Thanksquote:Op donderdag 15 januari 2015 17:01 schreef Nikooos het volgende:
Welkom ende gefeliciteerd Startbuck_!
Ik voel me wel een beetje alleen als enige in septemberquote:Op donderdag 15 januari 2015 17:02 schreef coccinelle het volgende:
Trachitol bevat inderdaad lidocaïne. De 'pijnstillende' werking komt alleen door het zuigen en amper tot niet door de lidocaïne.
En jeej! Starbuck in de OP! Na 4 weken sta ik niet meer onderaan
Edit: spuit 11 over de werking. Had vorige topic nog niet gelezen![]()
Ja dat zit erin, maar in zo;n lage dosering dat je hooguit iets voelt tintelen, echt verdoven doet t nauwelijksquote:Op donderdag 15 januari 2015 16:45 schreef pinquit het volgende:
Trachitol bevat toch lidocaïne? Het idee daar van is dat het verdooft, moet je er maar eens eentje lang op je tong leggen voor de grap.
Hoiquote:Op donderdag 15 januari 2015 17:01 schreef Nikooos het volgende:
Welkom ende gefeliciteerd Startbuck_!
done!quote:Op donderdag 15 januari 2015 16:58 schreef Starbuck_ het volgende:
Mag ik ook in de OP? Voorlopige UD 2 september
September gaat het helaas niet meer worden hier, misschien lukt oktoberquote:Op donderdag 15 januari 2015 17:06 schreef Starbuck_ het volgende:
Ik voel me wel een beetje alleen als enige in september
Waar blijven de andere septemberdames?
Ik ben er al maar durf nog niet ivm de miskramen... Maar ik hoop met heel mijn hart dat het deze keer goed gaat en dan kom ik je vergezellenquote:Op donderdag 15 januari 2015 17:06 schreef Starbuck_ het volgende:
[..]
Thanks
[..]
Ik voel me wel een beetje alleen als enige in september
Waar blijven de andere septemberdames?
Thanks!quote:
Ik dacht: waarom ook nietquote:
Deal!quote:Op donderdag 15 januari 2015 17:10 schreef pinquit het volgende:
[..]
September gaat het helaas niet meer worden hier, misschien lukt oktober
Burdie en cwen hebben een cursus gedaan dacht ik.quote:Op donderdag 15 januari 2015 17:12 schreef L-E het volgende:
Even iets compleet anders; iemand hier ervaring met hypnobirthing? (Lurkers mogen ook reageren)
Dat snap ik goed en ik hoop heel erg met je mee!quote:Op donderdag 15 januari 2015 17:13 schreef Malteser het volgende:
[..]
Ik ben er al maar durf nog niet ivm de miskramen... Maar ik hoop met heel mijn hart dat het deze keer goed gaat en dan kom ik je vergezellen.
Ik heb een cursus gedaan, maar ik weet natuurlijk nog niet hoe het bevallen gaat ermee. Tot dusver ben ik in ieder geval wel erg tevreden. Gaat erg veel over dat bevallen zonder angst kan (en zou moeten) en in principe ook pijnloos, maar de vrouw van de cursus wilde dat niet zo zeggen, want iedereen ervaart dat anders. Ik kreeg veel oefeningen tijdens de cursus (5 bijeenkomsten) voor ademen en jezelf in een soort van zelfhypnose brengen. Dan kom je heerlijk tot rust in je hoofd vond ik.quote:Op donderdag 15 januari 2015 17:12 schreef L-E het volgende:
Even iets compleet anders; iemand hier ervaring met hypnobirthing? (Lurkers mogen ook reageren)
Oeh, nog even spannend dus... Hoe voel je je?quote:Op donderdag 15 januari 2015 17:40 schreef gestreeptestoel het volgende:
Ik zal vanavond bijlezen.
We zijn bij de vk geweest. Uitwendige echo was bijna niks te zien. Wel de vruchtzak. Mijn blaas was ook niet vol genoeg. Toen werd ik naar t toilet gestuurd.. Een inwendige echo gehad. Ook niet heel veel meer te zien. Wel iets heldere beeld en heeeeerl vaag zag je soms iets pulseren. Ze Kon niet met zekerheid zeggen of dit t hartje was..
Wel zag ze een cyste.
Over 2 weken hebben we een nieuwe echo. Ze schat in dat ik nog priller zwanger ben dan ik dacht. 5 weken ongeveer.
Met vlagen erg misselijk!quote:Op donderdag 15 januari 2015 17:55 schreef Malteser het volgende:
[..]
Oeh, nog even spannend dus... Hoe voel je je?
Hopelijk mag je morgen naar huis! Hoe is het verder met jullie? Hoe heeft Draak gereageerd op Piranha?quote:Op donderdag 15 januari 2015 17:56 schreef NotTheSame het volgende:
Dames, het afscheidsplaatje en praatje komt later. Lig nog steeds in het ziekenhuis met een luie blaas en te laag HB. Hopelijk morgen naar huis.
he? Op 3 januari kreeg ik een test met 2-3 weken, en dacht toen 4 weken zwanger te zijn. Mijn laatste menstruatie begon op 10 December, maar ik heb een cyclus van 24 dagen. Volgens mij ben ik nu 5 weken en 5 dagen...quote:Op donderdag 15 januari 2015 19:46 schreef gestreeptestoel het volgende:
Aah Cygne. Spannend! Nog ff wachten tot de echo..
Op 3 jan had ik er test met daarop 1-2 weken
7 jan 2-3 weken
Ik dacht op ruim 6 weken te zitten.
Ik kreeg deze vroege echo, omdat ze standaard rond de 8 weken een eerste echo doen. De vk telde vanaf de eerste dag v laatste menstruatie. Dan zou ik 8+6 zijn vandaag, maar dat was ik dus duidelijk niet.
Nu over 2 weken terug en dan moest er toch echt hartactiviteit te zien zijn.
Doen ze (in Nederland althans) standaard tot de termijnecho. Was bij mij ook zo (cyclus 36 dagen), ondanks dat ik zeker wist wanneer mijn eisprong was.quote:Op donderdag 15 januari 2015 19:49 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
he? Op 3 januari kreeg ik een test met 2-3 weken, en dacht toen 4 weken zwanger te zijn. Mijn laatste menstruatie begon op 10 December, maar ik heb een cyclus van 24 dagen. Volgens mij ben ik nu 5 weken en 5 dagen...
Maar, jij had dus een veel langere cyclus, vandaar dat de VK daarvan uit ging?
Mijn laatste op 14 nov. En de laatste cyclussen waren 26-33-31-30 dagenquote:Op donderdag 15 januari 2015 19:49 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
he? Op 3 januari kreeg ik een test met 2-3 weken, en dacht toen 4 weken zwanger te zijn. Mijn laatste menstruatie begon op 10 December, maar ik heb een cyclus van 24 dagen. Volgens mij ben ik nu 5 weken en 5 dagen...
Maar, jij had dus een veel langere cyclus, vandaar dat de VK daarvan uit ging?
Nou ik ben een fleks-hippie dus ik ben DOL op zweverig!quote:Op donderdag 15 januari 2015 17:42 schreef Risu het volgende:
[..]
Ik heb een cursus gedaan, maar ik weet natuurlijk nog niet hoe het bevallen gaat ermee. Tot dusver ben ik in ieder geval wel erg tevreden. Gaat erg veel over dat bevallen zonder angst kan (en zou moeten) en in principe ook pijnloos, maar de vrouw van de cursus wilde dat niet zo zeggen, want iedereen ervaart dat anders. Ik kreeg veel oefeningen tijdens de cursus (5 bijeenkomsten) voor ademen en jezelf in een soort van zelfhypnose brengen. Dan kom je heerlijk tot rust in je hoofd vond ik.
Sommige vinden het vast een beetje zweverig, en dasr moet je wel tegen kunnen. Maar het principe blijft hetzelfde en ik raad het iedereen wel aan eigenlijk. (Maar ik moet dus nog bevallen).
Ja, gisteren van een piranhaquote:Op donderdag 15 januari 2015 21:01 schreef faptist het volgende:
NTS al bevallen?
Denk al de hele dag aan je!
Ik heb me ook even verdiept in hypno-birthing want het sprak mij dus ook aan. Echter heb ik gekozen voor een cursus zwangerschapsyoga. Ik deed al aan gewone yoga, dus zie dit als een mooie opvolger. Ik denk dat je met een goede ademhaling en ontspanning best al een eind kan komen.quote:Op donderdag 15 januari 2015 20:58 schreef L-E het volgende:
[..]
Nou ik ben een fleks-hippie dus ik ben DOL op zweverig!
Het klinkt wel zoals ik het in mijn hoofd heb, en dat lijkt me wel iets waar ik iets aan kan hebben. Ik heb niet de illusie dat ik er pijnloos en overall zen mee ga bevallen, maar ik wil graag wat mogelijkheden om mezelf rustig te krijgen daar waar er paniek dreigt (m.n. in mijn hoofd). Dank voor je ervaring!
Ik wilde ook zwangerschapsyoga maar dat vergoedt mijn verzekering nietquote:Op donderdag 15 januari 2015 21:13 schreef Quickie_Brat het volgende:
[..]
Ik heb me ook even verdiept in hypno-birthing want het sprak mij dus ook aan. Echter heb ik gekozen voor een cursus zwangerschapsyoga. Ik deed al aan gewone yoga, dus zie dit als een mooie opvolger. Ik denk dat je met een goede ademhaling en ontspanning best al een eind kan komen.
Waar ik persoonlijk het meest "bang" voor ben zijn die laatste centimeters ontsluiting.... want die schijnen het ergst te zijn. Stel nu dat dat uuuuuren gaat duren, dat lijkt me echt een hel
Stomme verzekering!quote:Op donderdag 15 januari 2015 21:16 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik wilde ook zwangerschapsyoga maar dat vergoedt mijn verzekering nietHypnobirthing wel!
En ik denk tbh ook dat ik met een trauma-bevalling achter de rug, wel echt alles uit de kast wil/moet halen om de paniek uit mijn systeem te houden. Voor mijn gevoel lukt dat meer met hypnobirthing. Maar, dat gevoel is niet echt ergens op gebaseerd
Heel fijn!!! Nog een reden voor de bloeding gevonden of gewoon gevalletje goeie doorbloeding en een schrammetje?quote:Op donderdag 15 januari 2015 21:39 schreef Minarosa het volgende:
Twintigwekenecho was helemaal goed! Driekwartier naar ons kindje gekeken
Ze kon niets zien, gelukkig geen voorliggende placenta en hij sloot goed aan op de baarmoederwand, daar had het niets mee te maken. Waarschijnlijk inderdaad iets kleins aan de baarmoederhals, na driekwartier spartelende baby maak ik me er nu niet druk meer om.quote:Op donderdag 15 januari 2015 22:13 schreef Lijnloos het volgende:
[..]
Heel fijn!!! Nog een reden voor de bloeding gevonden of gewoon gevalletje goeie doorbloeding en een schrammetje?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |