D'awwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwww so cute.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 21:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zonde man. Die van vorige week was wel lekker, maar niet zo lekker als ik had gehoopt.
Het lekkerste was dat ik hem kon delen.
Zou grondig schoonlikken. :$quote:
SORRYquote:
Wowquote:
Boh, zo schattig, ik wil zijn kattenwangetjes zachtjes rubben :$quote:Op vrijdag 16 januari 2015 21:45 schreef Myraela het volgende:
[..]
D'awwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwww so cute.
[ afbeelding ]
Had niemand om m mee te delenquote:Op vrijdag 16 januari 2015 21:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zonde man. Die van vorige week was wel lekker, maar niet zo lekker als ik had gehoopt.
Het lekkerste was dat ik hem kon delen.
Zo lagen we het hele weekendquote:Op vrijdag 16 januari 2015 21:45 schreef Myraela het volgende:
[..]
D'awwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwww so cute.
[ afbeelding ]
Was dan langsgekomenquote:
zou eerst motorboaten zodat de gorgonzola in het rond spettert :$quote:
Ik snap dat mensen het lekker vinden maar je wordt raar aangekeken als je zegt dat jij dat niet vindt.quote:
Spoedig weer een keertjequote:Op vrijdag 16 januari 2015 21:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zo lagen we het hele weekend
[..]
Was dan langsgekomen
Ja, komen ze enthousiast dat ze sushi willen eten. Moet je zeggen dat je het niet lust. Niet tof.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 21:47 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik snap dat mensen het lekker vinden maar je wordt raar aangekeken als je zegt dat jij dat niet vindt.
Er zat geen gorgonzola op mijn pizza, maar dat kan natuurlijk geregeld worden :$quote:Op vrijdag 16 januari 2015 21:47 schreef Watertornado het volgende:
[..]
zou eerst motorboaten zodat de gorgonzola in het rond spettert :$
Maybequote:Op vrijdag 16 januari 2015 21:47 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Als we ijs gaan eten doe je wel gewoon kleren aan he
Oh dat boeit me vrij weinig, maar die verontwaardiging die volgt is lachwekkend.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 21:48 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja, komen ze enthousiast dat ze sushi willen eten. Moet je zeggen dat je het niet lust. Niet tof.
in zo'n tent heb je doorgaans genoeg keuze. hou ook niet van dat opgerolde zeewier maar is genoeg andersquote:Op vrijdag 16 januari 2015 21:48 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja, komen ze enthousiast dat ze sushi willen eten. Moet je zeggen dat je het niet lust. Niet tof.
Ik hou sowieso niet van Japans eten eigenlijk.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 21:50 schreef Watertornado het volgende:
[..]
in zo'n tent heb je doorgaans genoeg keuze. hou ook niet van dat opgerolde zeewier maar is genoeg anders
Zo hoort het. Hier straks ook een bakkie chai naar binnen werkenquote:
Dit ja. Vaak zat met mensen geweest die alleen warme vleesgerechten bestellen.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 21:50 schreef Watertornado het volgende:
[..]
in zo'n tent heb je doorgaans genoeg keuze. hou ook niet van dat opgerolde zeewier maar is genoeg anders
Als je dat maar weetquote:Op vrijdag 16 januari 2015 17:37 schreef Myraela het volgende:
Die Faxie verzorgt zijn dates wel goed.
Bakkie kaneel.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 21:54 schreef Dqod het volgende:
[..]
Zo hoort het. Hier straks ook een bakkie chai naar binnen werken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |