quote:Op vrijdag 16 januari 2015 19:40 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Naja je zag er wat hooliganig uit zeg maar, als dat je een hond in de voortuin hebt leven en heeeyooo roept snachts om 4 uur door de straten.
ja steek maar weer een stok tussen de wielen van mijn bijna quintpoststreak.quote:
Whut? Ik volg je niet.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 19:39 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Waarom wel? Het leven draait niet om sex, als ik iemand interresant vind om te leren kennen oid dan hoef ik er nog niet sex mee te hebben... mischien op een dag wel, maar niet meteen, belachelijk is dat.
Krijg bij je gelaat ook niet het idee dat je een mooie penis hebt.quote:
Hooligan hequote:Op vrijdag 16 januari 2015 19:42 schreef BaajGuardian het volgende:
Op vrijdag 16 januari 2015 19:41 schreef Slaap_Zak het volgende:
Ja hou nou maar weer op hequote:Op vrijdag 16 januari 2015 19:42 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Krijg bij je gelaat ook niet het idee dat je een mooie penis hebt.
Ik krijg zo'n impressie van een wat dikkige penis met wat scheefstand en zon puntige eikel.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 19:43 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Ja hou nou maar weer op hegodverdomme man
ik heb ook gevoel he
quote:Op vrijdag 16 januari 2015 19:43 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Ik krijg zo'n impressie van een wat dikkige penis met wat scheefstand en zon puntige eikel.
laat hem maarquote:
Heb je het topic gelezenquote:Op vrijdag 16 januari 2015 20:13 schreef madeliefff het volgende:
[..]
laat hem maar
Hij weet gewoon dat jij zijn hart zal breken daarom rent hij naar zijn computer
hij is raar .kijk hoe hij al uit zijn ogen kijkt.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 18:44 schreef dustbrain het volgende:
Op zich als je Baaj zijn fortos's bekijkt lijkt het best een normale gast. Hij zou zomaar prima chicks kunnen scoren. Dus hij moet wel een enorme dikke randdebiel zijn dat ie nog steeds maagd is.
alsof dat perse zo is. Het is niet altijd zoals de boekjes zeggenquote:Op vrijdag 16 januari 2015 19:38 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Ik ben ook niet echt bangig oid om met meisjens te praten maar ik had werkelijk nooit begrepen dat meisjens uitnodigen aan huis gelijk stond om innuendo voor een sexdate oid..
ik heb hem al uitgenodigd voor ern duel om dit uit te vechten maar hij reageert niet.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 20:13 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Heb je het topic gelezen
ik heb uitgehuild bij mijn vrouw
Er wordt zelden zo naar tegen me gedaan
quote:Op vrijdag 16 januari 2015 20:18 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ik heb hem al uitgenodigd voor ern duel om dit uit te vechten maar hij reageert niet.
het is een gansquote:Op vrijdag 16 januari 2015 18:31 schreef dustbrain het volgende:
[..]
Godverdomme flikker jij op. Guus geluk heten en die eend niet als avatar hebben. Waar slaat dat op.
heb je nog nieuwe lovematches gemaakt onlangs?quote:Op vrijdag 16 januari 2015 17:58 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Vrouwen vallen op een mate van zelfverzekerdheid.
Nou, als ik vervolgens thuis kom dan slaap ik vast buiten en daar is het nu het weer niet voor.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 20:23 schreef madeliefff het volgende:
[..]
heb je nog nieuwe lovematches gemaakt onlangs?
haha ik bedoel of je nog fokkers gekoppeld hebtquote:Op vrijdag 16 januari 2015 20:28 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Nou, als ik vervolgens thuis kom dan slaap ik vast buiten en daar is het nu het weer niet voor.
Ik wil graag een intieme FOK!meet met Mortaxx.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 20:29 schreef madeliefff het volgende:
[..]
haha ik bedoel of je nog fokkers gekoppeld hebt
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |