Het heeft er meer mee te maken dat andere landen vaak nog veel erger zijn.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 22:05 schreef FlesWater het volgende:
Trots zijn op een land vol met PVV-tokkies.
Mensen zijn sowieso klachtwaardig.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 22:06 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Het heeft er meer mee te maken dat andere landen vaak nog veel erger zijn.
Inderdaad, mensen die niet Django Wagner prefererenquote:Op vrijdag 16 januari 2015 22:08 schreef Kermit. het volgende:
Hoe kunnen jullie blij zijn met dit land?
Muziek zoals Frans Bauer, delicatessen zoals frikandel en hutspot en een regering die geen keuzes maakt. 50% van de mensen is een tokkie en 90% van de mensen loopt met wat de massamedia zegt.
Beschrijving van zo een beetje elk land in de wereld. Ze hebben allemaal hun Frans Bauers. Misschien wel meer dan 50% is een tokkie. En laten we maar ophouden over de regeringen in andere landen.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 22:08 schreef Kermit. het volgende:
Muziek zoals Frans Bauer, delicatessen zoals frikandel en hutspot en een regering die geen keuzes maakt. 50% van de mensen is een tokkie en 90% van de mensen loopt met wat de massamedia zegt.
Oliebollen,zuurkool, en de KRINGVERJAARDAG.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 22:08 schreef Kermit. het volgende:
Gelukkig is het in het buitenland compleet anders.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 22:08 schreef Kermit. het volgende:
Sinterklaas maakt een hoop goedquote:Op vrijdag 16 januari 2015 22:08 schreef Kermit. het volgende:
wow echt waar? supercool vertel me meer van je wereldkennis oh wijze manquote:Op vrijdag 16 januari 2015 22:17 schreef Kermit. het volgende:
In het buitenland is het zeker anders, ik heb in Nice en in Quebec gewoond. Mensen zijn daar veel chillen en delen het leven graag met je. Hier is ieder op zich zelf en gedraagt zich asociaal. Maar toch blijf ik een jongeman uit Nederland
boehoehoequote:Op vrijdag 16 januari 2015 22:17 schreef Kermit. het volgende:
In het buitenland is het zeker anders, ik heb in Nice en in Quebec gewoond. Mensen zijn daar veel chillen en delen het leven graag met je. Hier is ieder op zich zelf en gedraagt zich asociaal. Maar toch blijf ik een jongeman uit Nederland
Dat achterlijke voetballetje wat je hebt zegt al genoeg. Te dom om te poepen.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 21:57 schreef Kermit. het volgende:
Waarom denken Nederlanders dat ze zoveel betekend in het buitenland. 90% weet niet eens waar Nederland ligt en ze associëren Nederland alleen maar met drugs en voetbal.
Maar elke Nederlander rukt op de zogenaamde status die de Nederlanders hebben. Rijk, ruimdenkend en innovatief. Maar we stellen helemaal niks voor.
Het ergste is nog de uitspraak 'If it ain't Dutch it ain't much'.
De meest toepasselijke gezegde is dutch courage want de Nederlander is over het algemeen een loser maar met drank op doen ze tof.
zin om een rondje in m'n rolstoel te rijden?quote:Op vrijdag 16 januari 2015 22:55 schreef DeLepelaar het volgende:
Nederland zit internationaal zeer hoog bij bevriende naties. Val Nederland aan en je hebt een probleem.
Wut?quote:Op vrijdag 16 januari 2015 22:57 schreef Manke het volgende:
[..]
zin om een rondje in m'n rolstoel te rijden?
Goed argument jaquote:Op vrijdag 16 januari 2015 22:55 schreef DeLepelaar het volgende:
Nederland zit internationaal zeer hoog bij bevriende naties. Val Nederland aan en je hebt een probleem.
Jawelquote:Op vrijdag 16 januari 2015 22:57 schreef Manke het volgende:
[..]
zin om een rondje in m'n rolstoel te rijden?
Oke man, heb je ook een rijtje waarbij nederland tot de minste tien procent behoord?quote:Op vrijdag 16 januari 2015 23:17 schreef Igen het volgende:
Nederland heeft de 17e grootste economie ter wereld.
Nederland eindigde 13e in het medailleklassement van de Olympische Spelen 2012.
Nederland staat 12e wereldwijd qua aantal Nobelprijswinnaars.
Nederland staat 5e op de Fifa-wereldranglijst
Nederland was een van de 5 grote koloniale wereldrijken
Amsterdam is een van de 25 belangrijkste steden ter wereld
...
Dat is beter dan wat minstens 90% van de andere landen ter wereld presteren. En dat is dan nog niet eens per inwoner gerekend!
Want? Dat wil je graag? Emigreer dan.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 23:27 schreef mergbot het volgende:
[..]
Oke man, heb je ook een rijtje waarbij nederland tot de minste tien procent behoord?
Terechte klacht.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 21:57 schreef Kermit. het volgende:
Waarom denken Nederlanders dat ze zoveel betekend in het buitenland.
Sukkel. Zo een mannetje die denkt dat de invloed van Nederland ophoud bij de wereldkaart. Je vergist jezelf.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 23:33 schreef Werkman het volgende:
[..]
Terechte klacht.
Wij hebben gewoon te veel kapsones voor zo'n rotvlekkie op de kaart
Geen idee. Ik dacht aan een tropische sport zoals beachvolleybal, maar daarin is Nederland 4e geworden bij de vorige olympische spelen.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 23:27 schreef mergbot het volgende:
[..]
Oke man, heb je ook een rijtje waarbij nederland tot de minste tien procent behoord?
Tiener zwangerschappenquote:Op vrijdag 16 januari 2015 23:27 schreef mergbot het volgende:
[..]
Zeg, 'k bin gain 16 mear hej!quote:Op zaterdag 17 januari 2015 02:25 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Nikky, lekker ding da'j d'r bit
Is dat Limburgs?quote:
Nee, dit is gewoon een spraakgebrek.quote:
Los van het feit dat elke dag rijst eten ook gaat vervelen is dit natuurlijk wel behoorlijk triest jaquote:Op zaterdag 17 januari 2015 17:12 schreef KapiteinKoala het volgende:
Het ergste zijn nog die Nederlanders die in een ver exotisch land als Indonesië (ik spreek uit eigen ervaring) op zoek gaan naar een restaurant waar ze frikandellen en kroketten serveren omdat ze helemaal niks moeten hebben van alles dat geen "Hollandse kost" () is.
Op bali waar ik ben geweest heb je gewoon de mcdonalds, kfc en burgerking en die bezorgen ook nog eens 24/7quote:Op zaterdag 17 januari 2015 17:12 schreef KapiteinKoala het volgende:
Het ergste zijn nog die Nederlanders die in een ver exotisch land als Indonesië (ik spreek uit eigen ervaring) op zoek gaan naar een restaurant waar ze frikandellen en kroketten serveren omdat ze helemaal niks moeten hebben van alles dat geen "Hollandse kost" () is.
Ik was ook in Bali (Sanur) en het was dus een snackbar opgericht door een Nederlands iemand voor Nederlandse mensen die daar op vakantie waren.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 18:02 schreef Blauwebaret het volgende:
[..]
Op bali waar ik ben geweest heb je gewoon de mcdonalds, kfc en burgerking en die bezorgen ook nog eens 24/7
Ik zat 3 weken lang in Kuta, Beetje cultuur snuiven op het strand en in de discotheek. Maar inderdaad we hadden er 1 mee die luste niks dus die zat 9/10 een cheeseburger te knabbelen.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 18:04 schreef KapiteinKoala het volgende:
[..]
Ik was ook in Bali (Sanur) en het was dus een snackbar opgericht door een Nederlands iemand voor Nederlandse mensen die daar op vakantie waren.
quote:The origin of the phrase : During the bubonic plague of London (1665), the city was sealed off to avoid contamination. This meant no food was permitted in. The only people willing to trade with London were the Dutch, who left food on jetties and then would take the money left there. They used to steel their nerves with liquor before landing on the plague-infested shores, hence "Dutch courage." To this day, the Dutch still have the freedom of the river Thames, which was granted as a reward for their courage and kindness.
Elk land is het net niet, er is altijd wel wat op aan te merken. Zo niet, welk land is het dan volgens jou?quote:Op zondag 18 januari 2015 01:12 schreef WammesWaggel het volgende:
Nederland is vaak gewoon net niet.
Zwitserland, Noorwegen, USA.quote:Op zondag 18 januari 2015 01:24 schreef geblokkeerd het volgende:
[..]
Elk land is het net niet, er is altijd wel wat op aan te merken. Zo niet, welk land is het dan volgens jou?
Dat zijn wel de associaties van de buitenlanders die ik in het buitenland heb ontmoet. Verder is het een kutklacht.quote:
Dit!quote:Op vrijdag 16 januari 2015 22:01 schreef thewhiteguy het volgende:
Niet een beetje vaderland-liefde hebben
Volgens mij is dat nooit gebeurd, die man kan niet echt hebben bestaan. We zijn gewoon in de maling genomen, ooit is er iemand geweest die gewoon voor de grap dat soort filmpjes heeft opgenomen en iedereen is toen gaan doen alsof we echt iemand als president hadden die balkenende heette en er zo uitzag maar in werkelijkheid lagen we allemaal in een soort van tijdelijk coma oid.quote:
Man man manquote:Op zondag 18 januari 2015 02:25 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Volgens mij is dat nooit gebeurd, die man kan niet echt hebben bestaan. We zijn gewoon in de maling genomen, ooit is er iemand geweest die gewoon voor de grap dat soort filmpjes heeft opgenomen en iedereen is toen gaan doen alsof we echt iemand als president hadden die balkenende heette en er zo uitzag maar in werkelijkheid lagen we allemaal in een soort van tijdelijk coma oid.
Bestaat gewoon niet anders.
Nou zal het zijn dat het in Zwitserland en de Scandinavische landen misschien beter te toeven zijn dan hier, ook Australië en Nieuw Zeeland doen het best.quote:
Is dat belangrijk? alsof je jezelf altijd maar met de nummer 1 moet associëren.quote:Op zondag 18 januari 2015 01:36 schreef geblokkeerd het volgende:
[..]
En waar ga je wonen en waar heb je het op gebaseerd?
quote:Op vrijdag 16 januari 2015 21:57 schreef Kermit. het volgende:
De meest toepasselijke gezegde is dutch courage want de Nederlander is over het algemeen een loser maar met drank op doen ze tof.
Dit is de versie die ik geloof.quote:As far as I know Dutch courage came from the time of the pleages. When England was engulfed in the black dead, the Dutch were the only people brave enough to sail to the English coast and do trading. The way the trading was done, involved the English placing trading goods on the beach, then they would retreat end the Dutch would go on shore and pick up the trade goods in exchange leave there trade goods. The man that were brave enough to go on shore got drunk, as they tought that it would protect them from the black dead.
Britten houden van Nederland ivm de weed, hoeren en de hele nacht door zuipen.quote:Op zondag 18 januari 2015 13:21 schreef Individual het volgende:
[..]
[..]
Dit is de versie die ik geloof.
Nederland is mijlen beter georganiseerd dan de UK en Nederlanders zijn daarom ook geliefd.
Als ik boven een shoarmazaak in het centrum van Amsterdam woonde zou ik dat ook zeggen.quote:Op zondag 18 januari 2015 13:26 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Britten houden van Nederland ivm de weed, hoeren en de hele nacht door zuipen.
Verder boeit het ze qua bevolking niet super hoor.
Wij weten gewoon heel goed de waarde van dingen, een vrouw is bijvoorbeeld niet meer waard dan een man, daarom delen wij de rekening.quote:Op zondag 18 januari 2015 13:07 schreef getfitbysmith het volgende:
Idd Nederlanders zijn erg aso and gierig
Vrouwen houden van duidelijkheid en daarom is die reden bedacht door de kerken maar omdat minder mensen geloven moeten we soms de rekening verdelen. Wat weer resulteert in onbegrip en afwachtendheid wat resulteert in een mindere sfeer.quote:Op zondag 18 januari 2015 17:14 schreef geblokkeerd het volgende:
[..]
Wij weten gewoon heel goed de waarde van dingen, een vrouw is bijvoorbeeld niet meer waard dan een man, daarom delen wij de rekening.
quote:Op vrijdag 16 januari 2015 21:57 schreef Kermit. het volgende:
Waarom denken Nederlanders dat ze zoveel betekend in het buitenland. 90% weet niet eens waar Nederland ligt en ze associëren Nederland alleen maar met drugs en voetbal.
Maar elke Nederlander rukt op de zogenaamde status die de Nederlanders hebben. Rijk, ruimdenkend en innovatief. Maar we stellen helemaal niks voor.
Het ergste is nog de uitspraak 'If it ain't Dutch it ain't much'.
1. Mee eens, belasting belasting en nog meer belasting. Bovendien is alles hier veel duurder als je 't vergelijkt met Duitsland etc. Koopkracht? Die blijft alleen maar dalen. Van nivellering is er dus geen sprake (meer).quote:Op maandag 19 januari 2015 13:21 schreef corehype het volgende:
[..]
Nederland is een klote land. Elke dag komt er wel een acceptgiro kaart binnen.
Je kan potverdomme niet in de rust leven.
En ik denk dat iedereen dit vindt, maar niet iedereen is zo eerlijk als ondergetekende.
Veel mensen met een hont in Nederland.quote:Op maandag 2 februari 2015 12:12 schreef TheSatanSlayer het volgende:
Tja.... NL is gewoon een strond land....
Gierig ? Glazenhuisactie vergeten ?quote:Op zondag 18 januari 2015 13:07 schreef getfitbysmith het volgende:
Idd Nederlanders zijn erg aso and gierig
Belachelijk idd dat je in NL geen Nepalezen mag houden om glimmende gebouwen neer te zetten die leeg blijven..quote:
Op een gegeven moment ga je die dingen best missen hoor...quote:Op zaterdag 17 januari 2015 17:12 schreef KapiteinKoala het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |