Iemand anders poste dit hier. Jouw aanvallend gedrag is denk ik slechter voor de sfeer dan wat afbeeldingen die gedeelt worden.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 17:14 schreef Djibril het volgende:
[..]
Heb jij bronnen die bevestigen wat jij beweert? Want jij gooit met cijfers vaak en wazige foto’s. Graag volgende keer bronvermelding anders blijf je maar weg hier.
Het tragische is, is dat er een aanzienlijke kans bestaat dat hij hierin gelijk krijgt.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 13:23 schreef Slayage het volgende:
waarvan landis het meest vocale is tegen een bepaalde vorm van ingrijpen, omdat hij zegt wanneer wij de opstandelingen (soennieten) steunen, er een etnische schoonmaak van minderheden zal plaatsvinden, hij krijgt aan het einde van de discussie vanuit het publiek ook de meeste reacties, waar veel syrische activisten zitten, hij krijgt nog net geen schoen naar zijn hoofd![]()
Dank. Klinkt best gebalanceerd allemaal, had toch m'n twijfels toen ik zag dat het instituut was vernoemd naar McCainquote:één van het pro ingrijpen kant zegt, dat syrie een microkosmos is voor de opmaak van het midden oosten (inclusief turkije en iran) namelijk 80 % soennitisch en 20% overig waarvan het grote deel sjiitisch, hij zegt dat de amerikanen nu feitelijk aan de kant van de sjieten strijden tegen de soennieten, die de overgrote meerderheid is, "and they are mad as hell, and they are going to make us pay" misschien verwoord hij het dramatisch, maar zo is het wel
Klopt, de SAA is daar nog aanwezig maar zit vooral in de basis. NDF is in de meerheid. Ik lees van een aantal activisten dat een paar Syrische officieren aan het bemiddelen zijn, maar de gevechten gaan tot nu toe door.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 15:52 schreef IPA35 het volgende:
NDF en Koerden vechten, SAA probeert te bemiddelen.
Gevechten zijn begonnen en Kawkab zegt men, en dat daar alleen maar NDF is maar dat is een legerbasis dus vraag ik me dat af.
Hij heeft gewoon gelijk hoor. Dit is al de zoveelste keer dat de NDF een conflict begint.quote:
YPG zit militair gezien in een lastige situatie, zij zijn helemaal niet in de positie om stoer te gaan doen tegen Damascus. In Hasakah en Qamishli kunnen ze dit inderdaad doen omdat SAA hier nogal zwak is (ze zijn wel flink Arabieren en Assyriërs aan het trainen overigens de laatste tijd).quote:Op zaterdag 17 januari 2015 18:18 schreef Senor__Chang het volgende:
[..]
NDF tuiggedrag wordt simpelweg niet getolereerd in Rojava. Maar gelukkig is de SAA er nog om die gasten weer op hun plek te wijzen. Beetje zwakke comment weer IPA. Laat je emotioneel niet te veel meeslepen in deze onzin.
Pff zelfs al licht voorbarige berichten voorbij zien komen dat de YPG de luchthaven van Qamishli zou hebben omsingeld en dat de SyAAF bombardementen aan het uitvoeren is in Hasakah.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 18:56 schreef Frikandelbroodje het volgende:
Klopt, de SAA is daar nog aanwezig maar zit vooral in de basis. NDF is in de meerheid. Ik lees van een aantal activisten dat een paar Syrische officieren aan het bemiddelen zijn, maar de gevechten gaan tot nu toe door.
Bron ?quote:Op zaterdag 17 januari 2015 18:56 schreef Frikandelbroodje het volgende:
[..]
Dit is al de zoveelste keer dat de NDF een conflict begint.
Nogmaals jij noemt cijfers, dus kom ook met bronnen die je cijfers ondersteunen of doe dat niet. Je bent hier al eerder op gewezen.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 18:51 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Iemand anders poste dit hier. Jouw aanvallend gedrag is denk ik slechter voor de sfeer dan wat afbeeldingen die gedeelt worden.
Dat lijkt me bullshit. In ieder geval heeft de YPG weer laten zien wie de baas is, redelijk wat terreinwinst zoals politiebureau's ed die zijn overgenomen door hen.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 18:58 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Pff zelfs al licht voorbarige berichten voorbij zien komen dat de YPG de luchthaven van Qamishli zou hebben omsingeld en dat de SyAAF bombardementen aan het uitvoeren is in Hasakah.
Mijn geheugen.quote:
Die terreinwinst hebben ze niks aan naar het schijnt.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 19:58 schreef Frikandelbroodje het volgende:
[..]
Dat lijkt me bullshit. In ieder geval heeft de YPG weer laten zien wie de baas is, redelijk wat terreinwinst zoals politiebureau's ed die zijn overgenomen door hen.
twitter:hassaka_media twitterde op zaterdag 17-01-2015 om 18:04:20Regime conditions:- YPG to withdraw all forces up to Sabagh CP-Prisoner swap between both sides. reageer retweet
Zou kunnen, maar zover ik weet hebben ze de vorige keren ook nooit terrein teruggegeven.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 20:03 schreef UpsideDown het volgende:
[..]
Die terreinwinst hebben ze niks aan naar het schijnt.twitter:hassaka_media twitterde op zaterdag 17-01-2015 om 18:04:20Regime conditions:- YPG to withdraw all forces up to Sabagh CP-Prisoner swap between both sides. reageer retweet
Ik geloof het ook niet meteen, dat account is ook van een salafist die alleen maar zit te kankeren op de SAA en YPG, dus niet direct betrouwbaar.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 20:05 schreef Frikandelbroodje het volgende:
[..]
Zou kunnen, maar zover ik weet hebben ze de vorige keren ook nooit terrein teruggegeven.
Oh kijk dat verklaart een hoop. Ik vond het al raar dat ik geen enkele Koerdische activist erover zag spreken. Ik volg die salafisten nooit dan ga ik me veel te veel ergeren, en dat doe ik al genoeg bij sommige twitteraccountsquote:Op zaterdag 17 januari 2015 20:08 schreef UpsideDown het volgende:
[..]
Ik geloof het ook niet meteen, dat account is ook van een salafist die alleen maar zit te kankeren op de SAA en YPG, dus niet direct betrouwbaar.
Syriacs joining the party...twitter:SyriacMFS twitterde op zaterdag 17-01-2015 om 19:09:24BREAKING NEWS : Clashes between YPG/MFS and Syrian Regime Forces in Hassake. YPG & MFS in control of Police-Regime headquarter. reageer retweet
quote:Op zaterdag 17 januari 2015 21:04 schreef IPA35 het volgende:
Paar air strikes hier en daar om die bergturkjes een lesje te leren s.v.p.
twitter:SyriacMFS twitterde op zaterdag 17-01-2015 om 19:21:03BREAKING NEWS : The biggest checkpoint to enter in Hassake is under the control of MFS & YPG. reageer retweet
YPG heeft dit nodig als excuus om de uitnodiging voor Moskou van paar dagen geleden af te kunnen zeggen.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 22:00 schreef Senor__Chang het volgende:
Wat een overdreven gedoe.Dit is vaker voorgekomen en het zal zoals gewoonlijk morgen alweer vergeten zijn.
Dat hopen we dan maar.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 22:00 schreef Senor__Chang het volgende:
Wat een overdreven gedoe.Dit is vaker voorgekomen en het zal zoals gewoonlijk morgen alweer vergeten zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |