sommige dingen wil je liever niet meer weten...quote:Op vrijdag 16 januari 2015 00:08 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Tsja en dan met een Armageddon thuiskomen gaan alle alarmbellen af natuurlijk.
Tegen mij vertelde je me ooit dat M eerder was .... Had ik zelf ook al uitgevogeld... Doe geen extra moeite...quote:Op vrijdag 16 januari 2015 00:07 schreef just me het volgende:
[..]
vreemd... ik dacht echt dat ik eerder was, ik zal het morgen eens navragen!
Mijn laatste crewmeet was in 2006 geloof ik.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 00:06 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ben op meets geweest waar heel veel huidige mods aanwezig waren, dat was echt eng.
Wat een roddelbende...
Hoe is het met Boebiedoe tegenwoordig of heb je er geen contact meer mee?quote:Op vrijdag 16 januari 2015 00:10 schreef nikky het volgende:
[..]
Mijn laatste crewmeet was in 2006 geloof ik.
Een aantal blijven mij altijd bij. Zo gezellig. Uiteraard gingen er mensen over de tong.
Achteraf heb ik wel van een aantal dingen spijt. Ik ben wel wat wijzer geworden in de afgelopen paar jaar.
We zijn allemaal wijzer geworden toch ?quote:Op vrijdag 16 januari 2015 00:10 schreef nikky het volgende:
[..]
Een aantal blijven mij altijd bij. Zo gezellig. Uiteraard gingen er mensen over de tong.
Achteraf heb ik wel van een aantal dingen spijt. Ik ben wel wat wijzer geworden in de afgelopen paar jaar.
Ik wil het niet over hem hebben.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 00:12 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Hoe is het met Boebiedoe tegenwoordig of heb je er geen contact meer mee?
Dat was toch ook wel een bijzonder figuur.
Die van mij was afgelopen zomer, bizar.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 00:10 schreef nikky het volgende:
[..]
Daar gaan we vanuit omdat we ouder zijn.... Maar de rest zijn we vergeten ...quote:Op vrijdag 16 januari 2015 00:13 schreef just me het volgende:
[..]
We zijn allemaal wijzer geworden toch ?
Laten we het hopen!quote:Op vrijdag 16 januari 2015 00:13 schreef just me het volgende:
[..]
We zijn allemaal wijzer geworden toch ?
Is dat een reden waarom je niet meer in die andere SC komt?quote:Op vrijdag 16 januari 2015 00:13 schreef MadMaster het volgende:
Die van mij was afgelopen zomer, bizar.
Eng incestueus zelfs...
Ik ken alleen maar sig000 van een meet volgens mijquote:Op vrijdag 16 januari 2015 00:14 schreef Piet_Piraat het volgende:
Heb zelf meer persoonlijke meets gehad met redelijk bekende fokkers.
Neusaap, Conflict, Lamon, Vosss, chufi.
Daar lag wel de oorsprong van de meet, maar met de meeste daar kan ik individueel wel door één deur.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 00:15 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Is dat een reden waarom je niet meer in die andere SC komt?
Kloptquote:Op vrijdag 16 januari 2015 00:17 schreef Piet_Piraat het volgende:
Voordat iedereen dingen gaat denken, het was zakelijk.
trusten dan maarquote:Op vrijdag 16 januari 2015 00:17 schreef MadMaster het volgende:
Ik ga me voorbereiden op een lang weekend whisky in Amsterdam...
Waarom je daar niet meer post, daar hebben we het hier zelfs nog over gehad.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 00:16 schreef MadMaster het volgende:
Daar lag wel de oorsprong van de meet, maar met de meeste daar kan ik individueel wel door één deur.
De werkelijke reden van mijn vertrek daar heb je ongetwijfeld al opgeduikeld...
Dat zal best, ik ben een open boek wat dat betreft...quote:Op vrijdag 16 januari 2015 00:19 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Waarom je daar niet meer post, daar hebben we het hier zelfs nog over gehad.
Veel plezier in de kerk ....quote:Op vrijdag 16 januari 2015 00:17 schreef MadMaster het volgende:
Ik ga me voorbereiden op een lang weekend whisky in Amsterdam...
Ik gok iets met karakterverschillen.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 00:16 schreef MadMaster het volgende:
De werkelijke reden van mijn vertrek daar heb je ongetwijfeld al opgeduikeld...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |