Jan Sobieski draait zich om in zijn graf. Karel Martel kucht erbij.quote:
Wie moge dat zijN?quote:Op vrijdag 16 januari 2015 21:11 schreef El_Matador het volgende:
Jan Sobieski draait zich om in zijn graf. Karel Martel kucht erbij.
Ik bedoelde eerlijk gezegd vanwege het optreden van al die Europese Sicherheitsdiensten en het gepaard gaand geweld van allochtonengroeperingen.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 21:09 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Om een paar spotprentjes, ja, ik denk het ook.
Dit topic gaat over vrijheid van meninguiting, hoezo niet? Zeer zeker weten van wel.quote:
Leg eens uit dan?quote:Op vrijdag 16 januari 2015 21:32 schreef Het_fijtje het volgende:
[..]
Dit topic gaat over vrijheid van meninguiting, hoezo niet? Zeer zeker weten van wel. Of heb je het nog steeds niet begrepen wat satire is, waar Charlie Hebdo over gaat, en waar deze topicreeks ooit over is begonnen![]()
Begin op blad 1 van dit topic en ga rustig naar beneden totdat je mijn post tegenkomt, laat het rustig tot je komen en neem de tijd erover na te denken. Het werkt zowel therapeutisch, evenals rustgevend en leid tot begrip, moge het ware bericht als vanzelf tot je komen mijn zoon.quote:
Amen.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 21:36 schreef Het_fijtje het volgende:
[..]
Begin op blad 1 van dit topic en ga rustig naar beneden totdat je mijn post tegenkomt, laat het rustig tot je komen en neem de tijd erover na te denken. Het werkt zowel therapeutisch, evenals rustgevend en leid tot begrip, moge het ware bericht als vanzelf tot je komen mijn zoon.
Hebben ze al zo weinig, zetten ze boel ook nog lichterlaaie.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 21:37 schreef Houtenbeen het volgende:
In Niger zijn 4 doden gevallen bij demonstraties tegen Charlie-Hebdo. Ook is een Frans cultureel centrum in brand gestoken.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nee, niet verkouden, wel agnost.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 21:38 schreef Het_fijtje het volgende:
[..]
Atheisten gezondheid, ook verkouden?
![]()
Dat snap ik dan weer niet. Oh wat houden ze van de profeet vrede zij met hem. Maar zijn geboden volgen ho maar. Kijk die tedere néger met een sigaret in zijn ietwat vochtige mond.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 21:37 schreef Houtenbeen het volgende:
In Niger zijn 4 doden gevallen bij demonstraties tegen Charlie-Hebdo. Ook is een Frans cultureel centrum in brand gestoken.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ache jee aspirine helpt ook niet meer, ben je terminaal of kan ik een pannetje zelfgemaakte kippensoep komen brengen? DM adres van de kip en adres van jezelf, dan zal ik er soep van kokenquote:
En meer...quote:Op vrijdag 16 januari 2015 21:37 schreef Houtenbeen het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
http://www.todayonline.co(...)harlie-hebdo-protestquote:NIAMEY - Demonstrators in Niger attacked the French cultural center, set fire to churches and raided Christian shops on Friday, as protests erupted against Charlie Hebdo's cartoons in several Muslim West African countries.
Overal ter wereld is de islam een feest.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 21:37 schreef Houtenbeen het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ah natuurlijk ook nog even wat andersgelovigen terroriseren. Vredelievend.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 21:46 schreef meth1745 het volgende:
[..]
En meer...
[..]
http://www.todayonline.co(...)harlie-hebdo-protest
Er zullen ongetwijfeld ook Westerlingen (toeristen, hulpverleners) sterven wegens de nieuwe cartoons, dat is slechts een kwestie van tijd.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 21:49 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ah natuurlijk ook nog even wat andersgelovigen terroriseren. Vredelievend.
Het overleven van de sterksten.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 21:43 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dat snap ik dan weer niet. Oh wat houden ze van de profeet vrede zij met hem. Maar zijn geboden volgen ho maar. Kijk die tedere néger met een sigaret in zijn ietwat vochtige mond.²
Joh, kijk alleen al naar de productie van Cothan in de Democratische Republiek Congo voor jouw mobieltjequote:Op vrijdag 16 januari 2015 21:41 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Hebben ze al zo weinig, zetten ze boel ook nog lichterlaaie.
Overigens niet geheel ten onrechte bestaat er in de ex-kolonies van Frankrijk wel nog steeds een erg groot ressentiment tegen Frankrijk hè. De corruptie in dat soort landen wordt zeer zeker wel in stand gehouden door Franse bedrijven, en de Franse overheid heeft altijd vliegtuigen klaarstaan om als de bevolking opstandig is, in te grijpen c.q. Franse expats in veiligheid te brengen.
Je bedoelt coltan?quote:Op vrijdag 16 januari 2015 22:15 schreef Travel. het volgende:
[..]
Joh, kijk alleen al naar de productie van Cothan in de Democratische Republiek Congo voor jouw mobieltje
Terminatorquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |