Bummer.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 09:02 schreef BananaPancake het volgende:
[..]
Die van mij blijft een beetje hangen
quote:
Ja! Ik vond wat motivatie en nu gaat het redelijk vanzelf!quote:Op vrijdag 16 januari 2015 09:58 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]jij gaat lekker de laatste weken ofnie?
Wat vervelend Tink! Heb je wel het idd dat de Fysio helpt. Of merk je nog geen enkele verbetering?quote:
Goed bezig Lonaa!!quote:
Dat is fijn afvallenquote:Op vrijdag 16 januari 2015 10:40 schreef PaarsBeestje het volgende:
Hier gaat het ook wel goed. 1.5 kg eraf zonder dat ik echt extreem oplet of heel erg aan het sporten ben. Fijn!
Nadat het vorige week snel ging ben ik nu ook weer een week stabiel.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 11:11 schreef Zeester het volgende:
Ik wil ook een beetje van jullie snelle afvallen lenen. Hier gaat het langzaaaam. Maar ik ga de motivatie niet verliezen nu. Maandag ga ik ook weer naar yoga, daar heb ik echt zin in.
Tink, ik hoop dat je schouder echt snel een beetje verbetert, het lijkt me echt afzien, zo'n continue pijn.
De zelfgemaakte volkorenwraps van moblo zijn een stuk lager in calorieen en veel gezonder. En leuk om te maken.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 11:35 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Hm naast mijn wraps debacle vanavond heb ik ook nog eens een verjaardag.. Ik sla de taart maar over denk
Heb jij daar een receptje van toevallig?quote:Op vrijdag 16 januari 2015 11:59 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
De zelfgemaakte volkorenwraps van moblo zijn een stuk lager in calorieen en veel gezonder. En leuk om te maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |