Zag dat het topic er nog niet was en wilde dat snel verhelpen. TE snel dusquote:Op donderdag 15 januari 2015 20:27 schreef DaMart het volgende:
Ik dacht al, een herhaling vanavond?.
Wat is de stream?quote:Op donderdag 15 januari 2015 20:32 schreef Amarantha het volgende:
Stream doet hier echt kut (ligt aan mn internet). Ik loop volgens mij echt wel een minuut achter
komen we nog wel achter denk ikquote:Op donderdag 15 januari 2015 20:35 schreef Mathijz het volgende:
Wat zou ernou gebeuren als je vijanden maakt met de mol door die opdracht niet uit te voeren?
Omdat ik gewoon snel een topic aangemaakt hebquote:Op donderdag 15 januari 2015 20:35 schreef AF_ het volgende:
Waarom is het niet gelinkt? Was al aan het stressen
Komt omdat de naam van de mol langer is dan die van vorig jaarquote:Op donderdag 15 januari 2015 20:36 schreef essnhills het volgende:
Ligt het aan mij of zijn die herhaalstukjes van de vorige aflevering dit jaar langer dan andere jaren?
Ik denk niet dat een kandidaat dat durft te riskerenquote:Op donderdag 15 januari 2015 20:35 schreef Mathijz het volgende:
Wat zou ernou gebeuren als je vijanden maakt met de mol door die opdracht niet uit te voeren?
Oh, is dat hetquote:Op donderdag 15 januari 2015 20:36 schreef AF_ het volgende:
[..]
Komt omdat de naam van de mol langer is dan die van vorig jaar
Geen dank. Meteen in de reeks gehangenquote:Op donderdag 15 januari 2015 20:30 schreef Whiskers2009 het volgende:
Thanks voor het fixen van de TT
Marlijnquote:Op donderdag 15 januari 2015 20:37 schreef Donnie-Brasco het volgende:
Wie moet er uit vanavond volgens de theorie?
quote:Op donderdag 15 januari 2015 20:37 schreef Donnie-Brasco het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ze smelten de kazen!
Ah, thnx.. zullen het zien. Als het zo is mijd ik het internet m.b.t. WIDMquote:Op donderdag 15 januari 2015 20:36 schreef PeterPastoor het volgende:
Zou Marlijn er idd uitgaan? Zou volgens de cijfertheorie gaan deze week
Die kwam toch nog terug aldus de cijfertheorie?quote:
Marlijn dusquote:Op donderdag 15 januari 2015 20:37 schreef Donnie-Brasco het volgende:
Superquote:Op donderdag 15 januari 2015 20:37 schreef DaMart het volgende:
[..]
Geen dank. Meteen in de reeks gehangen.
en er ook weer uitquote:Op donderdag 15 januari 2015 20:37 schreef essnhills het volgende:
[..]
Die kwam toch nog terug aldus de cijfertheorie?
quote:
Jij mag pietertje nietquote:
tweede keer zijn naam kan ook betekenen dat er dan niemand uitgaatquote:
Negatievelingquote:Op donderdag 15 januari 2015 20:38 schreef franklop het volgende:
[..]
tweede keer zijn naam kan ook betekenen dat er dan niemand uitgaat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |