Heb je de Oscar-nominaties al gezien? Whiplash lijkt grote kanshebber voor Best Movie te gaan wordenquote:
Staat Whiplash al op Popcorn Time?quote:Op zaterdag 17 januari 2015 02:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Heb je de Oscar-nominaties al gezien? Whiplash lijkt grote kanshebber voor Best Movie te gaan worden
Ik gebruik Moviebox, daar staat hij wel op. Dus denk ook wel op PTquote:Op zaterdag 17 januari 2015 02:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Staat Whiplash al op Popcorn Time?
Ga hem wel even kijken dan
Klopt. Gone Girl is ook niet genomineerd. Zijn iets te commercieel denk ikquote:Op zaterdag 17 januari 2015 02:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
Waarom is Interstellar niet genomineerd?
Veel betere film dan Boyhood imo
Daarom hecht ik ook niet teveel waarde aan dat soort verkiezingen.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 02:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Klopt. Gone Girl is ook niet genomineerd. Zijn iets te commercieel denk ik
Net als dat Wolff of Wall Street verleden jaar niet genomineerd wasx
Oh wel genomineerd trouwens, alleen niks gewonnen.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 02:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Daarom hecht ik ook niet teveel waarde aan dat soort verkiezingen.
Net als ik dat ik bijvoorbeeld vrij weinig waarde hecht aan de Gouden Bal verkiezing met voetbal.
Leuk voor die makers als ze hem winnen, maar ik kan er verder niks mee.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 02:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh wel genomineerd trouwens, alleen niks gewonnen.
Het blijven de belangrijkste filmprijzen. En de films zijn altijd wel van hoog niveau verder
Ik probeer altijd wel alle genomineerde films te kijken jaquote:Op zaterdag 17 januari 2015 02:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Leuk voor die makers als ze hem winnen, maar ik kan er verder niks mee.
Alleen leuk als je zin hebt in een goede film kijken dat je even ziet wie er genomineerd zijn zodat je die kan gaan kijken.
Doagquote:Op zaterdag 17 januari 2015 02:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
Whiplash nog niet op Popcorn Time dus, jammer.
Ik ga wel slapen, vind het prima geweest zo. Trust0n
omgquote:Op zaterdag 17 januari 2015 00:02 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dat is al 3 a 4 uur eerder. Ga zo door![]()
Maar half 2 is nog wel erg laat, dat weetje he
Die onderste vind ik echt mooi.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 23:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Meet Evy & Luna
Johannes, Pax, Toto en ik zitten in een groepsapp. Johannes reageert heel vaak veel te laat, zo had die een keer 650+ berichten en een keer 1551 berichten om te lezen.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 01:07 schreef Amarantha het volgende:
Als geluid wel aan staat heb ik de groepsapp sowieso ook op stil. Had tijdje terug meer dan 400 berichtjes in 2½ uur. Moet er toch niet aandenken dat mijn telefoon 400 keer ging pingelen
ging hij die ook echt lezenquote:Op zaterdag 17 januari 2015 10:25 schreef Etsu het volgende:
[..]
Johannes, Pax, Toto en ik zitten in een groepsapp. Johannes reageert heel vaak veel te laat, zo had die een keer 650+ berichten en een keer 1551 berichten om te lezen.
Volgens mij niet, maar ik kan me voorstellen dat hij mijn berichten niet wil missen en ze toch heeft gelezen.quote:
Dat kan ik me niet voorstellen.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 10:27 schreef Etsu het volgende:
[..]
Volgens mij niet, maar ik kan me voorstellen dat hij mijn berichten niet wil missen en ze toch heeft gelezen.
Was de sushi lekker gister?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |