quote:Op zaterdag 17 januari 2015 02:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
En later blijf je maar bij elkaar omdat je het toch gewend bent en je bang bent dat je hele leven anders gaat worden
je hoeft ook niet de 24/7 met elkaar bezig te zijn..quote:Op zaterdag 17 januari 2015 02:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
En later blijf je maar bij elkaar omdat je het toch gewend bent en je bang bent dat je hele leven anders gaat worden
niet???quote:Op zaterdag 17 januari 2015 02:27 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
je hoeft ook niet de 24/7 met elkaar bezig te zijn..
quote:
Nee Rutger is niet heel aantrekkelijk neequote:
vond m bij pownews echt een sukkelquote:Op zaterdag 17 januari 2015 02:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee Rutger is niet heel aantrekkelijk nee
Dat zeg ik nergens Hans.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 02:27 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
je hoeft ook niet de 24/7 met elkaar bezig te zijn..
Laatste tijd wel maar hij heeft echt geniale interviews gedaan natuurlijkquote:Op zaterdag 17 januari 2015 02:30 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
vond m bij pownews echt een sukkel
vast maar vind zijn manier van doen altijd beetje kinderachtigquote:Op zaterdag 17 januari 2015 02:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Laatste tijd wel maar hij heeft echt geniale interviews gedaan natuurlijk
Welke school is dit?quote:Op zaterdag 17 januari 2015 02:33 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
vast maar vind zijn manier van doen altijd beetje kinderachtig
Mijn kattenquote:
Je hebt je kat naar JR vernoemd?quote:Op zaterdag 17 januari 2015 02:36 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Witje JR ligt al de hele tijd op mijn buik te snurken
witje senior liep net hele tijd rondjes onder mijn stoelquote:Op zaterdag 17 januari 2015 02:36 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Witje JR ligt al de hele tijd op mijn buik te snurken
Gewoon op WP dusquote:Op zaterdag 17 januari 2015 02:39 schreef Snowbells het volgende:
Maar lijkt op wp's kat (dik klein en kort)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |