Met sommigen wel, maar dat was niet de hoofdreden...quote:Op vrijdag 16 januari 2015 00:20 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik gok iets met karakterverschillen.
OK dan kom ik niet op de koffiequote:Op vrijdag 16 januari 2015 00:20 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Waar niet gepredikt zal worden...
Ik ken je verder niet maar het is me redelijk duidelijk dat je geen blad voor de mond neemt.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 00:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Met sommigen wel, maar dat was niet de hoofdreden...
Heeft die nu blond haar?quote:Op vrijdag 16 januari 2015 00:25 schreef Doedezemaar het volgende:
Op een ander forum stond ik bij de zeikwijven bekend als de bitch, ze hadden er zelfs een uiterlijk ā la Rachel Hazes bij gefantaseerd.
Zeuren is pas echt vervelend, bitchen ben ik wel gewend.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 00:25 schreef Doedezemaar het volgende:
Op een ander forum stond ik bij de zeikwijven bekend als de bitch, ze hadden er zelfs een uiterlijk ā la Rachel Hazes bij gefantaseerd.
Ging niet om uiterlijk ...quote:Op vrijdag 16 januari 2015 00:27 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik denk niet dat ze daar van opknapt eigenlijk
ik ben niet zo voorzichtig in hoe ik me uitdruk, ben niet zo van de fluwelen handschoentjes. Maar soms ben ik wel lief hoor.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 00:28 schreef chufi het volgende:
[..]
Ging niet om uiterlijk ...![]()
Jij bent een bitch ?
vertel eens hoe jullie elkaar hebben leren kennenquote:Op vrijdag 16 januari 2015 00:29 schreef Piet_Piraat het volgende:
Mijn vrouw is van nature nogal bescheiden en ze heeft van mij dingen geleerd helaas.
Allereerste keer in een gekraakte garage op feest.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 00:31 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
vertel eens hoe jullie elkaar hebben leren kennen
cool. Was het meteen voor allebei duidelijk dat het goed was?quote:Op vrijdag 16 januari 2015 00:33 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Allereerste keer in een gekraakte garage op feest.
2e keer in de kroeg en toen is ze met me meegegaan plaatjes draaien en nooit meer weggegaan.
Heb geen idee, het begon als leuke meid voor tijdje maar het duurde wat langer.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 00:36 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
cool. Was het meteen voor allebei duidelijk dat het goed was?
ja, toen was ze verkocht natuurlijkquote:Op vrijdag 16 januari 2015 00:43 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ze wilde graag een paard, die heb ik geregeld.
quote:Op vrijdag 16 januari 2015 00:44 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ja, toen was ze verkocht natuurlijk
Een kameraad van me fokte Appaloosa's achter het station midden in Tilburg.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 00:44 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ja, toen was ze verkocht natuurlijk
had ze jou gevonden?quote:Op vrijdag 16 januari 2015 00:49 schreef chufi het volgende:
Net even mn eerste studie vriendinnetje beantwoord..
zijn dat van die westernpaarden?quote:Op vrijdag 16 januari 2015 00:50 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Een kameraad van me fokte Appaloosa's achter het station midden in Tilburg.
Op BBQ kocht ik merrieveulen van 'm en zo begon het verhaal.
1 vond ik maar niks en toen die jaar oud was kocht ik 2 jarige merrie erbij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |