abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_148770076
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 januari 2015 09:48 schreef Spanky78 het volgende:

[..]

Misschien niet van elfletterig, maar in het algemeen is dat ook zo.

Herinner je je die auto's op kerstmarkten in Frankrijk nog? In eerste instantie werd er ook gedacht eengeflipte idioot die Allah akbar riep.
Het waren ook geflipte idioten, althans twee van hen - de ander was gewoon een dronken Fransman. De eerste was er een die tientallen keren in een psychiatrische kliniek was opgenomen.
Allah Al Watan Al Malik
pi_148770080
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 januari 2015 09:49 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Jullie naaien elkaar knap op. En dat over iets dat ik niet heb gezegd. :N
Tja, jij hebt niet te maken met de enorme diarree sinds de aanslag die wij over ons heen krijgen.

Plus wat je post was gewoon beneden elk niveau.
pi_148770082
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 januari 2015 09:50 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Het waren ook geflipte idioten, althans twee van hen - de ander was gewoon een dronken Fransman. De eerste was er een die tientallen keren in een psychiatrische kliniek was opgenomen.
Ja. Dat staat gewoon nog steeds vast.
pi_148770091
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 januari 2015 09:50 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Ja, dat zeg ik toch. Er werd niet meteen geroepen dat het een extreme islamiet was, maar een gek.

Dat roepen we nu dus ook.

Klaar.
Whatever...
pi_148770093
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 januari 2015 09:51 schreef Spanky78 het volgende:

[..]

Ja, dat zeg ik toch. Er werd niet meteen geroepen dat het een extreme islamiet was, maar een gek.

Dat roepen we nu dus ook.

Klaar.
U heeft duidelijk niet het Fok! - topic bezocht. Dat is namelijk meteen ook het punt, waar je volstrekt aan voorbij gaat.
Allah Al Watan Al Malik
pi_148770099
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 januari 2015 09:47 schreef girlygirl8 het volgende:

[..]

In Frankrijk alleen zijn er al 50 anti-Islam incidenten sinds de schietpartijen in Parijs
Alles wordt nu op een weegschaal gelegd en zelfs incidenten die normaliter als incident werden weggezet moeten nu door mensen die hun slachtofferrol bevestigd wiilen zien op de anti islam gegooid worden.

Hoeveel dagelijkse incidenten zijn er wel niet met joden die door moslims uitgescholden worden. Moeten we dit dan ook onder de moslimterrorisme gaan scharen?
pi_148770102
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 januari 2015 09:47 schreef girlygirl8 het volgende:

[..]

In Frankrijk alleen zijn er al 50 anti-Islam incidenten sinds de schietpartijen in Parijs
Absoluut niet goed te praten, maar ik vind het aantal eigenlijk enorm meevallen, als ik eerlijk ben. Het is een land met 62 miljoen inwoners, van wie zo'n 2,5 miljoen moslims. Ik keur het - nogmaals - niet goed, ik keur het nadrukkelijk af dat mensen om hun religie worden belaagd, maar gezien de context van vorige week (16 onschuldige doden door moslimterreur) vind ik 50 incidenten op 2,5 miljoen moslims niet bijzonder veel of bijzonder verontrustend.

Je zou eigenlijk kunnen zeggen dat Frankrijk zich bijzonder kalm heeft gehouden. Mocht blijken dat de moord op deze Marokkaan inderdaad een puur islamofobische daad is, dan werpt dat wel een wat ander licht op de zaak.
pi_148770147
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 januari 2015 09:53 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Alles wordt nu op een weegschaal gelegd en zelfs incidenten die normaliter als incident werden weggezet moeten nu door mensen die hun slachtofferrol bevestigd wiilen zien op de anti islam gegooid worden.

Hoeveel dagelijkse incidenten zijn er wel niet met joden die door moslims uitgescholden worden. Moeten we dit dan ook onder de moslimterrorisme gaan scharen?
Dat wordt toch ook gewoon gezien als anti-semitisme. Dat wordt ook geregistreerd. Daar zijn hele debatten over. Vanwaar deze verongelijkte post?
Allah Al Watan Al Malik
pi_148770152
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 januari 2015 09:49 schreef Kosmoproleet het volgende:

[..]

En wat riep Elfletterig toen?
Dat is niet zo bijster relevant. We reageren hier in NWS altijd op basis van de informatie die op dat moment beschikbaar is. Ik heb het verder niet meer meegekregen, maar als later inderdaad vast is komen te staan dat het om verwarde psychiatrische patiënten ging, dan accepteer ik dat feit gewoon. Ik ben niet zo van het verdraaien van de werkelijkheid, namelijk.

Maar dan lijkt het me wel gepast om nu, in deze zaak, even een slag om de arm te houden, temeer omdat het expliciet in het artikel staat dat de toedracht nog wordt onderzocht.
pi_148770168
quote:
15s.gif Op zaterdag 17 januari 2015 09:57 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Dat is niet zo bijster relevant. We reageren hier in NWS altijd op basis van de informatie die op dat moment beschikbaar is. Ik heb het verder niet meer meegekregen, maar als later inderdaad vast is komen te staan dat het om verwarde psychiatrische patiënten ging, dan accepteer ik dat feit gewoon. Ik ben niet zo van het verdraaien van de werkelijkheid, namelijk.

Maar dan lijkt het me wel gepast om nu, in deze zaak, even een slag om de arm te houden, temeer omdat het expliciet in het artikel staat dat de toedracht nog wordt onderzocht.
Het is wel degelijk relevant. Die informatie over de geestelijke geschiedenis van de chauffeurs kwam al meteen naar buiten. Maar goed, dat werd meteen afgewimpeld als 'pappen en nathouden'.
Allah Al Watan Al Malik
pi_148770174
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 januari 2015 09:53 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Absoluut niet goed te praten, maar ik vind het aantal eigenlijk enorm meevallen, als ik eerlijk ben. Het is een land met 62 miljoen inwoners, van wie zo'n 2,5 miljoen moslims. Ik keur het - nogmaals - niet goed, ik keur het nadrukkelijk af dat mensen om hun religie worden belaagd, maar gezien de context van vorige week (16 onschuldige doden door moslimterreur) vind ik 50 incidenten op 2,5 miljoen moslims niet bijzonder veel of bijzonder verontrustend.

Je zou eigenlijk kunnen zeggen dat Frankrijk zich bijzonder kalm heeft gehouden. Mocht blijken dat de moord op deze Marokkaan inderdaad een puur islamofobische daad is, dan werpt dat wel een wat ander licht op de zaak.
"Absoluut niet goed te praten, MAAR"

:')
pi_148770181
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 januari 2015 09:50 schreef Kosmoproleet het volgende:

[..]

Tja, jij hebt niet te maken met de enorme diarree sinds de aanslag die wij over ons heen krijgen.

Plus wat je post was gewoon beneden elk niveau.
Ik verzet me op FOK! consequent tegen extremisme, waaronder ook religieus extremisme. In het kader van Parijs heb ik in al mijn reacties over moslim-extremisten gesproken, niet over moslims.

Dat Mutant01 zich het leed van alle moslims in de wereld aantrekt en zich steevast aangesproken voelt, terwijl het overduidelijk niet om hem gaat, dat wisten we. Hopelijk ga jij je niet net zo gedragen. Als jij een gewone, normale moslim bent, leg ik je geen strobreed in de weg.
pi_148770189
quote:
10s.gif Op zaterdag 17 januari 2015 09:58 schreef Mutant01 het volgende:
Het is wel degelijk relevant. Die informatie over de geestelijke geschiedenis van de chauffeurs kwam al meteen naar buiten. Maar goed, dat werd meteen afgewimpeld als 'pappen en nathouden'.
Wat als eerste naar buiten kwam, is dat ze "allah akbar!" riepen. Dat was door getuigen gehoord.
pi_148770210
quote:
13s.gif Op zaterdag 17 januari 2015 09:59 schreef Kosmoproleet het volgende:

[..]

"Absoluut niet goed te praten, MAAR"

Waarom wil je zo graag een "MAAR" lezen of de zinnen die ik schrijf, in één goedkope oneliner samenvatten? Er staat wat er staat. En de opmerkingen over context horen daar ook bij.
pi_148770214
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 januari 2015 10:00 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Wat als eerste naar buiten kwam, is dat ze "allah akbar!" riepen. Dat was door getuigen gehoord.
Nee nee, er was 'een' getuige die dat had gehoord. Justitie gaf ook meteen aan dat dat niet geverifieerd kon worden - en dat de chauffeur tientallen keren in een kliniek had gezeten. Maar goed - het zou je gewoonweg sieren om de volgende keer - als een moslim aan de daderkant staat - niet meteen van de hoogste toren te blazen.
Allah Al Watan Al Malik
pi_148770235
quote:
5s.gif Op zaterdag 17 januari 2015 10:02 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Waarom wil je zo graag een "MAAR" lezen of de zinnen die ik schrijf, in één goedkope oneliner samenvatten? Er staat wat er staat. En de opmerkingen over context horen daar ook bij.
Je hebt het zelf echt niet door he.
pi_148770249
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 januari 2015 09:56 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Dat wordt toch ook gewoon gezien als anti-semitisme. Dat wordt ook geregistreerd. Daar zijn hele debatten over. Vanwaar deze verongelijkte post?
Laat de joodse gemeenschap elke individuele opmerking die ze vanwege hun keppeltje op de openbare weg naar hun hoofd geslingerd krijgen registreren?

Mijn post verongelijkt noemen en de slachtofferrol postings van je mede geloofsgenoten als normaal beschouwen. Sterker nog zelf kroop je ook al in je slachtofferrol met het aangeven dat islamofobie/aanvallen op jullie geloof in jou optiek niet goed bijgehouden word.

Het probleem is wel dat de defenitie van een aanval binnen de meeste stromingen van de islam ook al gezien wordt als iemand een spotprent maakt.
pi_148770250
quote:
maar gezien de context van vorige week (16 onschuldige doden door moslimterreur) vind ik 50 incidenten op 2,5 miljoen moslims niet bijzonder veel of bijzonder verontrustend.
Dit is goedpraten, bagetalliseren met een sausje blaming the victim erin.
pi_148770261
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 januari 2015 10:06 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Laat de joodse gemeenschap elke individuele opmerking die ze vanwege hun keppeltje op de openbare weg naar hun hoofd geslingerd krijgen registreren?

Mijn post verongelijkt noemen en de slachtofferrol postings van je mede geloofsgenoten als normaal beschouwen. Sterker nog zelf kroop je ook al in je slachtofferrol met het aangeven dat islamofobie/aanvallen op jullie geloof in jou optiek niet goed bijgehouden word.

Het probleem is wel dat de defenitie van een aanval binnen de meeste stromingen van de islam ook al gezien wordt als iemand een spotprent maakt.
pi_148770301
quote:

[..]

Er zijn complete organisaties die speciaal zijn opgericht om dat soort incidenten te melden. Het CIDI bijvoorbeeld. Verder staat het gewoon vast dat dergelijke zaken niet goed worden bijgehouden als het gaat om moslimhaat. Daar is laatst ook overleg over geweest tussen justitie en een aantal islamitische organisaties in Nederland, onder leiding van Marcouch. Justitie heeft dit ook erkend - dus het gaat hier niet om 'mijn mening', maar een feitelijk vaststaand gegeven.

Verder geldt dat de moslimgemeenschap lang niet alle incidenten laat registreren, dus wat dat betreft gaat je post volstrekt nergens over.

Tot slot had ik het over moslimhaat of daden op grond van moslimhaat en niet over islamofobie. Brilletje op jongeman, brilletje.
Allah Al Watan Al Malik
  zaterdag 17 januari 2015 @ 10:12:07 #71
412436 girlygirl8
HappyBeingMe:D
pi_148770320
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 januari 2015 10:10 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Er zijn complete organisaties die speciaal zijn opgericht om dat soort incidenten te melden. Het CIDI bijvoorbeeld. Verder staat het gewoon vast dat dergelijke zaken niet goed worden bijgehouden als het gaat om moslimhaat. Daar is laatst ook overleg over geweest tussen justitie en een aantal islamitische organisaties in Nederland, onder leiding van Marcouch. Justitie heeft dit ook erkend - dus het gaat hier niet om 'mijn mening', maar een feitelijk vaststaand gegeven.

Verder geldt dat de moslimgemeenschap lang niet alle incidenten laat registreren, dus wat dat betreft gaat je post volstrekt nergens over.
Exact

Wat ik alleen al tijdens het surfen tegenkom :')

Heb van enkele screenshots gemaakt en op mijn laptop opgeslagen (zou dit vaker moet doen)
pi_148770355
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 januari 2015 10:05 schreef Kosmoproleet het volgende:
Je hebt het zelf echt niet door he.
Nee, want ik weet wat ik werkelijk vind. En dat is wat anders dan de woorden die mensen mij in de mond leggen of te opvattingen die ik krijg aangeleund.
pi_148770387
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 januari 2015 10:13 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Nee, want ik weet wat ik werkelijk vind. En dat is wat anders dan de woorden die mensen mij in de mond leggen of te opvattingen die ik krijg aangeleund.
Allicht dat je dan bij jezelf te rade moet gaan hoe het komt dat de mensen dan die opvatting zo over je hebben. Zou dat wellicht liggen aan je taalgebruik - in combinatie met de standaard generaliseringen (in Saoedie Arabie hakken ze hoofden af, dus ik ga naar geen enkel moslimland). Ik zeg, grote kans.
Allah Al Watan Al Malik
pi_148770389
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 januari 2015 10:13 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Je zegt het allemaal zelf. Tussen de regels door lezen, noemde jij het toch?
pi_148770392
quote:

[..]

Islamofobie is echt een bizar modewoord geworden. Natuurlijk kan er haat of geweld tegen moslims bestaan; iets dat afkeurenswaardig is. Maar ook kritiek op de religie en zaken als satire worden tegenwoordig met het grootste gemak "islamofobie" genoemd. Het is een holle kreet.

Is er trouwens ook een krachtige term voor de haat / aversie van een aanzienlijke groep moslims richting het westen?
pi_148770423
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 januari 2015 10:16 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Islamofobie is echt een bizar modewoord geworden. Natuurlijk kan er haat of geweld tegen moslims bestaan; iets dat afkeurenswaardig is. Maar ook kritiek op de religie en zaken als satire worden tegenwoordig met het grootste gemak "islamofobie" genoemd. Het is een holle kreet.

Is er trouwens ook een krachtige term voor de haat / aversie van een aanzienlijke groep moslims richting het westen?
Waarom probeer je satire te vermengen met echte moslimhaat om zo de hele term te vertroebelen?

Kan je de slachtoffers weer voor aanstellers uitmaken.

:{
pi_148770460
quote:

[..]

Islamofobie is dan ook de term die de angst van bepaalde groepen niet-moslims jegens moslims én hun geloof dekt. Moslimhaat is, zoals het woord het ook zegt: haat/aversie jegens moslims. Gelijk aan anti-semitisme als het gaat om Joden.

Haat jegens het Westen is een vrij duidelijke omschrijving voor een (klein) deel van de moslims die een hekel heeft jegens het Westen.
Allah Al Watan Al Malik
pi_148770464
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 januari 2015 10:06 schreef Kosmoproleet het volgende:

[..]

Dit is goedpraten, bagetalliseren met een sausje blaming the victim erin.
Opnieuw is dit niet een adequate samenvatting van mijn mening. Ik praat niks goed, ik keur het nadrukkelijk af. Maar ik wijs op de context van deze gebeurtenissen. Ze vinden plaats in de week na een terreurdaad door moslim-extremisten waarbij 16 onschuldige doden zijn gevallen. Het hele land is in rep en roer. Con-text.

Binnen die context vind ik 50 incidenten op circa 2,5 miljoen Franse moslims. Het gaat om 0,002 procent van het totale aantal moslims in Frankrijk. Voor de mensen die het betreft, is het altijd vervelend, maar er zijn grotere problemen in de wereld. Echt waar.
pi_148770498
quote:
15s.gif Op zaterdag 17 januari 2015 10:20 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Opnieuw is dit niet een adequate samenvatting van mijn mening. Ik praat niks goed, ik keur het nadrukkelijk af. Maar ik wijs op de context van deze gebeurtenissen. Ze vinden plaats in de week na een terreurdaad door moslim-extremisten waarbij 16 onschuldige doden zijn gevallen. Het hele land is in rep en roer. Con-text.

Binnen die context vind ik 50 incidenten op circa 2,5 miljoen Franse moslims. Het gaat om 0,002 procent van het totale aantal moslims in Frankrijk. Voor de mensen die het betreft, is het altijd vervelend, maar er zijn grotere problemen in de wereld. Echt waar.
Op die wijze kunnen we de 18 doden na de aanslagen in Parijs ook in een context plaatsen, waardoor het eigenlijk er helemaal niet toe doet. Er zijn dan grotere problemen in de wereld. Hoeveel mensen gaan er dood aan ebola, bijvoorbeeld.
Allah Al Watan Al Malik
pi_148770502
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 januari 2015 10:12 schreef KoosVogels het volgende:
Troost je met de gedacht dat Elf een eenzame autist is.

Die jongen weet dus gewoon niet beter.
Ik stel vast dat Mutant01 schrijft "En terecht, moet je maar geen moslim zijn" en ik stel vast dat Kosmoproleet herhaaldelijk mijn mening foutief samenvat in oneliners, terwijl ik zelf genuanceerd, gereserveerd en uitvoerig reageer.

Verder laat ik je beweringen gewoon van me afglijden.
  zaterdag 17 januari 2015 @ 10:22:54 #81
262 Re
Kiss & Swallow
pi_148770509
grappige topics dit altijd wel, soort koekje van eigen deeg retoriek commentaar om het vervolgens weer lekker om te draaien naar de "grote" discussie

wat ik lees is dat een schizofrene zieke man een ander vermoordt in opdracht van zijn zieke geest, lijkt me weinig fobie bij te pas komen in dit geval.
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_148770549
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 januari 2015 10:18 schreef Kosmoproleet het volgende:

[..]

Waarom probeer je satire te vermengen met echte moslimhaat om zo de hele term te vertroebelen?

Kan je de slachtoffers weer voor aanstellers uitmaken.

:{
Dit had niks met satire te maken, wat ik schreef. Ik erger me aan het gemak en de gretigheid waarmee zaken het label "islamofobie" krijgen. Ik snap überhaupt niet dat het woord bestaat, eigenlijk. Christofobie, Hindoefobie of Atheïsmofobie zijn ook geen gangbare woorden in de taal.
pi_148770579
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 januari 2015 10:25 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Dit had niks met satire te maken, wat ik schreef. Ik erger me aan het gemak en de gretigheid waarmee zaken het label "islamofobie" krijgen. Ik snap überhaupt niet dat het woord bestaat, eigenlijk. Christofobie, Hindoefobie of Atheïsmofobie zijn ook geen gangbare woorden in de taal.
U wenst een speciaal woord? Zoals anti-semitisme? Immers ik hoor je daar niet over klagen.
Allah Al Watan Al Malik
pi_148770646
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 januari 2015 10:22 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Op die wijze kunnen we de 18 doden na de aanslagen in Parijs ook in een context plaatsen, waardoor het eigenlijk er helemaal niet toe doet. Er zijn dan grotere problemen in de wereld. Hoeveel mensen gaan er dood aan ebola, bijvoorbeeld.
Het is sowieso altijd goed om zaken in hun context te plaatsen. De ene gebeurtenis heeft meer impact dan de ander. De moord op Pim Fortuyn heeft een grotere maatschappelijke relevantie dan de moord op ome Henk van 3 hoog achter.

Het aantal doden door Ebola sinds de uitbraak is trouwens ruim 8400. Alleen al het aantal Iraakse burgerslachtoffers in 2014 is ruim 17.000. In Syrië zijn die cijfers een veelvoud. Moslims die moslims afslachten; over problemen gesproken.
pi_148770670
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 januari 2015 10:32 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Het is sowieso altijd goed om zaken in hun context te plaatsen. De ene gebeurtenis heeft meer impact dan de ander. De moord op Pim Fortuyn heeft een grotere maatschappelijke relevantie dan de moord op ome Henk van 3 hoog achter.

Het aantal doden door Ebola sinds de uitbraak is trouwens ruim 8400. Alleen al het aantal Iraakse burgerslachtoffers in 2014 is ruim 17.000. In Syrië zijn die cijfers een veelvoud. Moslims die moslims afslachten; over problemen gesproken.
Dan hebben we het nog niet eens over Mexicanen die elkaar afslachten. Die teller staat op ruim 120.000 doden. Per jaar komen er in Mexico 30.000 mensen om door de drugsoorlog.
Allah Al Watan Al Malik
pi_148770684
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 januari 2015 10:32 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Dude :')

Hoe arbitrair kan je definitie zijn.
pi_148770688
quote:

[..]

Het hoeft geen holle kreet te zijn maar idd omdat het door sommige mensen, ook in dit topic, te pas en onpas gebruikt wordt begint het wel een holle frase te worden. Hetzelfde dat de defenitie van discriminatie door velen niet goed begrepen wordt.

quote:
Conservatisme? Er zou een verlichtings golf binnen de islam moeten plaatsvinden waarmee men het geloof moderniseert naar de huidige tijd.

Bijvoorbeeld:
Het argument dat men geen plaatjes van mensen mag maken omdat het zogenaamd tegen wat oude regeltjes is gebruikt men alleen maar als het hun uitkomt. Verder maken ze wel vrolijk overal foto en video opnames met mensen erop en plaatsen deze op internet en dat kan dan opeens wel.
  zaterdag 17 januari 2015 @ 10:42:25 #88
205222 betyar
Egyedül vagyunk
pi_148770786
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 januari 2015 09:53 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

1 schietpartijtje tegen 50 incidenten.... Geef mij dan maar 1 schietpartijtje.
pi_148770833
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 januari 2015 10:42 schreef betyar het volgende:

[..]

1 schietpartijtje tegen 50 incidenten.... Geef mij dan maar 1 schietpartijtje.
doden of alleen wat materiële schade? Geef mij maar alleen wat materiële schade.
pi_148770857
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 januari 2015 10:25 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Islamofobie is dan ook een uitvinding uit de koker van de OIC om islamkritiek in het verdachte hoekje te drukken. Mensen die dit woord gebruiken hebben meestal een agenda.
  zaterdag 17 januari 2015 @ 10:51:42 #91
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_148770915
Duidelijk een lone wolf incident.
  zaterdag 17 januari 2015 @ 10:53:16 #92
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_148770933
Ok, heeft er al iemand "Je suis El Makouli" geroepen? :{

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
  zaterdag 17 januari 2015 @ 10:54:11 #93
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_148770941
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 januari 2015 10:48 schreef Quiche_lorraine het volgende:

[..]

Islamofobie is dan ook een uitvinding uit de koker van de OIC om islamkritiek in het verdachte hoekje te drukken. Mensen die dit woord gebruiken hebben meestal een agenda.
Het lijkt hier wel of je de term antisemitisme aan het beschrijven bent. :{

Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_148770961
Het is een afschuwelijk daad.

Maar als je daar zo provocerend woont in het zuiden van Frankrijk kun je er op wachten.
Charity is injurious unless it helps the recipient to become independent of it.
Socialisten vechten allang niet meer tegen het kapitalisme maar tegen de realiteit.
  zaterdag 17 januari 2015 @ 10:59:51 #95
412436 girlygirl8
HappyBeingMe:D
pi_148771012
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 januari 2015 10:56 schreef Rockefellow het volgende:
Het is een afschuwelijk daad.

Maar als je daar zo provocerend woont in het zuiden van Frankrijk kun je er op wachten.
wtf did I just read 8)7
pi_148771105
quote:
15s.gif Op zaterdag 17 januari 2015 10:54 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Het lijkt hier wel of je de term antisemitisme aan het beschrijven bent. :{

Het begrip antisemitisme is groot gemaakt door notoire jodenhaters. Afhankelijk van hoe je er tegenaan kijkt kan je een dergelijke redenering mutatis mutandis ook voor 'islamofobie' opzetten. Ik vind er wel wat inzitten, islamofobie wordt groot gemaakt door islamietenhaters. Goed denkwerk van je.
pi_148771223
quote:
13s.gif Op zaterdag 17 januari 2015 10:35 schreef Kosmoproleet het volgende:

[..]

Dude :')

Hoe arbitrair kan je definitie zijn.
Je hebt gelijk. De vergelijking was niet helemaal terecht. Want bij de Ebola-epidemie lijkt het einde in zicht. Kunnen we van ISIS nog niet zeggen.
pi_148771305
quote:
15s.gif Op zaterdag 17 januari 2015 10:53 schreef BansheeBoy het volgende:
Ok, heeft er al iemand "Je suis El Makouli" geroepen? :{

Ja, jij nu, als eerste. Ik zou gauw T-shirts en andere merchandise laten maken. ^O^
Waarom trouwens de achternaam van die man? "Je suis Mohamed" is niet toegestaan?
  zaterdag 17 januari 2015 @ 11:26:28 #99
262 Re
Kiss & Swallow
pi_148771420
alle definities zijn aan corrosie en verdunning onderhevig, dat discussieert nou eenmaal wat makkelijker
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_148771424
quote:

[..]

Islamofobie is echt een bizar modewoord geworden. Natuurlijk kan er haat of geweld tegen moslims bestaan; iets dat afkeurenswaardig is.
Valt wel mee toch? Moslims staan vrijwel overal slecht te boek. Waar de islam toe kan leiden zien we dagelijks.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')