Dit was van vanmiddagquote:Op vrijdag 16 januari 2015 16:26 schreef DeJori het volgende:
[..]
Als het klinkt als een paard..
Maar dit is van die gijzeling vanmiddag? Dat had toch niets met de rest te maken?Liefdesverdriet als ik me niet vergis.
Ah, dus eerder "Olaf Koens ten voeten uit."quote:Op vrijdag 16 januari 2015 16:09 schreef DeJori het volgende:
[..]
Was al verboden sinds 2006. Dit is alleen een verklaring van de Roskomnadzora (onderdeel van de federale overheid dat verantwoordelijk is voor media toezicht) erover en een extra waarschuwing dat het strafbaar is.
Google Translate vertaling:
[..]
Ze hebben het mogelijk in de hand gewerkt door zo angstig te reageren op het eerste geval.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 13:30 schreef MadameMossel het volgende:
En weer een gijzeling volgens twitter. Dit keer in een postkantoor.
http://france3-regions.fr(...)-le-tout-634232.htmlquote:Le tribunal autorise le spectacle de Dieudonné à Metz
Rendu en référé vendredi 16 janvier 2015 par le tribunal de grande instance de Metz, le jugement est sans appel : la salle des spectacle messine doit laisser le polémiste présenter son spectacle programmé ce soir. La juge des référés a enjoint la société exploitant les Arènes de "laisser pénétrer immédiatement dans la salle de spectacle" l'artiste et son personnel technique, ainsi que d'ouvrir "l'accès au public au moins une heure avant le spectacle".
Je weet dat het in Italië, Duitsland, Finland, Spanje, en Oostenrijk ook bij wet verboden is? Ook in diverse Staten van Amerika is het verboden alhoewel de supreme court de wet als ongrondwettelijk verklaarde.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 16:03 schreef Kosmoproleet het volgende:
[ afbeelding ]
Poetin weet temistu hoe met moslems om te gaaon!11
Excotisch?quote:Op vrijdag 16 januari 2015 18:35 schreef Resonancer het volgende:
[..]
Je weet dat het in Italië, Duitsland, Finland, Spanje, en Oostenrijk ook bij wet verboden is? Ook in diverse Staten van Amerika is het verboden alhoewel de supreme court de wet als ongrondwettelijk verklaarde.
Hier in Nl is het pas sinds vorig jaar niet meer verboden. Via een of andere noodverordening kan de overheid hier ook zo weer ingrijpen. Zo excotisch is wat Putin nu doet dus niet.
Een Duitse tafel gemaakt met gereedschappen van het Canadese Exco Technologies. Denk ik.quote:
Exotisch.zucht.quote:
quote:Omstreden komiek Dieudonné mag toch in Metz optreden | NU - Het laatste nieuws het eerst op NU.nl
De uitbater van de zaal waarin Dieudonné optreedt, had de voorstelling geschrapt, nadat de komiek op Facebook had gesuggereerd dat hij de terrorist Amedy Coulibaly bewondert.
De rechter oordeelde echter dat Dieudonné toch een voorstelling in Metz mag geven. De exploitant van de zaal riskeert een boete van 50.000 euro als hij de deuren niet opent voor Dieudonné, aldus Franse media.
De komiek zat deze week korte tijd vast. Hij was aangehouden na uitlatingen over Coulibaly op Facebook. ''Wat mij betreft ben ik Charlie Coulibaly'', schreef Dieudonné. Coulibaly viel een week geleden een joodse supermarkt in het oosten van Parijs binnen. Hij schoot daar vier mensen dood, voordat hij zelf door de politie werd omgebracht.
Naar aanleiding van zijn uitlating op Facebook moet Dieudonné terechtstaan voor het verdedigen van terrorisme.
Bron: www.nu.nl
Incorrect. In Deutschland heerst nog altijd die Meinungsfreiheit.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 18:35 schreef Resonancer het volgende:
[..]
Je weet dat het in Italië, Duitsland, Finland, Spanje, en Oostenrijk ook bij wet verboden is? Ook in diverse Staten van Amerika is het verboden alhoewel de supreme court de wet als ongrondwettelijk verklaarde.
Hier in Nl is het pas sinds vorig jaar niet meer verboden. Via een of andere noodverordening kan de overheid hier ook zo weer ingrijpen. Zo excotisch is wat Putin nu doet dus niet.
quote:Op vrijdag 16 januari 2015 20:04 schreef mig72 het volgende:
[..]
Incorrect. In Deutschland heerst nog altijd die Meinungsfreiheit.
http://de.m.wikipedia.org(...)hauungsvereinigungenquote:Erneut brachten Vertreter der CSU, darunter Johannes Singhammer und Horst Seehofer, die Verschärfung des § 166 StGB im Jahr 2012 nach Veröffentlichung von Mohammed-Karikaturen in der französischen Satirezeitung Charlie Hebdo auf.[9] Die Forderung wurde vom Bamberger Erzbischof Ludwig Schick unterstützt, von muslimischen Verbänden, der evangelischen Kirche und Bundeskanzlerin Angela Merkel hingegen abgelehnt.
Kan het nog duidelijker zijn?quote:Op vrijdag 16 januari 2015 20:09 schreef Resonancer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
http://de.m.wikipedia.org(...)hauungsvereinigungen
Mwa, wordt weer niks waarschijnlijk...quote:Op vrijdag 16 januari 2015 20:18 schreef Automatisch het volgende:
'Duitse stations en Pegida mogelijk doelwit'
BERLIJN -
Duitse inlichtingendiensten hebben aanwijzingen dat terroristen mogelijk aanslagen willen plegen op de treinstations van Dresden en Berlijn. Ook de antimoslimbeweging Pegida zou het doelwit zijn van aanslagplegers.
Volgens het Duitse blad Der Spiegel hebben medewerkers van buitenlandse inlichtingendiensten hun Duitse collega's geïnformeerd over de terreurdreiging. De buitenlandse geheime diensten zouden informatie van bekende jihadisten hebben onderschept. Een hoge Duitse veiligheidsambtenaar zei tegen Der Spiegel dat de berichten over de geplande aanslagen „zeer serieus” worden genomen.
http://www.telegraaf.nl/b(...)ions_doelwit___.html
Teleurgesteld?quote:Op vrijdag 16 januari 2015 20:25 schreef meth1745 het volgende:
[..]
Mwa, wordt weer niks waarschijnlijk...
Ik las der Spiegel vanmiddag en de hele krant zo'n beetje en zeker de hele voorpagina staat in het teken van 'Die Anschläge'quote:Op vrijdag 16 januari 2015 20:25 schreef meth1745 het volgende:
[..]
Mwa, wordt weer niks waarschijnlijk...
Je Duits is niet zo goed?quote:Op vrijdag 16 januari 2015 20:18 schreef mig72 het volgende:
[..]
Kan het nog duidelijker zijn?
' Die Beschimpfung von Bekenntnissen,
Religionsgesellschaften und
Weltanschauungsvereinigungen '
of je moet iemands geloof of de religieuze gemeenschap of de verenigingen zelf beschimpen of beledigen. De profeet mohammad is geen religieuze grmeenschap.
quote:Wie openlijk of door verspreiding van geschriften de inhoud van religieuze of wereldbeschouwelijke overtuiging van anderen op zodanige wijze beschimpt dat hiermee de openbare vrede wordt verstoord, wordt met een vrijheidsstraf tot drie jaar of met een geldboete gestraft.''
quote:Juridisch gezien was het daarom ook redelijk om bij de demonstraties in Leipzig maandag wel de protesten zelf toe te staan, maar de demonstranten te verbieden Mohammedcartoons mee te dragen.
http://nieuws.thepostonli(...)slastering-verhogen/
http://news.sky.com/story(...)-causes-investigatedquote:France's head of cyber-defence Rear Admiral Arnaud Coustilliere said the scope and severity of the attacks was "unprecedented".
French businesses, universities and town councils have seen their websites hacked to display pro-Islamist messages.
Many were left showing the message "The Islamic State Stay Inchallah. Free Palestine. Death To France. Death To Charlie," - an apparent reference to the deadly assault on the satirical weekly's offices.
Om een paar spotprentjes, ja, ik denk het ook.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 21:08 schreef mig72 het volgende:
Is dit het begin van het einde van de westerse beschaving en het inluiden van een grote machtsverschuiving naar het oosten?
quote:Op vrijdag 16 januari 2015 21:09 schreef El_Matador het volgende:
Om een paar spotprentjes, ja, ik denk het ook.
Jan Sobieski draait zich om in zijn graf. Karel Martel kucht erbij.quote:
Wie moge dat zijN?quote:Op vrijdag 16 januari 2015 21:11 schreef El_Matador het volgende:
Jan Sobieski draait zich om in zijn graf. Karel Martel kucht erbij.
Ik bedoelde eerlijk gezegd vanwege het optreden van al die Europese Sicherheitsdiensten en het gepaard gaand geweld van allochtonengroeperingen.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 21:09 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Om een paar spotprentjes, ja, ik denk het ook.
Dit topic gaat over vrijheid van meninguiting, hoezo niet? Zeer zeker weten van wel.quote:
Leg eens uit dan?quote:Op vrijdag 16 januari 2015 21:32 schreef Het_fijtje het volgende:
[..]
Dit topic gaat over vrijheid van meninguiting, hoezo niet? Zeer zeker weten van wel. Of heb je het nog steeds niet begrepen wat satire is, waar Charlie Hebdo over gaat, en waar deze topicreeks ooit over is begonnen![]()
Begin op blad 1 van dit topic en ga rustig naar beneden totdat je mijn post tegenkomt, laat het rustig tot je komen en neem de tijd erover na te denken. Het werkt zowel therapeutisch, evenals rustgevend en leid tot begrip, moge het ware bericht als vanzelf tot je komen mijn zoon.quote:
Amen.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 21:36 schreef Het_fijtje het volgende:
[..]
Begin op blad 1 van dit topic en ga rustig naar beneden totdat je mijn post tegenkomt, laat het rustig tot je komen en neem de tijd erover na te denken. Het werkt zowel therapeutisch, evenals rustgevend en leid tot begrip, moge het ware bericht als vanzelf tot je komen mijn zoon.
Hebben ze al zo weinig, zetten ze boel ook nog lichterlaaie.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 21:37 schreef Houtenbeen het volgende:
In Niger zijn 4 doden gevallen bij demonstraties tegen Charlie-Hebdo. Ook is een Frans cultureel centrum in brand gestoken.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nee, niet verkouden, wel agnost.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 21:38 schreef Het_fijtje het volgende:
[..]
Atheisten gezondheid, ook verkouden?
![]()
Dat snap ik dan weer niet. Oh wat houden ze van de profeet vrede zij met hem. Maar zijn geboden volgen ho maar. Kijk die tedere néger met een sigaret in zijn ietwat vochtige mond.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 21:37 schreef Houtenbeen het volgende:
In Niger zijn 4 doden gevallen bij demonstraties tegen Charlie-Hebdo. Ook is een Frans cultureel centrum in brand gestoken.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ache jee aspirine helpt ook niet meer, ben je terminaal of kan ik een pannetje zelfgemaakte kippensoep komen brengen? DM adres van de kip en adres van jezelf, dan zal ik er soep van kokenquote:
En meer...quote:Op vrijdag 16 januari 2015 21:37 schreef Houtenbeen het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
http://www.todayonline.co(...)harlie-hebdo-protestquote:NIAMEY - Demonstrators in Niger attacked the French cultural center, set fire to churches and raided Christian shops on Friday, as protests erupted against Charlie Hebdo's cartoons in several Muslim West African countries.
Overal ter wereld is de islam een feest.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 21:37 schreef Houtenbeen het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ah natuurlijk ook nog even wat andersgelovigen terroriseren. Vredelievend.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 21:46 schreef meth1745 het volgende:
[..]
En meer...
[..]
http://www.todayonline.co(...)harlie-hebdo-protest
Er zullen ongetwijfeld ook Westerlingen (toeristen, hulpverleners) sterven wegens de nieuwe cartoons, dat is slechts een kwestie van tijd.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 21:49 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ah natuurlijk ook nog even wat andersgelovigen terroriseren. Vredelievend.
Het overleven van de sterksten.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 21:43 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dat snap ik dan weer niet. Oh wat houden ze van de profeet vrede zij met hem. Maar zijn geboden volgen ho maar. Kijk die tedere néger met een sigaret in zijn ietwat vochtige mond.²
Joh, kijk alleen al naar de productie van Cothan in de Democratische Republiek Congo voor jouw mobieltjequote:Op vrijdag 16 januari 2015 21:41 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Hebben ze al zo weinig, zetten ze boel ook nog lichterlaaie.
Overigens niet geheel ten onrechte bestaat er in de ex-kolonies van Frankrijk wel nog steeds een erg groot ressentiment tegen Frankrijk hè. De corruptie in dat soort landen wordt zeer zeker wel in stand gehouden door Franse bedrijven, en de Franse overheid heeft altijd vliegtuigen klaarstaan om als de bevolking opstandig is, in te grijpen c.q. Franse expats in veiligheid te brengen.
Je bedoelt coltan?quote:Op vrijdag 16 januari 2015 22:15 schreef Travel. het volgende:
[..]
Joh, kijk alleen al naar de productie van Cothan in de Democratische Republiek Congo voor jouw mobieltje
Terminatorquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |