Zag dat het topic er nog niet was en wilde dat snel verhelpen. TE snel dusquote:Op donderdag 15 januari 2015 20:27 schreef DaMart het volgende:
Ik dacht al, een herhaling vanavond?.
Wat is de stream?quote:Op donderdag 15 januari 2015 20:32 schreef Amarantha het volgende:
Stream doet hier echt kut (ligt aan mn internet). Ik loop volgens mij echt wel een minuut achter
komen we nog wel achter denk ikquote:Op donderdag 15 januari 2015 20:35 schreef Mathijz het volgende:
Wat zou ernou gebeuren als je vijanden maakt met de mol door die opdracht niet uit te voeren?
Omdat ik gewoon snel een topic aangemaakt hebquote:Op donderdag 15 januari 2015 20:35 schreef AF_ het volgende:
Waarom is het niet gelinkt? Was al aan het stressen
Komt omdat de naam van de mol langer is dan die van vorig jaarquote:Op donderdag 15 januari 2015 20:36 schreef essnhills het volgende:
Ligt het aan mij of zijn die herhaalstukjes van de vorige aflevering dit jaar langer dan andere jaren?
Ik denk niet dat een kandidaat dat durft te riskerenquote:Op donderdag 15 januari 2015 20:35 schreef Mathijz het volgende:
Wat zou ernou gebeuren als je vijanden maakt met de mol door die opdracht niet uit te voeren?
Oh, is dat hetquote:Op donderdag 15 januari 2015 20:36 schreef AF_ het volgende:
[..]
Komt omdat de naam van de mol langer is dan die van vorig jaar
Geen dank. Meteen in de reeks gehangenquote:Op donderdag 15 januari 2015 20:30 schreef Whiskers2009 het volgende:
Thanks voor het fixen van de TT
Marlijnquote:Op donderdag 15 januari 2015 20:37 schreef Donnie-Brasco het volgende:
Wie moet er uit vanavond volgens de theorie?
quote:Op donderdag 15 januari 2015 20:37 schreef Donnie-Brasco het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ze smelten de kazen!
Ah, thnx.. zullen het zien. Als het zo is mijd ik het internet m.b.t. WIDMquote:Op donderdag 15 januari 2015 20:36 schreef PeterPastoor het volgende:
Zou Marlijn er idd uitgaan? Zou volgens de cijfertheorie gaan deze week
Die kwam toch nog terug aldus de cijfertheorie?quote:
Marlijn dusquote:Op donderdag 15 januari 2015 20:37 schreef Donnie-Brasco het volgende:
Superquote:Op donderdag 15 januari 2015 20:37 schreef DaMart het volgende:
[..]
Geen dank. Meteen in de reeks gehangen.
en er ook weer uitquote:Op donderdag 15 januari 2015 20:37 schreef essnhills het volgende:
[..]
Die kwam toch nog terug aldus de cijfertheorie?
quote:
Jij mag pietertje nietquote:
tweede keer zijn naam kan ook betekenen dat er dan niemand uitgaatquote:
Negatievelingquote:Op donderdag 15 januari 2015 20:38 schreef franklop het volgende:
[..]
tweede keer zijn naam kan ook betekenen dat er dan niemand uitgaat
Wat?quote:
Geloof je echt dat iemand er na 3 afleveringen weer terug in komt?quote:
Het blijft WIDMquote:Op donderdag 15 januari 2015 20:40 schreef franklop het volgende:
[..]
Geloof je echt dat iemand er na 3 afleveringen weer terug in komt?Voorgaande jaren was het direct in de volgende aflevering en dan nog aan het begin ook
Rik van de westelakenquote:
Tim Haars toch 2 jaar terug. TOen hij in die kooi zatquote:Op donderdag 15 januari 2015 20:40 schreef essnhills het volgende:
[..]
Het blijft WIDM![]()
Maar het zal wel niet nee..
Wanneer is eigenlijk voor het laatst iemand teruggekeerd?
quote:
Ohja.quote:Op donderdag 15 januari 2015 20:41 schreef franklop het volgende:
[..]
Tim Haars toch 2 jaar terug. TOen hij in die kooi zat
Hier ookquote:Op donderdag 15 januari 2015 20:42 schreef tralalala het volgende:
Ik kijk weer teveel in dit topic, hele opdracht niet meegekregen.
dit gebeurt me elke weekquote:Op donderdag 15 januari 2015 20:42 schreef tralalala het volgende:
Ik kijk weer teveel in dit topic, hele opdracht niet meegekregen.
quote:Op donderdag 15 januari 2015 20:45 schreef megamandy het volgende:
[..]
Achteraf snapte ze er zelf niets meer van
Nope.quote:Op donderdag 15 januari 2015 20:45 schreef amaranta het volgende:
Dus niemand heeft die stem gehoord?
Idd, ze maakte pas een sprongetje (van schrik) toen dat ding afgingquote:Op donderdag 15 januari 2015 20:48 schreef PeterPastoor het volgende:
Ze sprong totaal niet die Marlijn. Wat nou 'mooie sprong'?
Is niet te hopenquote:
Probeer eensquote:Op donderdag 15 januari 2015 20:49 schreef Kinga het volgende:
Wat was dat voor kenteken? huppeldepup AAN 4110 ofzo iets? Misschien kunnen we wat smsen en een hint krijgen?Ik roep ook maar wat hoor...
Eerder wazigquote:Op donderdag 15 januari 2015 20:50 schreef Mansjester het volgende:
Die Marlijne ofzo kijkt echt geil uit dr ogen
Ja of iedereen gaat dat nu denken dat ze gewoon alweeer lekker onhandig bezig is. Komt op mn lijstje erbijquote:
quote:Op donderdag 15 januari 2015 20:50 schreef amaranta het volgende:
De woorden die ik hoorde. Martine en Veraad. Hoppa. Klaar.
Wie, wat, waar?quote:Op donderdag 15 januari 2015 20:50 schreef amaranta het volgende:
De woorden die ik hoorde. Martine en Veraad. Hoppa. Klaar.
Ajouad is heul de mol nietquote:
Margriet is 'dat wijf van opzij' en Martine is die blondequote:
quote:Op donderdag 15 januari 2015 20:53 schreef essnhills het volgende:
[..]
Margriet is 'dat wijf van opzij' en Martine is die blonde
quote:Op donderdag 15 januari 2015 20:53 schreef Stickertje het volgende:
[..]
martgine heeft dat rare gezicht
Wel duidelijke tipsquote:Op donderdag 15 januari 2015 20:53 schreef JACM het volgende:
[..]
Margriet is die brede en Martine die ehhh.. andere brede
Volgens mij is dat nog niet "uit"?quote:Op donderdag 15 januari 2015 20:54 schreef essnhills het volgende:
Is de pot nu eigenlijk al bijgewerkt naar die 200 die Margriet er de vorige aflevering uit heeft gehaald?
yup, hadden 3100, was nu 2900quote:Op donderdag 15 januari 2015 20:54 schreef essnhills het volgende:
Is de pot nu eigenlijk al bijgewerkt naar die 200 die Margriet er de vorige aflevering uit heeft gehaald?
quote:
Komt wss een vraagteken achter het bedragquote:Op donderdag 15 januari 2015 20:54 schreef essnhills het volgende:
Okquote:
Ja, gelijk al.quote:Op donderdag 15 januari 2015 20:54 schreef essnhills het volgende:
Gewoon lachenquote:
Verbandje haha.quote:Op donderdag 15 januari 2015 20:55 schreef patat het volgende:
Verbondje blijft een irritant woord zoals sommigen het uitspreken
soberso, verkleinwoordenquote:Op donderdag 15 januari 2015 20:55 schreef patat het volgende:
Verbondje blijft een irritant woord zoals sommigen het uitspreken
Domme Rikquote:Op donderdag 15 januari 2015 20:56 schreef AF_ het volgende:
Rik zet zichzelf buitenspel omdat hij de mol gelooft. -> Tunnelvisie
Art?quote:
In je hoofd?quote:
Wat zei die stem dan?quote:
HET IS FRIETquote:Op donderdag 15 januari 2015 20:57 schreef patat het volgende:
[..]
'Ik proef hier en daar een klein zuurtje, maar het mist een frisje'
Ik welquote:Op donderdag 15 januari 2015 20:57 schreef Stickertje het volgende:
[..]
luister je met een koptelefoon op?
Ik niet, met een koptelefoon hoor je wel veel meer altijdquote:
En martinequote:Op donderdag 15 januari 2015 20:58 schreef alors het volgende:
Veel irritante deelnemers zit jaar. Marlijn en Margriet mogen echt zsm raus wat mij bertreft.
Ik hoorde het anders nietquote:Op donderdag 15 januari 2015 20:58 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik niet, met een koptelefoon hoor je wel veel meer altijd
Eensquote:Op donderdag 15 januari 2015 20:58 schreef alors het volgende:
Veel irritante deelnemers zit jaar. Marlijn en Margriet mogen echt zsm raus wat mij bertreft.
Ik ook nietquote:
Dat was Marlijnquote:
quote:
DAT denken mijn man en ik ookquote:Op donderdag 15 januari 2015 20:58 schreef chocovlokje het volgende:
[..]
Ik nou ook! Volgens mij is het bij de ondertiteling
quote:
quote:
Waarom posten jullie hier allebei tegelijk?quote:
Sorryquote:Op donderdag 15 januari 2015 21:00 schreef essnhills het volgende:
[..]
[..]
[..]
Waarom posten jullie hier allebei tegelijk?WIDM is al ingewikkeld genoeg
quote:Op donderdag 15 januari 2015 21:00 schreef amaranta het volgende:
kut mensen,w e zijne r achter.
ik heb de tv op 741 gezet.
Met voorgelezen ondertiteling ofzo
Hoor het wel vakerquote:
ik dacht dat ik de hd zender had gekozen.quote:
Tuurlijk, zo gaat dat in die bazaarsquote:Op donderdag 15 januari 2015 21:01 schreef Badr_Harry het volgende:
Leipe morco moet meteen weer afdingen
HD staat voor Heel Doof. Dohquote:Op donderdag 15 januari 2015 21:02 schreef amaranta het volgende:
[..]
ik dacht dat ik de hd zender had gekozen.
Dit was ook hd. Maar dan voor doven en slechthorenden. s
Nah, zal zo op strand wel blijken dat er meer goed kunnen mollenquote:
Hoe zou die anders in sri lanka zijn gekomen?quote:Op donderdag 15 januari 2015 21:02 schreef essnhills het volgende:
Hoogtevrees![]()
Maar als je dan mol bent en je hebt dat dan ga je niet mee met het vliegtuig.
RIk is niet de mol
en de kans mislopen om ervoor te zorgen dat Chris niet ziet wat het woord is?quote:Op donderdag 15 januari 2015 21:02 schreef essnhills het volgende:
Hoogtevrees![]()
RIk is niet de mol
Dan hoef je niet uit het raampje te kijken hè?quote:Op donderdag 15 januari 2015 21:03 schreef AF_ het volgende:
[..]
Hoe zou die anders in sri lanka zijn gekomen?
ja dat klopt. Maar lijkt me geen plausibele redenquote:Op donderdag 15 januari 2015 21:03 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dan hoef je niet uit het raampje te kijken hè?![]()
Hoogtevrees =/= vliegangst
Rik vliegt vaker naar zijn vakantie bestemming . Pas naar Curaçao geweest.quote:Op donderdag 15 januari 2015 21:02 schreef essnhills het volgende:
Hoogtevrees![]()
RIk is niet de mol
Wel heel opzichtig dom weer.quote:
quote:Op donderdag 15 januari 2015 21:04 schreef Martinello het volgende:
Ook deze opdracht lijkt geen succes te worden.
Nja, als mol weet je van te voren wat de opdrachten zijn natuurlijk, en he tlijkt mij dat als je écht hoogtevrees hebt je ervoor zorgt dat jij niet diegene in dat vliegtuig bentquote:Op donderdag 15 januari 2015 21:04 schreef AF_ het volgende:
[..]
ja dat klopt. Maar lijkt me geen plausibele reden
Nee gaat er vandaag uitquote:Op donderdag 15 januari 2015 21:04 schreef alors het volgende:
Marlijndie gaat zeker ook nog tot het einde blijven
Nee dat ga je niet zienquote:Op donderdag 15 januari 2015 21:06 schreef Stickertje het volgende:
de dunne lappen zie je volgens mij niet van 500m hoogte
Beetje raar.quote:Op donderdag 15 januari 2015 21:06 schreef essnhills het volgende:
Hmm 'Ja ik heb de zee hier dus ik kijk bij jou mee'
Ik vind haar wel iets geils hebbenquote:Op donderdag 15 januari 2015 21:04 schreef alors het volgende:
Marlijndie gaat zeker ook nog tot het einde blijven
Blijkbaar welquote:
Alors is gewoon jaloers op haar tetten, laat haar maarquote:Op donderdag 15 januari 2015 21:07 schreef Max23 het volgende:
[..]
Ik vind haar wel iets geils hebben
De gele waren veel duidelijker dan de andere kleurenquote:Op donderdag 15 januari 2015 21:07 schreef TLC het volgende:
Gele lakens op het zand is echt opvallend ja
Ik zag ook alleen BE en nog een stukje ernaast verderop iets wat een vreemdsoortinge N leek..quote:Op donderdag 15 januari 2015 21:07 schreef megamandy het volgende:
Hoe zag hij dat? Ik zie alleen BE phehehehe
Met een camera zie je altijd anders dan met blote oogquote:Op donderdag 15 januari 2015 21:08 schreef Stickertje het volgende:
[..]
idd, alleen het gele was goed te zien
Ik moet er niet aan denken om zulke uiers te hebbenquote:Op donderdag 15 januari 2015 21:08 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Alors is gewoon jaloers op haar tetten, laat haar maar
Ja precies maar dat was geen letter dat laatste gele haha.quote:Op donderdag 15 januari 2015 21:08 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik zag ook alleen BE en nog een stukje ernaast verderop iets wat een vreemdsoortinge N leek..
Hmmmm goeiequote:Op donderdag 15 januari 2015 21:08 schreef Madhouse11 het volgende:
Ze moesten van ver raden. Verraden
quote:Op donderdag 15 januari 2015 21:08 schreef Madhouse11 het volgende:
Ze moesten van ver raden. Verraden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |