Ik lieg niet eens.quote:
Daarna een Feratoetje ipv monaquote:
Ik zou japans niet eens van chinees kunnen onderscheiden denk ikquote:Op vrijdag 16 januari 2015 21:51 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik hou sowieso niet van Japans eten eigenlijk.
Alsof dat ooit gaat gebeurenquote:Op vrijdag 16 januari 2015 21:57 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik zal het onthouden voor het geval twi mij dumpt.
Lewd.quote:
Jij?!quote:Op vrijdag 16 januari 2015 21:58 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik zou japans niet eens van chinees kunnen onderscheiden denk ik
Altijdquote:
Fuck yeahquote:
eigenlijk gewoon alles ten westen van alaska en ten oosten van afghanistanquote:
Ik moet die tent in arnhem nog een keer proberenquote:Op vrijdag 16 januari 2015 21:59 schreef Dqod het volgende:
[..]
Altijd![]()
[..]
Fuck yeah
Zal ik zorgen dat ik die dag niet zoveel eet en veel water drink om m'n maag op te rekken
Doe het dan bij je voeten of hoog bij je benen, dan is het makkelijk te verbergen.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 22:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
Loka weg. Nu verveel ik me.
Dit voelt alsof ik een verliefde tiener ben. Even krassen.
quote:Op vrijdag 16 januari 2015 22:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
Pro tipquote:Op vrijdag 16 januari 2015 22:01 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Doe het dan bij je voeten of hoog bij je benen, dan is het makkelijk te verbergen.
Koi?quote:Op vrijdag 16 januari 2015 21:59 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik moet die tent in arnhem nog een keer proberen
Zijn wij niet meer goed genoeg nu?quote:Op vrijdag 16 januari 2015 22:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ja waar jullie laatst zijn geweest.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 22:05 schreef Dqod het volgende:
[..]
Koi?
Die is wel goed iig
[..]
Zijn wij niet meer goed genoeg nu?
Wilde als verrassing Hep ophalen op het station. Hij kwam niet uit de trein. Ik dacht dat ik hem gemist had dus liep naar de bus. Ook niet. Zijn telefoon lijkt uit.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 22:09 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Wat is er feerbeer?
Zeg het eens tegen ome Royco
Ask the chef? die is kutquote:Op vrijdag 16 januari 2015 22:07 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja waar jullie laatst zijn geweest.
Wij gaan altijd naar die andere, weet alleen zo ff de naam niet.
quote:Op vrijdag 16 januari 2015 22:10 schreef artelligence het volgende:
Fling gestuurd met joint. Reactie uit de VS
[ afbeelding ]
Fling...?quote:Op vrijdag 16 januari 2015 22:10 schreef artelligence het volgende:
Fling gestuurd met joint. Reactie uit de VS
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |