Niet iedereen heeft fighting spirit.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 13:35 schreef Twiitch het volgende:
Wel slecht dat je jezelf door zo'n iel ventje laat aftuigen. Hij probeert nog niet eens terug te vechten.
Er wordt gesproken over een jongen, kan me voorstellen dat je als pubertje bang ben voor zo'n idioot.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 13:35 schreef Twiitch het volgende:
Wel slecht dat je jezelf door zo'n iel ventje laat aftuigen. Hij probeert nog niet eens terug te vechten.
Aan de andere kant: geen letsel en hij staat gelijk weer, terug meppen hoefde niet eens.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 13:35 schreef Twiitch het volgende:
Naja, puber die op z'n minst net zo groot is als de mishandelaar. Maarja, schrikeffect zal ook wel meespelen.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 13:36 schreef DroogDok het volgende:
[..]
Er wordt gesproken over een jongen, kan me voorstellen dat je als pubertje bang ben voor zo'n idioot.
Ik zou ook niet weten wat me zou overkomen. Zielig dat mensen pas na 10 klappen ingrepen terwijl er zo veel mensen waren.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 13:35 schreef Twiitch het volgende:
Het mooiste zijn die beschrijvingen. Zo shaming:quote:Op vrijdag 16 januari 2015 13:44 schreef Toto69 het volgende:
De kop van dat tokkiewijf zegt al genoeg.
1 man en 1 vrouw die elkaar afwisselen een groepje noemenquote:Op vrijdag 16 januari 2015 13:49 schreef paddy het volgende:
En weer staan omstanders te kijken en doen geen bal.
Met een groepje op 1 persoon. laffe honden.
Niet iedereen is een Mike Tyson. Better safe than sorry is een adagium wat voor velen opgaat in dit soort gevallen.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 13:49 schreef paddy het volgende:
Wat is er nou weer mis met goedkoop bier? Dat kan ook lekker zijn hoor.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 13:47 schreef DaveDave09 het volgende:
Hoe die guy ook loopt![]()
Doet me denken aan die tokkies die altijd om 10:30 de goedkoopste bier in de supermarkt kopen
quote:Op vrijdag 16 januari 2015 14:19 schreef Weltschmerz het volgende:
Vrouw tot 35 jaar, man vanaf 20 jaar, Zwols accent. Waarschijnlijk moeder en zoon dus.
Ik zou me er ook niet mee bemoeien en gewoon doorlopen, en in dit geval wel omdat ik de context totaal niet weet. Daar zie je mij echt niet tussenin komen.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 13:49 schreef paddy het volgende:
Vergeet niet dat het bijna allemaal vrouwen zijn, die grijpen toch minder snel in.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 13:49 schreef paddy het volgende:
Wat maakt dat nou uit? Als je plots voor je neus 2 man op een ander persoon ziet inbeuken is context irrelevant.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 14:21 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik zou me er ook niet mee bemoeien en gewoon doorlopen, en in dit geval wel omdat ik de context totaal niet weet. Daar zie je mij echt niet tussenin komen.
Heeft er iets mee te maken dat men automatisch uit gaat van een blank peroson. Als je alle "thank you captain obvious" zouden moeten benoemen zouden titels 2x zo lang zijn.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 14:24 schreef johnson555 het volgende:
wel dubbele maten zeg, er staat nergens dat ze blank zijn.
Waren dit negeres of Marrokanen dan stond er minimaal 10 x zwart of getint uiterlijk![]()
Politie bellen. Zou ik in ieder geval wel meteen doen. Wanneer ik een omstander was, zou ik dat toch wel doen denk ik. Nu ben ik er ook wel eens tussen gesprongen toen een groep jongens het op 1 iel jochie hadden gemunt. Ik ben niet sterk dus misschien niet slim, maar moet ik zeggen dat toen ik ingreep een oude Iranees (mijn bovenbuurman van toen) al snel meehielp. Jongens dropen af en moesten later van hun ouders excuses aanbieden. Een gevecht van een op een loop ik door. Een gevecht van een groep op 1 beschouw ik als laffe hyena's en hoop ik op een samenleving die verder komt dan horen zien en zwijgen.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 14:21 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik zou me er ook niet mee bemoeien en gewoon doorlopen, en in dit geval wel omdat ik de context totaal niet weet. Daar zie je mij echt niet tussenin komen.
Klinkt als een Don&Ad filmquote:Op vrijdag 16 januari 2015 14:39 schreef paddy het volgende:
Vorig jaar een verhaal van een FOK!ker gehoord. Haar dochter werd in een trein betast door een groep en niemand die iets deed.
Was de dochter van iemand die jij waardeerde kan ik mij herinneren.quote:
Of gewoon een oud uitziende vrouw van 30 en haar jong uitziende vriend van 26.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 14:19 schreef Weltschmerz het volgende:
Vrouw tot 35 jaar, man vanaf 20 jaar, Zwols accent. Waarschijnlijk moeder en zoon dus.
Zeg doe eens even niet zo serieus.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 14:41 schreef paddy het volgende:
[..]
Was de dochter van iemand die jij waardeerde kan ik mij herinneren.
De toon wordt meteen in de OP gezet. En daarna komen de standaard-reacties over dat het topic niet snel genoeg loopt. Als de daders Marokkaans waren, zou het veel sneller lopen, etc.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 14:39 schreef paddy het volgende:
Ik ben dat geneuzel over afkomst zo zat. Doet er toch totaal niet toe?
Een wheelie jonguh.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 14:46 schreef Wespensteek het volgende:
Die lui zijn gek:
[..]
Hoe kan iemand die fietst nou stoer zijn.
Ik zie regelmatig geweld tegen mensen die een misdrijf of zelfs overtredingen hebben begaan goedgepraat of aangemoedigd worden.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 14:12 schreef Elfletterig het volgende:
[..]Graag verneem ik van jou even in welk Nederlands wetboek het mishandelen van mensen wordt goedgepraat of aangemoedigd.
Feiten moeten benoemd worden om problemen adequaat aan te kunnen pakken.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 14:45 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
De toon wordt meteen in de OP gezet. En daarna komen de standaard-reacties over dat het topic niet snel genoeg loopt. Als de daders Marokkaans waren, zou het veel sneller lopen, etc.
Staat nergens in een wetboek. Is niet iets dat gepromoot wordt. Maar ik begrijp dat je je "weg met ons"-mentaliteit even wilde ventileren.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 14:55 schreef Xa1pt het volgende:
Ik zie regelmatig geweld tegen mensen die een misdrijf of zelfs overtredingen hebben begaan goedgepraat of aangemoedigd worden.
Welke aanpak stel je voor?quote:Op vrijdag 16 januari 2015 14:56 schreef Xa1pt het volgende:
Feiten moeten benoemd worden om problemen adequaat aan te kunnen pakken.
Context. Als het voortaan Ali Baba en de 38 rovers is omdat hij er twee heeft verloren bij een juwelier vinden mensen dat inderdaad prima. Dit soort geweld is niet zo prima.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 14:55 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Ik zie regelmatig geweld tegen mensen die een misdrijf of zelfs overtredingen hebben begaan goedgepraat of aangemoedigd worden.
Dit moet zelfs de Zwolse politie kunnen zien op te lossen.quote:Gevonden! Het zijn Richard Loode en Yvonne Evers uit Zwolle.
Richard:
www.facebook.com...
Yvonne:
www.facebook.com...
of:
postimg.org...
postimg.org...
Humor:
achtergrond foto van Yvonne heeft de tekst:
"Ga geen tijd steken in haat en wraak. Degene die jou wat misdaan hebben, ontmoeten hun eigen karma.
Aanpakken dat tuig!
Bas Driewieler | 16-01-15 | 16:19
Dat hoeft ook niet; dagelijks worden er mensen mishandeld door Nederlanders en de rechtsstaat wordt door veel figuren ook maar schamper benaderd. Kennelijk is het in Nederland een goed gebruik om mensen af te tuigen. Zeker als blijkt dat het om een pedofiel gaat of iemand die een overtreding of misdrijf heeft begaan. Dan verdien je - getuige de reacties op FOK! - een lintje.quote:
Ongeveer wel ja.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 14:19 schreef Weltschmerz het volgende:
Al die anti-geweldplaatjes op het profiel van die vrouwquote:Op vrijdag 16 januari 2015 17:15 schreef Morendo het volgende:
[..]
Dit moet zelfs de Zwolse politie kunnen zien op te lossen.
Omdat het incidenten zijn.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 10:57 schreef BansheeBoy het volgende:
Als het niet om Moslims of Marokkanen als daders gaat sterven dit soort topics vaak een vroege dood.²
Nee hoor, er zijn genoeg zeikerds die allemaal even precies hetzelfde willen zeggen als wat jij nu zegt.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 10:57 schreef BansheeBoy het volgende:
Als het niet om Moslims of Marokkanen als daders gaat sterven dit soort topics vaak een vroege dood.²
Haha dat accountquote:Op zaterdag 17 januari 2015 11:07 schreef Smeich het volgende:
Wel grappig om te zien wie die Yvonne net heeft toegevoegd![]()
Ook gewoon toevoegen hequote:Op zaterdag 17 januari 2015 11:19 schreef Jirdo het volgende:
[..]
Haha dat account![]()
Hij moet even een bericht plaatsen waarin ie hen tagt.
Oh wacht, dat heeft ie ook gedaan, laat maar.
Het is ook goed ge-mod.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 10:57 schreef BansheeBoy het volgende:
quote:Op zaterdag 17 januari 2015 13:39 schreef Beathoven het volgende:
Ik bied mijn excuses aan namens de hele Nederlandse bevolking voor dit tuig.
Als je ingrijpt, word je aangeklaagd.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 13:41 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Ik zou ook niet weten wat me zou overkomen. Zielig dat mensen pas na 10 klappen ingrepen terwijl er zo veel mensen waren.
Het moet niet gekker worden....quote:Op vrijdag 16 januari 2015 17:15 schreef Morendo het volgende:
[..]
Dit moet zelfs de Zwolse politie kunnen zien op te lossen.
Juist.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 21:15 schreef stekelzwijn het volgende:
[..]
Als je ingrijpt, wordt je aangeklaagd.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |