abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_148719706
quote:
15s.gif Op donderdag 15 januari 2015 18:23 schreef Downwards het volgende:

[..]

Nope. Het was echt een moslim die een aanslag pleegde op deze opa.
Je schijnt er veel van af te weten. Dat is interessant. Is opa inmiddels buiten levensgevaar?
  donderdag 15 januari 2015 @ 18:24:00 #52
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_148719712
quote:
0s.gif Op donderdag 15 januari 2015 18:22 schreef Ceberut het volgende:

[..]

Insinueer je dat Charly het heeft geënsceneerd om in het nieuws te komen?
Oh, nee. Dat de steen door een "tokkie" door de ruit is gegooid om de groepen nog meer tegenover elkaar te krijgen. :{

:{˛
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_148719718
quote:
0s.gif Op donderdag 15 januari 2015 18:22 schreef Megumi het volgende:

[..]

Volgens de paus mag je een religie niet beledigen. Dus is het wellicht volgens hem dus ook terecht dat je dan bij iemand een steen door de ruiten gooit. Of wat cartoonisten dood schiet.

Los daarvan zonder vrijheid van meningsuiting in woord en geschrift ook al is dat beledigend voor de katholieke kerk en de islam en vrije expressie in de kunst zouden we waarschijnlijk nog steeds onder de gezel van de paus leven en vrouwen op de brandstapel gooien en volkeren vernietigen. Jammer dat bepaalde moslims dat niet respecteren. en er van leren.
Gesel.

Verder wel goeie post.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  donderdag 15 januari 2015 @ 18:27:59 #54
40150 Manke
'tis but a scratch
pi_148719842
quote:
0s.gif Op donderdag 15 januari 2015 18:22 schreef Megumi het volgende:

[..]

Volgens de paus mag je een religie niet beledigen. Dus is het wellicht volgens hem dus ook terecht dat je dan bij iemand een steen door de ruiten gooit. Of wat cartoonisten dood schiet.

Los daarvan zonder vrijheid van meningsuiting in woord en geschrift ook al is dat beledigend voor de katholieke kerk en vrije expressie in de kunst zouden we waarschijnlijk nog steeds onder de gesel van de paus leven en vrouwen op de brandstapel gooien en volkeren vernietigen. Jammer dat bepaalde moslims dat niet respecteren en er van leren.
de koning en koningin mag je niet beledigen op welke wijze dan ook (artikel 113)
  donderdag 15 januari 2015 @ 18:28:51 #55
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_148719866
quote:
12s.gif Op donderdag 15 januari 2015 18:24 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Gesel.

Verder wel goeie post.
Hehe aangepast. Maar ben er niet vrolijk van ben bang dat ondanks een debat er meer slachtoffers gaan vallen. Want geloven in een waarheid is eigenlijk de basis van het probleem. En dat vervolgens aan een ander opdringen met geweld is maar een kleine stap. En de islam en het christendom zijn daar meesters in.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidő sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
  donderdag 15 januari 2015 @ 18:29:48 #56
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_148719894
quote:
1s.gif Op donderdag 15 januari 2015 18:27 schreef Manke het volgende:

[..]

de koning en koningin mag je niet beledigen op welke wijze dan ook (artikel 113)
Maar als je dat wel doet is de kans dat er een extremist aan je deur komt om je dood te schieten ingehuurd door Willem behoorlijk 0%
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidő sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_148719922
quote:
0s.gif Op donderdag 15 januari 2015 18:28 schreef Megumi het volgende:

[..]

Hehe aangepast. Maar ben er niet vrolijk van ben bang dat ondanks een debat er meer slachtoffers gaan vallen. Want geloven in een waarheid is eigenlijk de basis van het probleem. En dat vervolgens aan een ander opdringen met geweld is maar een kleine stap. En de islam en het christendom zijn daar meesters in.
Nah denk je?

Die islam-discussie is voor de buehne. Op de achtergrond drukken machtsgeile (EU)politici er de vreselijkste vrijheidsverminderende (hoe ironisch) wetten erdoor. Daar ligt het echte gevaar en Wilders toont zich andermaal een domme clown dat ie dat niet oppikt.
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

donderdag 15 januari 2015 @ 18:32:26 #58
40150 Manke
'tis but a scratch
pi_148719992
quote:
0s.gif Op donderdag 15 januari 2015 18:29 schreef Megumi het volgende:

[..]

Maar als je dat wel doet is de kans dat er een extremist aan je deur komt om je dood te schieten ingehuurd door Willem behoorlijk 0%
Dat wel :P
Hooguit licht de ME je van je bed, zoals gregorius nekschot, maar dat was gewoon een dikke middelvinger naar internet anonimiteit.
  donderdag 15 januari 2015 @ 18:33:46 #59
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_148720052
quote:
11s.gif Op donderdag 15 januari 2015 18:30 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Nah denk je?

Die islam-discussie is voor de buehne. Op de achtergrond drukken machtsgeile (EU)politici er de vreselijkste vrijheidsverminderende (hoe ironisch) wetten erdoor. Daar ligt het echte gevaar en Wilders toont zich andermaal een domme clown dat ie dat niet oppikt.
Ik raad je aan om politici nooit te vertrouwen en er van uit te gaan dat ze met zeer zeldzame uitzonderingen aleen maar handelen uit eigen belang. Maar dat is natuurlijk mijn mening maar.
pi_148720227
quote:
0s.gif Op donderdag 15 januari 2015 18:33 schreef Megumi het volgende:

[..]

Ik raad je aan om politici nooit te vertrouwen en er van uit te gaan dat ze met zeer zeldzame uitzonderingen aleen maar handelen uit eigen belang. Maar dat is natuurlijk mijn mening maar.
Dank voor je raad, maar daar was ik al een tijdje achter. Daarom zeg ik het ook.

donderdag 15 januari 2015 @ 18:45:07 #61
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_148720530
quote:
14s.gif Op donderdag 15 januari 2015 18:37 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Dank voor je raad, maar daar was ik al een tijdje achter. Daarom zeg ik het ook.
Ik ga eens wat vrolijkere dingen doen en een film kijken. In de essentie zijn discussies over religie en politiek nutteloos om dat ondanks het debat het eindresultaat hetzelfde is. De vraag is alleen wanneer. De ondergang van een staat. Of politiek systeem. Vondt The decline and fall of the Roman empire bijvoorbeeld een mooi boek om te lezen. :') ;)
pi_148720561
Goed plan en veel plezier met je film.

pi_148720864
quote:
14s.gif Op donderdag 15 januari 2015 17:56 schreef Ceberut het volgende:
Plakt die man ook een AEL-cartoon op zijn raam of is hij voor selectieve vrijheid van meningsuiting?
Het idee van vrijheid van meningsuiting is dat je de mening kunt verkondigen die de jouwe is. We verplichten de moskee om de hoek toch ook niet tot het ophangen van een poster die tolerantie van homo's bepleit?

Maar ja... de steen door de ruit is veelzeggend. Doet mij meteen denken aan woningen met Israëlische vlaggen die in Amsterdam werden bekogeld.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 15-01-2015 19:05:42 ]
  donderdag 15 januari 2015 @ 18:54:45 #64
198365 Morendo
The Real Deal
pi_148720933
quote:
Van Beusekom heeft de politie gebeld om erachter te komen of er al eerder soortgelijke meldingen zijn geweest. 'Dat was niet zo, zeiden ze. Aangifte heb ik niet gedaan, want volgens de dienstdoende agent is het een lastig verhaal om de dader te achterhalen.'
Wat is dit nou weer voor gotspe? :|W
Die Lebenslust bringt dich um.
pi_148721051
quote:
0s.gif Op donderdag 15 januari 2015 18:52 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Het idee van vrijheid van meningsuiting is dat je de mening kunt verkondigen die de jouwe is. We verplichten de moskee om de hoek toch ook niet tot een poster die tolerantie van homo's bepleit?

Maar ja... de steen door de ruit is veelzeggend. Doet mij meteen denken aan woningen met Israëlische vlaggen die in Amsterdam werden bekogeld.
Ja, steun aan een bewezen racistische staat uitdragen doet denken aan een slecht geschreven papiertje voor je raam hangen?

donderdag 15 januari 2015 @ 18:58:16 #66
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_148721084
quote:
0s.gif Op donderdag 15 januari 2015 18:52 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Het idee van vrijheid van meningsuiting is dat je de mening kunt verkondigen die de jouwe is. We verplichten de moskee om de hoek toch ook niet tot een poster die tolerantie van homo's bepleit?

Dat bleek achteraf toch niet zo te zijn?
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_148721293
quote:
0s.gif Op donderdag 15 januari 2015 18:58 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Dat bleek achteraf toch niet zo te zijn?
De media sprak over verschillende incidenten, één daarvan bleek later een hoog bullshit-gehalte te hebben.
  donderdag 15 januari 2015 @ 19:04:18 #68
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_148721374
quote:
1s.gif Op donderdag 15 januari 2015 19:02 schreef jamesdeen het volgende:

[..]

De media sprak over verschillende incidenten, één daarvan bleek later een hoog bullshit-gehalte te hebben.
Ok, thanks
pi_148721430
quote:
1s.gif Op donderdag 15 januari 2015 19:02 schreef jamesdeen het volgende:

[..]

Een zo'n vrouw die ook wat aandacht wilde en iets had verzonnen.
  donderdag 15 januari 2015 @ 19:07:15 #70
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_148721501
quote:
0s.gif Op donderdag 15 januari 2015 19:05 schreef Specularium het volgende:

[..]

Precies, ik moest ook aan die vrouw denken. Dat bleek achteraf verzonnen.
pi_148721678
quote:
0s.gif Op donderdag 15 januari 2015 19:05 schreef Specularium het volgende:

[..]

Oh ja, dit miepje..

pi_148721787
quote:
0s.gif Op donderdag 15 januari 2015 19:07 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Precies, ik moest ook aan die vrouw denken. Dat bleek achteraf verzonnen.
Dat was me ontgaan. Doet niks af aan de gebeurtenis van vandaag. Het laat zich raden in welke hoek we de daders moeten zoeken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')