Nou.. zelfs als je in Friesland woont, kunnen de Belgische terroristen vannacht nog bij je voor de deur staan.quote:
Lichtelijk.quote:
Kan ik goed begrijpen, zo was een collega eens in het Midden-Oosten tegen de advies van mijn toenmalige werkgever bijna naar een gebied vertrokken wat echt werd afgeraden, kreeg bijna flinke vegen uit de pan, begreep het wel, was toch later flink wat geweld en dat soort zaken.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 00:53 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Tuurlijk, je eigen veiligheid gaat voor alles.
Om nu dingen op te zoeken is ook weer zo iets. Zo weiger ik pertinent voor mijn werk naar Venezuela te gaan. Te gevaarlijk, zoek maar een ander.
quote:
Ok. Maar zoals ik hierboven al zei, in Nederland hoef je heel weinig te vermijden, maar een beetje om je heen kijken word je zelf ook niet slechter van.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 00:56 schreef Szura het volgende:
[..]
Laat ik zeggen dat er heel wat geliefde gebouwen voor terroristen staan op de km2 waar ik mij dagelijks begeef.
De grootste valsevlagoperatie ooit en dat live op TV.quote:
Inderdaad, in Israel bijvoorbeeld als ik een bus instap kijk voor ik vertrek toch om me heen, verder een gewone reis slaap ook vaak de helft van de tijd, maar toch, toen ik recent in Jeruzalem een bus instapte en kreeg opeens een push-bericht dat er elders in Tel Aviv, waar ik naar op weg was, een bom in een bus was ontploft, dan denk je toch even na, voordat je die bus instapt, natuurlijk gewoon gegaan, maar het is simpelweg alert zijn.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 00:54 schreef HiZ het volgende:
[..]
Ik ben regelmatig in Istanbul waar bommen en aanslagen sowieso al wat vaker voorkomen. Alert zijn betekent daar niet dat je elke baard of ninja als terrorist ziet. Het betekent wel dat je reageert als er iets ongebruikelijks gebeurt. In Istanbul is dat bijvoorbeeld dus als iemand zijn tas onbeheerd laat staan. Dan meld je dat eigenlijk bijna direct bij iemand, gewoon omdat de kans dat er een bom in zit reëel is.
quote:Op vrijdag 16 januari 2015 01:02 schreef El_Matador het volgende:
[..]
De grootste valsevlagoperatie ooit en dat live op TV.
In Nederland zal dat zeer waarschijnlijk voorlopig niet aan de orde zijn maar dat betekent nog altijd niet dat je best een beetje voorzichtig zijn waar je loopt soms.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 00:53 schreef Downwards het volgende:
[..]
Oh natuurlijk, de wereld kan enorm spectaculair veranderen, maar zoals het er nu naar uitziet, is er geen enkele aanleiding voor jou om je minder vrij te bewegen - bijv. per trein - in Nederland dan 5 jaar geleden. Heeft niets met 'het gevaar opzoeken' te maken.
Gewoon het OV mijden, doe ik al jarenquote:Op vrijdag 16 januari 2015 01:01 schreef DeParo het volgende:
[..]
Ok. Maar zoals ik hierboven al zei, in Nederland hoef je heel weinig te vermijden, maar een beetje om je heen kijken word je zelf ook niet slechter van.
Vast om heel andere redenenquote:Op vrijdag 16 januari 2015 01:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gewoon het OV mijden, doe ik al jaren
Dat wel jaquote:
Niet treurig kijken, zoals je ziet, gelooft de halve wereld nog steeds dat 19 moslimpjes met 2 vlieglesjes en 5 stanleymesjes vliegtuigen in wolkenkrabbers konden vliegen, iets wat zelfs de grootste fysici voor een raadsel stellen.quote:
Tegen een verstandige en enigszins alerte burger zullen weinig mensen bezwaar hebben. Maar dat is eigenlijk altijd al wel raadzaam geweest en zal het ook altijd wel blijven.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 01:04 schreef DeParo het volgende:
[..]
In Nederland zal dat zeer waarschijnlijk voorlopig niet aan de orde zijn maar dat betekent nog altijd niet dat je best een beetje voorzichtig zijn waar je loopt soms.
BNW is een deurtje verder Torero, en die weet jij maar al te goed te vindenquote:Op vrijdag 16 januari 2015 01:06 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Niet treurig kijken, zoals je ziet, gelooft de halve wereld nog steeds dat 19 moslimpjes met 2 vlieglesjes en 5 stanleymesjes vliegtuigen in wolkenkrabbers konden vliegen, iets wat zelfs de grootste fysici voor een raadsel stellen.
De grootste fysici zeg je ook nogquote:Op vrijdag 16 januari 2015 01:06 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Niet treurig kijken, zoals je ziet, gelooft de halve wereld nog steeds dat 19 moslimpjes met 2 vlieglesjes en 5 stanleymesjes vliegtuigen in wolkenkrabbers konden vliegen, iets wat zelfs de grootste fysici voor een raadsel stellen.
Die kan ik soms ook goed begrijpen overigens vind ik de treinen in Nederland belachelijk duur, de daluren zouden de normale prijzen moeten zijn, NS blijft grof verdienen maar kan niet eens normaal wintertraject beginnen.quote:
Nou momenteel zal veel meer niet nodig zijn mag ik hopen in ieder geval, alhoewel ik er bij blijf dat een groot deel van onze binnenlandse veiligheid vooral psychologisch is, een goed gecoördineerde aanval kan zo doorgang vinden.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 01:06 schreef Downwards het volgende:
[..]
Tegen een verstandige en enigszins alerte burger zullen weinig mensen bezwaar hebben. Maar dat is eigenlijk altijd al wel raadzaam geweest en zal het ook altijd wel blijven.
Het is allang geen BNW meer, zou ik zeggen.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 01:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
BNW is een deurtje verder Torero, en die weet jij maar al te goed te vinden
Ik ben met de auto die met geluk 1:12 rijdt vaak nog goedkoper uit dan met de treinquote:Op vrijdag 16 januari 2015 01:06 schreef DeParo het volgende:
[..]
Die kan ik soms ook goed begrijpen overigens vind ik de treinen in Nederland belachelijk duur, de daluren zouden de normale prijzen moeten zijn, NS blijft grof verdienen maar kan niet eens normaal wintertraject beginnen.
Volgens mij heb jij iets te veel Columbiaanse cultuur opgesnoven.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 01:07 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Het is allang geen BNW meer, zou ik zeggen.
En zowel, hebben mensen zich er niet genoeg in verdiept.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |