Thanksquote:Op donderdag 15 januari 2015 17:01 schreef Nikooos het volgende:
Welkom ende gefeliciteerd Startbuck_!
Ik voel me wel een beetje alleen als enige in septemberquote:Op donderdag 15 januari 2015 17:02 schreef coccinelle het volgende:
Trachitol bevat inderdaad lidocaïne. De 'pijnstillende' werking komt alleen door het zuigen en amper tot niet door de lidocaïne.
En jeej! Starbuck in de OP! Na 4 weken sta ik niet meer onderaan
Edit: spuit 11 over de werking. Had vorige topic nog niet gelezen![]()
Ja dat zit erin, maar in zo;n lage dosering dat je hooguit iets voelt tintelen, echt verdoven doet t nauwelijksquote:Op donderdag 15 januari 2015 16:45 schreef pinquit het volgende:
Trachitol bevat toch lidocaïne? Het idee daar van is dat het verdooft, moet je er maar eens eentje lang op je tong leggen voor de grap.
Hoiquote:Op donderdag 15 januari 2015 17:01 schreef Nikooos het volgende:
Welkom ende gefeliciteerd Startbuck_!
done!quote:Op donderdag 15 januari 2015 16:58 schreef Starbuck_ het volgende:
Mag ik ook in de OP? Voorlopige UD 2 september
September gaat het helaas niet meer worden hier, misschien lukt oktoberquote:Op donderdag 15 januari 2015 17:06 schreef Starbuck_ het volgende:
Ik voel me wel een beetje alleen als enige in september
Waar blijven de andere septemberdames?
Ik ben er al maar durf nog niet ivm de miskramen... Maar ik hoop met heel mijn hart dat het deze keer goed gaat en dan kom ik je vergezellenquote:Op donderdag 15 januari 2015 17:06 schreef Starbuck_ het volgende:
[..]
Thanks
[..]
Ik voel me wel een beetje alleen als enige in september
Waar blijven de andere septemberdames?
Thanks!quote:
Ik dacht: waarom ook nietquote:
Deal!quote:Op donderdag 15 januari 2015 17:10 schreef pinquit het volgende:
[..]
September gaat het helaas niet meer worden hier, misschien lukt oktober
Burdie en cwen hebben een cursus gedaan dacht ik.quote:Op donderdag 15 januari 2015 17:12 schreef L-E het volgende:
Even iets compleet anders; iemand hier ervaring met hypnobirthing? (Lurkers mogen ook reageren)
Dat snap ik goed en ik hoop heel erg met je mee!quote:Op donderdag 15 januari 2015 17:13 schreef Malteser het volgende:
[..]
Ik ben er al maar durf nog niet ivm de miskramen... Maar ik hoop met heel mijn hart dat het deze keer goed gaat en dan kom ik je vergezellen.
Ik heb een cursus gedaan, maar ik weet natuurlijk nog niet hoe het bevallen gaat ermee. Tot dusver ben ik in ieder geval wel erg tevreden. Gaat erg veel over dat bevallen zonder angst kan (en zou moeten) en in principe ook pijnloos, maar de vrouw van de cursus wilde dat niet zo zeggen, want iedereen ervaart dat anders. Ik kreeg veel oefeningen tijdens de cursus (5 bijeenkomsten) voor ademen en jezelf in een soort van zelfhypnose brengen. Dan kom je heerlijk tot rust in je hoofd vond ik.quote:Op donderdag 15 januari 2015 17:12 schreef L-E het volgende:
Even iets compleet anders; iemand hier ervaring met hypnobirthing? (Lurkers mogen ook reageren)
Oeh, nog even spannend dus... Hoe voel je je?quote:Op donderdag 15 januari 2015 17:40 schreef gestreeptestoel het volgende:
Ik zal vanavond bijlezen.
We zijn bij de vk geweest. Uitwendige echo was bijna niks te zien. Wel de vruchtzak. Mijn blaas was ook niet vol genoeg. Toen werd ik naar t toilet gestuurd.. Een inwendige echo gehad. Ook niet heel veel meer te zien. Wel iets heldere beeld en heeeeerl vaag zag je soms iets pulseren. Ze Kon niet met zekerheid zeggen of dit t hartje was..
Wel zag ze een cyste.
Over 2 weken hebben we een nieuwe echo. Ze schat in dat ik nog priller zwanger ben dan ik dacht. 5 weken ongeveer.
Met vlagen erg misselijk!quote:Op donderdag 15 januari 2015 17:55 schreef Malteser het volgende:
[..]
Oeh, nog even spannend dus... Hoe voel je je?
Hopelijk mag je morgen naar huis! Hoe is het verder met jullie? Hoe heeft Draak gereageerd op Piranha?quote:Op donderdag 15 januari 2015 17:56 schreef NotTheSame het volgende:
Dames, het afscheidsplaatje en praatje komt later. Lig nog steeds in het ziekenhuis met een luie blaas en te laag HB. Hopelijk morgen naar huis.
he? Op 3 januari kreeg ik een test met 2-3 weken, en dacht toen 4 weken zwanger te zijn. Mijn laatste menstruatie begon op 10 December, maar ik heb een cyclus van 24 dagen. Volgens mij ben ik nu 5 weken en 5 dagen...quote:Op donderdag 15 januari 2015 19:46 schreef gestreeptestoel het volgende:
Aah Cygne. Spannend! Nog ff wachten tot de echo..
Op 3 jan had ik er test met daarop 1-2 weken
7 jan 2-3 weken
Ik dacht op ruim 6 weken te zitten.
Ik kreeg deze vroege echo, omdat ze standaard rond de 8 weken een eerste echo doen. De vk telde vanaf de eerste dag v laatste menstruatie. Dan zou ik 8+6 zijn vandaag, maar dat was ik dus duidelijk niet.
Nu over 2 weken terug en dan moest er toch echt hartactiviteit te zien zijn.
Doen ze (in Nederland althans) standaard tot de termijnecho. Was bij mij ook zo (cyclus 36 dagen), ondanks dat ik zeker wist wanneer mijn eisprong was.quote:Op donderdag 15 januari 2015 19:49 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
he? Op 3 januari kreeg ik een test met 2-3 weken, en dacht toen 4 weken zwanger te zijn. Mijn laatste menstruatie begon op 10 December, maar ik heb een cyclus van 24 dagen. Volgens mij ben ik nu 5 weken en 5 dagen...
Maar, jij had dus een veel langere cyclus, vandaar dat de VK daarvan uit ging?
Mijn laatste op 14 nov. En de laatste cyclussen waren 26-33-31-30 dagenquote:Op donderdag 15 januari 2015 19:49 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
he? Op 3 januari kreeg ik een test met 2-3 weken, en dacht toen 4 weken zwanger te zijn. Mijn laatste menstruatie begon op 10 December, maar ik heb een cyclus van 24 dagen. Volgens mij ben ik nu 5 weken en 5 dagen...
Maar, jij had dus een veel langere cyclus, vandaar dat de VK daarvan uit ging?
Nou ik ben een fleks-hippie dus ik ben DOL op zweverig!quote:Op donderdag 15 januari 2015 17:42 schreef Risu het volgende:
[..]
Ik heb een cursus gedaan, maar ik weet natuurlijk nog niet hoe het bevallen gaat ermee. Tot dusver ben ik in ieder geval wel erg tevreden. Gaat erg veel over dat bevallen zonder angst kan (en zou moeten) en in principe ook pijnloos, maar de vrouw van de cursus wilde dat niet zo zeggen, want iedereen ervaart dat anders. Ik kreeg veel oefeningen tijdens de cursus (5 bijeenkomsten) voor ademen en jezelf in een soort van zelfhypnose brengen. Dan kom je heerlijk tot rust in je hoofd vond ik.
Sommige vinden het vast een beetje zweverig, en dasr moet je wel tegen kunnen. Maar het principe blijft hetzelfde en ik raad het iedereen wel aan eigenlijk. (Maar ik moet dus nog bevallen).
Ja, gisteren van een piranhaquote:Op donderdag 15 januari 2015 21:01 schreef faptist het volgende:
NTS al bevallen?
Denk al de hele dag aan je!
Ik heb me ook even verdiept in hypno-birthing want het sprak mij dus ook aan. Echter heb ik gekozen voor een cursus zwangerschapsyoga. Ik deed al aan gewone yoga, dus zie dit als een mooie opvolger. Ik denk dat je met een goede ademhaling en ontspanning best al een eind kan komen.quote:Op donderdag 15 januari 2015 20:58 schreef L-E het volgende:
[..]
Nou ik ben een fleks-hippie dus ik ben DOL op zweverig!
Het klinkt wel zoals ik het in mijn hoofd heb, en dat lijkt me wel iets waar ik iets aan kan hebben. Ik heb niet de illusie dat ik er pijnloos en overall zen mee ga bevallen, maar ik wil graag wat mogelijkheden om mezelf rustig te krijgen daar waar er paniek dreigt (m.n. in mijn hoofd). Dank voor je ervaring!
Ik wilde ook zwangerschapsyoga maar dat vergoedt mijn verzekering nietquote:Op donderdag 15 januari 2015 21:13 schreef Quickie_Brat het volgende:
[..]
Ik heb me ook even verdiept in hypno-birthing want het sprak mij dus ook aan. Echter heb ik gekozen voor een cursus zwangerschapsyoga. Ik deed al aan gewone yoga, dus zie dit als een mooie opvolger. Ik denk dat je met een goede ademhaling en ontspanning best al een eind kan komen.
Waar ik persoonlijk het meest "bang" voor ben zijn die laatste centimeters ontsluiting.... want die schijnen het ergst te zijn. Stel nu dat dat uuuuuren gaat duren, dat lijkt me echt een hel
Stomme verzekering!quote:Op donderdag 15 januari 2015 21:16 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik wilde ook zwangerschapsyoga maar dat vergoedt mijn verzekering nietHypnobirthing wel!
En ik denk tbh ook dat ik met een trauma-bevalling achter de rug, wel echt alles uit de kast wil/moet halen om de paniek uit mijn systeem te houden. Voor mijn gevoel lukt dat meer met hypnobirthing. Maar, dat gevoel is niet echt ergens op gebaseerd
Heel fijn!!! Nog een reden voor de bloeding gevonden of gewoon gevalletje goeie doorbloeding en een schrammetje?quote:Op donderdag 15 januari 2015 21:39 schreef Minarosa het volgende:
Twintigwekenecho was helemaal goed! Driekwartier naar ons kindje gekeken
Ze kon niets zien, gelukkig geen voorliggende placenta en hij sloot goed aan op de baarmoederwand, daar had het niets mee te maken. Waarschijnlijk inderdaad iets kleins aan de baarmoederhals, na driekwartier spartelende baby maak ik me er nu niet druk meer om.quote:Op donderdag 15 januari 2015 22:13 schreef Lijnloos het volgende:
[..]
Heel fijn!!! Nog een reden voor de bloeding gevonden of gewoon gevalletje goeie doorbloeding en een schrammetje?
Voor jou een kersenstickerquote:Op donderdag 15 januari 2015 21:05 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
[..]
Ja, gisteren van een piranha
hier 14,5 week sticker gekregen!
En voor die 45 minuten krijg jij een glitterbanaan!quote:Op donderdag 15 januari 2015 21:39 schreef Minarosa het volgende:
Twintigwekenecho was helemaal goed! Driekwartier naar ons kindje gekeken
Hier ook. Vet-irritant. Tegenwoordig wordt ik ook op dezelfde tijd wakker, en lig dan lang wakker...om half 1 en om kwart voor 6. Zeker die laatste is stom, want dan val ik net voor de wekker weer in slaap....quote:Op vrijdag 16 januari 2015 08:29 schreef Malteser het volgende:
Fijn dat de SEO goed is Minarosa!!
Stippelrientje: I feel your pain. Wat een draak van een nacht weer.... Knetter moe zijn maar zo onrustig slapen, veel wakker, raar dromen. Maar alles voor het goede doel
Ja, ik <3 Ik heb er veel profijt van (gehad) zowel tijdens de zwangerschap als bij de bevalling. Erg een aanrader. Als je meer wilt weten, let me knowquote:Op donderdag 15 januari 2015 17:12 schreef L-E het volgende:
Idemquote:Op vrijdag 16 januari 2015 14:37 schreef elamanilo het volgende:
[..]
Ja, ik <3 Ik heb er veel profijt van (gehad) zowel tijdens de zwangerschap als bij de bevalling. Erg een aanrader. Als je meer wilt weten, let me know
Ja! Erg blij mee, júist omdat het bij ons anders ging. Hielp me goed om bij mezelf en mijn lijf te blijven. Meer info op aanvraagquote:Op donderdag 15 januari 2015 17:12 schreef L-E het volgende:
Dat kwam bij ons wel aan de orde, maar op een prettige manier. Het heeft weinig zin om je daar druk om te maken, het is goed om juist dan bij jezelf, de ontspanning en je partner te blijven ipv je te focussen op alles om je heen.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 14:39 schreef Burdie het volgende:
[..]
Idem. Hoewel ik ook wel wat dingen gemist heb in de cursus, met name hoe er geen enkele aandacht wordt geschonken aan 'wat nou als het anders loopt'. Dat aspect wordt eigenlijk genegeerd.
De tijd kruipt.. Zal ieder v ons wel vinden in t brgin denk ik.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 14:13 schreef Malteser het volgende:
Hier een hele voorzichtige jompel, 5 weken vandaag. Wat gaat de tijd langzaam....
Gestreeptestoel: Heeft de verzakking nog gevolgen voor deze zwangerschap?
We konden en mochten zelf wel ook echt aangeven waar we het over wilden hebben, naast de hypnobirthing techniek dingen zelf was daar altijd wel tijd voor. Dus er zijn bij ons dat soort dingen ook wel aan de orde gekomen. Ik denk juist ook dat je er veel aan kunt hebben als er dingen anders lopen, wat Juf Mariska ook zegt, dat je ook dan juist die ontspanning en focus kunt vasthouden of krijgen en je open kunt stellen voor en vertrouwen kunt hebben in de situatie zoals ie is. Maar JM heeft daar meer ervaring mee dan ik denk ikquote:Op vrijdag 16 januari 2015 14:39 schreef Burdie het volgende:
[..]
Idem. Hoewel ik ook wel wat dingen gemist heb in de cursus, met name hoe er geen enkele aandacht wordt geschonken aan 'wat nou als het anders loopt'. Dat aspect wordt eigenlijk genegeerd.
Ik kon door de weeënstorm en plotselinge heftigheid van de pijn helemaal niet eens meer het woord 'ontspannen' bedenken, laat staan dat ik iets met de oefeningen had gekund... Pas na de door hypnobirthing zo gehekelde ruggenprik kon ik weer de oefeningen doen en de ontspanning opzoeken. Ik had daar wel meer handvatten voor willen hebben.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 14:48 schreef JufMariska het volgende:
[..]
Dat kwam bij ons wel aan de orde, maar op een prettige manier. Het heeft weinig zin om je daar druk om te maken, het is goed om juist dan bij jezelf, de ontspanning en je partner te blijven ipv je te focussen op alles om je heen.
Hoe lang ben je dan?quote:Op vrijdag 16 januari 2015 14:29 schreef Krisvc het volgende:
Heeft er iemand tips voor positiemode voor lange dames?
En enigszins betaalbaar dan ook?
Mijn bekkenfysio vertelde over een patiënt waarbij de verzakking weg was na de volgende bevalling, dat kan kennelijk ookquote:Op vrijdag 16 januari 2015 14:52 schreef gestreeptestoel het volgende:
[..]
De tijd kruipt.. Zal ieder v ons wel vinden in t brgin denk ik.
Ik hoop niet dat het gevolgen heeft.maar ik heb nu al dat ik niet te veel zware dingen kan tillen.
Ik hoop vooral niet dat t gevolgen heeft voor na de bevalling..
Er is me destijds bij de fysio al wel aangeraden om iets van zwangerfit? Te gaan doen. Om de bekkenbodem goed te trainen tijdens de zwangerschsp.
Ik ben daar 8x ofzo geweest. Ik schijn t maar licht te hebben. (maar ik doe eigenlijk t verkeerde werk.. Waardoor ik er soms last v krijg)quote:Op vrijdag 16 januari 2015 15:06 schreef Burdie het volgende:
[..]
Mijn bekkenfysio vertelde over een patiënt waarbij de verzakking weg was na de volgende bevalling, dat kan kennelijk ook. Ben je onder behandeling van een fysio?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reacties graag in v&a. Pm/dm schijnt wat lastig te zijn door mn username (ë)
op marktplaats staan best wel vaak maat 34quote:Op vrijdag 16 januari 2015 15:14 schreef Krisvc het volgende:
Ik ben 1.83 en de standaardbroeken pakken eigenlijk altijd nét te kort. Ben op zoek naar een maatje 44 (denk ik).
Misschien dat ik ook gewoon niet zo goed weet waar ik moet zoeken hoor, maar alles wat ik kan vinden heeft lengtemaat 32 en dat is gewoon te kort. Als ik ergens een 34 vandaag haal ben ik ook al gelukkig.
Deze houding proefde ik ergens anders idd heel erg en ik kreeg daar wel een vervelend smaakje van in mijn mond.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 15:04 schreef Burdie het volgende:
Ook zaten we door de 'houd zelf zo veel mogelijk de regie door bij alles kritisch te vragen of het echt nodig is' houding helemaal niet positief en opbouwend in het proces.
Tijdens onze hypnobirthingscursus deden we een rondje waarbij alle stellen konden vertellen waarom ze er zaten. Bijna iedereen noemde toen dat regie-zelf-in-de-hand-houden punt. Toen ik aan de beurt was, zei ik dat me dat wel verbaasde want ik dacht juist: als er iets is waarbij je volgens mij maar weinig regie hebt dan is het wel je bevalling! Ik stond er heel erg zo in: dat kleine beetje regie dat ik wel heb (de controle over wat ik denk!) wil ik optimaal benutten.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 15:04 schreef Burdie het volgende:
Ook zaten we door de 'houd zelf zo veel mogelijk de regie door bij alles kritisch te vragen of het echt nodig is' houding helemaal niet positief en opbouwend in het proces.
Ik denk dat het ook erg aan de persoon ligt die de cursus geeft. Bij ons heb ik dit helemaal niet zo ervaren namelijk. Er werd verteld dat met de methode in principe geen pijnstilling meer nodig is, maar dat men zeker niet moet aannemen dat alles perfect gaat verlopen en dat je heus wel om een prik mag vragen. Ook werd ons verteld dat het dus anders kan lopen dan je van tevoren bedenkt (visualiseren is een groot iets voor voorbereiding) maar dat het makkelijker wordt dit los te laten als je verder dus de angst niet meer hebt (daar werd ook aandacht aan besteed). Je hebt dan ook veel minder het idee de controle te verliezen.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 14:58 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ik kon door de weeënstorm en plotselinge heftigheid van de pijn helemaal niet eens meer het woord 'ontspannen' bedenken, laat staan dat ik iets met de oefeningen had gekund... Pas na de door hypnobirthing zo gehekelde ruggenprik kon ik weer de oefeningen doen en de ontspanning opzoeken. Ik had daar wel meer handvatten voor willen hebben.
Overigens kan ik nu achteraf ook heel slecht tegen alle 'thuis bevallen is het veiligst', 'medisch ingrijpen is slecht', 'vertrouw erop dat je lichaam zelf wel weet hoe bevallen moet' en 'pijn is niet nodig' posts die op de hypnobirthing facebook pagina voorbij komen (misschien moet ik die maar gewoon ontvolgen).
6 dozen, wat overdreven! Misschien kun je die weggeven ofzo, aan instanties die spullen inzamelen voor moeders die weinig hebben?quote:Op vrijdag 16 januari 2015 16:56 schreef MevrouwCactus het volgende:
Nikoos, ik vind het knap van je vrouw dat ze nog 25% kan werken in de zorg! Ik ben nu 2 weken (bijna) compleet in de ziektewet en doe alleen maar administratief werk (en ontbijt met de mannen, maak hun lunch klaar en vouw de was enzo) en dat is echt heerlijk. Juist daardoor kan ik het thuis juist ook rustiger aan doen om de één of andere reden,.. Ik hoef niet meer (ofzo)...
Net doos nr. 6 gekregen van de Etos, ze stonden er weer mee aan de deur. Nu weet ik het ook niet meer hoor!
Malteser, die eerste weken gaan inderdaad ontzettend sloom! Ik vond week 12 t/m 20 heel snel gaan en toen tot de 'magische' 24 weer langzaam. Nu gaat het weer heel erg snel!
6 dozen is inderdaad overdreven. De postbode vindt dat ookquote:Op vrijdag 16 januari 2015 17:00 schreef mousemicky het volgende:
[..]
6 dozen, wat overdreven! Misschien kun je die weggeven ofzo, aan instanties die spullen inzamelen voor moeders die weinig hebben?
Van wie moet je op je zij gaan slapen dan?quote:Op vrijdag 16 januari 2015 09:35 schreef Mariposas het volgende:
Tot en met week 10 lag ik ook veel wakker en kon ik dan niet meer slapen. Nu word ik 100 x per nacht wakker maar val ik wel weer redelijk snel in slaap. Kan er echt niet aan wennen dat ik op m'n zij moet gaan slapen. Vannacht gewoon lekker op m'n rug geslapen en dan slaap ik meteen wel veel beter.
Iets met een belangrijke (slag)ader o.i.d. waar al het gewicht van je buik dan op drukt... Heb ik ook ergens gelezen.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 17:07 schreef mignonne het volgende:
[..]
Van wie moet je op je zij gaan slapen dan?
Das geen gangbaar Nederlands adviesquote:Op vrijdag 16 januari 2015 17:09 schreef MevrouwCactus het volgende:
[..]
Iets met een belangrijke (slag)ader o.i.d. waar al het gewicht van je buik dan op drukt... Heb ik ook ergens gelezen.
Oh gelukkigquote:Op vrijdag 16 januari 2015 17:21 schreef mignonne het volgende:
[..]
Das geen gangbaar Nederlands adviesin USA wordt dat wel tegen vrouwen gezegd, in NL doen we dat niet. De vena cava inferior is de ader waar het om gaat, geen slagader dus. Het gewicht van de baarmoeder kan daar inderdaad op drukken. Maar... de baarmoeder is pas na 24-26 weken zwangerschap zo zwaar dat die daadwerkelijk de ader dicht zou kunnen drukken. De (erg achterhaalde) theorie is dat je daardoor je baby in gevaar zou brengen en dat baby zuurstofgebrek op zou lopen.
De praktijk is echter, dat wanneer de ader daadwerkelijk dichtgedrukt wordt, jij zelf misselijk en duizelig wordt. Dit zorgt er al voor dat je van lichaamshouding gaat veranderen, ook als je slaapt. Een zelfregulerend iets van je lichaam![]()
Je baby krijgt geen zuurstof direct uit die vena cava. De vena cava brengt het zuurstofárme bloed uit de onderste helft van je lichaam terug naar het hart voor aanvoer van verse zuurstof.
Kortom, je hoeft écht niet verplicht op je zij te gaan liggen tijdens je zwangerschap.
ah vandaar! ik vroeg me al af wie er hier in NL zwangeren zo zou kwellen met zo'n adviesquote:Op vrijdag 16 januari 2015 17:57 schreef Mariposas het volgende:
Oh, misschien een beetje verkeerd verwoord, maar ik bedoelde niet dat iemand me zou verbieden om op m'n rug te liggen hoor.had gelezen idd dat je er duizelig en misselijk van kon worden bij latere termijn, dus het leek me een handig idee om alvast te wennen aan zijslapen. Ik had eerst ook een vervelend drukkend gevoel op m'n blaas, maar sinds een week of 2 is m'n blaas sowieso weer getemd en als vanouds. Maar dat zijslapen wordt m niet bij me, dus ik geef het voorlopig maar op. Al kan ik me niet voorstellen dat het nog lekker ligt na de 30 weken.
Kan me voorstellen dat je het jammer vindt. Ik heb ook meerdere echo´s gehad omdat ik minder ver was dan gedacht, de tijd gaat zo langzaam dan! Goed idee om nog een week langer te wachten, ik weet niet of ik dat geduld op had kunnen brengen.quote:Op donderdag 15 januari 2015 20:10 schreef gestreeptestoel het volgende:
Ik maak me ook nog geen zorgen hoor. Vind het wel jammer, maar ik was inderdaad gewoon heel vroeg. We mochten ook volgende week voor de 2e echo komen, maar we waren bang dat we dan nog steeds niet genoeg konden zien. Volgens de vk zouden we volgende week wel al hartactiviteit moeten kunnen zien. Wij hebben er voor gekozen nog eenweek langer te wachten, zodat we sowieso meer kunnen zien (mits alles oke is)
Ja, hilarisch he!.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 18:16 schreef Mariposas het volgende:
De adviezen uit de USA zijn trouwens wel grappig. Het wordt zelfs afgeraden om bij Subway een broodje te eten ivm listeria bacterie. En een stukje ananas veroorzaakt spontane miskramen of vroeggeboortes. Ze krijgen er gelukkig wel allemaal om de paar dagen bloedtesten in de eerste weken, om te zien of het hCG stijgt. En een bloedtest bij 11 weken om het geslacht van de baby te weten. Als bevestiging voor de ramzi theorie die dan ook steevast verkeerd geïnterpreteerd wordt. Heb me kostelijk vermaakt op een Amerikaanse Babybytes-achtige site.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |