je een uitslag? Het lijkt me voor een partner heel moeilijk. Wel de zorgen, maar niet de steun en aandacht die jij ook nodig hebt. Sterkte en hopelijk heb je goed nieuws.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 13:59 schreef JK het volgende:
Oh ik blijf me hier wel welkom voelen hoor.
Helaas wel.
Mensen vragen idd niet zo vaak naar mij, sommige wel hoor, maar die hebben er dan zelf ervaring mee gehad bijv. Maar meer ook op het werk, dat collega's bijna gaan zeuren dat je zo vaak weg bent, niet doorhebbende dat ik al die uren weer inhaal op mijn vrije dag. Gelukkig stop ik daar nu even mee, mijn vrije dag is weer mijn vrije dag. Eindelijk weer tijd voor mijzelf, zo lang het kan.
Volgend jaar wil ik dus minder werken, kijken wat ze dan zeggen. Als ze dan een leuke opmerking hebben over parttimers, zal ik ze vragen of ze zelf een vrouw met kanker thuis hebben zitten, ik denk dat ze dan héél snel stil zijn.
Maandag uitslag CHEK2. Weet niet wat ik moet verwachten, maar als die uitslag positief is, dan zijn we nog weer een stukje verder van huis en moet de boel er helemaal af.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |