Als Immers of Kazim hem neemt valt dat niet uit te sluitenquote:Op maandag 19 januari 2015 22:55 schreef Sked het volgende:
[..]
Cillessen pakt pas een penalty in wedstrijdverband als iemand recht op hem afschiet
Immers die hem zo in kon schieten in de rebound maar hem uit frustratie overschoot 2 jaar terugquote:Op maandag 19 januari 2015 23:10 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Als Immers of Kazim hem neemt valt dat niet uit te sluiten
Wanneer waren de verliespartijen?quote:Op dinsdag 20 januari 2015 00:30 schreef PeeJie_ het volgende:
Frank de Boer vs Fred Rutten in de competitie. 2x winst, 2x gelijk, 2x verlies. Ik vind Fred Rutten zo'n trainer die zijn spelers niet kan opladen voor een topper, maar dat heb ik verkeerd gezien dan.
twitter:simonzwartkruis twitterde op dinsdag 20-01-2015 om 07:31:06Jeugdnieuws 1: #Ajax en aanvaller Elton Acolatse (19) hebben akkoord bereikt over nieuw contract t/m zomer 2018 reageer retweet
twitter:simonzwartkruis twitterde op dinsdag 20-01-2015 om 07:33:07Jeugdnieuws 2: linksback Mauro Savastano (17) traint vandaag voor het eerst met A-selectie #Ajax mee reageer retweet
Wat een argument ditquote:Op maandag 19 januari 2015 23:53 schreef Planga het volgende:
Als we voor het laatst van K2 (Kuijt, S. Kalou) verloren hebben we niets te vrezen. Nu heb je Immers en een zelfbenoemde goon uit Engeland.
Oh ja die 3-2 in 2013. Dat Veltman er door Theo werd uitgelopenquote:
Als dat net zo goed is als de kwaliteit van jouw artikelen op de FP dan hebben we inderdaad een hoop te vrezenquote:Op dinsdag 20 januari 2015 12:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
denken jullie eigenlijk dat jullie gaan winnen
jullie speelden echt goed tegen groningen namelijk
Ik proef frustratie, maar kinderachtig om dan persoonlijk aan te vallen hoor.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 12:58 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Als dat net zo goed is als de kwaliteit van jouw artikelen op de FP dan hebben we inderdaad een hoop te vrezen
Hap hap, ga nu maar weer naar je eigen groepje en wacht het resultaat zondag maar af, zodat je er weer kwalitatief over mag schrijvenquote:Op dinsdag 20 januari 2015 13:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik proef frustratie, maar kinderachtig om dan persoonlijk aan te vallen hoor.
Dat is nogal een open deur, dat doet namelijk niemand.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 13:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Overigens zet je jezelf alleen maar voor schut, want het is duidelijk dat je vrijwel nooit artikelen leest daar.
"FPquote:Op dinsdag 20 januari 2015 13:05 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat is nogal een open deur, dat doet namelijk niemand.
Als jij dit topic had doorgelezen in plaats van je eigen artikeltjes had je antwoord gehad op je eigen vraag.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 13:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
"FP", dus ja dat wil ik nog best geloven
Toch zielig, schrijf ik voor niemand.
Maar goed, jammer dat er niemand het spel van Ajax durft te bekritiseren maar dat er gezegd wordt dat ik moet wachten.
Ik lees niet het hele topic door, heb wel wat beters te doen.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 13:11 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Als jij dit topic had doorgelezen in plaats van je eigen artikeltjes had je antwoord gehad op je eigen vraag.
Verdoe onze tijd dan ook niet met jouw bagger.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 13:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik lees niet het hele topic door, heb wel wat beters te doen.
Er heerst hier inderdaad na elke wedstrijd een enorme hosanna stemmingquote:Op dinsdag 20 januari 2015 13:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Maar goed, jammer dat er niemand het spel van Ajax durft te bekritiseren maar dat er gezegd wordt dat ik moet wachten.
Dat kan ik me inderdaad niet voorstellen. Maar ik zag iedereen toch 'gewoon' een overwinning tegen Feyenoord voorspellen. Zijn jullie dan zo overtuigd van jullie kansen of is dat gewoon het supportershart?quote:Op dinsdag 20 januari 2015 13:12 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Er heerst hier inderdaad na elke wedstrijd een enorme hosanna stemming
Denk dat dat vooral ligt aan het falen van Feyenoord als ze tegen Ajax spelen. Zelf zie ik het iets somberder in, maar ik ben dan ook een pessimistquote:Op dinsdag 20 januari 2015 13:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat kan ik me inderdaad niet voorstellen. Maar ik zag iedereen toch 'gewoon' een overwinning tegen Feyenoord voorspellen. Zijn jullie dan zo overtuigd van jullie kansen of is dat gewoon het supportershart?
10 van de laatste 11 Klassiekers gewonnen als mijn geheugen me niet in de steek laatquote:Op dinsdag 20 januari 2015 13:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat kan ik me inderdaad niet voorstellen. Maar ik zag iedereen toch 'gewoon' een overwinning tegen Feyenoord voorspellen. Zijn jullie dan zo overtuigd van jullie kansen of is dat gewoon het supportershart?
Omdat ondanks het matige spel tegen Groningen, ik Ajax wel weer zie winnen van Feyenoord. Ajax speelt tegen topclubs altijd een ander niveau dan tegen de rest. En dan heb ik het niet specifiek over de klassieker in Rotterdam enkele maanden geleden, maar meer de rode draad door de jaren heen.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 13:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
allebeiquote:Op dinsdag 20 januari 2015 13:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
ik zou dat een leuk scenario vindenquote:Op dinsdag 20 januari 2015 13:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
Overigens verwacht ik ook 'gewoon' een overwinning van Ajax.
Helaas, want ik denk dat PSV 2 punten gaat verspelen in Liwwadde.
zijn we het daar over eens met z'n alle geloof ikquote:Op dinsdag 20 januari 2015 13:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
quote:Op dinsdag 20 januari 2015 14:32 schreef WhateverWhatever het volgende:
Aanpakken die kakkerlakken!
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 20 januari 2015 15:13 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
https://www.facebook.com/toenfeyenoordvoorhetlaatstkampioenwerd
das wel heel laat, dan kan je het beter niet meer doen.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 16:14 schreef BobW het volgende:
Toby neemt ook afscheid zondag. Mag wel een na anderhalf jaar
quote:Op dinsdag 20 januari 2015 16:14 schreef BobW het volgende:
Toby neemt ook afscheid zondag. Mag wel een na anderhalf jaar
Waarom, ze zijn 'm niet vergeten hoorquote:Op dinsdag 20 januari 2015 16:22 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
das wel heel laat, dan kan je het beter niet meer doen.
Dit dus, je moet die websites van ze eens lezen het is werkelijk hilarischquote:Op dinsdag 20 januari 2015 15:44 schreef Leonos het volgende:
Achja, Feyenoord .![]()
Elk jaar hetzelfde, grote bek vlak voor de wedstrijd, na de wedstrijd niet meer te zien.
Genee denkt dat ookquote:Op dinsdag 20 januari 2015 13:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
twitter:ajaxlife twitterde op dinsdag 20-01-2015 om 16:08:41Nieuws - Assaidi heeft spijt: 'Ik had voor Ajax moeten kiezen' http://t.co/acsfK3rQqI #ajax reageer retweet
shockingquote:Op dinsdag 20 januari 2015 18:13 schreef Olep het volgende:
twitter:ajaxlife twitterde op dinsdag 20-01-2015 om 16:08:41Nieuws - Assaidi heeft spijt: 'Ik had voor Ajax moeten kiezen' http://t.co/acsfK3rQqI #ajax reageer retweet
Over een paar jaar Odegaardquote:Op dinsdag 20 januari 2015 18:13 schreef Olep het volgende:
"we waren beter" "onverdiende overwinning voor Ajax" "de scheidsrechter heeft de wedstrijd beinvloed". Zomaar wat teksten van na de wedstrijd van onze supporters uit rotjeknorquote:Op dinsdag 20 januari 2015 15:44 schreef Leonos het volgende:
Achja, Feyenoord .![]()
Elk jaar hetzelfde, grote bek vlak voor de wedstrijd, na de wedstrijd niet meer te zien.
knjbquote:Op dinsdag 20 januari 2015 20:41 schreef PeeJie_ het volgende:
[..]
"we waren beter" "onverdiende overwinning voor Ajax" "de scheidsrechter heeft de wedstrijd beinvloed". Zomaar wat teksten van na de wedstrijd van onze supporters uit rotjeknor
we winnen nooit van de jodenquote:Op dinsdag 20 januari 2015 20:41 schreef PeeJie_ het volgende:
[..]
"we waren beter" "onverdiende overwinning voor Ajax" "de scheidsrechter heeft de wedstrijd beinvloed". Zomaar wat teksten van na de wedstrijd van onze supporters uit rotjeknor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |