Niet iedereen heeft fighting spirit.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 13:35 schreef Twiitch het volgende:
Wel slecht dat je jezelf door zo'n iel ventje laat aftuigen. Hij probeert nog niet eens terug te vechten.
Er wordt gesproken over een jongen, kan me voorstellen dat je als pubertje bang ben voor zo'n idioot.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 13:35 schreef Twiitch het volgende:
Wel slecht dat je jezelf door zo'n iel ventje laat aftuigen. Hij probeert nog niet eens terug te vechten.
Aan de andere kant: geen letsel en hij staat gelijk weer, terug meppen hoefde niet eens.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 13:35 schreef Twiitch het volgende:
Naja, puber die op z'n minst net zo groot is als de mishandelaar. Maarja, schrikeffect zal ook wel meespelen.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 13:36 schreef DroogDok het volgende:
[..]
Er wordt gesproken over een jongen, kan me voorstellen dat je als pubertje bang ben voor zo'n idioot.
Ik zou ook niet weten wat me zou overkomen. Zielig dat mensen pas na 10 klappen ingrepen terwijl er zo veel mensen waren.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 13:35 schreef Twiitch het volgende:
Het mooiste zijn die beschrijvingen. Zo shaming:quote:Op vrijdag 16 januari 2015 13:44 schreef Toto69 het volgende:
De kop van dat tokkiewijf zegt al genoeg.
1 man en 1 vrouw die elkaar afwisselen een groepje noemenquote:Op vrijdag 16 januari 2015 13:49 schreef paddy het volgende:
En weer staan omstanders te kijken en doen geen bal.
Met een groepje op 1 persoon. laffe honden.
Niet iedereen is een Mike Tyson. Better safe than sorry is een adagium wat voor velen opgaat in dit soort gevallen.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 13:49 schreef paddy het volgende:
En weer staan omstanders te kijken en doen geen bal.
Met een groepje op 1 persoon. laffe honden.
Wat is er nou weer mis met goedkoop bier? Dat kan ook lekker zijn hoor.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 13:47 schreef DaveDave09 het volgende:
Hoe die guy ook loopt![]()
Doet me denken aan die tokkies die altijd om 10:30 de goedkoopste bier in de supermarkt kopen
quote:Op vrijdag 16 januari 2015 14:19 schreef Weltschmerz het volgende:
Vrouw tot 35 jaar, man vanaf 20 jaar, Zwols accent. Waarschijnlijk moeder en zoon dus.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |