over watquote:Op vrijdag 16 januari 2015 21:30 schreef PoisonPrince het volgende:
[..]
Dat is een van de sites waar intellectuelen hun bevindingen op posten.
zal het eens opzoeken een keerquote:Op vrijdag 16 januari 2015 21:35 schreef PoisonPrince het volgende:
[..]
waarover? genetica, medische wetenschappen etc...... je had het ook kunnen googlen.
Volgens mij heb je gewoon iets traumatiserend meegemaakt. Een foto van je moeders kut of zo. Dat idee krijg ik als ik je posts lees.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 20:40 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Beelde je het je in hoe dat eruit zou zien tussen je benen? Dat doe je dan voor niks want het gebeurd niet. Ik spring nog liever uit een helikopter met ipv een parachute in mijn rugzak een autoband dan dat ik ook nog maar één keer een vagina moet zien van zo dichtbij.
quote:Op vrijdag 16 januari 2015 18:27 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Hey Werkman. Zou je met dit soort niet-grappige plaatjes voortaan gewoon op 9gac willen blijven?
BVD,
Guus_Geluk7
dat kun je makkelijk zelf regelen. Wie zegt nou nee tegen jouquote:Op vrijdag 16 januari 2015 20:30 schreef Aberella het volgende:
[..]
Ik wil graag een intieme FOK!meet met Mortaxx.
Mortaxxquote:Op zaterdag 17 januari 2015 07:25 schreef madeliefff het volgende:
[..]
dat kun je makkelijk zelf regelen. Wie zegt nou nee tegen jou
Best logischquote:
Briljantquote:Op vrijdag 16 januari 2015 20:40 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Beelde je het je in hoe dat eruit zou zien tussen je benen? Dat doe je dan voor niks want het gebeurd niet. Ik spring nog liever uit een helikopter met ipv een parachute in mijn rugzak een autoband dan dat ik ook nog maar één keer een vagina moet zien van zo dichtbij.
Hoe klein precies?quote:Op zaterdag 17 januari 2015 07:56 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Wees mij okk af. Kleine marokkaan is het
Richt een clubje op om dit leed te verwerkenquote:Op zaterdag 17 januari 2015 07:56 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Wees mij okk af. Kleine marokkaan is het
Grapje G, swa.quote:Op zondag 18 januari 2015 01:26 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Richt een clubje op om dit leed te verwerken
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |