Wolf of Wallstreet zat vorig jaar al tussen de nominaties.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 09:47 schreef richolio het volgende:
[..]
Alweer niet.Valt Wolf of Wallstreet niet meer in dit jaar? Want zijn rol daarin was naar mijn mening echt goed, hij speelde het zo baas.
Oh dat is allemaal snel gegaan danquote:Op vrijdag 16 januari 2015 09:52 schreef hmmmz het volgende:
[..]
Wolf of Wallstreet zat vorig jaar al tussen de nominaties.
Alleen is 't deze keer niet terecht. Los van of je American Sniper nu goed vindt of niet, is dit gewoon geen nominatie-waardige rol, ligt niet eens aan Cooper.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 09:12 schreef Max23 het volgende:
Voor Bradley Cooper al zijn 3e nominatie op rij. Voorgaande jaren al genomineerd geweest als beste mannelijke hoofdrol en beste mannelijke bijrol.
Ja, ik heb er tenminste nog 1 gezien (TGBH), maar is wel erg weinig.quote:Op donderdag 15 januari 2015 15:20 schreef Stranger het volgende:
Ik had gehoopt dat ik dit jaar tenminste al een film had gezien, maar moet blijkbaar toch weer aan de bak.
Beste buitenlandse film Mandariinid (of Tangerines) met 8,6 (4183 users).quote:Whiplash
8,7 (33.765 users)
Birdman
8,5 (40.929 users)
Boyhood
8,3 (108.756 users)
The Imitation Game
8,2 (52.301 users)
The Grand Budapest Hotel
8,1 (240.829 users)
The Theory of Everything
7,8 (26.526 users)
Selma
7,7 (5.988 users)
American Sniper
7,6 (21.019 users)
Birdman draait ook nog niet in Nederland geloof ik. Pas vanaf volgende week dus beetje moeilijk oordelen danquote:Op vrijdag 16 januari 2015 23:41 schreef Nober het volgende:
Als ik op IMDb af ga dan wint Whiplash.
[..]
Beste buitenlandse film Mandariinid (of Tangerines) met 8,6 (4183 users).
Na het zien van whiplash verander ik mijn vote van Benedict Cumberbatch naar J.K. Simmons.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 01:13 schreef FireFox1 het volgende:
Mijn voorspelling:
BEST PICTURE
American Sniper
BEST ACTOR IN A LEADING ROLE
Benedict Cumberbatch, The Imitation Game
BEST ACTRESS IN A LEADING ROLE
Rosamund Pike, Gone Girl
BEST ACTOR IN A SUPPORTING ROLE
J.K. Simmons, Whiplash
BEST ACTRESS IN A SUPPORTING ROLE
Emma Stone, Birdman
BEST ANIMATED FEATURE FILM
How to Train Your Dragon 2
BEST CINEMATOGRAPHY
The Grand Budapest Hotel
BEST DIRECTING
Richard Linklater, Boyhood
BEST WRITING – ADAPTED SCREENPLAY
The Theory of Everything
BEST WRITING – ORIGINAL SCREENPLAY
Nightcrawler
Teller is talentvol maar nog wel jong en nog niet veel achter zijn naam staan. Kijken ze ook wel naar denk ik. Hij was wel genomineerd voor een of andere young-talent van het jaar award samen met Shailene Woodley en Jack O'Connel (Unbroken) onder anderequote:Op zaterdag 17 januari 2015 19:57 schreef MidnightB00m het volgende:
Denk dat Interstellar en Gone Girl nét een nominatie mis hebben gelopen.
Ben echt benieuwd of Eddie ook een Oscar krijgt voor beste mannelijke hoofdrol! Waarom is Teller niet genomineerd voor beste mannelijke hoofdrol in Whiplash? :/
Heb behalve Boyhood en Grand Budapest Hotel niet veel films nog gezien. Draaien zelfs nog een paar in de bioscoop (Whiplash, Theory of Everything), maar staan zeker op mijn lijstje.
Toch heel knap om te zien hoe Marion weer genomineerd is voor beste vrouwelijke hoofdrol. Geweldige actrice is het.
Ah, dat is dan wel tof. Ga Teller zeker in de gaten houden, vind zijn timing erg goed!quote:Op zaterdag 17 januari 2015 20:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Teller is talentvol maar nog wel jong en nog niet veel achter zijn naam staan. Kijken ze ook wel naar denk ik. Hij was wel genomineerd voor een of andere young-talent van het jaar award samen met Shailene Woodley en Jack O'Connel (Unbroken) onder andere
Maar ja. Emma Stone is ook niet heel oud verder
Die kunnen beide winnen toch? Cumberbatch in Leading Role en Simmons in Supporting Role? (Ik hoop vooral dat Simmons zijn categorie wint, erg goede film en zijn rol is voortreffelijk.)quote:Op zaterdag 17 januari 2015 02:56 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Na het zien van whiplash verander ik mijn vote van Benedict Cumberbatch naar J.K. Simmons.
Boyhood is echt huizenhoog favoriet voor Best Picture.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 01:21 schreef Gruisman het volgende:
Denk dat Boyhood of Birdman uiteindelijk beste film gaat winnen.
Het negeren van Interstellar vond ik sowieso al uiterst merkwaardig, zeker als een 13 in een dozijn film als Theory of Everything wel wordt genomineerd voor beste film.quote:Op donderdag 15 januari 2015 15:38 schreef Mike het volgende:
[..]
Ik ook. Net als het negeren van Interstellar, want dat was voor mij een van de meest gedurfde en 'grootste' films van het jaar.
Nou nou.. 13 in een dozijn is ook overdreven. Dat vind ik dan eerder The Grand Budapest Hotelquote:Op zaterdag 17 januari 2015 21:50 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Het negeren van Interstellar vond ik sowieso al uiterst merkwaardig, zeker als een 13 in een dozijn film als Theory of Everything wel wordt genomineerd voor beste film.
Grand Budapest vond ik juist een verademing t.o.v. al die ''based on a true story'' filmsquote:Op zaterdag 17 januari 2015 23:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou nou.. 13 in een dozijn is ook overdreven. Dat vind ik dan eerder The Grand Budapest Hotel
In THE GREAT WEIRD UNIVERSE OF WES ANDERSON wel, ja.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 23:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou nou.. 13 in een dozijn is ook overdreven. Dat vind ik dan eerder The Grand Budapest Hotel
Ik heb nog maar 2 films van Wes Anderson gezien, Moonrise Kingdom vond ik geslaagd, maar dit sloeg echt allesquote:Op zondag 18 januari 2015 01:01 schreef DO2 het volgende:
[..]
In THE GREAT WEIRD UNIVERSE OF WES ANDERSON wel, ja.
Wat vond je er dan precies 13 in een dozijn aan, die opmerking snapte ik ook niet echt?quote:Op zondag 18 januari 2015 01:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik heb nog maar 2 films van Wes Anderson gezien, Moonrise Kingdom vond ik geslaagd, maar dit sloeg echt alles
Nou.. Ik denk niet dat iedere acteur het zo overtuigd had kunnen doen als Eddie Redmayne.quote:Op zondag 18 januari 2015 01:07 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Wat vond je er dan precies 13 in een dozijn aan, die opmerking snapte ik ook niet echt?
Bij Theory of Everything had ik daarentegen het idee dat als je er andere acteurs in had gezet hij rechtstreeks in het dvd en rtl5 waargebeurde verhalen segment was beland, waarmee de nominaties voor beste film en beste script nogal lachwekkend op me overkomen.
Dan heb je mijn post verkeerd begrepen, want dat was precies mijn puntquote:Op zondag 18 januari 2015 01:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou.. Ik denk niet dat iedere acteur het zo overtuigd had kunnen doen als Eddie Redmayne.
Ik geef toe dat ik hem ook iets te cheesy vond en er meer van had verwacht, maar sowieso al het hele verhaal an sich van de grootste natuurkundige aller tijden maakt het niet zomaar een filmpjequote:Op zondag 18 januari 2015 01:16 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Dan heb je mijn post verkeerd begrepen, want dat was precies mijn punt
Ik heb geen kritiek op zijn nominatie voor beste acteur, maar op de nominatie voor beste film (en beste script). Vervang hem door een mindere acteur en er resteert een typische maandagavond rtl5-film.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |