Ik kan deze Fifa ook niks met wingers. Met centrale spelers ook niet trouwens.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 16:43 schreef DuTank het volgende:
[..]
Best gek. Ik kon de vorige FIFA's niks met wingers. Nu kan ik niks zonder wingers
quote:Op zaterdag 17 januari 2015 16:56 schreef HugoohAFCA het volgende:
Super jan ook weer gescoord zie ik.
Ik vind van wel. Silva is sneller en wendbaarder, en high AWR voor een CAM speelt heel fijn in mijn spel.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 15:59 schreef DeWesp het volgende:
Iemand ervaring met zowel IF Santi als SIF Silva? Heb nu Santi maar zit er aan te denken Silva te halen. Is hij die 300k meer waard?
Wingers zijn goedquote:Op zaterdag 17 januari 2015 16:52 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Ik kan deze Fifa ook niks met wingers. Met centrale spelers ook niet trouwens.
Nou, reuze spannend. Vanavond duik ik lekker vroeg mn bed inquote:Op zaterdag 17 januari 2015 17:11 schreef DarkSonic2 het volgende:
Vanavond gaat het los. Hele TOTY in packs, lightning rounds om 7, 9 en 11 uur.
In FIFA 14 speelde ik alleen maar met wingers. 1 team met IF Pelle en 1 team met SIF Adebayor. Die maakten allebei zoveel kopgoals dat het bijna cheaten was om ze te gebruiken.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 16:43 schreef DuTank het volgende:
[..]
Best gek. Ik kon de vorige FIFA's niks met wingers. Nu kan ik niks zonder wingers
Gomezquote:Op zaterdag 17 januari 2015 17:20 schreef DeWesp het volgende:
[..]
In FIFA 14 speelde ik alleen maar met wingers. 1 team met IF Pelle en 1 team met SIF Adebayor. Die maakten allebei zoveel kopgoals dat het bijna cheaten was om ze te gebruiken.
Ik probeer ook telkens wat uit maar ik val toch telkens terug op 4312. Kun je daar niks mee. Cabella als Cam? Diaby erachter.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 17:20 schreef Tim86 het volgende:
SIF Chiellini, SIF Griezmann inmiddels verkocht. Mijn 4222 team liep zo heerlijk in de honeymoon period en daarna werd het echt dikke schijt en worden de issues met de formatie duidelijk. Als ik tegen een normaal persoon speel die gewoon lekker een potje FIFA wil spelen is het prima, maar tegen al die gefrustreerde kinderen met ultra def/park the bus is het echt kut. Dan blijven de wide CAM spelers te verhangen, mis je een centrale CAM en sta je in de praktijk steeds met je 2 spitsen tegenover een blok van 4 tot 6 spelers. Met mijn 433(4) teams heb ik daar dan toch iets minder moeite mee omdat er meer beweging is tussen de linies. Ben nu maar wat formaties aan het uitproberen, maar als je graag een team met Laca, Benzema en Pogbaas wil zijn de opties toch redelijk beperkt..
Jovetic dan.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 17:22 schreef Kiid het volgende:
[..]
Gomez
CR7 rechtsbuiten en Gomez in de spitta, wat een goddelijke combinatie
ehm IF dus, foutje.quote:
4312 en 41212(2) vond ik echt heel chill voor de patch, maar nu kan ik er ook weinig/niks meer mee. Dan heb ik vaak dezelfde issues, alleen dan sta ik met 2 spitsen en een CAM in al die drukte omdat die formatie zo narrow is.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 17:23 schreef DeWesp het volgende:
[..]
Ik probeer ook telkens wat uit maar ik val toch telkens terug op 4312. Kun je daar niks mee. Cabella als Cam? Diaby erachter.
Dat heb ik ook nog geprobeerd gisteren, maar daar had ik ook weer dezelfde issues als in 4222, maar dan met spits en CF tegen al die verdedigers ipv 2 spitsen. Ik wil vooral een team dat niet te afhankelijk is van 1 of 2 man voorin, maar waarbij er veel beweging is en vrij onvoorspelbaar spel. Dat lukt me eigenlijk alleen met 433(4) nog maar. En ik dacht het dus met 4222 te hebben, maar dat viel uiteindelijk tegen.quote:
Dan speel je elke wedstrijd met 9 man. Want je LM en RM verstoppen zich heel de wedstrijden achter hun man.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 17:31 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dat heb ik ook nog geprobeerd gisteren, maar daar had ik ook weer dezelfde issues als in 4222, maar dan met spits en CF tegen al die verdedigers ipv 2 spitsen. Ik wil vooral een team dat niet te afhankelijk is van 1 of 2 man voorin, maar waarbij er veel beweging is en vrij onvoorspelbaar spel. Dat lukt me eigenlijk alleen met 433(4) nog maar. En ik dacht het dus met 4222 te hebben, maar dat viel uiteindelijk tegen.
41212 misschien maar eens uit de kast halen.
Daar had ik pre patch wel last van in die formatie ja. Maar ik wil zo graag iets met Laca en Benz samen..en Laca op CAM misbruiken is ook een beetje zonde. En op die plek zal hij ook niet beter zijn dan Cabella of Payet.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 17:33 schreef DeWesp het volgende:
[..]
Dan speel je elke wedstrijd met 9 man. Want je LM en RM verstoppen zich heel de wedstrijden achter hun man.
Jup, eredivisie ook een seconde of 30..quote:Op zaterdag 17 januari 2015 17:34 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Die FOX streams lopen echt flink achter zeg
Llorente!!! Samen met Asamoah en Joaquin was dat echt altijd prijs.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 17:20 schreef DeWesp het volgende:
[..]
In FIFA 14 speelde ik alleen maar met wingers. 1 team met IF Pelle en 1 team met SIF Adebayor. Die maakten allebei zoveel kopgoals dat het bijna cheaten was om ze te gebruiken.
Maak dat team van mij.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 17:37 schreef Tim86 het volgende:
Misschien 4-4-2 maar eens proberen met Pogba + Payet op CM en Ribery en Lucas op de flanken.
Mehh. Zijn wel prima teams, maar spitsenduo lijkt me niet echt top. Heb liever een complementair duo.quote:
Dus minimaal een met 90 pace.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 17:39 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Mehh. Zijn wel prima teams, maar spitsenduo lijkt me niet echt top. Heb liever een complementair duo.
84 en 89quote:Op zaterdag 17 januari 2015 17:40 schreef Bakkes. het volgende:
[..]
Dus minimaal een met 90 pace.
gr gr
Pace86.
twitter:EASPORTSFIFA twitterde op zaterdag 17-01-2015 om 17:00:07Full #TOTY XI available from 6pm UK. Let's welcome them with Lightning Rounds! #FUT http://t.co/vmemOz128x reageer retweet
Ik vind Robben echt veel beter eigenlijkquote:Op zaterdag 17 januari 2015 17:09 schreef Kiid het volgende:
[..]
Wingers zijn goed
Robben en Hazard zijn de beste. Vooral Hazard
Hazard is heel erg wendbaar, maar beide zijn erg goed.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 17:44 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik vind Robben echt veel beter eigenlijk
Voordeel van Hazard is dat hij ook erg goed met zijn weak foot is.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 17:47 schreef Kiid het volgende:
[..]
Hazard is heel erg wendbaar, maar beide zijn erg goed.
Als je meer voetbal wilt is 433(5) miss een goeie, moet je alleen wel een van je spitsen lozenquote:Op zaterdag 17 januari 2015 17:45 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
Als ik voor 1.2 miljoen Ribery en TOTY Silva op kan pikken dan is de boel compleet en kan ik nog 200k aan packs verneuken. Heb Matuidi ook nog als deze variant met Payet te aanvallend blijkt.
Ribery was echt kut in de 4 wedstrijden dat ik hem had.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 17:45 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
Als ik voor 1.2 miljoen Ribery en TOTY Silva op kan pikken dan is de boel compleet en kan ik nog 200k aan packs verneuken. Heb Matuidi ook nog als deze variant met Payet te aanvallend blijkt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |