Ah, het positieve houden we er in 2015 ook lekker in?quote:
Als we winnen zijn ze blij en gaan ze rukken aan hun stokje.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 15:44 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ah, het positieve houden we er in 2015 ook lekker in?
Het is gokken, maar PSV is gewoon ook dit seizoen niet bijster sterk in uitwedstrijden. Het zou ook echt geen schande zijn om in Arnhem te verliezen.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 15:44 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ah, het positieve houden we er in 2015 ook lekker in?
Ik zie Vitesse niet in staat de counters van PSV te ontmantelen.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 15:48 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Het is gokken, maar PSV is gewoon ook dit seizoen niet bijster sterk in uitwedstrijden. Het zou ook echt geen schande zijn om in Arnhem te verliezen.
Ik had me een lekkerder begin van de 2e competitiehelft voor kunnen stellen dan meteen vol aan de bak moeten. Het zijn niet echt karaktervoetballers die mennekes van ons en puur op kwaliteitsverschil op de automatische piloot wedstrijden winnen op 80% zit er ook niet in.
Maar dat zal wel weer 'negatief' zijn.
Als ze zelf teruggetrokken gaan spelen kan dat wel, maar of ze daar het geduld voor hebben.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 15:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik zie Vitesse niet in staat de counters van PSV te ontmantelen.
Bosz kennende, speelt hij met 2 verdedigers, waarvan een van de twee Van der Heijden is.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 15:52 schreef Tarado het volgende:
[..]
Als ze zelf teruggetrokken gaan spelen kan dat wel, maar of ze daar het geduld voor hebben.
Ik zie ze wel in staat om de verdediging van PSV te ontmantelen.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 15:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik zie Vitesse niet in staat de counters van PSV te ontmantelen.
Daarom, blijft een vreemde vogel, maar zit genoeg voetbal in zijn ploeg.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 15:57 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Bosz kennende, speelt hij met 2 verdedigers, waarvan een van de twee Van der Heijden is.
Nu Ajax gewonnen heeft is eigenlijk alleen winst goed genoeg natuurlijk.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 16:01 schreef Lange_Lans het volgende:
Ik lees dat PSV nog nooit heeft verloren in de GelreDome. Dat geeft de burger moed.
Ik denk dat het mogelijk moet zijn.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 16:04 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Nu Ajax gewonnen heeft is eigenlijk alleen winst goed genoeg natuurlijk.
Waarom? Je moet appels niet met peren vergelijken, Ajax had een makkelijke tegenstander. Die hebben laatst ook 5 0 lontje gekregen van Vitesse.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 16:04 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Nu Ajax gewonnen heeft is eigenlijk alleen winst goed genoeg natuurlijk.
Om de 4 punten voorsprong vast te houden. Deel je ook een psychologische tik mee uit. Maar goed, ik acht de kans dus een stuk groter dat we niet winnenquote:Op zaterdag 17 januari 2015 16:28 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Waarom? Je moet appels niet met peren vergelijken, Ajax had een makkelijke tegenstander. Die hebben laatst ook 5 0 lontje gekregen van Vitesse.
quote:Op zaterdag 17 januari 2015 15:48 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Het is gokken, maar PSV is gewoon ook dit seizoen niet bijster sterk in uitwedstrijden. Het zou ook echt geen schande zijn om in Arnhem te verliezen.
Ik had me een lekkerder begin van de 2e competitiehelft voor kunnen stellen dan meteen vol aan de bak moeten. Het zijn niet echt karaktervoetballers die mennekes van ons en puur op kwaliteitsverschil op de automatische piloot wedstrijden winnen op 80% zit er ook niet in.
Maar dat zal wel weer 'negatief' zijn.
Je komt een ietsiepietsie negatief op me over inderdaadquote:Op zaterdag 17 januari 2015 15:59 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik zie ze wel in staat om de verdediging van PSV te ontmantelen.
Er wordt wel veel geluld over hoeveel PSV gegroeid is als team en mentaal maar de realiteit is dat er nog heel veel te groeien valt. Ik acht de kans dus groot dat we niet goed uit de startblokken komen. Ja, dat kan Vitesse ook overkomen maar ik verwacht dat die toch makkelijker op scherp staan, er komt immers een topclub op bezoek.
Groningen staat boven Vitessequote:Op zaterdag 17 januari 2015 16:28 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Waarom? Je moet appels niet met peren vergelijken, Ajax had een makkelijke tegenstander. Die hebben laatst ook 5 0 lontje gekregen van Vitesse.
Vertel maar wat er niet klopt aan wat ik zeg.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 19:13 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
[..]
Je komt een ietsiepietsie negatief op me over inderdaad![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |