Cute, bijwerkingen zegt alleen iets over hoe je lijf de chemo verdraagt en helemaal niks over hoe de chemo werkt. Je kan doodziek zijn van een chemo die niet werkt en nauwelijks iets merken van een chemo die als een gek tekeer gaat! Fijn dat het relatief goed gaat met je oma!
Jk, ik krijg alweer kippenvel als ik denk aan een loszittende nagel die achter je dekbed blijft hangen en dan *plof* terugklapt. 😁 Tip: stukje tape eromheen! Trouwens, afgelopen jaar begonnen mijn teennagels ook weer los te laten, maar zijn uiteindelijk wel gewoon blijven zitten. Ze hoeven er dus niet af te vallen! Ik hoop voor je vrouw dat ze blijven zitten. Ik heb nooit nagelproblemen gehad maar sinds ze teruggegroeid zijn, groeien ze echt om de haverklap in.
Ik snap trouwens heel goed dat je minder wil werken om te leven. Ik leef al meer dan 3.5 jaar per week. Op maandag begint een nieuwe week en dan ben ik er redelijk zeker van dat ik deze week niet doodga. Volgende maandag zie ik wel weer verder. Mensen kijken me raar aan als ik dat zeg, maar voor mij werkt het. 😀
Joy, geen kanker is mooi, maar alles erna klinkt toch niet echt lekker. Ik wou tikken dat ik net op pinterest had gelezen dat het heel goed tegen aften helpt als je er tandpasta opsmeert, maar volgens mij heb ik wat dingen door elkaar gehaald. Tandpasta op aften lijkt me niet echt een pretje.

Beterschap!
Gia, het wordt echt tijd voor de lente! Ik ben zo klaar met het binnenzitten. Lekker een beetje in de tuin wroeten enzo. Afgelopen jaar mocht ik met mijn kale kop niet in de zon. Dat is wel een voordeel van haar hebben: niet continu erover na hoeven denken als je naar buiten gaat!
Met mij gaat het wel. Uiteindelijk in de week na de chemo wat ziekig geweest, maar volgens mij was dat meer griep dan bijwerkingen. Het lijf voelt wel goed, op mijn spieren na. Het voelt alsof ik heel weinig kracht heb en dingen doen kost energie. Ik weet dat ik dingen gewoon weer moet opbouwen en er zit echt wel vooruitgang in, maar het gaat zo langzaam (en daar baal ik van!). Oh, en ik kom om van de pukkels. Lijk net een puber.
😡