Die NIF heb ik gisteren net gekocht.quote:
JBGSquote:Op zaterdag 17 januari 2015 15:40 schreef DarkSonic2 het volgende:
Holy shit die prijs van TOTY Ramos gaat echt als een gek omhoog.
Ik heb dat team van gisteren vanmorgen voor het eerst getest. Ciftci is tot nu toe dramatisch in het afmaken, nog geen goal met hem gescoord in 4 wedstrijden. Hij is wel sterk en redelijk goed in de lucht, maar hij schiet alles op de keeper of naast. Zijn finishing is dan ook niet echt hoogIn die paar potjes die ik speelde met dit team scoorde ik maar 5 goals
Brown 1x, Mackay-Steven 1x, Gonzalez 1x en Vietto (die ik in liet vallen voor Ciftci) 2x. Helaas ging mijn internet weer raar doen in de finale.
[..]
Die NIF heb ik gisteren net gekocht.
Zou voor Carzorla gaan vanwege de 5 vs 2 weak foot.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 15:59 schreef DeWesp het volgende:
Iemand ervaring met zowel IF Santi als SIF Silva? Heb nu Santi maar zit er aan te denken Silva te halen. Is hij die 300k meer waard?
Grapje. Ik heb maar 3,6kquote:Op zaterdag 17 januari 2015 16:01 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik heb een deja vu, volgens mij heb ik dit eerder gelezen.
SIF Silva valt zwaar tegen, zijn strength en lengte nekken hem heel vaak. Zeker als hij tegen een paar goede cm's en cdm's moet.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 15:59 schreef DeWesp het volgende:
Iemand ervaring met zowel IF Santi als SIF Silva? Heb nu Santi maar zit er aan te denken Silva te halen. Is hij die 300k meer waard?
Dat probleem had ik ook. Speelde 4231 met CAM's en had David Silva, Cazorla en Isco achter Aguero en ze kwamen er niet aan te pas.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 16:06 schreef MichaelMaaiveld het volgende:
[..]
SIF Silva valt zwaar tegen, zijn strength en lengte nekken hem heel vaak. Zeker als hij tegen een paar goede cm's en cdm's moet.
quote:Op zaterdag 17 januari 2015 14:10 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Kun je nagaan hoe slecht Feyenoord is
Voor iemand die zo vaak loopt te trollen hap je wel erg snelquote:Op zaterdag 17 januari 2015 16:23 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]![]()
Ga lekker eens in een weiland liggen ofzo joh.
niet lang danquote:
emnes maakt er zo nog 5quote:Op zaterdag 17 januari 2015 16:35 schreef Dudeweiser het volgende:
Ik denk dat Swansea gaat verliezen vandaag.
Best gek. Ik kon de vorige FIFA's niks met wingers. Nu kan ik niks zonder wingersquote:Op zaterdag 17 januari 2015 16:35 schreef DeWesp het volgende:
Ik heb mijn Robben trouwens ook maar weer verkocht. Ik kan deze FIFA echt niets met wingers. Dan is 650k best iets teveel van het goede.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |