Farc?quote:Op donderdag 15 januari 2015 18:32 schreef El_Matador het volgende:
Wat is er toch allemaal aan de hand in Europa??
In Colombia heb je niet zoveel terrorisme.![]()
Hier ook niet.quote:Op donderdag 15 januari 2015 18:32 schreef El_Matador het volgende:
Colombia is dan ook totaal oninteressant.quote:Op donderdag 15 januari 2015 18:32 schreef El_Matador het volgende:
twitter:maartenderijk27 twitterde op donderdag 15-01-2015 om 18:31:17Persconferentie federaal parket om 20 uur. #verviers #belga reageer retweet
True.quote:
In de jungle, hier ver vandaan.quote:
Dat horen we dus wel in het 8 uur journaal.quote:Op donderdag 15 januari 2015 18:34 schreef Ajacied422 het volgende:
twitter:maartenderijk27 twitterde op donderdag 15-01-2015 om 18:31:17Persconferentie federaal parket om 20 uur. #verviers #belga reageer retweet
Maar het is wel Colombia.quote:Op donderdag 15 januari 2015 18:34 schreef El_Matador het volgende:
In de jungle, hier ver vandaan.
Verder dan Verviers van jouw woonplaats is.
Daarom ook de smilies.quote:
Met fototwitter:PeterAnshof twitterde op donderdag 15-01-2015 om 18:34:30#Verviers 3 doden, begrijp ik... Bij anti-terreur-actie http://t.co/g78acA9qTd reageer retweet
Open er een topic over.quote:Op donderdag 15 januari 2015 18:37 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Daarom ook de smilies.
Een land trouwens zo groot als Nederland, Belgie, Frankrijk, Spanje en Portugal bij elkaar.
Op de Veluwe moet ik de eerste terrorist nog tegenkomen.quote:
Deze man weet.quote:
De ETA is verdwaald.quote:Op donderdag 15 januari 2015 18:38 schreef Ryan3 het volgende:
Vraag is, zijn dit moslimradicalen of separatisten uit Corsica of Sardinë natuurlijk.
Nee, maar Pechtold scheen gister bij het debat in de TK te suggereren dat we meer te vrezen hebben van separatisten dan van moslimradicalen....... de laatste zorgen maar voor 0,7% van de aanslagen in de EU nl, en de eerste voor meer dan 85%.quote:
Als ik het me goed herinner was dat tot dit jaar ook het geval volgens Interpol.quote:Op donderdag 15 januari 2015 18:41 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Nee, maar Pechtold scheen gister bij het debat in de TK te suggereren dat we meer te vrezen hebben van separatisten dan van moslimradicalen.......
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |