Nee natuurlijk niet, die waren sponsoren, het contract is afgelopen, daarbij hadden ze met Nicoline een groot platform, en niet bij die anderenquote:Op donderdag 15 januari 2015 22:35 schreef Oekaboe het volgende:
Hij heeft het over Willem & Drees
en SL zal wel verteld worden die komt niet meer.
Patje!!!!!quote:Op donderdag 15 januari 2015 22:39 schreef Jian het volgende:
[..]
Als ik het niet wil zien zet ik de stream gewoon uit, maar wie moet ik liever zien dan? De nagemaakte gaylord van een Bjorn, Lui Waaif, Steekneus, Gio, Nonomi????
Nou een nakende Gabrielle staat ook niet echt op mijn verlanglijst, en om je de waarheid te zeggen is er ook niet echt iets leuk om op de streams uit te zenden om naar te kijken met deze groep mensen. Maar drie dagen Patje met dezelfde lulverhalen is toch wel genoegquote:Op donderdag 15 januari 2015 22:36 schreef Joezi het volgende:
[..]
Wat zou jij graag willen zien, naast een nakende Gabriëlle dan?
Ik vind Chris wel komisch, die kan het leuk vertellen.quote:Op donderdag 15 januari 2015 22:39 schreef Jian het volgende:
[..]
Als ik het niet wil zien zet ik de stream gewoon uit, maar wie moet ik liever zien dan? De nagemaakte gaylord van een Bjorn, Lui Waaif, Steekneus, Gio, Nonomi????
Gabrie misschienquote:Op donderdag 15 januari 2015 22:39 schreef Jian het volgende:
[..]
vind het ook een knappe gozer, maar volgens mij is het wel een meeloper en niet echt boeiend voor de streamsquote:Op donderdag 15 januari 2015 22:39 schreef Oekaboe het volgende:
[..]
Dat weet jij heel niet !! En ja hij ziet er leuk uit !
quote:Op donderdag 15 januari 2015 22:40 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ik vind Chris wel komisch, die kan het leuk vertellen.
Hij denkt echt, dat hij geweldig is en goed bezig is. Hij ziet totaal zijn eigen tekortkomingen niet.quote:Op donderdag 15 januari 2015 22:41 schreef Kijkertje het volgende:
Pat is zichzelf weer s aan het ophemelen
Klopt is ook , maar hij heeft een leuke kop en sportief gekleedquote:Op donderdag 15 januari 2015 22:40 schreef lorrie03 het volgende:
[..]
vind het ook een knappe gozer, maar volgens mij is het wel een meeloper en niet echt boeiend voor de streams
Ik ookquote:Op donderdag 15 januari 2015 22:41 schreef lorrie03 het volgende:
[..]zegt wat hij denkt recht in iedereens gezicht... daar hou ik van
zei hij sorry????quote:Op donderdag 15 januari 2015 22:41 schreef renevanlaaren het volgende:
gisteren even team cris tot hij sorry zei tegen laaf
team patje dus weer![]()
Ja, hij is te goed voor deze wereld deze man.quote:Op donderdag 15 januari 2015 22:42 schreef DaniqueV het volgende:
Mijn hemel als je PP hoort praten over zichzelf, zou je bijna gaan denken dat de prins op het witte paard bestaat, het is dat je beter weet maar damn wat is hij goed in eigen ogen![]()
Ik zou je bellen, maar je stond niet in het telefoonboek.quote:Op donderdag 15 januari 2015 22:42 schreef sjampoeh het volgende:
waarom roept niemand mij als er wat te zien is
Is er wat te zien dan?quote:Op donderdag 15 januari 2015 22:42 schreef sjampoeh het volgende:
Ik heb geroepen en gestampt maar je hoorde nietsquote:Op donderdag 15 januari 2015 22:42 schreef sjampoeh het volgende:
Ik blijf luisteren.Hij kan wel lullen....quote:
dat kloptquote:Op donderdag 15 januari 2015 22:43 schreef Punkman het volgende:
[..]
Ik zou je bellen, maar je stond niet in het telefoonboek.
En het moest nog opnieuw ook na een zendercheck, een moetje dus weer. Jammer dat Chris dus ook schijnbaar is voor die onzin verhaaltjes.quote:Op donderdag 15 januari 2015 22:41 schreef renevanlaaren het volgende:
team patje dus weer![]()
quote:
actie dan ... ehm ook niet echt.. kans op danquote:Op donderdag 15 januari 2015 22:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb geroepen en gestampt maar je hoorde niets
Wat? Aan de Laaf? Waarvoor in godesnaam?quote:Op donderdag 15 januari 2015 22:41 schreef renevanlaaren het volgende:
team patje dus weer![]()
Dat moet een acteur zijn...echt dat moet hoor, kan toch niet anders?quote:Op donderdag 15 januari 2015 22:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, hij is te goed voor deze wereld deze man.
Met sokjes.quote:
quote:Op donderdag 15 januari 2015 22:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, hij is te goed voor deze wereld deze man.
hij noemde laaf een kutwijfquote:Op donderdag 15 januari 2015 22:44 schreef Luna1956 het volgende:
[..]
Wat? Aan de Laaf? Waarvoor in godesnaam?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |