abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 15 januari 2015 @ 14:30:16 #26
403866 richolio
#MacMasterrace
pi_148710232
220 getikt. Wie denkt dat ie nog veel hoger gaat?

Geen glazen bol bitte
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
  donderdag 15 januari 2015 @ 14:30:51 #27
403866 richolio
#MacMasterrace
pi_148710259
quote:
0s.gif Op donderdag 15 januari 2015 14:27 schreef roislecxe het volgende:
Ik ga multibit maar weer eens downloaden om de boel in een wallet te knallen. Traden op btc-e is niet voor me weggelegd.
Ik hou het wel gewoon bij Bittrex om meer btc te vergaren.
Is dat wel fijn zo'n wallet? Een online wallet leek mij juist altijd fijner, dan heb je het altijd bij je. Of is multibit online?
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
pi_148710268
quote:
1s.gif Op donderdag 15 januari 2015 14:30 schreef richolio het volgende:
220 getikt. Wie denkt dat ie nog veel hoger gaat?

Geen glazen bol bitte


:@
Forcefield City Bewoner
pi_148710287
quote:
1s.gif Op donderdag 15 januari 2015 14:30 schreef richolio het volgende:

[..]

Is dat wel fijn zo'n wallet? Een online wallet leek mij juist altijd fijner, dan heb je het altijd bij je. Of is multibit online?
Zoals wat bijvoorbeeld? heb altijd alleen multibit gebruikt :')
Forcefield City Bewoner
  donderdag 15 januari 2015 @ 14:31:51 #30
403866 richolio
#MacMasterrace
pi_148710294
quote:
0s.gif Op donderdag 15 januari 2015 14:31 schreef roislecxe het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

:@
;( ;(
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
  donderdag 15 januari 2015 @ 14:32:29 #31
403866 richolio
#MacMasterrace
pi_148710315
quote:
0s.gif Op donderdag 15 januari 2015 14:31 schreef roislecxe het volgende:

[..]

Zoals wat bijvoorbeeld? heb altijd alleen multibit gebruikt :')
Weet eigenlijk niet :@ Bedoel eigenlijk meer je moneys op een exchange laten staan
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
pi_148710326
Lijkt wel een gecoordineerde bulltrap over alle grote exchanges. Laat mensen geloven dat ie omhoog gaat, zodra mensen die gedachte in het koppie hebben zitten > kablam?
mag het weten
pi_148710357
quote:
1s.gif Op donderdag 15 januari 2015 14:32 schreef richolio het volgende:

[..]

Weet eigenlijk niet :@ Bedoel eigenlijk meer je moneys op een exchange laten staan
Ja maar dan blijf ik maar in de verleiding komen om te falen.
In een wallet kom ik er minder gauw aan.

En op Bittrex staat het gewoon wel altijd op de exchange zelf, ik ga niet voor elke coin een wallet maken :P
Forcefield City Bewoner
pi_148710358
ah, dit bestaat ook nog steeds......

Rois zit nog steeds in de dooie coins kop/munt te spelen
Katje weet t altijd nog beter
Jostie2000 doet nog altijd de perfecte trades (ahteraf)

En Zeta is een ongelooflijke eikel!! Dat ie hier loopt te pronken hoeveel ie wel weer verdiend heeft is nog tot daar aan toe, maar het feit dat je mede-forummers een ponzi cloud mining aansmeert puur en alleen om zelf fees op te strijken is gewoon schandalig. Ik gun het Katje best wel dat ie (alweer) op z'n plaat gaat, maar hi is nu bewust genaaid door iemand die nu een beetje de populaire jongen probeert uit te hangen :r

quote:
0s.gif Op donderdag 15 januari 2015 13:30 schreef Joosie200 het volgende:
Zie die CryptoCobain ook stoned als een garnaal blij zijn. Al is het de vraag natuurlijk in hoeverre ie niet gewoon wil roeptoeteren
cobain is real (hoewel ie nu behoorlijk aanwezig is)......heb in verschillende prive chatrooms gezeten met andere traders waar hij ook deelnam, maar die gozer is echt gestoord. Soms lijkt het alsof ie maar wat doet, maar hij zit 99/100 keer aan de goede kant. Zijn leven is geen twitter masker, maar is echt zo....sex,drugs&rock roll (hij is écht muzikant). Daarnaast is ie bijzonder intelligent en verdiend echt bakken met geld door btc te traden.

Hij is 1 van die gasten die pak m beet een jaar geleden waanzinnig veel verdiend hebben met allerlei pump and dumps die in dat soort rooms georganiseerd werden. Wij zaten hier op Fok! bitcointalk een beetje te volgen en later Twitter maar nu kan ik zeggen dat wij echt totaal niet wisten wat er werkelijk gebeurde. Alle maar dan ook echt alle coins die flink stegen was allemaal vooropgezet.
Ik heb echt regelmatig met een bek vol tanden gestaan als ik weer eens hoorde hoe een bepaalde coin gepumpt werd, wie er achter zat, wat er met de dev besproken werd, wanneer ie gedumpt zou worden etc etc.
Heel de altcoin scene is verrot mijns inziens, niks natuurlijke groei....alles opgezet in private chatrooms en alle insiders hopen continu dat ze maar in de goede room zitten om de vertrouwelijke info als eerste te krijgen.

Tot slot dit: hier wordt gesproken over daytraden met btc.......echter op btc-e. Het enige dat je daar kunt doen is kopen/verkopen. Als je écht wil traden moet je een exchange pakken waar je ook kunt shorten! Dan kun je pas echt geld verdienen (of heel hard verliezen). Wat is nou de lol om btc op 300 te verkopen en te wachten tot ie op 120 staat? Ga dan short vanaf 300 en t is kassa!
pi_148710671
quote:
0s.gif Op donderdag 15 januari 2015 14:33 schreef edraket31 het volgende:
ah, dit bestaat ook nog steeds......

Rois zit nog steeds in de dooie coins kop/munt te spelen
Katje weet t altijd nog beter
Jostie2000 doet nog altijd de perfecte trades (ahteraf)

En Zeta is een ongelooflijke eikel!! Dat ie hier loopt te pronken hoeveel ie wel weer verdiend heeft is nog tot daar aan toe, maar het feit dat je mede-forummers een ponzi cloud mining aansmeert puur en alleen om zelf fees op te strijken is gewoon schandalig. Ik gun het Katje best wel dat ie (alweer) op z'n plaat gaat, maar hi is nu bewust genaaid door iemand die nu een beetje de populaire jongen probeert uit te hangen :r

[..]

cobain is real (hoewel ie nu behoorlijk aanwezig is)......heb in verschillende prive chatrooms gezeten met andere traders waar hij ook deelnam, maar die gozer is echt gestoord. Soms lijkt het alsof ie maar wat doet, maar hij zit 99/100 keer aan de goede kant. Zijn leven is geen twitter masker, maar is echt zo....sex,drugs&rock roll (hij is écht muzikant). Daarnaast is ie bijzonder intelligent en verdiend echt bakken met geld door btc te traden.

Hij is 1 van die gasten die pak m beet een jaar geleden waanzinnig veel verdiend hebben met allerlei pump and dumps die in dat soort rooms georganiseerd werden. Wij zaten hier op Fok! bitcointalk een beetje te volgen en later Twitter maar nu kan ik zeggen dat wij echt totaal niet wisten wat er werkelijk gebeurde. Alle maar dan ook echt alle coins die flink stegen was allemaal vooropgezet.
Ik heb echt regelmatig met een bek vol tanden gestaan als ik weer eens hoorde hoe een bepaalde coin gepumpt werd, wie er achter zat, wat er met de dev besproken werd, wanneer ie gedumpt zou worden etc etc.
Heel de altcoin scene is verrot mijns inziens, niks natuurlijke groei....alles opgezet in private chatrooms en alle insiders hopen continu dat ze maar in de goede room zitten om de vertrouwelijke info als eerste te krijgen.

Tot slot dit: hier wordt gesproken over daytraden met btc.......echter op btc-e. Het enige dat je daar kunt doen is kopen/verkopen. Als je écht wil traden moet je een exchange pakken waar je ook kunt shorten! Dan kun je pas echt geld verdienen (of heel hard verliezen). Wat is nou de lol om btc op 300 te verkopen en te wachten tot ie op 120 staat? Ga dan short vanaf 300 en t is kassa!
Hee hee, dooie coins? Valt op zich wel mee, ik richt me voor het grootste deel op Solar omdat ik daarvan wel echt denk dat die wel eens groot kan worden. Bestaat al heel lang,en ik kan geen andere coin noemen die al zo lang op peil blijft, een dev die al heel lang bezig is de boel te verbeteren en uit te breiden + dat het natuurlijk gewoon een coin met een mooi idee is.
Uiteraard neem ik af en toe wel eens een risicootje her en der maar wie niet.
Nu BTC zo loopt te klooien ben ik er wel een beetje mee bezig, maar over het algemeen boeit de koers me niet zoveel. M'n doel is zoveel mogelijk btc sparen, en zoveel mogelijk Solar, en dat lukt aardig. In een maand of anderhalf al 16.000 gratis stuks. (Kopen voor X btc, verkopen voor dezelfde X btc, verschil = winst in Solar = in een wallet duwen) Toch inmiddels een waarde van zo'n 0,5btc bij elkaar nu.
95% van de coins op Trex boeien me geen bal, ik let een beetje op welke misschien een sprongetje kan maken, maar verder ook niet.

Hoi trouwens :W
Forcefield City Bewoner
  donderdag 15 januari 2015 @ 14:41:13 #36
403866 richolio
#MacMasterrace
pi_148710677
Ed, op welke exchange kun je dan long en short gaan? Naar mijn weten kan dat toch alleen maar op een forex trading platform? Je bedoelt handelen met leverage toch?
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
pi_148710764
quote:
0s.gif Op donderdag 15 januari 2015 14:33 schreef edraket31 het volgende:

Tot slot dit: hier wordt gesproken over daytraden met btc.......echter op btc-e. Het enige dat je daar kunt doen is kopen/verkopen. Als je écht wil traden moet je een exchange pakken waar je ook kunt shorten! Dan kun je pas echt geld verdienen (of heel hard verliezen). Wat is nou de lol om btc op 300 te verkopen en te wachten tot ie op 120 staat? Ga dan short vanaf 300 en t is kassa!
Waar?

Zat al een beetje te kijken op OKcoin daar kan je handelen in futures ofzo maar ik snap daar niet echt heel veel van. Met die 10x en 20x leverage.

En die Zeta is inderdaad een eikel. Gaat ie mij een beetje trieste dm'tjes sturen omdat ik een keer een verkeerde trade heb gemaakt terwijl ik dat verlies nou alweer ruimschoots goed gemaakt heb.

Ach gewoon negeren die gast.
pi_148710815
Kopen? :P
pi_148710830
CryptoCobain twitterde op donderdag 15-01-2015 om 14:43:50 I AM KURT COBAIN. LEGENDARY GRUNGE MUSICIAN. WORLD CLASS CRYPTOCURRENCY TRADER. POPULAR INTERNET SCAMMER. AND TODAY I CAN DECLARE: MOON. reageer retweet
mag het weten
pi_148710881
quote:
10s.gif Op donderdag 15 januari 2015 14:44 schreef Joosie200 het volgende:
CryptoCobain twitterde op donderdag 15-01-2015 om 14:43:50 I AM KURT COBAIN. LEGENDARY GRUNGE MUSICIAN. WORLD CLASS CRYPTOCURRENCY TRADER. POPULAR INTERNET SCAMMER. AND TODAY I CAN DECLARE: MOON. reageer retweet
Die is ook wel een beetje vol van zichzelf of niet? :')
pi_148711145
Wow en toen was mijn sell order opeens aangetikt op 224,5$
Dat ging snel. :D
  donderdag 15 januari 2015 @ 14:53:39 #42
403866 richolio
#MacMasterrace
pi_148711234
quote:
7s.gif Op donderdag 15 januari 2015 14:44 schreef DrNick het volgende:
Kopen? :P
Vandaag gaan we naar de maan Nick. Vandaag gaan we naar de maan.
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
pi_148711236
voor degenen die interesse hebben in leveraged traden of futures (te vergelijken met opties)....

Hier een mooie uitleg: http://btctrading101.blog(...)1-guide-bitcoin.html

geschreven door aabtc, er wordt gefluisterd dat hij die legandarische pumper was, pak 'm beet een jaar geleden....Wolong
pi_148711273
quote:
0s.gif Op donderdag 15 januari 2015 14:53 schreef edraket31 het volgende:
voor degenen die interesse hebben in leveraged traden of futures (te vergelijken met opties)....

Hier een mooie uitleg: http://btctrading101.blog(...)1-guide-bitcoin.html

geschreven door aabtc, er wordt gefluisterd dat hij die legandarische pumper was, pak 'm beet een jaar geleden....Wolong
Thanks. Even lezen.
pi_148711312
quote:
1s.gif Op donderdag 15 januari 2015 14:53 schreef richolio het volgende:

[..]

Vandaag gaan we naar de maan Nick. Vandaag gaan we naar de maan.
1.4 aangeschaft.
pi_148711330
quote:
0s.gif Op donderdag 15 januari 2015 14:51 schreef brombeer_ het volgende:
Wow en toen was mijn sell order opeens aangetikt op 224,5$
Dat ging snel. :D
Dat kan niet, jij had verkocht toen ik kocht op 215.
Forcefield City Bewoner
  donderdag 15 januari 2015 @ 14:56:23 #47
403866 richolio
#MacMasterrace
pi_148711351
quote:
7s.gif Op donderdag 15 januari 2015 14:55 schreef DrNick het volgende:

[..]

1.4 aangeschaft.
Disclaimer: ik kan niet verantwoordelijk worden gehouden als het mis gaat
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
pi_148711367
quote:
1s.gif Op donderdag 15 januari 2015 14:56 schreef richolio het volgende:

[..]

Disclaimer: ik kan niet verantwoordelijk worden gehouden als het mis gaat
_O-
pi_148711376
quote:
0s.gif Op donderdag 15 januari 2015 14:55 schreef roislecxe het volgende:

[..]

Dat kan niet, jij had verkocht toen ik kocht op 215.
Ja en weer terug gekocht op 215 :P
pi_148711403
voor de btc traders is deze site onmisbaar: https://hypron.net/3x2btc/

Ben weer weg, voordat de Kat merkt dat ik er ben
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')